X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אדרבא, יתכבדו הצבועים הצדקנים והמתחסדים ויביעו הסכמתם לכהונת ערבי כמפקד חיל האוויר בצה"ל, למינוי רמטכ"ל ערבי, לבחירה "דמוקרטית" של ראש ממשלה ערבי למדינת היהודים , אחמד טיבי מהלל השאהידים למשל
▪  ▪  ▪
אוהדי בית''ר ירושלים. קהל יהודי חם ששטיפת המוח השמאלנית של המדינה נכשלה אצלם [צילום: AP]

אם להודות על האמת, כיום אינני יכול להגדיר עצמי אוהד כדורגל כלל. מה שבעבר בהיותי נער בער עניין אותי, מצוי כיום הרחק מאד מהתודעה ובכל זאת בדרך לא דרך אני מוצא עצמי מגלה אהדה לקבוצה אחת שסמל המנורה מפאר את דגלה הלא היא בית"ר ירושלים.
אם לחדד, הרי שיותר ממה שאני אוהד את הקבוצה ואת הכדורגל, אהדתי נתונה במינונים הולכים וגדלים לאוהדי הקבוצה, אלה שהיו למשיסה בטלפיה של התקשורת השמאלנית העוינת שכל סממן יהודי ולאומי מטריף את חושיה ומביאה לידי פסיכוזה של הסתה פרועה נגד יהודים טובים בעלי נפש בריאה.
אהדתי זו החלה לפני כמה שנים עת סרבו אוהדי הקבוצה במפגיע לעמוד דקת דומיה ולכבד את זכרו של רבין. מוכרח אני להודות שלו אני יושב ביציע יחד עימם הייתי מתקשה להשתתף בהצגת הכיבודים. מצרים אנו על כל יהודי שקיפד את חייו ומיותר כמעט לומר שרצח ראש ממשלה הינו זוועה מכוננת בחיי אומה , אלא שאחרית ימיו של יצחק רבין בניגוד ל"מורשת" שלא הייתה ולא נבראה, הביאה על עמנו אסון עליו אנו משלמים בדם יקר מפז של אלפי נרצחים ופצועים.
הייתי מתקשה לקום ולכבד את זכרו בגלל הדרך הבזויה והלא דמוקרטית בה העביר את הסכמי אוסלו בכנסת אגב הסתמכות על קולות הערבים מבקשי נפשנו ותוך מתן שוחד פוליטי לגונב שגב ואלכס גולדפרב.
הייתי נותר לשבת בגלל הפסטיבל המחליא, הדביק, הבולשביקי, המתיש והכפייתי אותו מנהלים עדת צבועים ומתחסדים כדי לייצר הון פוליטי (וגם אחר...) מדי שנה בשנה ,עד אשר המאיסו עצמם על עם ישראל.
מן הסתם הזדהותי עם הקושי של אוהדי בית"ר לקום לזכרו הייתה מגונה מאד לו נתפסתי עימם בעין המצלמה של התקשורת של החונטה. אגב, בימים שאחרי אותו אירוע שמעתי את אהוד אולמרט מגנה בחריפות את אוהדי הקבוצה.למותר לציין כי היה זה בבחינת חיזוק עבורי.
חלפו כמה שנים ושוב עטה התקשורת על הקבוצה ואוהדיה. הסיבה לעת מצוא היא התנגדות האוהדים לשיתוף שחקנים מוסלמים בקבוצה. האוהדים מיד סומנו כגזענים, הקבוצה נדונה כמשוקצת וכל התומכים בה ובהם היו כרגיל לטרף קל שאת דמו יש להקיז. ענייני הנשק הכימי בסוריה, מלאכת הרכבת הממשלה, אפילו ה"שלום המיוחל", כל אלה נדחקו מסדר היום מפני הסוגיה הבוערת של גזענות הימין בכלל ואוהדי בית"ר בפרט.
מעל גלי האתר ובכל תוכניות האקטואליה מתייצבים תועמלני השמאל החולה להתיר דמם של יהודים טובים. אלה הראשונים משווים את אוהדי בית"ר לחמאס ולאנטישמים בגרמניה הנאצית. זאת הם עושים ללא כל חשש מהחוק האוסר להשוות.....להם הרי מותר, לנו אסור.
מוזכרים העונשים הכבדים אותם ניתן להטיל על האוהדים- עד חמש שנות מאסר ומלינים על אוזלת ידה של המשטרה. באינטרנט, בטלוויזיה, ברדיו ובכל מקום אפשרי נמשך מחול הצדקנות והצביעות ואיש איננו עוצר לברר, לשאול או חס ושלום לחשוב....
המלחמות הבלתי פוסקות עם הערבים, האוטובוסים המתפוצצים, היהודים שנקטלו בבתי קפה או שנטבחו על אם הדרך, יהודים קדושים שנשחטו בשנתם , אולי כל אלה לא מאפשרים ליהודים תמימים לראות בבני אותו העם מתוכו הגיעו הרוצחים משחקים לצידם ? שמא נציג ערבי בכנסת המהלל את השאהידים מוסיף על הקושי?
הייתי נדרש לסוגיית המתח התמידי המתקיים לכאורה בין היות המדינה יהודית להיותה דמוקרטית אולם לא אכביר מילים לעניין זה למעט ציון האמת של כולנו, כל היהודים, שבעיני היא פשוטה ואינה צריכה דיון כלל ולפיה כל אימת שיש התנגשות בין היהדות לדמוקרטיה, היהדות גוברת ומכרעת ואין בלתה.ללא פקפוק, ללא התנצלות, ללא מורא.
אדרבא, יתכבדו הצבועים הצדקנים והמתחסדים ויביעו הסכמתם לכהונת ערבי כמפקד חיל האוויר בצה"ל, למינוי רמטכ"ל ערבי, לבחירה "דמוקרטית" של ראש ממשלה ערבי למדינת היהודים , אחמד טיבי מהלל השאהידים למשל. אגב, אחד מתועמלני השמאל בהגיבו לראיון של עבדכם ברשת ב' (ובהופיעו על תקן של פרשן משפטי) הגיב בגרון ניחר ומדם ליבו על הדברים כהאי לישנא " לו ז'בוטינסקי שומע את הדברים היה מתהפך בקברו שהרי הוא עצמו הסכים לכהונת ראש ממשלה ערבי במדינת היהודים"....
כל אלה שליחי חונטת מדינת כל אזרחיה מחזקים אותי בדעתי ומגבירים אהדתי.
אהדתי לבית"ר ירושלים משום סמלה - המנורה, משום היותה נציגת עיר הקודש ירושלים ובעיקר בגלל הקהל היהודי החם העוטף את הקבוצה, יהודים ששטיפת המוח השמאלנית אותה מנהלת ומובילה חונטת מדינת כל אזרחיה - נכשלה איתם.
ואי אפשי בלי אהוד אולמרט. העבריין המורשע העומד עדיין למשפט בעניין נוסף, אותו אחד אשר בעיצומו של יום השואה התחבק עם המחבל אבו מאזן מכחיש השואה ומתכנן הטבח במעלות , שבהיותו ראש ממשלה ובעוד מלחמה מתנהלת בלבנון הבטיח חורבן וגירוש נוסף ליהודים מארצם, אותו אהוד אולמרט הודיע היום שמעתה ידיר רגליו ממשחקיה של ביתר ירושלים.
שוב קבלתי חיזוק.

