קניון גבעתיים משיק אתר אינטרנט מושקע, איכותי וייחודי בטכנולוגיית פלאש מתקדמת בהשקעה של 100,000 דולר. האתר החדש, מציע לקהל לקוחות הקניון מגוון אפשרויות חיפוש של החנויות ומיקומן, הורדת קופוני מבצעים ייחודיים לקניון , הזמנת כרטיסים לקולנוע ועוד, תוך הקפדה על עיצוב קל, נוח וידידותי למשתמש והכל בקליק אחד.
ניתן למצוא באתר מבזקי עדכון של פתיחת חנויות חדשות, מבצעים לחברי מועדון הלקוחות, קישורים לאתרי האינטרנט של החנויות ,פתיחת תערוכות המוצגות בקניון, שיתופי פעולה מעניינים, דרכי גישה לקניון לבאים עם תחבורה ציבורית או רכב פרטי, מנגנון איתור וחיפוש עסקים מתקדם באמצעות מפות התמצאות דינאמיות והטבות מיוחדות לחברי מועדון הלקוחות, ודף הרשמה למועדון הלקוחות המאפשר ללקוח לאפיין את תחומי העניין והתכנים שהוא היה חפץ לקבל עליהם דיוור ישירות לתיבת הדואר שלו.
אורי אבל, מנהל השיווק של קניון גבעתיים מוסר: "קניון גבעתיים החליט להצעיד את ענף קמעונאות הקניונים צעד אחד קדימה ולהשיק אתר מושקע ואיכותי המתאפיין ביכולת התמצאות פשוטה וחוויה כללית ללקוח. עוד מוסיף אורי כי "האתר נחשב לאתר המתקדם ביותר בין אתרי האינטרנט של קניונים הנהוגים בארץ ומאפשר ללקוח/ה לטייל עם העכבר על גבי המפה הדינאמית ולקבל את כל האינפורמציה הקשורה בקניון החל ממיקומי החנויות, ועד להורדת קופוני מבצעים ייחודיים ובלעדיים לקניון".
אתר האינטרנט של קניון גבעתיים נבנה במשך חודשים על-ידי חברת אפק-טכנולוגיות המתמחה בבניית אתרי אינטרנט דינאמיים וייחודיים בכל ענפי השוק. האתר פותח בטכנולוגית אינטרנט מתקדמת מבוססת Microsoft.net וכולל שימוש בגרפיקה מבוססי acromedia Flash.
קניון גבעתיים הינו מרכז קניות בקונספט חדשני, שתוכנן ונוצר במיוחד עבור נשים. "קניון גבעתיים - כל מה שנשים רוצות" הינו הסלוגן והקונספט העיקרי שמלווה את פעילותו של הקניון. הקניון מציע לנשים תמהיל רחב של תחומי עניין הלקוחים מעולם התוכן הנשי, כגון: אופנה, לייף סטייל, פנאי, תרבות ועוד. קניון גבעתיים הנמצא בבעלות חברת שיכון עובדים, כולל 22,100 מ"ר של שטחי מסחר, פנאי ומשרדים ועוד כ-19,000 מ"ר של שטחים ציבוריים פנימיים.
הקניון כולל 131 חנויות המשתרעות 3 קומות מסחר, תמהיל החנויות מציע מענה אופנתי מקיף וכולל רשתות עוגן כמו: סקאל, אופטיקנה, הוניגמן, קואופ, מקדונלדס, קסטרו, גולף אנד קו, סטימצקי ועוד...