X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
נתניהו נותן תקווה לפלשתינים ל'נגלה' הבאה והיא תבוא. כי אם נתניהו הוא כזה אשף פוליטי שמצליח לגייס את ממשלתו לשחרור הרוצחים, למה שלא ימשיכו בבקשותיהם
▪  ▪  ▪

כבר היו עוד ראשי ממשלה ששיחררו מחבלים אבל אם נתניהו ישחרר הפעם את הרוצחים הוא יהפך לשיאן משחררי רוצחים עם דם על הידיים בין כל ראשי הממשלה בישראל. תחילה בהסכם שליט ועכשיו תשלום לפת"ח-הרש"פ. הם אנסים סדרתיים, אבל נתניהו "נכנע סדרתי".
מה שנותן תקווה לפלשתינים ל'נגלה' הבאה והיא תבוא. כי אם נתניהו הוא כזה אשף פוליטי שמצליח לגייס את ממשלתו לשחרור הרוצחים, למה שלא ימשיכו בבקשותיהם. הרי יש את אלה הרוצחים שנשפטו אחרי אוסלו, ולמה לעשות כזה עניין גדול ממי שדווקא איחר לרצוח.
מי מילל ומי פילל , בוגי, בנט, ליברמן,אריאל, חברי הליכוד הלאומיים, כולם יהיו בקרוב שותפים לממשלה שמשחררת רוצחים תמורת הכבוד המפוקפק לשבת למו"מ עם הפלשתינים, מו"מ שלא יצא ממנו כלום. למה גם הם שותפים? כי יש להם כלים. לצאת מהקואליציה או 'לתקוע' אותו לפחות עם התקציב.
אבל בזמן האחרון רואים ומרגישים מפנה. העם מתחיל לומר את דברו. על-פי משאלים 83 אחוז מהצבור בישראל מתנגדים לשחרור הרוצחים. במשאלים אחרים המספר אף יותר גבוה-87%.
גם העיתונות בישראל שנתנה רוח גבית ואפילו דחפה ל"הסכם שליט" (כניעה לחמס בשחרור למעלה מאלף מחבלים-תמורת חייל חטוף)- משנה את הטון. היא מבינה את האיוולת שבשחרור רוצחים, ולא קונה את הדרישה הפלשתינית לשחרר רוצחים כתנאי לשלום. היא מבינה את חוסר המוסריות שבדרישה. יותר ויותר משפחות שכולות מגיעות לתקשורת - מה שהיה לא היה אז.
בשבועיים האחרונים המשפחות השכולות החלו בפעילות ציבורית מואצת, הן הופיעו אצל סיעות הכנסת ובוועדותיה. אחד מהם הוא אליהו קרמני מירושלים שריגש את שומעיו בתביעה שלא לשחרר את רוצחי בנו רונן בן ה-17.
"הרוצחים דקרוהו 17 פעמים. הם רצחו גם את החבר שלו ליאור טובול ועוד שנים במקרים שונים. 4 מאסרי עולם קיבלו, עכשיו ישוחררו ואפילו לא סיימו מאסר אחד?!", אמר בדמעות.
השני הוא אבי ברומברג שנקרא על שם דודו החייל אבי שנרצח באזור חדרה, על-ידי חוליה ישראלית של בני משפחת יונס מואדי ערה. אחד הרוצחים למד באותו בית ספר מקצועי בחדרה שם למד אבי. הדוד של שני האחים יונס צייד אותם באקדח ושיגרם לבצע חטיפה ורצח . הדוד שוחרר בעסקת שליט ובני משפחת ברומברג נאבקים נגד שחרור השניים.
סא"ל במיל. אורן תמם אחיו של החייל משה תמם שנחטף ונרצח יצא בוועדת הפנים נגד השתיקה של הדרג הצבאי בראשות הרמטכ"ל ושר הביטחון. "איזה מסר אתם משדרים לחיילים כשאתם שותקים מול שחרור רוצחי וחוטפי חיילים?"
העם מתגייס לקרב נגד שחרור המחבלים. עכשיו כשאין חייל בעזה העם לא חצוי, לא חלוק, העם מבין את מה ששריו וראש ממשלתו לא מבינים, זוהי עסקה אחת יותר מידי.
היום כשהממשלה מתכנסת לאשר את שחרור המחבלים, מול ישיבת הממשלה יתייצבו ההורים השכולים ביחד עם מאות אזרחים המזדהים עם המאבק, אזרחים שמגוייסים על-ידי ארגונים כמו "ישראל שלי" ו"אם תרצו".
אריה בכרך, אב שכול מראשי אלמגור אומר שצריך להוציא את נושא שחרור המחבלים מכלל המו"מ עם הפלשתינים.
ואם לא יסכימו? אז לא צריך את השלום הזה! עדיף חוק וצדק בלי שלום מאשר שלום בלי חוק וצדק.

הכותב הוא סא"ל במיל. וראש ארגון נפגעי הטרור "אלמגור".
תאריך:  28/07/2013   |   עודכן:  28/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו "נכנע סדרתי"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
נכון. פשוט כך. ל"ת
מ.כ.  |  28/07/13 17:56
2
נכון. פשוט כך. ל"ת
מ.כ.  |  28/07/13 18:29
3
כבר קשה לדעת מי יותר זבאלה,
מורה נבוכים  |  28/07/13 19:41
4
ללחוץ
צריך   |  28/07/13 21:56
5
האמבה הפוליטית נהנתניהו כבר
פלא יועץ  |  29/07/13 01:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ד"ר רון בריימן
האמירה הוותיקה וההגיונית נעלמה, ובמקומה הופיעו במקומותינו דוגמאות רבות מדי למדיניות מסוג אחר: ייתנו? - יקבלו! כך בדקלום החוזר של "בלי תנאים מוקדמים" כאשר התנאי העיקרי מוכתב מראש: מדינה פלשתינית ממערב לירדן, בלב ארץ ישראל המערבית
נסים גבאי
עונש מוות לא ירתיע רוצחים ומחבלים מלבצע זממם. השאלה הקרדינלית הנשאלת על ידינו - היושבים וצופים בזוועות מהצד - היא: מה העונש הראוי להם כתגובת החברה הנפגעת?!
איציק וולף
ישיבת הממשלה שבה יוסמך צוות שרים לשחרור מחבלים נפתחה באיחור    השר ארדן: לא מסוגל לתמוך בשחרור מחבלים ללא תמורה    השר אריאל: שחרור מחבלים - פגיעה קשה במוסדות הצדק והמשפט בישראל ועיוות מוסרי ואנושי    ח"כ שטבון: על הבית היהודי לפרוש אם ישוחררו מחבלים
מרק בריל
יושב-ראש מפלגת מרצ זהבה גלאון נגד משאל-עם. זה ממש לא מפתיע...
ד"ר חיים משגב
גם פניו המיוסרות, כביכול, של בנימין נתניהו אינן מבשרות טובות. עכשיו - אלה הם האסירים שמייסרים את נפשו; מחר יהיו אלה עשרות אלפי היהודים שיתבקשו, בפנים מיוסרות, לנטוש את בתיהם לטובת השלום-כביכול עם 'העם הפלשתיני'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il