X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מגה
▪  ▪  ▪

רשת המזון המובילה של הרבוע הכחול, "מגה", פותחת את הסניף
ה-40 של הרשת, והראשון בעיר מודיעין, ביום שלישי, ה-20 בספטמבר 2005, במרכז המסחרי ישפרו בעיר, בתפיסה חדשנית של תקשורת שיווקית עם הלקוחות באמצעות שפת שילוט וצבעים בסניף.
"מגה מודיעין" הוא סניף "מגה" הראשון בו תיושם אסטרטגיה שיווקית בנקודת המכירה כקונספט חדש של תקשור עם הלקוח. התקשורת מבוססת על שפה ברורה, פשוטה וממוקדת ועל צבעים הממקדים מסרים שיווקים ללקוח. לעיצוב החדש חברה ריבוע כחול עם חברת הייעוץ הבריטית "אסטאונד", המתמחה בבניית אסטרטגיה של שילוב צרכים ארכיטקטוניים עם צרכי לקוח בנקודת המכירה.
גיל אונגר, מנכ"ל רבוע כחול ישראל בע"מ, מציין כי "בסניף החדש במודיעין, הושקעו 11 מיליון שקל כדי ליצור חווית קנייה מסוג אחר לתושבי העיר ולישובים בסביבה, וכך ליהנות מסניף ייחודי המציע מגוון מלא של עולמות קנייה חדשים, כולם תחת קורת גג אחת, נגישים וידידותיים ללקוח".
בסניף, "מגה מודיעין" פועלות לראשונה בארץ מחלקות חדשות הנותנות פתרון מלא להורים, לילדים ולאוהבי המזון האורגני:
1. מחלקת "אורגניק אינדיה" - מחלקה למוצרים אורגניים יבשים וטריים מקיטניות, דגנים, ועד לחם טרי, מוצרי חלב, ביצים, ירקות ופירות. במחלקה ישרתו נציגי החברה המתמחים בייעוץ.
2. עולם התינוקות - במחלקה יהיה מגוון מלא של ריהוט לתינוק (רב קט) משידות, עגלות, צעצועים, חיתולים, מזון ועד מוצצים. כל אמא תוכל למצוא את כל המגוון הנחוץ לה לתינוקות.
3. קונדיטוריה - בראשה קונדיטור האופה בצקיות, עוגות אישיות, פאי למיניו למשפחה וליחיד, עוגיות קצפת ופירות וכמובן סוגים שונים של לחם בריאות, כפרי וכו'.
4. קצביה ובשר טרי במעדניית "אדום אדום"-המציעה טיבולים מגוונים של בשר טרי ועופות בטעמים סיניים, מקסיקניים, אוריינטליים - הכל מוכן להכנסה לתנור בבית.
"מגה מודיעין", פועל במרכז המסחרי ישפרו בשטח של כ-5,000מר', במגוון עצום של כ-20,000 מוצרי מזון טריים, עם מעדניית גבינות, מעדניית מאפים טריים מלוחים ומתוקים, מעדניית בשר ענקית הכוללת גם מחלקת פירות וירקות טריים, ישר מן השדה.
בסניף מגוון רחב של מחלקות "כפר השעשועים", "ששת", ו"הכל ב-$" ומחלקת טכנולוגיות המציעה מגוון רחב של מחשבים, ציוד היקפי למחשב, מדפסות, מצלמות דיגיטליות וכו' וכן מוצרי טקסטיל לבית, וכלי בית ביניהם מוצרים חשמליים למטבח הלבשה ומוצרי פנאי.
סניף "מגה מודיעין" מנוהל על-ידי רחמים מוטאי. בסניף עובדים כ-200 עובדים, אשר עברו סדנאות שירות מיוחדות. לנוחיות הקונים 15 קופות ומגרש חניה צמוד, למאות כלי רכב.
הסניף מעניק שירות משלוחים לתושבי העיר ולכל הישובים שבסביבה.
ביום הפתיחה ייערך ב"מגה" הפנינג ענק לכל המשפחה, בהשתתפות ליצנים, בובות ענק ולהטוטני קרקס, וכן יריד אוכל של מיטב יצרני המזון בישראל.

תאריך:  19/09/2005   |   עודכן:  19/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il