X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
עמותת יש סיכוי של פרופ' רייכמן והמעוז של יאיר לפיד עם ראובן אדלר מימינו ואייל ארד משמאלו - רוצים משילות על-ידי פירוד העם, ע"י ביצור פיקטיבי של מעמד רה"מ, על-ידי סילוק סיעות קטנות מהכנסת וביטול הסטארט-אפ הפוליטיים שלנו. זו שיטה של רשעים, שיטה של אינטרסאנטים אגואיסטים
▪  ▪  ▪
יאיר לפיד. רוצה שלטון דיקטטורי [צילום: פלאש 90]

יש שיטה הרבה יותר טובה – הסכמה רחבה!!!
הדרך החולנית של רייכמן
יש שתי דרכים להשיג משילות, האחת רעה וחולנית, על-ידי ניצול כוח פוליטי של ראש הממשלה מעבר לכוח היחסי שאותו קיבל בבחירות, על-ידי העלאת אחוז החסימה - היינו עליה משמעותית של חסמי הכניסה לעולם הפוליטי, אשר מנעו אולי מהפך חרדי בבירות האחרונות כי מנעו כניסתו של אמסלם לכנסת, ועל-ידי עיוות משקלו של כל קול באמצעות בחירות אזורים שמי שיקבע את האזורים יהיה ודאי שר מטעם יש סיכוי.
זו דרך נכלולית, זו דרכים שלילית, זו דרך חורבנית, זוהי דרכם של רשעים הרוצים שלטון דיקטטורי כשהמושכות בידיהם באמצעות שליחיהם לזירה הפוליטית אשר כל פעם משיגים כמה עשרות מנדטים ואחרי כן נעלמים מעבר לאופק עד הסיבוב הבא עד הגימיק הפוליטי הבא, ועם ישראל הולך אחריהם כדבורה לפרח.
הדרך הבריאה: משילות באמצעות הסכמה רחבה
יש גם דרך אחרת למשילות, דרך של הסכמה לאומית רחבה דרך של שילוב ידיים, דרך של איחוד, ולא דרך של פירוד, דרך איזון ושיתוף ולא דרך של כוחניות ודאגה לאינטרסים הכלכליים הפרטיים בלבד
שכחנו כבר מי מוביל את יש עתיד, שכחנו מהם החברים של ראש התנועה, יש שם איזה אולמרט אחד, שיש לו חשבון ארוך עם ברק ועם ביבי. את ברק הוא אלול להוריד מהמסלול הפוליטי, והוא לא ינוח ולא ישקוט עד אשר יעיף את ביבי מהשלטון. אין לו שום עניין בממשלה אחראית ורחבה, כל מה שהוא חושב זה על המשפט שלו, על עדות אחיו הקרובה ועל הסכומים שאולי עברו לאחיו באופן תקין או לא, והוא לא מתכונן לחלק אותו תא עם קצב, ולדעתי כלום לא עומד בדרכו – כלום לא עומד בדרכו.
יש שם את אוריאל רייכמן עם חבריו לשינוי שיטת הממשל הדפוקה שלהם לדעתי אשר כל הזמן עוסקים בפירוד העם במקום באיחודו.
יש שם את אייל ארד אשר על מי שמביט בלינק מבין במי מדובר ומהם סדרי העדיפויות שלו.
יש סיכוי ל"יש עתיד"
ובכל זאת עדיין לא אמרנו קדיש על המפלגה הזו, יש עתיד, היא עדיין מסוגלת להתארגן על עצמה, להשתחרר מעולו של עולם הרשע המוביל אותה, אולי על-ידי פיצול, ולהצטרף לרכבת של עם ישראל, רכבת שלקחה את סבי סבתי דודי ודודותיי למשרפות, רכבת אשר שיקמה את עצמה באורח מופלא כאן במולדת היחידה שלנו, וכעת עומדת בפני אחדים מהאתגרים הגדולים והמורכבים של חייה, סיכונים והזדמניות, סיכונים והזדמנויות..
כולם יישאו בנטל, גם הפוליטי וגם הלאומי, ומי שלא יישא לא צריך, כאשר כולם נושאים בנטל המסגרת תהיה מאד רחבה, קווים רחבים, ההשפעה של כל גורם שייקח חלק בנטל תהיה בזמן אמת, בשלב המעש, ואת הנושאים המאד קריטיים בקדנציה מכריעה זו ניתן להשאיר להחלטת העם במשאל עם.
אם כולם שותפים בשלטון, למעט שוליים הזויים, לא צריך לתת נוסחא מדויקת לפתרון המדיני, ואי-אפשר לתת נוסחא כזו אלא במסגרת דיבור עם הצד השני, אין צורך לפתור בפרטים את עניין השוויון נטל, עלינו לסמוך על בית המשפט שלא ייתן לפארסות לעבור אותו, אין כל חובה לחלק את התקציב ולפתור לשולה ויעקב את בעיית הדירה, אלא להצהיר שהמדינה תשאף לפתור את בעיית הדיור לצעירים.
זה לא לא עניין של גוגואים וג'ולים
זה נכון שכאשר סחרנו בקרטונים של סיגריות, או גוגואים של מישמישים או אפילו פקקים של בקבוקים וגם ג'ולים דאגנו שהכל כל יהיה ברור מראש, שאיש לא יעבוד עלינו – ואני יכול להגיד לכם, שכמה ששמרתי יותר על האינטרסים שלי כן החבאתי מתת למיטה אוספים גדולים יותר – אבל איננו עוסקים בגוגואים ולא בג'ולים, אנו עוסקים באתגרים בלתי אפשריים באיומים בלתי נתפסים, אנו עוסקים בנושאים אשר שגם 82 חברי כנסת לא מספיקים להם, אנו צריכים כל קול על-מנת לעבור 4 שנים של הנהגה רצופה בישראל הנהגה רצופה באמריקה, רגיעה יחסית בגבולות ובשטחים הפלשתינים, האיום האירני, והכאוס אצל שכנינו והכלה כל מעורב על אתגרים כלכליים וחברתיים מורכבים.
עלינו להתחיל מבית, מה חשוב לאחמד מטייבה ממדינת פלשתין כל עוד הביוב זורם לו ליד הבית, ומה חשוב אם אני פולני חופר מהרצליה או מרוקאי אסלי מדימונה על-מנת לעקור את הביובים מהרחוב של אחמד בשנה הראשונה לכהונת הממשלה?
מה הקשר בין גבעות יו"ש ובין יצירת סלים שונים של שירות שיאפשרו את השוויון בנטל ולהתחיל להפעילם מיידית, באישור בית המשפט איזו חשיבות איזו מפלגה תוביל את המהלך הזה, אשר יפיל את חומות בגטו הפנימיות, ויפתור גם את פערי ההשכלה והתעסוקה של החברות הנבדלות ואת פערי הריקנות החולה של חבורת הריאליטי, היינו הרוב.
לעשות ביחד – ולשכוח מהבטלנים שלא נושאים בנטל
יש כל כך הרבה מה לעשות ביחד, ולגמרי לגמרי לא ברור מה מחפשים כל אלה שרוצים להפריד, להתרחק, אלה ששמים חסמים הנובעים מאינטרסים אגואיסטיים – ולא מהצרכים הענקיים של העם.
בחברה פתוחה יש דינמיקה, בחברה פתוחה יש זרימה הצורך הוא באחדות, החיוניות היא באחדות, ומי שלא יצטרף יישאר לגמרי לגמרי בחוץ, מבודד, מצורע – כראוי לבטלנים שלא נושאים בנטל.