תאריך:  31/01/2013   |   עודכן:  31/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כולנו אוהדי בית"ר
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אתה צודק
מלש  |  31/01/13 10:12
2
לא מאמין שנותנים לך מקום להביע
jony543  |  31/01/13 11:04
 
- תגובה
צנחן  |  2/02/13 00:58
3
צודק בהחלט. כולנו בית״ר! ל"ת
צייד שמאלנים  |  31/01/13 19:35
4
תגובה
צנחן  |  1/02/13 13:53
5
ויש דיין
יש דין  |  3/02/13 03:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
דרור אידר
בזמן שבריטניה ואירופה אינן יודעות כיצד להתמודד עם הסכנה המאיימת על היבשת - הפיכתה הזוחלת לח'ליפות איסלאמית - נמצאו האשמים לרפיסות המערב שאיבד את האינסטינקטים ההישרדותיים שלו: היהודים. כמובן
עופר וולפסון
בנאומו בדאבוס הזהיר המלך עבדאללה כי כהונתו השנייה של אובמה היא חלון ההזדמנות הסופי ליישם פתרון שתי המדינות    נפגש עם הנשיא פרס בשולי הוועידה
אפרים הלפרין
אין עם מי לעשות שלום כעת, אך אני מסכים כי בקדנציה הקודמת אוזנינו היו אטומות, ואת זה חייבים לשנות. אוזננו חייבת להיות כרויה לפעמי הפיוס והפשרה, שאם לא כן, ההזדמנויות יחלפו מבלי שנשים ליבנו אליהן
עידן יוסף
מאסר דומה גם לחוסמי נתיבי תחבורה במחסום אבנים ובדוקרנים, וכן לכל מי שעושה פעולה המסכנת חיי נוסעים
עופר וולפסון
גם השמאל וגם הימין זוכים לחוסר אמון מוחלט מצד הפלשתינים ביהודה ושומרון: "עבור הפלשתינים, גם השמאל וגם הימין ימשיכו בקולוניאליזם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il