הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, מציע קורס ייחודי לפרסום ושיווק המיועד לרופאים, עורכי דין, רואה חשבון ובעלי מקצועות חופשיים.
הקורס החדש יסייע לבעלי מקצועות אלה ליהנות מידע וכלים מעשיים שיסייעו להם בעבודתם היומיומית ויסייעו להם להכיר טוב יותר את תחום הפרסום והשיווק ואת ערוצי התקשורת.
ורד בטש, סמנכ"ל שיווק הבצפר: "החלטנו להעמיד מסלול ייחודי לרופאים, עורכי דין, רואה חשבון ולבעלי מקצועות חופשיים כדי לענות על צורך קיים. תחום השיווק הוא המנוע שמניע את הפעילות הכלכלית בעולם העסקים המודרני. אנו מאמינים שלימוד התחום לבעלי מקצוע כמו רופאים עו"ד ישדרג את הידע שלהם בתחום השיווק והפרסום, יקנה ידע וכלים מעשיים לעבודתם מול לקוחותיהם, לשיווק הקלניקות, המשרדים והמוצרים אותם הם מעוניינים לקדם, דבר שיתרום לקידומם המקצועי".
הקורס מבוסס על שיטות לימוד ותכנים ייחודיים שפותחו בבצפר ומועבר על-ידי מיטב אנשי המקצוע מהענף
נושאי הלימוד
שיווק: מדיניות מוצרים, מדיניות מחירים, מקום והפצה, התנהגות צרכנים, עקרונות בניית מותגים, איסוף מידע ומחקרי שוק. תמהיל התקשורת השיווקית: קדום מכירות, יחסי ציבור, שיווק ישיר, שיווק ופרסום באינטרנט . מכירות: אומנות המכירה, שיטות שכנוע, עקרונות מו"מ, כיצד לעמוד ביעדים ואף לעבור אותם. פרזנטציה: תקשורת מול קהל, מיקוד מסרים, בניית תכנים למצגת, תרגול מול קהל ומצלמה. קריאטיב: התהליך היצירתי, טכניקות להעברת מסרים, ניתוח פרסומות, חשיבה יצירתית שיטתית תכנון מדיה: הכרות עם המדיה הפרסומית, ניתוח קהלי מטרה וחשיפה לצינורות פרסום, מדדים כמותיים ומקורות מידע לתכנון מדיה וקנייתה. Case studies רלוונטיים לתחום פרויקט גמר: תוכנית פעולה שיווקית אישית לעסק שלו בלווי הבצפר.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני 3 שנים על-ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא להשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, על-ידי קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטיים.