X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, מתוך שלל המועמדים הרואים עצמם ראויים לראשות הממשלה, ישנם שני מועמדים בעלי סיכויים קצת יותר גדולים ביחס לאחרים. על קו הזינוק ניצבים שכם אל שכם, תוך שמירת מרחק נגיעה, רה"מ מר בנימין נתניהו והטוענת לכתר, שלי יחימוביץ'. פיענוח מפת האדם של הנ"ל, תסייע לנו להעריך את מה שתחשוף בפנינו הקלפי למחרת ה-22 בינואר
▪  ▪  ▪
שלי יחימוביץ', בנימין נתניהו. תקופת בחירות [צילום: פלאש 90]

מפת האדם מחברת שתי מפות. המפה הראשונה הינה מפת עץ החיים והשנייה מפת תקופות החיים. את הנתונים למפות נשיג באמצעות שמו של בעל המפה, תאריך לידתו והמזל האסטרולוגי שלו. המפות חושפות בפנינו את שני צדי המטבע, המודע והתת מודע. את החלק המודע אנו ממשילים למלך, שאחראי לזהות ולמהות של האישיות. את החלק הנסתר אנו מחלקים לאביר, שמסביר לנו את השאיפות והיעוד של אותה אישיות והשר מצביע על הדרכים להשגת המטרות והיעדים במהלך החיים. המידע אודות האביר והשר מקורו במזל האסטרולוגי והשם הפרטי בהתאמה

הראש בראש

כמתבקש, נתחיל עם המפה של כבוד ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו. תאריך לידתו עומד על יום שישי, כ"ח בתשרי שנת תש"י, 21 לאוקטובר 1949. פרשת בראשית.
המלך של ה"מלך" הנו מספר 9, השייך לספירת תפארת, מזל טלה וקלף הנזיר בטארולוגיה. מכאן אנו למדים כי ייעודו אכן למלוך, להעניק ללא גבולות ולהטיב עם נתיניו. הוא ניחן באופקים רחבים, חכמה, יכולת "לברוא מציאות", בעל ראיה לטווח רחוק ויכולת למשוך אחריו את העם. לפנינו מלך רב כישורים בעל יכולת להוביל מהלכים מהתחלה ועד הסוף, בעל אמונה בכוחו ובדרכו, בעל דרגה רוחנית גבוה ביותר.
האביר של ממלכת נתניהו, אשר מתבסס על המזל האסטרולוגי, הוא מאזניים. האביר בנימין דואג וקשוב לכל המשפחה. הוא מפגין מעורבות חברתית, קשור לבית ומעניק לילדיו הכול. צדק, איזון והרמוניה נמצאים בראש מעיניו. הוא שואף ליציבות תוך דאגה לזולת והקרנת חום ואהבה לסביבה.
לסיום המיפוי, נותר כבוד השר. במקרה הנדון, בהתבסס על שמו, מדובר שוב בספרה 9, בדומה למלך. מכאן שייעודו של המלך מקבל "רוח גבית" באמצעות הדרך שמתווה עבורו השר. המפה מעניקה לנו רמיזה להצלחתו של המלך להגיע למלוכה בצורה מעוררת הערצה.

