אודי ענתבי, שעזב לאחרונה את מיקרוסופט העולמית, הצטרף לצוות חברת התוכנה הישראלית פנורמה וישמש כסגן נשיא שיווק מוצרים בחברה.
ענתבי, 31, "כיכב" לאחרונה במסגרת הביקור של ביל גייטס בישראל כאשר הציג יחד איתו את המוצרים הארגוניים של חברת מיקרוסופט.
רוני רוס, מייסדת ויו"ר פנורמה, אומרת על המינוי החדש: "במסגרת העבודה המשותפת עם מיקרוסופט יצא לנו לעבוד לא מעט מול אודי בשנים האחרונות והתרשמנו עמוקות מהיכולת וצורת החשיבה הייחודית שלו. הצטרפותו לפנורמה באה לאחר חשיבה משותפת ומתוך מחשבה על הכיוונים האסטרטגיים של פנורמה. כמי שהכיר היטב את שוק ה-BI, אנו מאמינים כי תהיה לאודי תרומה רבה להמשך הצלחתה של החברה בשנים הקרובות".
אודי ענתבי, מציין: "לאחר בחינה מדוקדקת של מגוון החברות הפועלות בשוק ה - BI, בחרתי בפנורמה הודות לחדשנות הטכנולוגית שהיא מייצגת בתחום זה והעובדה שהחברה מצויה כיום בצמיחה אדירה, בעיקר בשווקים הבינלאומיים שנפתחו לפניה. חברת מיקרוסופט רואה לאורך כל הדרך בפנורמה שותף נבחר ואסטרטגי, וכמי שבא משם המהלך הזה היה אך טבעי עבורי".
אודי ענתבי שימש בשנה וחצי האחרונות כמנהל השיווק של קבוצת מוצרי ה - BI בקבוצת Office Business Application במטה מיקרוסופט העולמית בסיאטל. לפני כן עסק בשיווק בינלאומי של מוצרי השרתים של מיקרוסופט העולמית. עוד קודם לכן עבד כשמונה שנים במיקרוסופט ישראל במספר תפקידים בהם מנהל השיווק של מוצרי ה-e-Business, ומנהל השיווק למוצרי אופיס והפורטל הארגוני SharePoint.
ענתבי היה שותף פעיל לאורך השנה האחרונה למימוש החזון של ביל גייטס המכונה "מרחב העבודה החדש". במסגרת זאת היה אחראי ענתבי על צוותים שעסקו בייצור מוצרים ופתרונות העונים על החזון, עם דגש על מוצרי ה - BI השונים וביניהם מוצר ה - Scorecards של מיקרוסופט.
חברת התוכנה פנורמה סופטוור (Panorama Software) היא חברה חדשנית, מובילה עולמית בתחום פתרונות תובנה עסקית .Business Intelligence פנורמה מתמחה בפתרונות OLAP, Reporting ו-.Performance measurement לפנורמה מאות לקוחות בארץ ובעולם מתחומי הקמעונאות, תקשורת, בנקאות, תעשיה, ביטוח, ממשלה, ייצור, בריאות והיי-טק.
פנורמה נוסדה בשנת 1993 על-ידי רוני רוס, אחת הנשים המובילות בתעשיית ההיי-טק בישראל.
בשנת 1996 נמכרה הטכנולוגיה של החברה למיקרוסופט.
מערך מוצרי חברת פנורמה - Panorama NovaView - משמש את לקוחות פנורמה כמקור העיקרי לצורך תמיכה בתהליך קבלת החלטות עסקיות מושכלות יותר בתוך הארגון ומחוצה לו תוך הפקת מידע ואינפורמציה מתוך מסדי הנתונים של הארגון.
בין לקוחות החברה בישראל אשר בחרו בפנורמה כמערכת מידע למנהלים נמנים: בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי, בנק דיסקונט, פרטנר, סלקום, פלאפון, ידיעות אחרונות, מי עדן, M-Systems, אמדוקס, קומברס, תנובה, אגן כימיקלים, הראל המשמר, הפניקס, מגדל, ביטוח ישיר, משטרת ישראל, משרד החינוך, משרד הביטחון, סופרפארם, שופרסל, רשות הדואר, דיפלומט, לובינסקי, כלמוביל, ניו קופל , טיב טעם ואחרים.