X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רוזטה ג'נומיקס
▪  ▪  ▪

רוזטה ג'נומיקס בע"מ, חברת ביו-טכנולוגיה ישראלית פרטית המפתחת מוצרי דיאגנוסטיקה ותרופות המבוססים על גנים ייחודיים מסוג מיקרו-רנ"א, וחברת אמביון האמריקנית, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות עבור מחקר גנים מסוג רנ"א, הכריזו היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה מסוג רישוי.
ההסכם מעניק לאמביון גישה לרצפי מיקרו-רנ"א אשר התגלו על-ידי רוזטה ג'נומיקס ומצויים כעת בהליכי אישור כפטנט. ההסכם מאפשר לאמביון להתאים את פלטפורמת הגנים מסוג רנ"א בפיתוחה לאיתור, כימות ואפיון של רצפי מיקרו-רנ"א שנתגלו על-ידי רוזטה ג'נומיקס. המוצרים שייוצרו בתהליך זה יאפשרו פיתוח יוזמות מחקר בסיסיות ויישומיות בקרב אנשי מחקר באקדמיה ובתעשיה ברחבי העולם.
קיימות כיום עדויות ההולכות ומתחזקות לכך שגנים מסוג מיקרו-רנ"א מופיעים בריכוזים שונים בתאים בריאים לעומת תאים חולים. לפיכך, מדידה ושינוי של רמות המיקרו-רנ"א עשויים להיות כלים פוטנציאלים בדיאגנוסטיקה וריפוי של מחלות רבות.
"הזיהוי וההבנה של תפקיד הגנים מסוג מיקרו-רנ"א בתחום בריאות האדם מהווים חזית חדשה בתחום המחקר והאבחון הרפואי", אמר מאט וינקלר, מנכ"ל אמביון. "אנו מרוצים מכך שההסכם עם רוזטה ג'נומיקס יאפשר לנו להרחיב את קו המוצרים שלנו לאנשי המחקר המתמחים בתחום המיקרו-רנ"א והיכולים באמצעות מוצרי מחקר אלה לבחון באופן מעמיק יותר את תפקידי המיקרו-רנ"א בתהליכים ביולוגיים כגון התפתחות נוירולוגית, תגובה של המערכת החיסונית, זיהומים ויראליים ואונקוגנזה".
"מיקרו-רנ"א מסתמנים כממלאים תפקיד חיוני באופן התבטאות גנים ובקרתם", אמר אמיר אבניאל, נשיא רוזטה ג'נומיקס. "בשל כך, סביר להניח כי המיקרו-רנ"א ימלא תפקיד מרכזי בתחומי האבחון והטיפול של מחלות רבות. שיתוף הפעולה שלנו עם חברת אמביון יאפשר ליישם את הטכנולוגיה של רוזטה ג'נומיקס ואת מאגר המידע שבבעלותה ביוזמות מחקר, בעלות השלכה משמעותית על תחום הבריאות בשנים הקרובות".
אודות מיקרו-רנ"א
גנים מסוג מיקרו-רנ"א הם קבוצה של מולקולות רנ"א קטנות אשר נתגלו לאחרונה כחיוניות להתפתחות ולצמיחה בבני אדם, בעלי חיים וצמחים. מיקרו-רנ"א הם רגולאטורים חשובים באופן ביטויים של גנים, וסביר להניח כי ימלאו תפקיד רב חשיבות כאינדיקטורים לעניין מצבי מחלות שונים. עדויות עדכניות מצביעות על כך שמיקרו-רנ"א ממלא תפקיד חיוני בהתפתחות מחלת הסרטן וזיהומים ויראליים.
אודות רוזטה ג'נומיקס
רוזטה ג'נומיקס בע"מ הינה חברת ביו-טכנולוגיה עם פעילות בישראל ובארה"ב, אשר מובילה פיתוח של מוצרים מבוססי טכנולוגית מיקרו-רנ"א בתחום הדיאגנוסטיקה והריפוי. החברה פיתחה מאגר מידע רחב, ההולך וגדל, של מיקרו-רנ"א חדשים, המאובחנים באמצעות טכנולוגיות שבב הרנ"א היחודית שלה ובאמצעות אלגוריתמים שונים. החברה הגישה בקשות לרישום פטנטים בתחום המיקרו-רנ"א. כיווני ההתפתחות הנוכחיים של רוזטה ג'נומיקס כוללים קבוצות ייחודיות של מיקרו-רנ"א בעלי יישומים פוטנציאלים בתחום הדיאגנוסטיקה והריפוי של מחלות רבות. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: .www.rosettagenomics.com
אודות אמביון
אמביון היא חברה אמריקנית מובילה בפיתוח וייצור של מוצרי אבחון ומחקר חדשניים מבוססי רנ"א. אמביון (אירופה) בע"מ היא חברת בת של אמביון האמריקנית ופועלת בארצות רבות באירופה. אמביון נטלה את ההובלה בפיתוח מוצרים לתעשיית המחקר המיועדים לטיפול, שימור, בידוד, איתור ומדידה של רנ"א בתחומים כגון ביולוגיה מולקולארית, ביולוגיה של התא, מיקרוביולוגיה, גילוי תרופות וגנטיקה. אמביון פעילה במחקר מיקרו-רנ"א ואספקה של מוצרים הקשורים במיקרו-רנ"א מאז שנת 2002. אמביון הגישה מספר בקשות לרישום פטנטים הקשורים לטכנולוגיות לאבחון וזיהוי של מיקרו-רנ"א. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: .www.ambion.com

תאריך:  13/09/2005   |   עודכן:  13/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il