המלוכה בראי פרשת השבוע

מכוון שהכול מתחיל ונגמר בתורה, הרי שקישור פרשת השבוע בהתאם לתאריך הלידה של האישיות שבנדון מעניקה נפח נוסף לפיענוח ולמיפוי.
אצל מר נתניהו, זאת פרשת בראשית עליה ששית בראשית ד' כ"ג – בראשית ה' כ"ד. הפרשה האמורה מספרת את יסודה של שושלת האדם. בהקשר של המפה לעיל, ישנם מספר פסוקים שמתקשרים לפיענוחים:
כה "וַיֵּדַע אָדָם עוֹד אֶת-אִשְׁתּוֹ וַתֵּלֶד בֵּן וַתִּקְרָא אֶת-שְׁמוֹ שֵׁת כִּי שָׁת-לִי אֱלֹהִים זֶרַע אַחֵר תַּחַת הֶבֶל כִּי הֲרָגוֹ קָיִן. כו וּלְשֵׁת גַּם-הוּא יֻלַּד-בֵּן וַיִּקְרָא אֶת-שְׁמוֹ אֱנוֹשׁ אָז הוּחַל לִקְרֹא בְּשֵׁם יְהוָה. א זֶה סֵפֶר תּוֹלְדֹת אָדָם בְּיוֹם בְּרֹא אֱלֹהִים אָדָם בִּדְמוּת אֱלֹהִים עָשָׂה אֹתוֹ. ב זָכָר וּנְקֵבָה בְּרָאָם וַיְבָרֶךְ אֹתָם וַיִּקְרָא אֶת-שְׁמָם אָדָם בְּיוֹם הִבָּרְאָם. ג וַיְחִי אָדָם שְׁלֹשִׁים וּמְאַת. כד וַיִּתְהַלֵּךְ חֲנוֹךְ אֶת-הָאֱלֹהִים וְאֵינֶנּוּ כִּי-לָקַח אֹתוֹ אֱלֹהִים".
זֶה סֵפֶר תּוֹלְדֹת אָדָם – מאז שהיה ילד היה כבר "אדם". אדם=מאז שהיה ילד היה כבר חכם, היה בעל כושר רטורי חזק. המילה אדם מופיעה בעלייה 7 פעמים, טומנת בחובה את הסוד כי כושרו הרטורי הוא מושלם. הגימטריה של המילה אדם = 9, מרמזת על מספר הייעוד שלו, בספירת התפארת (המלך שלו) ועל מספר שמו הפרטי, ספירת בינה (השר שלו).
זֶה סֵפֶר תּוֹלְדֹת אָדָם – הוא מצא חן גם בעיני גברים וגם בעיני נשים.
וַיְבָרֶךְ אֹתָם – מצליח בעשייתו
וַיִּקְרָא אֶת-שְׁמָם אָדָם בְּיוֹם הִבָּרְאָם – מילדותו נחשב כעילוי, הסכום הגימטרי של פסוק זה = 9, מרמז על מספר הייעוד, ספירת התפארת ומספר השם הפרטי, ספירת בינה שלו.
וַיִּתְהַלֵּךְ חֲנוֹךְ אֶת-הָאֱלֹהִים – אדם מאד יקר בקירבתו, המשפיע עליו מאד. לכשימות, יתאבל עליו זמן רב (רמז לאביו פרופסור בן-ציון נתניהו). הגימטריה של שם אביו בן-ציון נתניהו = 9, כמספר הייעוד (ספירת תפארת) ומספר השם הפרטי (ספירת בינה) של בנימין נתניהו, מרמזת לנו על קשר חזק מאד בין האב ז"ל לבין הבן.
הקורלציה שמתקבלת בין המפה לבין הפרשה משקפת נאמנה את דמותו של בנימין נתניהו ואת התנהלותו הציבורית. ניתן לומר כי ללא כל ספק ניצב לפנינו אדם ששפר עליו גורלו והוא השכיל למצוא את השביל שלהצלחה מוביל. שימוש מושכל וחכם בכלי העבודה הטבעיים שלו מעצימים את כוחו ומסייעים להצלחתו.

המלכה הטוענת לכתר

כמו לכל מלך, גם במקרה שלנו יש עוד טוענים למלוכה. במקרה שלנו, זאת הגברת יחימוביץ'.
יו"ר מפלגת העבודה, שלי רחל יחימוביץ' ילידת 28 במרץ 1960, יום שני כ"ט באדר התש"כ פרשת ויקרא.
המלך של הטוענת לכתר, הספרה 2, שייכת לספירת תפארת, מזל סרטן מבחינה אסטרולוגית, קלף הכוהנת הגדולה בטארולוגיה. כמתבקש מבת מזל סרטן, היא ניחנה בדמות אימהית שמקרינה על אישיותה וזהותה. לפנינו מלכה בעלת חוש אינטואיציה, רגישה ובעלת זיקה לזוגיות.
האביר של המלכה שואב את כוחו ממזל טלה. הייעוד של המלכה מצביעה על שאיפה להיות מורה אוניברסאלי, להעניק ככל שרק ניתן ועל יכולת למגנט את שאר חברי ה"עדר". לפנינו אביר אמיץ, נחוש ובעל נכונות ליטול סיכונים על-מנת להגשים את מטרותיו. הוא רואה הכול מנקודת מבט מערכתית ובעל יכולת הסתגלות מהירה.
השר של המתחרה, הנגזר משמה הפרטי נותן לנו את מספר 2. גם במקרה זה, נוצרת קורלציה מעניינת עם המלך ובכך נוצרת הרמוניה בממלכה שמובילה להצלחה והעפלה אל עבר הפסגה.

