X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
כאילו צח כשלג. אביגדור ליברמן השבוע בלשכת שר החוץ [צילום: פלאש 90]
הערות אזהרה
שובו של הקוזק הישר
פרשת ליברמן הגיעה, לכאורה, לסיומה, והקוזק העשוק קיבל הכשר משפטי מפוקפק. והציבור? הציבור משתאה לנוכח המחזה האבסורדי הנשקף מולו, כאשר הקוזק הצטרף לחבורת ל"ו הצדיקים על תקן של צדיק-הדור
איתמר לוין
אביגדור ליברמן זוכה פה אחד

ליברמן הושבע; מי יהיה יו"ר הוועדה?
איציק וולף
בתום דיון סוער הושבע אביגדור ליברמן לשר בממשלה * נתניהו מתנגד למינוי עופר שלח ליו"ר ועדת החוץ והביטחון * לפיד ובנט דורשים לפטר את שטייניץ מהממשלה ולהעבירו לראשות הוועדה
לרשימה המלאה

תחושה של מיאוס הייתה לי בראשית השבוע כאשר צפיתי בטלוויזיה בחבורת השרים וחברי הכנסת שעמדו בתור באולם המליאה כדי ללחוץ את ידו של שר החוץ החדש-ישן אביגדור ליברמן, הקוזק שנגזלו ממנו 17 שנות רוגע ונחת וצבירת נכסים נוספים בגלל חקירות כושלות של המשטרה וטיפול מסורבל של הפרקליטות.
ליברמן זקוף-הקומה ניצב מולם מחייך מהפה עד האוזניים כולל העיניים, השיניים והזקן, משל כאילו הוא צח כשלג ובר-לבב, והודה להם על קבלת תעודת יושר קולקטיבית שתעניק לו חסינות מפני חקירות נוספות לכל חייו.
כמה ימים קודם לכן, אחרי זיכוי שנוי במחלוקת של ליברמן מעבירות של מרמה והפרת אמונים שנכללו בכתב אישום שהוגש נגדו בתום חקירה רשלנית, נגול סלע מליבו של צדיק-הדור כאשר חיבק את אבני הכותל ואמר תודה לבורא העולם על שחילץ אותו בשלום מפרשות השחיתות הכבדות שבהן היה מעורב.
היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, דחה פנייה של הרגע האחרון למנוע את שובו של ליברמן לממשלה, מאחר שבית המשפט מתח ביקורת קשה על פעולותיו וציין כי אינן הולמות ובלתי אתיות. היועץ המשפטי הבהיר בעניין זה, שהציבור יוכל לשפוט את ליברמן על מעשיו, וכי זיכויו עמד בדרישות המשפטיות המינימאליות כדי שיוכל לשוב לכהן כשר. אבל בשלב זה הציבור משתאה למחזה האבסורדי שנשקף מולו כאשר הקוזק הגוזל הצטרף לחבורת ל"ו הצדיקים על תקן של צדיק-הדור.
שינויים קוסמטיים זמניים
מי שעקב אחר ליברמן בימים האחרונים התרשם שהישר-באדם מנסה להכניס פוליטיקה חדשה ונקייה מרבב לממשלה הנוכחית. צעדו הראשון של שר החוץ ליברמן היה לפנות אל ראש הממשלה נתניהו בבקשה שירסן את העימות עם ארה"ב בנושא האירני. בניגוד לתחזיתם של פרשני לשכת ראש הממשלה, שהעריכו כי ליברמן יתחיל לאגוף את נתניהו מימין, הוא העדיף דווקא להדביק לעצמו נוצות של יונת שלום צחורה בניסיון לזכות באהדת הקהל שנטש אותו.
האיש - שנהג בעבר כפירומן, הצית להבות חדשים לבקרים וללילות וגם וסיבך את ישראל בהצהרות מלחמה מתלהמות והיה אורח לא רצוי בוושינגטון - נהג במתינות, באורך רוח ובנחמדות כלפי הסובבים אותו, נחמדות שהפילה מכיסאם את ותיקי משרד החוץ.
אין ספק שליברמן נקי-הכפיים שרוי עדיין בטראומת הזיכוי שהוא לא ציפה לו וכל העת התפלל בסתר ליבו שלא יקבל עונש קלון שעלול היה לחסל את הקריירה הפוליטית שלו ולקטוע את חלומו הגדול לרשת את נתניהו בתפקיד ראש הממשלה.
אין לי ספק שהשינויים שחלו בליברמן הם קוסמטיים וזמניים. אני לא הייתי נותן להם אחריות ליותר משבוע. ואמנם, לקראת סוף השבוע ליברמן התעשת, חזר בהדרגה אל עצמו ותבע מנתניהו להחזיר לטיפולו כמה נתחים שנלקחו ממשרדו בתקופת היעדרו על-ידי שרת המשפטים ציפי לבני (המו"מ עם הרשות הפלשתינית), השר לעניינים אסטרטגיים ד"ר יובל שטייניץ (יחסים בינלאומיים) ושר האוצר יאיר לפיד (נושאים כלכליים בינלאומיים).
קוזק אמיתי לא אוהב שהופכים את היוצרות וגוזלים ממנו.

