X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

השירותים (הציבוריים?) במועדונים מסוימים, רובם - ככולם? - בתל-אביב, הפכו זה מכבר לחדרי התייחדות. בקיטון, הוא חדר הנוחיות, מקום שבו אמורים "לעשות צרכים", להתפנות, להתרוקן, אכן ממלאים צרכים. אחרים.
תרבות המועדונים, שבה מיטשטשת הזהות המינית של המבלים ובה קוראים דרור ליצרים, היא בית הגידול של ה"חפוז": נקלעים לשירותים, נכלאים בהם, עושים מה שעושים וצ'יק צ'ק גומרים. גומרים ויוצאים כאילו לא היו דברים מעולם.
אבל כן היו. לא תמיד שוררת הסכמה על מה שהיה, בהסכמה או בכפייה, מרצון או מאילוץ - על ההבדל הזה ניטש, לא אחת, הוויכוח - בחדר הקטן, הסגור, שאילו רק היה קטן יותר, צר יותר, לא-נוח יותר, מאובזר פחות, אולי לא היה מאפשר את מה שהוא לא רק מאפשר לעשות בו אלא כמעט מזמין, מפתה, מדיח.
זה לגיטימי "לעשות את זה" בשירותים, אשר בעלי המועדונים שבהם מצויים "שירותי המין" האלה, מייפים ומאבזרים אותם לנוחותם של החופזים בהם את ה"חפוז" שלהם: מועדון אשר בשירותיו ניתן לקיים יחסי מין הוא, מן (מין) הסתם, מועדון נחשב ויוקרתי יותר, מועדף ומבוקש יותר, אטרקטיבי ומן הסתם גם רווחי יותר.
יש משהו מסריח לא רק בזירה שבה מתבצעת הפעילות המינית החפוזה, המזדמנת, הלא-פעם אלימה (האם לעובדת היות המקום צר מכדי להכיל, בוודאי בתנוחה נוחה, שני אנשים יש תרומה לליבויה של האלימות? צר, אז מעצבן, מעצבן אז פורקים את העצבים על הזולת...) אלא בשוויון הנפש שבו מתקבלת התופעה תו של תקינות: מה הבעיה, מין בשירותי המועדונים הוא חלק בלתי נפרד מהבילוי בהם.
על מה הרעש? על מה המהומה? שוב עולה לכותרות מתלוננת סדרתית אשר בתכניות החדשות בטלוויזיה תוצלל דמותה ויעוות קולה ובעיתון ייכתב תחת שמה של בת-דמותה - בתצלום אילוסטרציה - "למצולמת אין כל קשר לכתבה". ולא יחלפו אלא יום-יומיים, אם הנושא לא יוזז הצדה על-ידי נושא חם, חשוב ומעניין ממנו, וכבר יופיעו רמזים על העדר טוהר כוונותיה, על דופי במידותיה, על פגם באורחותיה ועל היותה בלתי אמינה בעליל. עוד בחורה שבדתה סיפור-כיסוי כדי להוציא עצמה נקייה מהמקום המלוכלך בהגדרה, שאליו קלעה עצמה, סביר להניח כי מרצונה החופשי. או לא. מי יודע. יש "מלחמת גרסאות". למי להאמין?
מין בשירותי מועדונים הוא סממן - אחד מרבים - של חברה פרועה, מופקרת, מושחתת, מכוערת ואלימה. חברה מתפוררת. על השחתת רכוש נענשים במקומותינו. על השחתת נפש עוברים בהם, בשתיקה, לסדר היום. גם על אונס.
שירותים במועדונים הם זירות אונס פוטנציאליות: רעש, אדי אלכוהול ועשן ( סמים?!) שכרות קלה, חברה'מנית, אהבהבים קלילים, פה רמז, שם קריצה. כה קלה היא כה קלה היא דרכם אל השירותים.
אונס - מזוויע ומזעזע ככל שהוא! - לא יגרום לחקיקת חוק שתאסור על כניסה זו-זמנית של יותר מאשר אדם אחד אליהם, קל וחומר - לאכיפתו. האם רק רצח, חלילה, יגרום לכך?

תאריך:  05/12/2004   |   עודכן:  05/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר ניצן יניב
יוסי מטלון
ישראל אמיר
תנועה אדם - התנועה החדשה המניפה דגל סוציאל-דמוקרטי ומבטיחה לפעול לתיקון העיוותים החברתיים, הכלכליים והמדיניים. אך האם מדובר בעוד תרגיל של שימוש בפריירים בעלי כוונות טובות, רק למען חיזוק מעמדו הפוליטי של מייסד התנועה?
שלמה טל
ד"ר חיים משגב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il