X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
החילוניים אינם מטומטמים והם יהודים לכל דבר וגם מי שאינו יהודי וצופה בתשדיר התועבה של שס - "כוכבית גיור", מבין כי יש כאן יותר מסתם חילול ה' בפרהסיה. "גדול המחטיאו" פסקו חכמי ישראל והעלו את עוון ההחטאה על פני החטא ולכן הקרנתו של סרטון התועבה הזה כ"תשדיר בחירות" אינו אלא יריקה בתורת ה'
▪  ▪  ▪
כוכבית הגיור של שס. סרט תועבה [צילום: מתוך הסרטון]
האויב האמיתי של שס
חילוני מסורתי אמיתי לא יידלק ביהדות כאשר יראה את סרט התועבה הזה. אני באמת חפץ להכיר את החילוני המסורתי שיחזיר עטרה ליושנה בגלל סרט התועבה הזה. לא פלא ששס צונחת לעשרה מנדטים ואף למטה מכך. האויב האמיתי של שס איננו אמנון יצחק וגם לא חיים אמסלם אלא שס עצמה.

אינני מתפלא לאיזה בור תחתית נפלה שס בתשדיר החירות ה"מהפכני" שלה: "כוכבית גיור". מאז שהרבנים יצחק פרץ יבדל"א ויוסף עזרן המנוח עזבו את המפלגה הזו בטריקת דלת הרי שאמות המידה וה"קוים האדומים" של יהדות חרדית והשקפת תורה סרו ממנה אט, אט עד להוצאת הגועל נפש הזה - סרטון תועבה באצטלה של "מלחמת קודש". הכל הותר במפלגה הזו מאז תחילת שנות ה-90, ובנימוק של "קירוב" ו"תשובה". הותר לשבת עם מר"צ - הסמל האנטי דתי בישראל, בממשלה וברשימה משותפת (!) להסתדרות השמאלית, הותר לאשר - דרך ההסתדרות, שביתות בשרותי היהדות ובראשם שירותי המקוואות, הותר להכניס את הסכלת ברלין ליהדות החרדית, הותר להתיר "גיורי חלומות" בצבא , הותר לשדר ב"אינטרנט החרדי" שרבני המפלגה אוסרים אותו ועכשיו גם הותר להפיק ולצפות בשידור תועבה הנוגד את כל גדרות הצניעות של החזרת העטרה ליושנה.
החילוניים אינם מטומטמים והם יהודים לכל דבר וגם מי שאינו יהודי וצופה בתשדיר התועבה של שס - "כוכבית גיור", מבין כי יש כאן יותר מסתם חילול ה' בפרהסיה. "גדול המחטיאו" פסקו חכמי ישראל והעלו את עוון ההחטאה על פני החטא ולכן הקרנתו של סרטון התועבה הזה לפני צופי הטלוויזיה כ"תשדיר בחירות" אינו אלא יריקה בתורת ה'. מי שחושב בשס כי התשדיר הזה יביא להם קולות והערכה טועה בגדול. חילוני הגון אוהב שרבנים ודתיים יציגו לפניו ערכים, צניעות ודיבורר נקי ומי שמציג בפניו את ההיפך הופך ללעג לרש ותו' לא. בכלל, על-פי כל דקדוקי הצניעות ההלכתיים אינני מבין כיצד יהודים עם זקנים, עם פאות ועם כיפות שחורות יכולים היו לצפות בהפקה ובביצוע סרט תועבה כזה עם נשים מעורטלות ועם התנהגות מופקרת של גברים עם נשים. כנראה שהאחראים היו רק "חרדים" למראית עין, וכזו היא מפלגת שס מאז ימי שנות ה-90. לא כך נהגו בני עדות המזרח בארצות מוצאם או עד שקמה שס.
זה היה בשנת 1988. הייתי אז עדיין מן העבר השני של המתרס. שנים מספר קודם לכן הכרתי את שס של אור יהודה ויהוד. הם נטעו בי רושם אמיתי, של כאלה שהיהדות היא באמת המכורה שלהם. כעיתונאי חילוני גיביתי אותם בבקעת אונו. ואז הגיעו הבחירות של 1988. ישבתי כמו כולם מול הטלוויזיה, משדרי הבחירות בעצם היו לגבינו רק מופע בידור ותו' לא. ואז הופיע הרב יצחק פרץ, רבה של רעננה וראש רשימת שס באותם ימים. יהודי מורם מעם. עד אותם רגעים ראינו כולנו כיצד יותר ויותר פרופסורים מרצדים בתעמולת המפלגות. ואז הופיע הרב פרץ על-רקע שופרות וספרי תורה קדושים ומפיו פרץ המשפט שלא אשכח אותו עד אחרית ימי:"אישה יהודיה אחת שמדליקה נרות שבת שווה יותר מאלף פרופסורים"! דמעות עמדו בעיני, באותם רגעים התביישתי שאני חילוני. נזכרתי - בסלון ביתי ביהוד, באימי שהדליקה עד יום מותה נרות שבת בבכי. לאחר פחות משנה חבשתי כיפה. זו הייתה שס אחרת, זו הייתה באמת שס עם נשמה ועם החזרת עטרה ליושנה.
