X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עלית
▪  ▪  ▪

חברת הקפה של שטראוס-עלית מכריזה על השלב השני במהלך מיתוג העל "עלית קפה" ומשיקה את סדרת "פלטינום" החדשה של עלית
בהשקעה של כ-10 מיליון ש"ח.
השקת הסדרה החדשה מלווה בשדרוג מוצרי הקפה הקיימים וכינוס המותגים 18 קראט ו- 24 קראט תחת המותג פלטינום.
סדרת פלטינום החדשה תכלול עתה 4 מוצרי קפה נמס מיובש בהקפאה:
פלטינום קלאסי, פלטינום קולומביאני (במקום 18 קראט), פלטינום חזק (במקום 24 קראט) ופלטינום נטול קפאין.
במסגרת תהליך המיתוג, סדרת פלטינום עברה שדרוג בכל אחד ממוצריה, אשר יוצרו בטכנולוגיות ייחודיות, המביאות להשגת ארומות ריח וטעם מיטביות.
סדרת פלטינום מושקת בצנצנת ובתוויות בעיצוב חדש, המשדר חדשנות ואלגנטיות וגם מעביר את החושניות המעוררת של הקפה. האריזות מעוצבות כסדרה עם שפה ויזואלית התואמת למותג העל 'עלית קפה'.
דליה מנדלמן-זוננפלד, מנכ"ל חברת הקפה של עלית: "שמנו לנו כיעד להמשיך להוביל את שוק הקפה בישראל. מבחינתנו להיות מס' 1 משמע להעיז, להיות מומחה ולהכיר היטב את הצרכנים. זה בדיוק מה שעלית עושה כבר מעל 50 שנה עם נוכחות משמעותית בכל סגמנט ועם מותגים אהובים מהחזקים בשוק המזון בישראל. מהלך השקת סדרת הפלטינום הוא מהלך המשקף מובילות שוק, מעצם כינוס מותגים ותיקים כמו קראט, מעצם איכות הקפה ושדרוג הארומה ומעצם הטכנולוגיות הייחודיות שליוו את כל תהליך הפיתוח".
אלון שמש, מנהל שיווק חברת הקפה של עלית: "תהליך כינוס המותגים נבע מהצורך ומהרצון לבנות תת מותג אחד חזק ויציב בתחום הקפה המיובש בהקפאה, עם שייכות למותג העל 'עלית קפה'. המטרה שלנו היא לתת מענה למגוון צרכים ופרופילי טעם של הצרכן בתחום המיובש בהקפאה, תחת מותג מטריה אחד. זו הדרך שלנו בעלית קפה להעניק לכל אחד את האפשרות ליהנות מחוויה ומטעם המיוחדים לו. ההיכרות שלנו עם הצרכן מבוססת על קשר ונאמנות של שני הצדדים. ההיכרות הזו של השוק הישראלי והמומחיות שלנו בקפה, הם אלו המאפשרים לנו לתת מענה מגוון לצרכן בכל אחד מהסגמנטים שבקטגוריית הקפה הנמס".
עוד הוסיף אלון שמש: "אנו גאים לצאת לדרך עם השלב השני במהלך המיתוג של "עלית קפה". לאחר שהשקנו את קפה 'ארומה' הייצרי והדומיננטי, אנו גאים להשיק היום את סדרת 'פלטינום' - הפרימיום של הקפה הנמס בישראל. סדרת 'פלטינום' מציעה גם לשותה הקפה הישראלי האנין ביותר, ליהנות מקפה - בדיוק כמו שהוא אוהב. פלטינום מזמן חוויה אישית, חוויה אינטימית שבה תשומת הלב מוקדשת במלואה לבלוטות הטעם והריח".
על סדרת פלטינום החדשה של עלית קפה:
חברת הקפה של שטראוס-עלית מציעה במסגרת סדרת "פלטינום" החדשה קפה גורמה עשיר וארומטי. בחירת פולי קפה ממטעים מיוחדים המצטיינים בתנאי גידול אידיאליים ומוקפדים, בחירת אזורי גידול המתאימים ביותר לכל זן, תהליך קלייה והמיצוי המותאמים במדויק לכל אחד ממוצרי הסדרה וטכנולוגיה מעולה של ייבוש בהקפאה - מאפשרים לעלית להציע את את הסדרה החדשה באיכות מעולה.