תאריך:  21/02/2013   |   עודכן:  21/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משילות ונשיאה בנטל באמצעות הסכמה רחבה
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה ב 4 מערכות .
נירון קיסר   |  21/02/13 12:26
2
גרפומן שכותב בלי סוף בלי תוכן ל"ת
להלפרין  |  21/02/13 15:45
 
- תודה, תבורך. ל"ת
ה.א  |  21/02/13 16:40
 
- להפך הוא אנטי לפיד מטעם ניוז 1 ל"ת
כ"כ שקוף  |  21/02/13 21:10
 
- נשיקות, אחי, במצח! ל"ת
ה.א.  |  22/02/13 00:55
3
מאמר של חולירע דתי כעט להשכיר ל"ת
נחשו מי מאחריו  |  21/02/13 21:03
 
- תודה, מתוקי ל"ת
ה.א  |  21/02/13 22:07
 
- ואף על פי כן ה.א.אתה צדקן-צבוע ל"ת
למתוקי  |  23/02/13 16:51
 
- זאת הרמה של לפיד? ל"ת
ה.א  |  26/02/13 08:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
זאב בן-יוסף
מאז חזר לראשות הליכוד ב-2006, מצליח נתניהו לבסס שלטון יחיד מלוכני-דיקטטורי בליכוד ע"י הוצאת הרוח ממפרשי אלה המאיימים על שלטון היחיד שלו, כאשר - כמו שרון בזמנו - הוא מצליח לשמוט את הבסיס האידיאולוגי והאִרגוני של הליכוד שבלעדיו אין טעם לקיום המפלגה
יאיר דקל
מאז התחלת מערכת הבחירות, העיתונאית הקשוחה, שלא היססה לקטול את מרואייניה בשידור, הציגה כל הזמן פנים עליזות ו...לא משכנעות. כידוע, הבוחרים מצביעים מהבטן, לא מהראש. הסתכלו, חשבו על תוכנית ריאליטי והצביעו להדחה - פחות מנדטים למפלגת העבודה
מתי דוד
השקיעה הציבורית והאלקטורלית המתמשכת של המפלגה, מחייבת להכיר בעובדה שדרכה לעתיד נתונה תחת אזהרה. אזהרה מפני הדרך שנכשלה, בחשבון המפלגתי של המאזן הלאומי
לילך ויסמן
גורם בכיר המעורב במגעים: "בנט יוכל לבחור בכל תיק כלכלי בכיר שיהיה מעוניין בו, פרט לשר האוצר"    בנט יוכל לקבל גם את ראשות ועדת הכלכלה אם יחפוץ בכך    נציגי יאיר לפיד מופתעים ממתווה הליכוד לגיוס חרדים
אהוד פרלסמן
מהשוואת תוצאות הבחירות שהתקבלו בת"א וביישובי העשירונים העליונים לתוצאות הבחירות בצה"ל, מסתבר שבעיני העשירים לממשלה בלי לפיד אין זכות קיום, אבל החיילים נותנים את אמונם בממשלת ימין ללא שותפים
רשימות נוספות
הוועדה המסדרת תחלק ח"כים לוועדות  /  עידן יוסף
"איש לא יעשה שלום עם ישראל חלשה"  /  איציק וולף
פרס: הקוטן בשטחנו זקוק לגודל ברוחנו  /  עופר וולפסון
תירוצים לשבת בקואליציה  /  דניאל גיגי
וישמן היהיר ויבעט!  /  נאוה קורן
לפיד כבר שכח  /  ד"ר רון בריימן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il