X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - איננו, נוסף, סוף-סוף ועל האצבע
▪  ▪  ▪
הר הבית. עליית יהודים נאסרה [צילום: פלאש 90]

ממשלת המנדט
בשנות השלושים ובשנות הארבעים נאבקה תנועת בית"ר על זכות היהודים לתקוע בשופר בכותל. אפילו הכובש הבריטי לא העלה על דעתו לאסור עליית יהודים להר הבית.
את זה עוללה בתשעה באב ממשלתו של בנימין נתניהו - לכאורה, "נסיך" ימני, בנו של מזכירו של זאב ז'בוטינסקי. כבר מזמן כיניתי את ממשלתו, "ממשלת המנדט". ואני סבור, שהייתי צנוע בגינוי.
צבאנו?!
"צה"ל היה מוכן לירות באזרחים במהלך הגירוש של תושבי שא-נור (בשומרון), וצלפים הוצבו בגבעה מול היישוב" - חשף יוסי דגן, ממלא-מקום ראש המועצה האזורית שומרון, קצין בצה"ל ומגורש משא-נור, בטקס חשיפת מיזם אמנותי להנצחת בתי-הכנסת של גוש קטיף, בבית-הכנסת החדש ביישוב מורשת בצפון הארץ.
הפוגרומים, שערכו הקלגסים בשחור ביהודי קטיף וביהודי צפון השומרון, עוד לא הגיעו לכלל תלונה לבית-הדין לפשעי מלחמה; וחבל. טיהור אתני הנו פשע מלחמה - אפילו שעושה זאת הצבא המוסרי ביותר בעולם, רק בעיניו - וצריכים הקרבנות להתלונן. כדי שיתחילו הפושעים (שכולנו מכירים את שמותיהם הנתעבים) להזיע ...
ומי שתמהים על דברי דגן - כדאי שיזכרו שגם בקטיף עמדה יחידה צבאית בכוננות לפתוח באש על אחינו - כולל ליזום פרובוקציות, שיכשירו את הפתיחה באש. כשלצדנו מפקדים כאלה, נראה, כי מיותר להחזיק גם אויבים. כנאמר, "וְהָיָה כִּי תִקְרֶאנָה מִלְחָמָה וְנוֹסַף גַּם הוּא עַל שׂנְאֵינוּ ..." (שמות א', י').
סוף-סוף נסיך יהודי
"הליכוד" אינו לבד - ש"פ מעדכנני, כי באינטרנט רץ סיפור, שהנסיך הבריטי, שממשמש להיוולד יהיה יהודי לפי ההלכה. עץ השושלת של קיית מידלטון, אשתו של הנסיך ויליאם, מלמד, לכאורה, כי היא בתה של קרול, יהודייה כשרה ממשפחת גולדסמית; ואידך זיל גמור: יהיה נסיך יהודי לממלכה המאוחדת המתאסלמת.
ועל כך נאמר, גילו ושמחו.
כסת"ח
מה הקשר בין מלחמת ההתשה לצוללי הקישון? שואל אופיר, בתגובה לשני מאמרים שפרסמתי. הכסת"ח, הוא עונה. הצבא ועמו המערכת הציבורית טיפחו גזע מיוחד של פעילים, שלא קיבלו את הערך, 'אחריי!', ומעולם לא הפגינו מופת אישי ותכונות הראויות לחיקוי. הם תמיד הצטיינו בהדבקת כשלים ומעידות לאחרים. 'זה הוא!' הצביעו על זה שלקח אחריות, ומצאו דרך ספוגת רשעות להובילו לכיכר העיר. נכון, הם מעולם לא לקחו אחריות, ומעולם לא העזו. כל עולמם סובב סביב ההמתנה לשעת כושר, לטוויית קורי דווקאות זדונית ובמיוחד לעיצובו של הכסת"ח. להוקיע את זה, שהם מקנאים בו, וקנאתם מעבירה אותם על דעתם ...
ומי לצדם?
מי רואה בהם חיילים, הנאמנים לדוקטרינה המופלאה של 'שב ואל תעשה' למען הכלל והמדינה, המלווה ב'עשה' למען עצמם ולמען שנאתם?
הפוליטיקאים וחסידי היח"ץ-שחץ. אך לא רק הם ... מערכת המשפט הישראלית על כל רבדיה, מעצם היותה המערכת הציבורית הכושלת ביותר, מאמצת אל לבה ואל היכליה את הכסת"חניקים, רבים מהם עורכי-דין עתירי 'והואיל', 'והואיל', 'והואיל', המקדימים ים סחישים ואוקיינוס של 'המִלים הקטנות' - רשתות הביטחון של הכסת"חים.
בין קו בר-לב לנחל הקישון (ונמל הקישון ונמל חיפה) מתעקל קו מיוחד במינו - פלונטר, החף מערכי יסוד ומשכל ישר. זה קו הכסת"חים על כל אִפיוניהם.
ראיתי את קו בר-לב, וצללתי בנמל הקישון ובנמל חיפה. שמעתי וראיתי את עלילות הכסת"חניקים ואת התנאים המסייעים בידיהם, מטעם המדינה ובמיוחד באולמות המשפט.
אני ממשיך להיפרד מרבים וטובים מעמיתיי, שהסרטן הִכה בם, ומרבים שנאלצו להחליף את גבורתם משנות השישים ומשנות השבעים בחוויות פולשניות ובאצבע חודרנית של אורולוג בישבנינו. על אצבע זו רוכבים כל הכסת"חניקים וכל משת"פיהם, כי זה מקומם הטבעי.