ליברמן ודרעי לנצח
חבר ותיק. דרעי [צילום: פלאש 90]

ה"יס-מן" הבא
מי שמתמצא בהליכים ובאירועים שמתרחשים מאחורי הקלעים יודע שליברמן שם מזמן עין טובה על ליאון וסימן אותן כ"יס-מן" טיפוסי שיכול לבצע עבורו שירותים גלויים וסמויים ולספק לו "סחורות" כשרות ומוברחות

בהדרגה יחזור לסורו השור המועד ליברמן, שנחשב זמנית לישר, ויחבור מחדש אל חברו הטוב, העבריין הוותיק, חבר הכנסת אריה דרעי, כדי לשדר על אותו הגל העכור. שניהם יעשו תרגילים פוליטיים מסריחים כדרכם בחול, בניסיון לצרף לממשלה מחדש את דרעי כדי לחזק את ליברמן ולסלק ממנה אישים השנואים עליהם - השרים יאיר לפיד ונפתלי בנט.
לא מן הנמנע שליברמן ודרעי יחפשו דרכים כדי לפצות את רואה החשבון משה ליאון, שליחם לדבר עבירה בבחירות לראשות עיריית ירושלים. בכלי התקשורת פורסם שליאון עשוי להתמנות כשר בממשלה במקומו של אחד השרים המכהנים מסיעת ישראל ביתנו. נראה שכשלב ביניים ינסה ליברמן לשגר את ליאון כשגריר בחו"ל על-מנת להעניק לו הכשר לתפקיד פוליטי בעתיד.
מי שמתמצא בהליכים ובאירועים שמתרחשים מאחורי הקלעים יודע שליברמן שם מזמן עין טובה על ליאון וסימן אותן כ"יס-מן" טיפוסי שיכול לבצע עבורו שירותים גלויים וסמויים ולספק לו "סחורות" כשרות ומוברחות. בימים אלה הייתה אומנם לליאון מעידה בנתב"ג כאשר עוכב על-ידי אנשי המכס בחשד שהביא לארץ כמות בגדים מעל למותר. לא מן הנמנע שהייתה זו מעידה חד-פעמית של מי שחפץ להשתלב בחיים הפוליטיים תחת חסותו של ליברמן שלא אוהב עבירות קלות כאלה.