אבל היום מה נותר ממנה? - במקומו של הרב יצחק פרץ לא נותר דבר אמיתי בכל הנוגע ליהדות ובמקום מהותו התורתית מונהגת היום שס ע"י שלישיית "הגשש החיוור" שקמה לה לפני הבחירות ומנסה יותר ויותר לבחור להטוטים ותועבות נוכריות כדי להרשים זבים ומצורעים. חילוני מסורתי אמיתי לא יידלק ביהדות כאשר יראה את סרט התועבה הזה. אני באמת חפץ להכיר את החילוני המסורתי שיחזיר עטרה ליושנה בגלל סרט התועבה הזה. לא פלא ששס צונחת לעשרה מנדטים ואף למטה מכך. האויב האמיתי של שס איננו אמנון יצחק וגם לא חיים אמסלם אלא שס עצמה. אילו הייתי שייך למפלגות המתחרות נגד שס לא הייתי מבקש לפסול את התשדיר. הייתי נותן לו לעלות למרקע והוא כבר היה פוסל בלאוו הכי את שס בקרב מצביעיה. בטוחני שרבני שס - חברי מועצת חכמי התורה, לא ראו את הגועל נפש הזה שאחרת היו מקיאים ממנו ישר לפני המצלמות.
וכמה מילים לסיום על הצביעות בתשדיר עצמו. מי שהכין את התשדיר הזה סומך על הזיכרון הקצר של הצופה. "כוכבית גיור" עובדת מזמן ברשות שס ומי שמחייג אליה מקבל מעברו השני של הקו את ה"רב הראשי" - הרב שלמה משה עמר. במועצות הדתיות - במיוחד אלה שתחת שס, מזמן מתפשרים בחיוג ל"כוכבית גיור" וכך גם עושים ה"רבנים צבאיים" שמטעם שס ואף עמיתיהם מ"יהדות התורה". על איזה "רבנים" בדיוק מדברים בשס שיעצרו את "כוכבית גיור"? אולי מדובר על אותם "רבנים" - נגדים שקיבלו את "סמיכתם" במרמה ע"י הרב בקשי דורון שנבחר מטעם שס ל"רב הראשי", והעומד לדין בשל כך? למי בדיוק רוצה שס לספר שאם היא לא תהיה בקואליציה ה"גיורים" יהפכו להפקרות? הרי בקדנציה האחרונה היו לשס חמישה שרים ובכללם שרי הדתות והפנים - שרכם עוברת מערכת ה"גיור" המרכזית, ולמרות זאת ה"גיור" הפך להפקר בלי שינידו עפעף, ועוד ראשי שס העזו לאיים באלימות ובהפסקת הכשרות אם חרדים אחרים יפגינו כנגד ה"גיורים" המפוקפקים האלה שהם עצמם הכשירו עם ליברמן.
דווקא אם שס תהיה מחוץ לממשלה הבאה אולי היא תצעק כמו נגד אותם "גיורים" שעליהם הסכימה בקדנציה האחרונה משום שכבר לא יהיה לה מה להפסיד במשרדי הממשלה שכבר לא יהיו שלה.

תאריך:  12/01/2013   |   עודכן:  12/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגועל נפש הזה אינו שלנו!
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אוי אוי אוי הרב פרץ.
איפה הרב פרץ איפה  |  13/01/13 11:16
2
ביקורת ושינאת חינם על צדיק
עם ישראל חיי  |  22/02/13 02:09
3
ביקורת ושינאת חינם על צדיק
עם ישראל חיי  |  22/02/13 02:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
אהרון שחר
ביבי ייצר מיליון ילדים עניים, הביא לפריחה חסרת תקדים של שוק זנות הנערות, אחראי לשריפת 46 אנשים, ריסק את משק העבודה, מכר את המדינה לעשירים, ועוד. דמגוגיה או אמת?
דרור אידר
מצביעים רבים שלא מאמינים במפלגות אופנה ומחפשים בקלפי פתק שימנע לחצים קואליציוניים - כבר לא פוסלים הצבעה לליכוד    וגם: מדוע כדאי להתיר למחנכים בבתי הספר להביע דעה פוליטית
יעקב איציקוביץ
הדי הכישלון הפוליטי של ח"כ יחימוביץ' כבר מהדהדים. קצה הקרחון של קטסרופה פוליטית למפלגת העבודה מבצבץ לו. "דור הנרות" נעלם ונאלם לו מזמן. הדי המחאה החברתית גם הם נמוגו "בעזרתה". כרגע, המציאות היא, שערב הבחירות, יחימוביץ' נמצאת בקרב אלקטוראלי עם מרצ, עם חד"ש בשוליים
שאול ברטל
ניתן להבין מהם עמדותיו של הציבור הערבי בישראל מעיון בארבעת מסמכי החזון של שנת 2007-2006. לפי מסמכים אלה, ישראל היא ישות קולוניאלית, ואילו ערביי ישראל הם מיעוט לאומי ילידִי מוגן, שצריך לקבל זכות וטו על כל החלטות הכנסת    על הסיבה האמיתית לירידה בשיעור ההצבעה בבחירות בקרב ערביי ישראל
אהוד גרנד
איש השמאל נפתלי רז הציג סדרת שאלות לאיש ימין    אלו תשובותיי
רשימות נוספות
מצנע: "כמעט ולא ניתן להשפיע מהאופוזיציה"  /  עופר וולפסון
כלי תקשורת אינם מוסרים סקרים כחוק  /  עידן יוסף
דרשת הרב יוסף לא תועבר בשידור חי  /  עידן יוסף
ש"ס מעליבה את בוחריה  /  אברהם שלום
הטור של פריצי  /  אברהם (פריצי) פריד
הלוויתן הלבן וראש הממשלה  /  עמוס אריכא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il