חברת "יקבי אפרת" חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם רשת ה"משביר החדש לצרכן", במסגרתו ישווקו יינות היקב בכל סניפי הרשת. בשלב הראשון לשיתוף הפעולה יימכר ברשת ה"משביר החדש לצרכן" יין אדום יבש מרלו - פטיט סירה מסדרת "ישראלי" (זוכת שלוש מדליות "אשכול הזהב לשנת 2005") במחיר מבצע של 19.90 שקל.
בשלב השני לשיתוף הפעולה, אשר יחל לקראת ראש השנה ועונת החגים, ימוקמו בסניפי הרשת סטנדים של "יקבי אפרת" בהם יימכרו מארזים מהודרים עם זוג יינות "קברנה - סוביניון - מרלו", מסדרת "ישראלי".
חברת "יקבי אפרת" מצפה למכור בשלב הראשון כ-50 אלף בקבוקי יין ברשת ה"משביר החדש לצרכן". "יקבי אפרת" משקיעים בשיתוף הפעולה כ-100 אלף שקל.
שיתוף הפעולה עם "יקבי אפרת" נערך במסגרת כניסתה של רשת ה"משביר החדש לצרכן" לתחום מזון הגורמה. בשלב הראשון למהלך האסטרטגי, אשר החל לפני כחודשיים, נחתמו שיתופי פעולה עם "אוליביה" ו"תבליני מימון" בהשקעה של מיליון שקל.
המשנה למנכ"ל של "המשביר החדש לצרכן", עמיר משה: "במסגרת התפתחותה של תרבות הלייף-סטייל, חנויות כלי בית בעולם פותחות מחלקות למזון גורמה, מגמה הנראית גם בארץ. החזון שלנו הוא להעניק חוויית קניות מושלמת לקהל לקוחותינו ולחזק את קונספט ה-ONE STORE SHOP אותו מוביל בארץ "המשביר החדש לצרכן". לצורך המהלך מוקצים שטחים של כ-50 מ"ר בכל אחד מסניפי "המשביר החדש לצרכן".
"יקבי אפרת", בבעלותה של משפחת טפרברג, הינו היקב הראשון אשר הוקם בארץ ישראל, בשנת 1870 וכיום זהו היקב הרביעי בגודלו בישראל.
ה"משביר החדש לצרכן", בבעלותו ובניהולו של רמי שביט, הינו רשת בתי הכלבו הגדולה בישראל עם 23 סניפים ברחבי הארץ. מועדון הלקוחות של הרשת, Club 365, מונה כיום מעל ל-328 אלף חברים, והינו אחד ממועדוני הלקוחות הגדולים בישראל.