X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הציבור הכללי איבד את ערכיו, התנתק מאמונותיו, הפך לוולגרי וגס ובדיוק כמו תוכי המאולף היטב, ידקלם את כל המילים ה"נכונות" על-פי ציווי החונטה
▪  ▪  ▪
נתניהו. בעד שתי מדינות לשני עמים [צילום: פלאש 90]

חיפוש אחר פירוש הביטוי "שטיפת מוח", יניב את התוצאה דלקמן: "שינוי חשיבתי" אינדוקטרינציה" או חינוך מחדש, המהווים שינוי מהותי של מערכת אמונותיו, עמדותיו והתנהגותו של אדם, המושג בדרכי שכנוע תוקפניות או מניפולטיביות תוך דריסת תפישת עולמו הקודמת של האדם.
משטרים רבים, בלתי דמוקרטיים בעליל, הפעילו בעבר מנגנון מניפולטיבי זה כדי לשבש סדרי חשיבה של אומות שלמות עד להשגת התוצאה הרצויה מנקודת ראות אותם משטרים. המנגנון המוצלח ביותר שלאסוננו המיט עלינו שואה, הופעל בהצלחה יוצאת דופן על-ידי הצורר הנאצי אשר הכשיר מוחות ומחק לבבות עד לביצוע הפשע המזוויע ביותר בתולדות האנושות.
בעידן המודרני המתהדר במתירנות, חופש ביטוי, חופש עיסוק ויצירה ושאר זכויות אדם, כל אלה בגיבוי תקשורת פתוחה וחזקה, לכאורה אין מקום לשליטה במוחם של אנשים, למניפולציה פסולה של רגשותיהם ולהכוונת ציבור שלם לכיוון "רצוי" אחד עד להפיכתו לעדר ממושמע.
למרבה הפליאה, מתברר שכאן בארץ הקודש, מתרחש מזה שנים ארוכות תהליך מתמשך ומתוחכם של מניפולציה במוחם ובנפשם של האזרחים, במטרה ליישרם באופן שיחשבו ויאמרו את הדברים ה"נכונים".
חונטת מדינת כל אזרחיה, על טיבה עמדנו לא פעם גם מעל במה זו, פועלת מזה שנים ארוכות לאיין את מדינת היהודים ממאפייניה היהודים על-מנת להפכה ל"מדינת כל אזרחיה" ובכך להביא את הקץ על המפעל הציוני ולחורבן ראשית צמיחת גאולתנו.
אין לך דבר המפחיד את החונטה יותר מיהודים יראי שמיים, בעלי חזות יהודית ואורח חיים יהודי, החיים בקהילות אמוניות ומגשימים עצמם בעבודת הבורא, בלימוד תורה, בהתיישבות, בחסד ובערבות הדדית. החונטה אומנם נהנית מפירות העשייה בתחומים רבים ומגוונים, הצבא בכלל זה, אלא שהתגברות כוחם של היהודים גם בתחום זה, מסכנת את קיומה של החונטה ומקשה על מימוש החזון.
ראיות לכוונותיה של החונטה לא חסרות ולשם מניעת טורח הקורא אמנה כמה דוגמאות, מתי מעט. החונטה מסרה חבלי ארץ השייכים לעם ישראל לאויב החפץ בהשמדתה. לאחר הגירוש והחורבן בגוש קטיף וצפון השומרון, עשתה החונטה רבות בכדי לפזר את הקהילות לארבע רוחות הארץ ולפורר את לכידותן. חופש פולחן מתקיים במדינת כל אזרחיה ונהנים ממנו הערבים, הנוצרים, הדרוזים, הצ'רקסים אפילו השומרונים. מי נפקד מהרשימה? היהודים כמובן ואם אינכם מאמינים, נסו בהזדמנות לעלות עם תפילין להר הבית.
רק במדינת כל אזרחיה המתהווה חלילה, יכול שערבי שונא ישראל, מי שישב עם הארכי רוצח ערפאת במוקטעה ושימש כיועצו ומי שלימים נשא נאום הלל ושבח לשאהידים הערבים - יבחר לכהן כסגן יו"ר בית המחוקקים. רק במקומותינו יכול שתהיינה התעלמות ושתיקה נוכח חילול בתי-כנסת יהודים ולינץ' ביהודים בירושלים ולעומת זה זעקת שבר כללית מקיר לקיר עת מצוירת על קיר בית בכפר ערבי הכתובת "תג מחיר".
הדוגמאות עוד רבות, רבות מספור. היהודים מכירים אותן.
נחזור לענייני שטיפת המוח. הזרוע החשובה ביותר של חונטת מדינת כל אזרחיה היא התקשורת ה"ישראלית".
נתאר כאן את שיטות הפעולה.
ראשית כל, צמצום אמצעי התקשורת ומתן זיכיונות רק למי שהחונטה חפצה ביקרו. כך למשל רדפה החונטה את רדיו ערוץ שבע עד לסגירתו ולעומתו אפשרה לאייבי נתן ולקול השלום לשדר באין מפריע. מי שפועל למען "תכלית ראויה" הוא לגיטימי מי שלא - דינו נחרץ.
שנית, העסקת עובדים המסורים לרעיון ושנאמנותם לו היא ללא סייג. רצויים הם אלה הכופרים באתוס היהודי / ציוני והמזדהים עם הסיפור הערבי. מי שאינו מזיל דמעה נוכח האסון שקרה לערבים ב-48, מי שאיננו מתאבל על ה"נכבה" ותחת זאת חוגג את ניצחון "כוחותינו" ביום העצמאות, הוא מיעוט שבמיעוט בקרב השדרנים בתחנות השונות.
שלישית, מספקים לקהל המאזינים והצופים אופיום זול הפועל עליהם כפי שסם צריך לפעול. שפע של תוכניות הבל בהנחיית יצורים רדודים ונטולי ערכים, ריבוי תוכניות "מציאות" בהמיות ווולגריות, סרטים לעייפה המפיצים ומאדירים אלימות, פורנוגרפיה, חומרנות, סטיות מיניות וכיוצא באלה. ה"אוכל המהיר" מהזן הזה למרות שבעליל איננו בריא לנפשו ולמוחו של האדם מסופק בשפע לא רגיל עד אשר הקהל הרחב מתמכר לו.
כמובן שתוך כדי התהליך, נשתלים כל המונחים ה"נכונים" במה שנותר ממוחותיהם של המאזינים והצופים. אין יהודה ושומרון, יש "שטחים". מי שזורקים בקבוקי מולוטוב על יהודים אינם ערבים רוצחים, אלא "נערים" משועממים או כיוצא בזה. רצח ופורענות ליהודים זוכים לכינוי "תהליך שלום" ויהודים שנטבחו בליל הסדר על משפחותיהם הם "קרבנות השלום". ועוד ועוד.
בתהליך ממושך על-פני שנים רבות השכילה החונטה לרוקן את המוחות ולהסיר מהם יכולת חשיבה בכלל ויכולת חשיבה ביקורתית בפרט. כך מהלכים בקרבנו מתפקדי ליכוד רבים שאינם מודעים כלל לעובדה שנתניהו בעד שתי מדינות לשני עמים, כך ישנם רבים הסבורים שרוב המתנחלים הם טרוריסטים ועוסקים בתג מחיר (טרור מסוכן במיוחד), כך מאמינים רבים שהשלום יגיע אם רק נוותר על ארצנו. באופן דומה, מורגל הציבור "לחשוב" שהומוסקסואליות הינה תופעה טבעית ובריאה וכי המתנגדים לה הם חשוכים, להתעלם מהפרת זכותם של יהודים לעלות להר הבית ולהסכין עם מינוי אחמד טיבי לסגן יו"ר הכנסת.
ה"ניתוח" הצליח. הציבור הכללי איבד את ערכיו, התנתק מאמונותיו, הפך לוולגרי וגס ובדיוק כמו תוכי המאולף היטב, ידקלם את כל המילים ה"נכונות" על-פי ציווי החונטה. דוגמה למה שעלול לעולל לנו מצב תודעתי וערכי זה ביום פקודה קבלנו לאסוננו במה שהחונטה מכנה "ההינתקות".
אה כן, כמעט שכחתי - הציבור יצביע עבור כל מה שיידרש. אפילו קדימה, יש עתיד או שאר מרעין בישין ריקים מכל תוכן. כל זה ובלבד ש"האח הגדול" ימשיך לנגן ברקע.

