X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

רוצים לדעת מדוע:
- קיימת תופעת הסרבנות (מימין ומשמאל) בישראל?
- אין עבודה, ואם מצאתם משהו - תתנחמו בשכר רעב?
- המתנחלים החליטו על ענידת טלאי כתום על בגדיהם?
- מניית פארמוס התרסקה אתמול?
- מעמידים את יאיר פרץ לדין על גניבת תואר?
מדינית: זוכרים שהיו בחירות בישראל? במי בחרנו? אפילו אנשי "העבודה"? נכון. באריאל שרון. למה? כי רצינו אדם חזק שיביא את הג'אננה לערבים. לא הסכמנו עם הסיסמה "מוות לערבים" - אבל שנאנו אותם ויותר מכך על השחיטות ועריפת הראשים שעשו לנו...
אז מה קרה לאותו אריק? אחת משתיים: או שהחקירות נגדו הביאוהו לנהוג מאה שמונים מעלות שמאלה (כדעתי) או שהמציאות החדשה גרמה לו להחליף דיסקט. בשתי האופציות: האם לא נכון (חוקתית - שעדיין בבישול...) ללכת לעם לשאול שוב את דעתו הלגיטימית?
אבל המיש מש הפוליטי (אקצר כי החומר רב) - גרם לבולדוזר הזה שאינו מבחין בין קרב עד 40 ק"מ וקרב עם 40 ח"כים - להמשיך ולפעול סולו כרצונו.
תקין? בוודאי שלא.
חוקי? בוודאי שכן.
אז מה באים אל המתנחלים בטענות (למרות שאני בין התומכים בהתנתקות) כאשר הם באמת לא מבינים את ההצמדות החוקית לעניין של פינוי בלתי מוסכם באג'נדה הציבורית, ולעבור על-כך לסדר היום?
האם אין בכך ירייה לעצמנו כולנו ברגל, והדרך להביאם להפגנת ייאוש בענידת הטלאי הצהוב?
כלכלית: למה מונה ביבי לשר אוצר? למה עשה מהפכה כרצונו ללא התנגדות כלשהי? פשוט ושקוף. שרון רצה שקט תעשייתי, האוצר רצה מהפכה לפי הספרים, והתוצאה היתה... שויקי קנפו הראתה גופה הערום לעיניי כל...
זה שיצא דוח המוכיח כי פעולותיו של נתניהו החמירו העוני, חיזקו העשירים, ואח"כ גרם לו להתכופף כמעט לחלוטין בתירוצים עלובים - מוכיח כי את כל הטראומה הכלכלית שאכלנו ועוד נאכל בענק, לא ישלמו אותם נבחרים חסיני חוק - אלא אנחנו עמך הסובלים כל גחמה אינטרסנטית צרה שלהם, כצרת רבים מלאת הבלגה.
שחיתות לעין השמש: אז מה עשו בינתיים אותם נבחרים, כאשר כולנו קמים בבוקר להביא בסוף החודש 3,800 ש"ח עלובים כ"משכורת"?
נסעו לחו"ל... רק היום מפרסמת התקשורת את מבול הנסיעות הראוותניות שלהם. שיפצו לשכות (אפילו במשטרה...). הגדילו משכורותיהם (ביחוד במשרד האוצר המנופח והעשיר...). העבירו כל רווחי משפ' שרון (כספי עתק, קרקעות וכו') עמוק לתוך החשבונות הפרטיים - ולך תחפש את הדברים הללו כאשר מזמרים לך דואט (שרון את פרס) שההינתקות היא המשימה הלאומית היחידה החשובה?
אז פלא שהמובטלים השקיעו מיטב כספם במניית פארמוס אשר גרמה להם לתכנן עלייה "מפעל פיס, לוטו, טוטו" עם שאיפות התעשרות קלה ומהירה?
מערכת המשפט: שכחנו את כל ההמולה העקומה שהיתה סביב ארבל שכיום כבר שופטת מבוססת בעליון? הרי רק במדינות עולם שלישי רדודות במיוחד ניתן היה להמציא את טומי לפיד "הנאור" שבחסות מפלגה חדשה מלאת עוצמה - הצליח להרדים מדינה שלמה ומערכת משפט מפוארת, כאשר הביא למחיקת כל ההליכים באחת השערוריות הגדולות שלדעתי הרסו כל אמון ציבורי עתידי במערכת המשפט.
אז פלא הוא שיאיר פרץ יעמוד לדין? פלא שהיועמ"ש (שנראה לי כל הזמן מאוד עצבני בפעולות מצמוץ העיניים, האצבעות המכרסמות בפניו וכד' - כאילו ואינו במיטב יציבותו...) עומד אל מול הח"כ האופוזיציוני שטרם הסכים לקבל דין ההינתקות - ולא מחסיר אפילו הבזק טלוויזיוני על תמלול שיחותיו, כאשר שרון, הנגבי, ורבים וטובים בכלל נמחקו משולחן עבודתו?!
אז מה באים בטענות לסרבנים, כאשר כל התעלולים המגעילים הללו מתרחשים אל מול עינינו יומם וליל - הכל בחסות החוק...?! האם בכלל ניתן היום לעשות הבחנה בדיון הציבורי הנוקב שכבר ניתן להסביר סרוב ציות לחוק, כדרך מוסרית נעלה מהחוק?! בימין? בשמאל? הרי זו ממש סמטוכה מתבקשת מכל פעולות והנחיות ההנהגה הנבחרת שמובילה ללא סמכות מוגדרת של משהו בסיסי.
כאשר החוק מוטל בספק, מעצם התהייה ללגיטימיות מחוקקיו - הגענו לשפל אותו כנראה לא נצליח לעבור, ללא מהפכה של ממש, ובאמת אינני יודע מהיכן תצוץ.

תאריך:  21/12/2004   |   עודכן:  21/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי פוקס
גבריאל למברגר
בכל חברה ממשלתית שלא תתפקד לפי ההוראות - יש לשלוח את החשב הביתה; אם אתם חושבים שהוא צריך מלווה, תנו לו את הכבוד הראוי: הוא ילך הביתה בליווי המנכ"ל
משה פייגלין
אפרי הלפרין
אולי מקור הבעיה איננה כלל בולרשטיין, אלא בהצעת חוק פיצוי-פינוי המבישה של הוועדה בראשותו מר טומי לפיד, ראש תנועת שינוי, שר המשפטים בדימוס אשר רואה בהצעת החוק הקטסטרופלית הזו כשיא של הישגיו החקיקתיים
שבתאי עזריאל
ניסיון עיקש להשיג משירות סקאל מידע טכני פשוט על וידיאו, הסתיים ללא תוצאות לאחר שעה וחצי של טלפונים ודרישה מדהימה. אם לא תמסור את תעודת הזהות שלך לא תוכל להתלונן. תשמעו סיפור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il