סדרת פלטינום החדשה של עלית מעניקה לכל אחד את החוויה האישית שלו.
כל אחד מארבעת סוגי הקפה שבסדרה מצטיין בפרופיל טעם ייחודי המעניק חוויה אישית:
פלטינום קלאסי - יצירה מרגשת של טעם וארומה.
קפה פלטינום קלאסי מושק מחדש בטעם וארומה עשירים יותר. תערובת פולי ערביקה איכותיים, שנבחרו בקפידה ממטעי הקפה הטובים בעולם, ויוצרו בטכנולוגיות ייחודיות שפותחו על-ידי עלית קפה לשם השגת ארומה מיטבית.
פלטינום קולומביאני - יצירה של אקזוטיקה, אותנטיות וטעם.
המותג הותיק והאהוב '18 קראט' זוכה לשדרוג ומצטרף היום למשפחת פלטינום. קפה נמס מיובש בהקפאה, עשוי מתערובת פולי ערביקה שמקורם במטעי הקפה הדשנים של קולומביה. הקלייה המיוחדת מצליחה להפיק מהפולים את מלוא הטעם והארומה.
פלטינום חזק - קפה עם נוכחות.
תערובת של פולים מובחרים ממטעי הקפה הטובים בעולם, בקלייה כהה במיוחד.
המותג 24 קראט זוכה גם הוא לשדרוג ומצטרף היום למשפחת פלטינום. קפה נמס מיובש בהקפאה שמצליח לרגש בעוצמת הטעם והארומה היחודיים שלו.
פלטינום נטול קפאין - ארומה עשירה וטעם מעולה לחוויית קפה אמיתית, גם ללא הקפאין.
קפה נמס מיובש בהקפאה השומר על טעמו המרגש של הקפה באמצעות תהליך טבעי לנטילת הקפאין. תערובת פולי ערביקה ארומטיים בקלייה ייחודית, השומרת על ארומה עשירה וטעם מעולה, גם ללא הקפאין.
תהליך פיתוח ועיצוב סדרת פלטינום החדשה נמשך כשנתיים והשתתפו בו מיטב אנשי המקצוע המומחים של עלית קפה. בפיתוח האריזה האלגנטית השתתפו חברות בינלאומיות וישראליות.
מחיר מומלץ לצרכן:
מחיריהם של 4 המוצרים החדשים יהיו זהים ויעמדו על 41.95 ש"ח למוצר.
את סדרת פלטינום החדשה ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה ברחבי הארץ.
קמפיין השקה:
השקת סדרת פלטינום החדשה של עלית תלווה בקמפיין פרסום נרחב הנשען על האסטרטגיה התקשורתית של עלית קפה: "בדיוק כמו שאני אוהב" (בדומה לאסטרטגיה התקשורתית שליוותה את השקת קפה ארומה החדש).
הקמפיין החדש יותאם במיוחד לאסטרטגיה של פלטינום - מוצר הפרימיום של עלית קפה - השמה דגש על אותם רגעים שאתה נתון לעצמך, על אותם רגעים ביום שאתה רוצה ליהנות מהקפה שלך עד הסוף.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי יכלול פרסום בטלוויזיה, מדיות נוספות ופעילות ענפה בנקודות המכירה.
רקע כללי - השקת מותג העל "עלית קפה":
בפברואר 2005 השיקה חברת הקפה של עלית לראשונה את מותג העל "עלית קפה" ליצירת משפחה מבודלת של תתי מותגים. המהלך החל עם השקת קפה ארומה המחודש ובספטמבר 2005 מושקת סדרת "פלטינום" החדשה.
מותג העל "עלית קפה" יהווה מטרייה אחת, ובמהלך אסטרטגי שיימשך עד סוף שנת 2005 - יתכנסו תחתיו כל מותגי הקפה של עלית (קפה נמס עלית בפחית וטורקי עלית).
מותג העל "עלית קפה" נשען על ערכי מותג הבית "עלית" ומחזק אותו תוך הדגשת מומחיותה של שטראוס-עלית בייצור קפה.

תאריך:  30/08/2005   |   עודכן:  30/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il