תאריך:  24/06/2013   |   עודכן:  24/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שטיפת המוח הצליחה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד - האמת יוצאת לאור
בתיה אבן  |  24/06/13 13:25
2
סיכה אחת קטנה
באום  |  25/06/13 06:47
3
עלוב רד מהארץ זה לא עבורך פה ל"ת
אנחנו עם תקוה  |  25/06/13 11:50
4
יש
כל הכבוד  |  26/06/13 01:22
5
מאמר מצויין ונכון.  ל"ת
משה המכבי  |  28/06/13 05:20
6
תגובה
צנחן  |  29/06/13 16:30
 
- אמן ואמן ! ל"ת
בעז ש  |  30/06/13 09:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אליקים העצני
יש דברים המדברים בעד עצמם: מן היום שבו הופרחה סיסמת הזמן הפועל נגדנו, נוספו כאן עוד כמה מיליוני יהודים, ולא מזמן התבשרנו שלראשונה מאז יצאנו לגלות לפני כ-2000 שנה, רוב העם היהודי הוא שוב בארץ ישראל. הזמן פעל לטובתנו
איציק וולף
יו"ר ועדת החוץ והביטחון קרא לשקול כיבוש מחודש של רצועת עזה    השר כ"ץ קרא לנקוט בהיפרדות אזרחית ובהרתעה צבאית    "לפתוח את מעבר רפיח בפיקוח בינלאומי"
עידן יוסף, איציק וולף
איש לא נפגע ולא נגרם נזק מפגיעות הגראד    חיל האוויר תקף בסיסים של הג'יהאד האיסלאמי במרכז רצועת עזה
עקיבה לם
חלוקה של הארץ לא תוביל אותנו לשלום, אלא להמשך הסכסוך, המשך המלחמה, אבל עבור סאיב עריקאת, כזכור, חוסר החיים שלנו, הוא השלום שלו
רפאל ישראלי
הבחירה, אומנם לא האידיאלית, אך שניתן לחיות עמה
רשימות נוספות
הבית היהודי לא תתנגד למו"מ עם הפלשתינים  /  איציק וולף
דין ישראלי לפלשתינים באזור מישור אדומים  /  איתמר לוין
יש עתיד: מחויבים לשתי המדינות  /  איציק וולף
יש תשובה: "אין פתרון"  /  גורי גרוסמן
עתיק יומין  /  אריאל י. לוין
שתי מדינות לשני עמים  /  איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il