X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
למה איננו מצהירים שנשמח לבוא לכל בית דין בינלאומי, ולהציג את העובדות האמיתיות? ומה איכפת לנו איזה שם יקראו לעצמם הפולשים והלסטים?
▪  ▪  ▪
שלוש מדינות פלשתיניות [צילום: מתוך התשדיר]

רוב המדינות החברות באו"ם יצביעו בעד הכרתה או הקמתה של המדינה הערבית המוסלמית ה-23, ובעד הכרה בעם הפלשתיני. בין מדינות אלה יושב עם אחד שיודע היטב, שהפלשתינים לא ערבים, ושהשם "פרובינקיה פלשתינא" לא ניתן לחבל ארץ זה על-ידי הערבים, ושבירת פלשתינה היא לא ירושלים - ובכל זאת הוא יצביע בעד השקרים הגדולים של העם הערבי הגדול.
התקשורת הישראלית מספרת לנו שישראל ממש מפחדת ממהלך זה, ומנסה למנוע אותו. מפחדת? למה? למה אין בנו רוח? למה אנחנו לא קופצים על ההזדמנות לפגוש אותם בכל זירה בינלאומית? למה איננו מצהירים שנשמח לבוא לכל בית דין בינלאומי, ולהציג את העובדות האמיתיות? ומה איכפת לנו איזה שם יקראו לעצמם הפולשים והלסטים?
במרחב הזה מתקיימות שלוש מדינות פלשתיניות - האחת בעזה, השנייה בגדה, השלישית בירדן, ובתוך מדינת ישראל יש גם קהילה גדולה הקשורה אלינו מאוד, ובשום אופן לא מוכנה להיפרד מאיתנו, ולהצטרף לאחים הפלשתינים שלהם.
מה כן צריך לעניין אותנו
אותנו לא צריך לעניין מה תעשה הרשות הפלשתינית. שתכריז על עצמה כמדינה או כשלוש מדינות. אנחנו לא ממליכים מלכים, ולא מפילים משטרים. לגבינו, הם כולם אותו דבר, אותו עם המכריז השכם והערב על חיסול האויב הציוני או היישות הציונית, ועל כיבוש פלשתין כולה. כולנו שומעים זאת היטב, אך כל אחד מאיתנו מפרש זאת על-פי נטיות ליבו. עלינו לחדול לאמץ ולחזק צד אחד ולהוריד ולהחרים את האחר, כי כשאנו משבחים ומצדדים באחד מהם, אנו חורצים את גזר דינו, והוא הופך להיות בוגד ובן מוות. וכשאנו משמיצים ומחרימים את האחר, הוא מיד הופך לגיבור והאספסוף הנבער תומך בו. מדוע? כי השנאה ליהודים ולישראל היא נר לרגליהם והיא המנחה אותם בבחירותיהם.
לכן מה שצריך לעניין אותנו היום, זה איך להתכונן לסיבוב הבא, איך להכין הפתעות לצד השני, איך למנוע התחמשות של המדינות הפלשתיניות ושל כל אויבינו הסובבים אותנו. ובעיקר עלינו לשמור שלא יצליחו להתקרב אלינו, לא להירדם בשמירה ולא לסמוך על הסכמים שנחתמו עם משענת הקנה הרצוץ "מצרים". החדירה שהייתה מעזה לפני כמה ימים, היא הפרה בוטה של כל ההסכמים, ובאה להעיר אותנו מהתרדמת ומהרצון הגדול שלנו להאמין שבצד השני יש אנשים המכבדים מילה.
קיומנו בארץ ישראל באמונה
לכל נציגי המדינות שירימו אצבעותיהם באו"ם ויכירו במדינה הערבית המוסלמית ה-23, אני מקווה שאצבעותיכם תרעדנה, ושתשאלו את עצמכם כמה שאלות הרות-גורל, כגון מה מניע אתכם? האם בהכרה בעוד מדינה ערבית אתם פותרים את הבעיה הפלשתינית או את הסכסוך ארוך השנים? האם אתם פוחדים מהכוח הערבי או מחרם הנפט? האם אתם פוחדים מתגובות המוסלמים ומהפגנות טרור בארצותיכם? האם אינכם מסוגלים לסבול קיום יהודי קטן על פני כדור הארץ? האם פלשתינה היא ארץ ישראל, ארץ היהודים ולכן שלחתם אותנו לכאן? האם אתם מונעים משיקולים אנטישמיים או גזעניים חלילה?
אנחנו נצטרך להבין שקיומנו כאן לא תלוי בחסדיהן של החברות באו"ם, ולא תלוי בים האויבים הסובבים אותנו ואפילו לא תלוי בכיפת ברזל המהוללת, אלא באמונה שזה הבית שלנו, ואם אללה החליט לאסוף אותנו מכל קצוות תבל ולהביא אותנו בדרכים מופלאות לכאן, מי אנחנו שנשבור לו את המילה?

תאריך:  29/11/2012   |   עודכן:  29/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפלשתינים - יודעים מהי בירת פלשתין?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הולם את המצב
דאגנית  |  29/11/12 20:31
2
הפלשתינים זה הוכחה שהציונים הם
שודדים ערב רב  |  29/11/12 20:34
 
- תגובה
מנוחה  |  30/11/12 01:01
3
מדאיג...
לושי  |  30/11/12 12:17
4
כל מילה בסלע
אלון ד.  |  16/12/12 10:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתמר לוין
בכנסת ובתקשורת יש צדקנים ויפי נפש שתמיד יצדדו בפלשתינים ותמיד יתקפו את ישראל. זה בדיוק מה שקורה בנוגע לשדרוג מעמדה של הרשות הפלשתינית באו"ם. בשמן של הדמוקרטיה וחופש הביטוי, אנחנו מאפשרים להם לחתור תחת עצם קיומה של המדינה
איציק וולף
חנאן עשראווי, מבכירי הוועד הפועל של אש"ף, טוענת כי הפנייה לאו"ם להכרה בפלשתין כמדינה אינה צעד חד-צדדי    "אנחנו נמצאים בתחילתו של שלב חדש"    גרמניה הודיעה כי תתנגד להצעה
צפריר זוהר
על פנייתם הצפויה של הפלשתינים להכרה כמדינה באו"ם, וההשלכות של צעד חד-צדדי זה על ישראל ועל המו"מ המדיני בעתיד
דרור אידר
זה עשרות שנים אנו שבים על אותה טעות בהתנהלותנו מול שכנינו ואויבינו: מאמצים את הנרטיב השקרי שלהם. הם מקשיבים לנו, ושומעים את קינות איכה ויללות "הפסדנו" ו"הושפלנו עד עפר", ומתבלבלים. רק רגע, אם זה מה שהישראלים אומרים, אז אולי המנהיגים המצ'וקמקים שלנו צודקים?
איציק וולף
ראש הרשות הפלשתינית יעלה מחר בפני העצרת הכללית של האו"ם את בקשת הפלשתינים לשדרג את מעמדם בארגון    שגרירי בריטניה, ספרד, צרפת, יפן, אוסטריה ונורבגיה הודיעו כי יתמכו בבקשה הפלשתינית    ישראל תקפיא את כספי המיסים הפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il