המלכה בראי הפרשה

פרשת השבוע של שלי יחימוביץ' היא ויקרא, עליה שנייה, ויקרא א' י"ד – ויקרא ב' ה':
א א וְנֶפֶשׁ כִּי-תַקְרִיב קָרְבַּן מִנְחָה לַיהוָה סֹלֶת יִהְיֶה קָרְבָּנוֹ וְיָצַק עָלֶיהָ שֶׁמֶן וְנָתַן עָלֶיהָ לְבֹנָה. ב וֶהֱבִיאָהּ אֶל-בְּנֵי אַהֲרֹן הַכֹּהֲנִים וְקָמַץ מִשָּׁם מְלֹא קֻמְצוֹ מִסָּלְתָּהּ וּמִשַּׁמְנָהּ עַל כָּל-לְבֹנָתָהּ וְהִקְטִיר הַכֹּהֵן אֶת-אַזְכָּרָתָהּ הַמִּזְבֵּחָה אִשֵּׁה רֵיחַ נִיחֹחַ לַיהוָה. ג וְהַנּוֹתֶרֶת מִן-הַמִּנְחָה לְאַהֲרֹן וּלְבָנָיו קֹדֶשׁ קָדָשִׁים מֵאִשֵּׁי יְהוָה. (ס) ד וְכִי תַקְרִב קָרְבַּן מִנְחָה מַאֲפֵה תַנּוּר סֹלֶת חַלּוֹת מַצֹּת בְּלוּלֹת בַּשֶּׁמֶן וּרְקִיקֵי מַצּוֹת מְשֻׁחִים בַּשָּׁמֶן.
הפרשה מלמדת אותנו כי ההודאה שלנו באשמה והבאת הקורבן ראויה לשבח. יתרה מכך, ההודאה הכנה והאמתית מרפאת ומשחררת מכבלי האגו. אנחנו רוצים להיות אנשי אמת וככאלה חשוב שנכיר את חולשותינו ולא נברח מהן.
קָרְבַּן = 1, המילה "קורבן" בא מהשורש של "קירבה" (קירבה אל הבורא), וע"י פעולת הקורבנות אותו אדם למעשה נדרש היה להקריב לא רק בהמה מוחשית, אלא גם אופן סמלי את הנפש הבהמית שקיימת בתוכו (כל אותן התכונות ה"בהמיות" כדוגמת כעס, גאווה, קינאה ואנוכיות). זהו מספר ספירת כתר, ספירת המחשבות שלה.
נכונותה של שלי יחימוביץ' להודות במגרעותיה, למשל בתחום הביטחוני-מדיני, אכן מעניקים לה לא מעט נקודות זכות בקרב תומכיה שרואים בהתנהלות זו מסר של יושרה ואמינות.

מאחורי הפרגוד, לפני הקלפי

ה"מלך" של בנימין נהנה מיעוד למלוכה מבטן ומלידה. נתיניו רואים בו מנהיג טבעי ולכן נוטים "לציית" ולקבל את מלכותו.
מנגד, יכולת החשיבה שלו(ספירת כתר) גמישה למדי וניתנת לשינויים, עובדה שפוגעת ביציבותו ובהפגנת אסרטיביות ונחישות. בנוסף, ספירת מלכות שקשורה לתדמיתו הציבורית, מקשה עליו להשיג את מטרותיו. בהקשר הזה, ניתן לראות זאת בהשפעת הקולות העולים מקרב המתנגדים לו על אופן התנהלותו.
הטוענת לכתר מצדה, נהנית מייעוד חברתי מובהק. הן ספירת תפארת והן ספירת בינה מיעדים לה שיתופי פעולה עמוקים. בכך היא נהנית מיתרון יחסי שבא לידי ביטוי באופן שבו היא מקדמת את עצמה מחד ונתפסת ע"י הציבור מנגד כמנהיגה חברתית מובהקת.
המגרעות שלה כפי שהן באות לידי ביטוי במפה נובעות מעצם העובדה שההובלה בפסגה נמצאת רק במישור המשני. ישנו קושי מסוים לסחוף את ההמונים אחריה. כמו המפה שמספרת לנו כי היא מתקשה לאמץ שינויים, נתון שמהווה מגרעה עבור פוליטיקאי.
נקודת אור משותפת לשני המתמודדים המכובדים הנה קשר למפת מדינת ישראל, עובדה שמצביעה על הפוטנציאל הרב הגלום בשיתוף פעולה בין השניים.
האביר של בנימין נתניהו נהנה מנתונים מרשימים למדי שמאפשרים לו למלוך, אך קושי בקבלת החלטות מביא אותו להקיף עצמו במעגלים של יועצים.
האביר של ח"כ יחימוביץ' מעניק לה גיבוי ותמיכה בכל דרך בה היא חפצה.
בגזרת השרים, נתניהו הוא זה שנהנה מרוח גבית להנהגה והובלה, בעוד יחימוביץ סובלת מקושי מסוים להוביל ממשלה אך זוכה לעדנה בתחום שיתופי הפעולה.

