X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קניון גבעתים
▪  ▪  ▪

קניון גבעתיים משיק אתר אינטרנט מושקע, איכותי וייחודי בטכנולוגיית פלאש מתקדמת בהשקעה של 100,000 דולר. האתר החדש, מציע לקהל לקוחות הקניון מגוון אפשרויות חיפוש של החנויות ומיקומן, הורדת קופוני מבצעים ייחודיים לקניון , הזמנת כרטיסים לקולנוע ועוד, תוך הקפדה על עיצוב קל, נוח וידידותי למשתמש והכל בקליק אחד.
ניתן למצוא באתר מבזקי עדכון של פתיחת חנויות חדשות, מבצעים לחברי מועדון הלקוחות, קישורים לאתרי האינטרנט של החנויות ,פתיחת תערוכות המוצגות בקניון, שיתופי פעולה מעניינים, דרכי גישה לקניון לבאים עם תחבורה ציבורית או רכב פרטי, מנגנון איתור וחיפוש עסקים מתקדם באמצעות מפות התמצאות דינאמיות והטבות מיוחדות לחברי מועדון הלקוחות, ודף הרשמה למועדון הלקוחות המאפשר ללקוח לאפיין את תחומי העניין והתכנים שהוא היה חפץ לקבל עליהם דיוור ישירות לתיבת הדואר שלו.
אורי אבל, מנהל השיווק של קניון גבעתיים מוסר: "קניון גבעתיים החליט להצעיד את ענף קמעונאות הקניונים צעד אחד קדימה ולהשיק אתר מושקע ואיכותי המתאפיין ביכולת התמצאות פשוטה וחוויה כללית ללקוח. עוד מוסיף אורי כי "האתר נחשב לאתר המתקדם ביותר בין אתרי האינטרנט של קניונים הנהוגים בארץ ומאפשר ללקוח/ה לטייל עם העכבר על גבי המפה הדינאמית ולקבל את כל האינפורמציה הקשורה בקניון החל ממיקומי החנויות, ועד להורדת קופוני מבצעים ייחודיים ובלעדיים לקניון".
אתר האינטרנט של קניון גבעתיים נבנה במשך חודשים על-ידי חברת אפק-טכנולוגיות המתמחה בבניית אתרי אינטרנט דינאמיים וייחודיים בכל ענפי השוק. האתר פותח בטכנולוגית אינטרנט מתקדמת מבוססת Microsoft.net וכולל שימוש בגרפיקה מבוססי acromedia Flash.
קניון גבעתיים הינו מרכז קניות בקונספט חדשני, שתוכנן ונוצר במיוחד עבור נשים. "קניון גבעתיים - כל מה שנשים רוצות" הינו הסלוגן והקונספט העיקרי שמלווה את פעילותו של הקניון. הקניון מציע לנשים תמהיל רחב של תחומי עניין הלקוחים מעולם התוכן הנשי, כגון: אופנה, לייף סטייל, פנאי, תרבות ועוד. קניון גבעתיים הנמצא בבעלות חברת שיכון עובדים, כולל 22,100 מ"ר של שטחי מסחר, פנאי ומשרדים ועוד כ-19,000 מ"ר של שטחים ציבוריים פנימיים.
הקניון כולל 131 חנויות המשתרעות 3 קומות מסחר, תמהיל החנויות מציע מענה אופנתי מקיף וכולל רשתות עוגן כמו: סקאל, אופטיקנה, הוניגמן, קואופ, מקדונלדס, קסטרו, גולף אנד קו, סטימצקי ועוד...

תאריך:  19/09/2005   |   עודכן:  19/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il