חברת התרופות, "מדיליין", מובילה בימים אלה מהלך שיווקי חדש בתחום התכשירים הדרמו-קוסמטיים, במסגרתו יושקו מחלקות דרמו-קוסמטיות בסניפי רשת הסופר פארם ובהמשך בבתי המרקחת הפרטיים.
כחלק ממהלך שיווקי זה ימוקמו מחלקות דרמו-קוסמטיות בנפרד משאר המוצרים הקוסמטיים ובסמוך לעמדת הרוקחים. באופן זה יכול הרוקח לסייע בהתאמה של המוצרים לבעיות העור של הלקוחה הספציפית. לצורך מהלך זה שולבו יועצים מחו"ל והמהלך הוא חלק מתפיסה שיווקית הרווחת בעולם לגבי שיווק מוצרים דרמו-קוסמטיים.
ייחודן של המחלקות הוא באופן שבו הן מאפשרות ללקוחה טווח רחב של פתרונות ומידע על מנת לבצע את ההתאמה הטובה ביותר עבורן.
תכשירים "דרמו-קוסמטיים"- או כפי שהם מכונים באירופה White Cosmetics, מיוצרים ומשווקים על-ידי חברת תרופות לאחר שיעילותם ובטיחותם הקלינית הוכחה בניסויים קליניים והם עומדים בתקני האיכות הגבוהים ביותר של התעשייה הפרמצבטית. תכשירים אלה נמכרים בבתי מרקחת בלבד ומומלצים ע"י רופאי עור ורוקחים, בהתאם לסוג העור ולרגישויות השונות, כגון: עור מגורה, דלקתי, יבש וכד'.
חברת "מדיליין" הישראלית, מתמחה בייצור ושיווק תרופות עם וללא מרשם ותכשירים דרמו-קוסמטיים, נציגתה הבלעדית בישראל של חברת התרופות והדרמו-קוסמטיקה הצרפתית "פייר-פאברה" שהיא החברה מספר אחד באירופה.
לדברי אורלי רובינסון, מנהלת מחלקת הדרמו-קוסמטיקה בחברת "מדיליין", "פייר-פאברה" הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום עם מחזור מכירות של כ-2 מליארד דולר בשנה. מוצרי החברה משווקים ב-130 מדינות ברחבי העולם. להערכתה של רובינסון, תחום הדרמו-קוסמטיקה בישראל מגלגל כ-25 מיליון דולר בשנה. היא צופה כי המהלך השיווקי של "מדיליין", יניע צרכנים רבים יותר לבחור במוצרים המעניקים יעילות ובטיחות מצד אחד וחווית שימוש קוסמטית מאידך ויעמיק את נתח השוק של החברה בתחום.
בין המותגים הדרמו-קוסמטיים המובילים של "פייר-פאברה" נמנים: AVENE, A-DERMA, ICTYANE המותאמים לטיפול בכל סוגי העור ובעיקר בעור רגיש ומגורה. כמו כן משווקת מדיליין את סדרת MEDIDERM המיוצרת על-ידי חברת הבת מדיברנדס. כל התכשירים הם היפואלרגניים, נושאים תאריכי תפוגה והשימוש בהם יעיל קלינית ונעים קוסמטית.