X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
יש נוצרים השולחים כיום מאות מיסיונרים, למסע צלב הכסף. הם חותרים להשפיע בכוח הכסף ולגרום ליהודים להתנצר. אלה הם האוונגליסטים, ולהם גם שיטה חדשה: הם מתגיירים!
▪  ▪  ▪
תוכנית מיסיונרית מסוכנת [צילום: פלאש 90]

הכנסייה הנוצרית תרמה תרומתה להנצחת גלותו הכפויה של העם היהודי. אותה כנסייה שיסתה את מסעי הצלב בתושביה היהודים של ארץ ישראל ובעולם כולו. אותה כנסייה העלימה עין ושתקה ואף שיתפה פעולה עם השמדת היהודים בשואה. לכנסייה הזו יש שלוחות ממאירות כיום בצורת הזרם האוונגליסטי.
הקיסרות הרומית אימצה לה את הנצרות במאה הרביעית של האלף הקודם. ומאז הייתה מטרתה של רומא ושל הנצרות כאחד: להשפיל לבזות ולדכא את היהודים ולמחוק כל זיק של תקווה מחודשת לעצמאות יהודית. הכנסייה חינכה את מאמיניה לשנוא יהודים ולהטיל עליהם את קללת ישו ואת אשמת מותו ובכך הכשירה את האלימות והרצח של יהודים בידי נוצרים, ואך הפכה את הרצח למצוות הא-ל אדם שלה.
היהודים היו ממגיניה העזים ביותר של ירושלים, יחד עם הערבים והטורקים, נגד הצלבנים. משנפלה העיר כינסו אותם הצלבנים בבית כנסת אחד ושרפו אותם למוות. היהודים הגנו על חיפה מפני הצלבנים משך חודש ימים (1099). כאלה היו הצלבנים שונאי ישראל והעם היהודי ברוחה של הכנסייה.
אך עם בוא הרפורמציה והתפתחות הכיתות הפרוטסטנטיות, החלו להישמע קולות אחרים. היו אלה קולות של ברית בין הצלב לבין המגן דוד. המפורסם בהם היה נפוליון בונאפרטה (1799). אל קולות אלה הצטרפו אישים ידועים מאוד מקרב האומה הבריטית ובעולם הנוצרי בכלל.
היו אלה הלורד לינזי, הלורד אשלי משפטסבורי, הלורד פאמרסטון, בנימין דישראלי הלא הוא הלורד מביקונספילד, הלורד סולסברי, הלורד מנצ'סטר, ג'ורג' אליוט, הולמן האנט, לורנס אוליפאנט, הקולונל סיר ג'ורג' גולר, קלוד ריינייר קונדר, הלורד לייטננט קיצ'נר, סיר צ'ארלס וורן, אדווארד קאזאלט, הול קיין, סיר צ'ארלס וילסון ועוד נוצרים אוהבי ישראל והמסייעים לשיבת העם היהודי קוממיותו ועצמאותו בארץ ישראל ולארץ ישראל.
הכנסייה הסקוטית שיגרה בשנת 1839 את המיסיונרים אנדריו בונר ורוברט מיצ'ין לארץ ישראל כדי שהדוח שלהם יהווה בסיס לתזכיר מטעמם אל מלכי אירופה הפרוטסטאנטיים למען שיבת היהודים לארץ ישראל. בהמשך הקים וורדר קריסון הקונסול האמריקני בירושלים, הידוע גם בשמו העברי: מיכאל בועז ישראל בן אברהם לאחר שנתגייר, את המושבה החקלאית האמריקנית בעמק רפאים, שהיא המבשרת הראשונה של המהפכה החקלאית היהודית בארץ ישראל בעת החדשה. כל זאת כחמישים שנה לפני הקמת התנועה הציונית. עד היום קיימים נוצרים אשר כרתו ברית גורל וייעוד עם העם היהודי והם בני ברית חיוניים, כנגד הג'יהאד העולמי והישראלי של הלאומנות הערבית והאיסלאמיזם שהוא דור ההמשך של הנאציזם, וכנגד אויבי העם היהודי במערב ובערב.
מסע צלב הכסף
אך לעומת נוצרים אוהבי ישראל כגון אלה, יש נוצרים השולחים כיום מאות מיסיונרים, למסע צלב הכסף. הם חותרים להשפיע בכוח הכסף ולגרום ליהודים להתנצר. אלה הם האוונגליסטים, ולהם גם שיטה חדשה: הם מתגיירים! מורים לחבריהם לשקר ולקבל על עצמם יהדות, ולחדור ביתר קלות. נחשף הקשר הנוצרי אוונגליסטי מיסיונרי מההיבט ההיסטורי והמציאות בשטח. כיום פועלות מאות עמותות, קרנות וארגונים נוצרים אוונגליסטים בארץ, 140 קהילות משיחיות, יהודים למען ישו ועוד, שהם הזרוע המבצעת ב"קירוב יהודים לנצרות" והטבלה. 20.000 התנצרו!
תקומת מדינת ישראל נוגדת את עיקרי משנתם (מקעקעת את טענתם שהם הממשיכים האמיתיים...) לכן לדעתם על ישראל לקבל את האמונה במושיע הנוצרי, כי היא חלק מתהליך ביאתו השנייה. זה ייעודה וזכות קיומה, ולכן יש להשקיע בה ולבנות כוחות השפעה מבפנים ומבחוץ.
שיטת החדירה, הכיבוש וההכנעה, היא בהזרמת כספים במאות מיליוני דולרים ב"מסע צלב הכסף" שהחל לפני 30 שנה. בין הארגונים הנוצריים הגדולים, השגרירות הנוצרית ICEJ, גשרים למען השלום BfP, נוצרים ידידי ישראל CFI, נוצרים למען יש"ע CFOIC, קרן האחווה הבינלאומית לנוצרים ויהודים IFCJ - היא הקרן לידידות, ועוד. הארגונים קשורים זה בזה, ויש להם תוכנית מיסיונרית מסוכנת מאוד.