תאריך:  20/07/2013   |   עודכן:  20/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הר הבית אינו בידנו. סוף
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
הר הבית איננו
שמ  |  20/07/13 16:35
2
הר הבית והכותל - לא בידינו
ד"ר רון בריימן  |  20/07/13 17:57
3
"פשע מלחמה" , בן צדף ?
שלמה המגיב  |  21/07/13 07:42
 
- אל תאבד תקווה
אביתר בן-צדף  |  21/07/13 08:49
 
- הצחקת את הקוראים , בן צדף
שלמה המגיב  |  21/07/13 12:15
 
- לא. אני קורא אותך
אביתר בן-צדף  |  21/07/13 16:18
 
- "אופציה אחרת" , בן צדף ?
שלמה המגיב  |  21/07/13 17:00
 
- הצבא הבורח ביותר
אביתר בן-צדף  |  21/07/13 22:46
4
ציוניזמוס עיוועים=ואני לא מבינ
קורןנאוה טבריה  |  22/07/13 03:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון שטיין
נראה כי שר החוץ החדש מוחמד אל בראדעי לא יחמיץ כל הזדמנות להטביע חותם בסוגיות שהיה לו בהן עניין אישי ארוך שנים ואשר שימשו תפאורה לחילוקי דעות בין ישראל למצרים הן ברמה הבילטרלית והן בזו המולטי-לטרלית. הוא שאמרנו - הכול בסימן המשכיות.
איתן קלינסקי
לאח נפתלי כשר בכיר בממשלה אין עניין בקביעה של המבקר שביהודה ובשומרון "איש הישר בעיניו יעשה" אז גם האח נפתלי עושה את הישר בעיניו
רועי אורן
כידוע לכולנו, הזוגות הצעירים נתמכים ע"י ההורים הן מבחינה כלכלית, והן מבחינה נפשית. בעידן שבו ההורים מנסים להיות חברים של הילדים, ולא גורם מחנך (כפי שהיה צריך להיות) מעורבות יתר שלהם עשויה להזיק לקשר הזוגי
אורי שרגיל
הערבי ממתין בסבלנות שאתה ואני נמשיך להתכתש, להתכחש ונתיש את כוחותינו הלאומיים זה בזרועות זה ואז ניפול כפרי בשל בידיו. בינתיים הערבי מפיץ סיסמאות שהאיחוד האירופאי השקרי אוהב לשמוע. הפלשתיני חי טוב על שקרים מבוססים ועל חשבון האיחוד וממשלת ישראל
יצחק בן גד
צריך להגיד שיהודה ושומרון אינם שטחים כבושים אלא שטחים ללא הגדרה ואין עליהם בעלות של מדינה כלשהי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il