על החיים ועל המצביעים

מפות תקופות החיים של השניים זהות לחלוטין, מכאן שתאריך הבחירות, שנקבע ל-22 בינואר 2013, משרת את שניהם במידה שווה.
שניהם נמצאים בשנה אישית 9, המהווה אפשרות לתהפוכות והתחלות חדשות. למשל, סיום כהונת הכנסת הנוכחית הקמת הממשלה החדשה. בנוסף, יום הבחירות עצמו הוא יום אישי 5 ומתאים לתקשורת טובה בניהם ובין קהל הבוחרים. שיתוף הפעולה בין השניים, אף שכרגע איננו עומד על הפרק, טומן בחובו פוטנציאל רב.

יום הבוחר

יום הבחירות הקוסמונומרולוגי (צמצום תאריך יום הבחירות למספר בן סיפרה אחת, מגלה לנו את האנרגיה המסתתרת מאחורי התאריך) מאפשר לנו לחזות שהממשלה תקום תוך מאבקי כוחות, הצפת התקשורת במידע מצד אחד ודיס אינפורמציה (ספינים) מצד שני. אבל זה ממילא צפוי. אבל התאריך של ה-22.01.2013 מעניק לנו הצצה לגורלה של הממשלה החדשה.
ע"פ מפת תאריך יום הבחירות, גם ממשלה זו לא תזכה לסיים כראוי את כהונתה. ישנן 2 נקודות סיום לקדנציה הבאה: נקודה ראשית בחודש 12/2015 שרומזת על סיכוי של 80% לפרוק הממשלה. משבר נוסף במידה והראשון יגמר בשלום, צפוי ב-11/2016.
שלושת החודשים הנותרים מהווים צומת חשוב במסלולי החיים של שני המנהיגים. ביום שאחרי, יפרסו מחדש הקלפים. כפי שרומז לנו תאריך פתיחת הקלפיות, הכול צפוי והרשות נתונה בידיהם של שני הטוענים לכס המלוכה.

תאריך:  31/10/2012   |   עודכן:  31/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מראה שעל הקיר, מי המועמד הטוב בעיר?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
איזה שטויות.  ל"ת
ביבי מלך ישראל  |  31/10/12 12:07
2
יחימוביץ-ראש כרוב שלא שווה שקל ל"ת
מי האידיוט שרשם?  |  1/11/12 19:19
3
אין תחליף לביבי כרגע ל"ת
דן ה  |  1/11/12 22:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זיו יצחקי
בעונתה החדשה של תוכנית הריאליטי החליטו כי להיות התוכנית החיובית על המסך זה פאסה וכדאי לתבל בקצת דרמה. כך שבנוסף למתכונים ולבישולים, הצופים מרוויחים (או מפסידים) שיעור על מי הוא הישראלי הנכון
ראובן לייב
מאמרו ב"ניו-יורק טיימס" של מי שהיה ראש המוסד, המצדד בזכותם של ברק אובמה והדמוקרטים ובגנותם של מיט רומני והרפובליקנים, עורר את זעמם של רבים מיהודי ארה"ב    בתגובה על חד-צדדיותו יוצא נגדו חוצץ גד נחשון, היסטוריון ועורך ה"ג'ואיש פוסט" רב ההשפעה בקרב הקהילה היהודית-אמריקנית
איתמר לוין
שני שגרירים לשעבר במצרים ובירדן ומומחה מן האקדמיה מנתחים את הסכנות בפניהן ניצבים המזרח התיכון בכלל וישראל בפרט בעקבות "האביב הערבי"    המסקנות צריכות לעורר דאגה
רואי קלנר
בין אם ייבחר ברק אובמה או מיט רומני לנשיאות ארה"ב, לנשיא הבא של ארה"ב תהיה כנראה השפעה לא-מבוטלת על שוק הנדל"ן האמריקני    המדיניות הכלכלית והתעסוקתית של הנשיא הבא ישפיעו באופן משמעותי על הבראתו של שוק הנדל"ן בארה"ב
נאוה עינבר
לדיכאון תסמינים שונים ורבים    כל תסמין יכול להיות קשור גם לתופעות אחרות שאינן בהכרח דיכאון    חזרה של מספר תסמינים ביחד למשך זמן, עשויה להצביע על מצב של דיכאון המחייב טיפול    התסמינים הם: תחושת עצב, ריקנות, חוסר תקווה, פסימיות, אשמה, חוסר אונים, תחושת חוסר ערך, קושי לקבל החלטות, חוסר יכולת להתרכז ולזכור ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il