תאריך:  13/06/2013   |   עודכן:  13/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברית הצלב והמגן דוד
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
Religion
catholic  |  13/06/13 12:47
 
- עיתון 'מחפשים' נגד המיסיון
משה חסדאי  |  14/06/13 16:17
2
מה ביחס למיסיונרית החרדית?
עובר אורח  |  14/06/13 13:23
 
- מגיפת השואה השקטה בעם היהודי
משה חסדאי  |  14/06/13 17:04
 
- אין מה להשוות,אדוני.למד. ל"ת
למה ההיסטריה?  |  15/06/13 17:33
3
ECI
תמהה  |  14/06/13 13:31
 
- אל ניקח כסף ארור
משה חסדאי  |  15/08/13 10:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס שנער
מדוע טוען לפיד להגנתו שהוא לא ידע מראש לאיזה בוץ כלכלי הוא נכנס? הרי את הגירעון הענק חשף ח"כ שאול מופז ביום פיזור הכנסת היוצאת ולכן עוד הרבה לפני הבחירות ידע לפיד לאן הוא נכנס ושאין בכוונתו לעמוד בהבטחתו לבוחר. אז מדוע הבטיח?
צ'לו רוזנברג
לא יעזרו כל ההשמצות, כל ניבולי הפה, כל השקרים והבדיות. אמשיך לכתוב ולדבר בכלי התקשורת ללא חשש ומורא. הפשיזם לא יעבור
ליאור רזניק
בעבר כבר כתבתי על המערכת שאיבדה את חוש הצדק, כתבתי על המקרים של הונאה כספית שבוצעה על-ידי עורכת דין ומערכת שלא עשתה שום דבר בנידון וגם כתבתי על מקרה של ענישה מקלה מדי, אך הפעם מדובר בעוד רף שנחצה, שנחצה לרעה
דרור אידר
עם מי יחתמו המנהיגים על חוזה שלום? אין לאבו מאזן ולחבורת רמאללה שום מנדט לחתום על דבר. לפנינו נשף מסיכות...
המחלקה המקצועית, סומך חייקין KPMG
מקבץ ההקלות המוצעות הינו חלק מהתוכנית האסטרטגית הרב-שנתית שפרסמה הרשות לניירות ערך בספטמבר 2012. מרבית ההקלות המוצעות הינן חלק ממתווה הדה-רגולציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il