X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שקם אלקטריק
▪  ▪  ▪

רשת שקם אלקטריק, המובילה את שוק החשמל והאלקטרוניקה בישראל יוצאת במהלך שיווקי ופרסומי רחב היקף שנועד לבסס את מעמדה של שקם אלקטריק כרשת מוצרי החשמל החדשנית והמשתלמת בישראל.
השפה השיווקית החדשה של שקם אלקטריק תתבסס על הקונספט "בשקם אלקטריק תמיד מקבלים יותר". מידי שבוע תציע שקם אלקטריק מוצרים במחירים ללא תחרות - ולצידם יקבל הצרכן עסקות רכישה בלעדיות וחסרות תקדים, כגון: מוצרים יוקרתיים מתקדמים במתנהף או פריסות תשלומים מיוחדות ועוד.
דודי מנטין, מנכ"ל רשת שקם אלקטריק, אמר היום: "אנחנו מאמינים שבזירה התחרותית של קמעונאות מוצרי החשמל יש להציע לצרכן ערך מוסף אמיתי. המהלך הנוכחי של שקם אלקטריק מביא לצרכן נוסחה חדשה ומהפכנית בקטגוריה זו: כל פעם שצרכן יקנה מוצר בשקם אלקטריק, הוא יהנה לא רק מהמחירים הטובים ביותר - אלא גם יקבל מוצר מתקדם או הטבות בלעדיות אחרות".
על הקמפיין הטלוויזיה:
הסיסמה שנבחרה להוביל את המהלך היא "שקם אלקטריק - תמיד לפני כולם". במסע הפרסום, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, הושקעו כ-4 מיליון שקל והוא יכלול, סרט פרסומת ומודעות בעיתוני סוף השבוע. הקמפיין, בכיכובו של השחקן רון שחר (כוכב "טלנובלה בע"מ") צולם ברומניה במשך 3 ימים, בהשתתפות עשרות שחקנים שלוהקו מבריטניה, ברזיל, ארצות הברית וצרפת, ובמרכזו זוג ישראלי צעיר המגיע לחו"ל, לטירת החלומות של הדוד העשיר. הדוד משוויץ בטירת הפנטזיות שלו, אבל כל מה שמעניין את הבחור הישראלי שלנו הם מכשירי החשמל המתקדמים הנמצאים בטירה - אותם ניתן להשיג בשקם אלקטריק... לפני כולם.
לצורך ההפקה נבנתה במשך שבועיים "טירות חלומות" דמיונית בהאנגר ענק במרכז בוקרשט, ונתפרו עשרות תלבושות מיוחדות ותפאורות שעדיין לא נראו על המסך.
קרדיטים לקמפיין:
שקם אלקטריק:
מנכ"ל - דודי מנטין
מנהל פרסום - דויד גרין
באומן בר ריבנאי:
מנהל קריאייטיב - דיויד אדלשטיין
קופירייטר - גידי שמיר
ארט דירקטור - דרורית זרמון
מפיקה - אודליה נחמיאס
מנהלת מחלקת הפקה - דורית גווילי
מנהלת לקוחות - אירית סחר
סופרוייזר - אורן דיבון
תקציבאית בכירה - אלונה דקל
תקציבאית - עמית זיו
זניט מדיה:
מנהלת קבוצה - גלי כהן
קניינית מדיה - נעמה דרסלר
פארדיסו:
חברת הפקה - פארדיסו
בימאית - ליאת דהאן
מפיק בפועל - אריאל פרידן
צלם - אופיר קדמי
ארט - תורג'מן

תאריך:  13/09/2005   |   עודכן:  13/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il