X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הדרך היחידה למנוע את הפתרון המטורף של שתי המדינות הוא לחשוף את הרשות הפלשתינית. הישראלים נראים כאבודים לחלוטין או שאיבדו את הלאומיות שלהם. מישהו צריך לאחד אותם ולקחת מנהיגות. בלי לאומיות לישראל אין עתיד
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו, ברק אובמה. רוקדים בקצב התוף של וושינגטון [צילום: AP]

להצלת חייו של ישראלי אחד, גלעד שליט, הישראלים איבדו הגיון שגבל בטירוף כדי לשחררו מחמאס. אז למה שלא נעשה את אותו דבר עבור חיי כל היהודים החיים בישראל?
מדוע ישראל עושה מאמץ כדי לתקשר עם אנשים שנולדו להשמידה? כאשר פקיד בכיר ברשות הפלשתינית משבח רצח, ופקיד רשמי אחר נשבע: "אם היה לנו נשק גרעיני, היינו משתמשים בו כך בוקר". למען אנשים אלה, בנימין נתניהו, נכנע ללחצי ארה"ב והקפיא בנייה שוב.
לאנשים אלה ישראל רוצה לתת מדינה, עשר דקות מבניין הכנסת וכך מכעיסה את אלוהים.
לשום ממשלת ישראל נבחרת אין רשות לתת אדמות יהודיות לאויב העם היהודי. אדמת הארץ אינה שלהם או רכושם לתת, היא שייכת לכל והיא רכושם של כל העם היהודי.
כל אדם יוכל להבין שיצירת פלשתין תהיה שידור חוזר של טעות עזה, אבל הפעם, הרקטות יטוסו לכיוון שדה התעופה בן-גוריון ויישתקו את המדינה כולה על בסיס קבוע.
נראה כי ממשלת ישראל רוקדת לקצב התוף של וושינגטון, ווושינגטון קצרה רואי ובמכוון, מכדי להכיר את טבעם האמיתי ומנטליות החיסול של הרשות הפלשתינית (רש"פ).
אחרי הכל וושינגטון כבר הוכיחה, כבל עם ועדה, שבעינייני המזרח התיכון והמנטליות הערבית מוסלמית היא כישלון חרוץ. לכן זה הכרחי , עכשיו להתמקד בקונגרס ולדרוש שיקיים דיון אזהרה בנוגע להתנהגות הרשות הפלשתינית והקווים האדומים שהיא ממשיכים לעבור מידי יום. אנחנו כבר לא יכולים לצפות שישראל הריבונית תגן על עצמה כפי שהיא צריכה.
כאשר סורקים את העיתונות בישראל מבינים למה הישראלים אינם מעודכנים היטב. הם עייפים מלהיות יעד קבוע, מרגע שהמדינה היהודית הוקמה. אמצעי התקשורת שלהם מסתירים את הסכנות המתמידות שבפניהן הם עומדים, ולכן הם לא מדווחים עליהן.
הדרך היחידה למנוע את הפתרון המטורף של שתי המדינות הוא לחשוף את הרשות הפלשתינית. הישראלים נראים כאבודים לחלוטין או שאיבדו את הלאומיות שלהם. מישהו צריך לאחד אותם ולקחת מנהיגות. בלי לאומיות לישראל אין עתיד.
עד כה הערבים והעולם, שאותו הם הצליחו לשכנע לעמוד מאחוריהם, הצליחו לשים את ישראל בעמדת הגנה מלחיצה שממנה היא לא יכולה לשחרר את עצמה, וכך היא ממשיכה לירות ברגלה.
תהילים פרק-קכא: "שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ..."

תאריך:  09/05/2013   |   עודכן:  09/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עקיבה לם
שוב ושוב ישראל מוצאת את עצמה בבור השלום. כמו הפתרון הדו-מימדי של בן-גוריון מול הבריטים – ישראל נופלת לבור שבו היא נאלצת לשאת ולתת על שלום, כאילו אין טרור ורצחנות
אליקים העצני
בוויכוח הפנימי על 'אוסלו' חסר פן אחד חשוב, ה-פן המוסרי. היה צריך לאדם מבחוץ, ידיד גדול החי בתוכנו, כדי להזכיר לנו זאת - יאן וילם ון דר הובן, מנכ"ל 'המרכז הבינלאומי של נוצרים ציונים' היושב בירושלים. בקריאה "אימרו 'לא' למדינה פלשתינית!"
עידן יוסף
סגן שר החוץ במליאה: החלטת גוגל להעניק לרשות הפלשתינית מעמד של מדינה מעכבת את המשא-ומתן עם הפלשתינים
אריאל י. לוין
אל-קאעידה מחזק את כוחו ברצועת עזה ועשוי להפיל את חמאס    אם אסד האב היה עכבר, מה נגיד על בנו?    מדוע יש למורדים בסוריה אינטרס להתעמת עם פקחי האו"ם    התחקיר האוסטרלי על בן זיגייר מעורר תמיהות    חוליה שהודרכה בידי חמאס תכננה חטיפת חייל ביהודה ושומרון
איתמר לוין
שש שנים לאחר שהוקמה רשות ממשלתית לסיוע למגזר המיעוטים, רוב התוכניות נותרו על הנייר וההחלטות לא הגיעו לשלב הביצוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il