"רומן" אומ"ץ וליברמן

למען האמת העובדתית, עלינו להדגיש כי תנועת אומ"ץ עוסקת בפרשות ליברמן מאז הקמתה לפני למעלה מעשור. היינו שותפים פעילים לבדיקות שנעשו על-ידי מבקר המדינה וליווינו את החקירות של המשטרה, רשות המיסים והרשות למניעת הלבנת הון. בשלב מסוים העברנו למשטרה מסמכים שכללו חומרים מאלפים שהיו קשורים לחשבונות של ליברמן בבנקים זרים שהגיעו אלינו ממקורות שונים.
כמו-כן העברנו לרשויות החוק חומרים נוספים שהועברו אלינו על-ידי דוד אידלמן, ששימש בעבר בתפקיד יועץ פוליטי של אחד מחברי הכנסת של ישראל ביתנו, וגילה לתדהמתו תיק מסמכים מרשיעים לכאורה שליברמן שכח בחדרו של אותו חבר-כנסת. (בגין האזרחות הטובה הוענק לאידלמן בשנת 2009 אות אומ"ץ במשבצת של חושף מעשי שחיתות שלטונית.)
אחרי שהיועץ המשפטי לממשלה החליט לפני כשנה בנסיבות טראגיות לסגור את תיק החקירה הגדול נגד ליברמן, לא יכולנו לעמוד מנגד, בעיקר משום שהכרנו מקרוב חלק מהחומרים בתיק העמוס במאות המסמכים של חקירה רבת-שנים שנערכה בישראל ובארצות נוספות.
עו"ד גלעד ברנע הגיש עתירה לבג"ץ בשם אומ"ץ וחבר הכנסת מיקי רוזנטל, בבקשה להוציא צו ביניים נגד היועץ המשפטי והמשטרה, בשל החלטתם לסגור את תיק החקירה. עו"ד ברנע טען בפנייתו, בין השאר, שהחקירה המשטרתית לא מוצתה עד תום ולא נחקרו כמה מעורבים. כתוצאה מכך נפתח, לכאורה, פתח לסגירת התיק.
העתירה נדחתה כצפוי בשל נוהגם של שופטי בג"ץ שלא להתערב בהחלטות של היועץ המשפטי לממשלה, מה גם שלפניהם לא מונחים כל תיקי החקירה שמשמשים בסיס להכרעותיו של היועץ המשפטי.
בכל זאת בקעה קרן אור קלושה מכיוונו של נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, אשר העניק סטירת לחי לא מצלצלת על לחיו של וינשטיין: "ייתכן שיועץ משפטי אחר היה מקבל החלטה שונה". אבל לוינשטיין יש עור של פיל והוא ממשיך להתנהל ברפיסות אישית ובאפסיות מקצועית.
ליברמן-אהרונוביץ'-דנינו
את אומ"ץ מלווה לאורך השנים תחושה שליברמן גדול על מערכת אכיפת החוק בכלל ומשטרת ישראל בפרט, בזכות תחכומו וערמומיותו. זו עובדה מזעזעת שבמסגרת ההסכם הקואליציוני הוענקה לליברמן בקדנציה הקודמת יכולת מעשית לשלוט במערכת אכיפת החוק ולהיות מעורב ישירות בתקופה הקריטית של החקירה במינויים של שר המשפטים לשעבר יעקב נאמן שהיה פעם פרקליטו האישי, השר לביטחון פנים בעבר ובהווה יצחק אהרונוביץ', היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו ויו"ר ועדת חוקה ומשפט לשעבר חבר הכנסת דוד רותם.
האם היה זה מקרי שהשר לביטחון פנים אהרונוביץ', חבר מפלגתו של ליברמן שהתחייב בעבר שלא לעסוק בנושאי החקירות של ליברמן, הביע בעבר את בטחונו שהבוס הקוזק יזוכה ואחרי הזיכוי הוא הזדרז לברך על המוגמר?
זאת ועוד: בשעתו נשבה לעברו של ליברמן רוח חמה ואוהדת מכיוונו של מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, שהביע בפומבי את הערכתו שלא יוגש כתב אישום פלילי נגד ליברמן. מי יודע, אולי דנינו ציפה שליברמן יגמול לו על כך ויורה לאהרונוביץ' להאריך את תקופת כהונתו שנה נוספת?
למי ששכח, כדאי להזכיר שדנינו כיהן בעבר כראש אגף החקירות של המשטרה וטיפל באורח אישי בתיק עב-הכרס של פרשות ליברמן, שהיה מונח על שולחנו והוא מכיר היטב את מעלליו.
כאשר נתן ליברמן בשעתו את ידו למינויו של דנינו כמפכ"ל, היו רבים שהרימו את גבותיהם. הם לא העלו על דעתם שהנחקר ימנה את החוקר שלו לתפקיד שבו יוכל להמשיך לתלות אותו. אחרי ההכרזה האחרונה של דנינו, יכולים הם להוריד את הגבות שלהם מקודקודן לחצי התורן.
אומ"ץ לא הייתה יכולה לעבור בשתיקה על צעד חמור מעין זה, והגישה תלונה נגד דנינו ליועץ המשפטי לממשלה. בתלונה נאמר בין השאר: "מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו פעל לדעתנו שלא כראוי כאשר רמז בפומבי על עמדתו בעניין עיכוב ההכרעה בתיקו של שר החוץ אביגדור ליברמן.
"לא ייתכן שעבירה שנעשתה לפני עשור נעמיד עליה לדין היום. זה פוגע באפקטיביות של מערכת האכיפה, במיוחד בנוגע לשחיתות ציבורית.
"דבריו של המפכ"ל נאמרו ימים ספורים לפני שהיועץ המשפטי היה צריך לקבל את החלטתו הסופית ולהודיע לבג"ץ האם יוגש כתב אישום נגד שר החוץ ליברמן.
"עיתוי השמעת דבריו של המפכ"ל הינו בעייתי ביותר, מה גם שפורסמו בפומבי בהרחבה רבה".
וינשטיין התחמק כמובן מלנקוט צעדים נגד המפכ"ל. בכל מקרה שניהם ניצבים מצדו האחד של המתרס.
פרשיות עלומות נוספות
כך או אחרת, עובדה שהמשטרה לא חקרה שורה של פרשות עלומות נוספות שבהן כיכב ליברמן בדרך סמויה ומתוחכמת כאשר כיהן בעבר כשר האנרגיה וכשר התחבורה. המשטרה לא שיתפה פעולה בחקירה כנדרש את מערכת המיסים למרות שליברמן נחשד בעבירות מס בהיקף גדול.
עד כה לא ניתנו תשובות לכמה דברים תמוהים בלשון המעטה שאירעו בתיק, כמו התאבדותו של אחד העדים החשובים על קבר אמו באוקראינה והיעלמותו של עד אחר. לא ברור גם מדוע עורך דין שווייצרי שהגיע ארצה למתן עדות מרשיעה נגד ליברמן בנושא עסקת סוכר ענקית שביצעה אחת מחברותיו הזרות של ליברמן תמורת סכומי עתק, שינה באורח מפתיע את עדותו. האם קיבל הפרקליט השווייצרי איום בעת שהותו בישראל, שהשפיע עליו לשנות את עדותו? משום מה הוא העדיף למלא את פיו מים במהלך הביקור בארץ.
לא נחקרה לעומק גם מהות מערכת קשריו הסבוכה של ליברמן עם שורה של אילי הון שנויים במחלקות, מסוגו של האוליגרך מיכאל צ'רנוי, שנמנה על התורמים הכבדים של "ישראל ביתנו", שנהג להשתתף מדי פעם באירועים פנימיים של התנועה.
בהקשר לכך כדאי לציין דברים שחשפה באחרונה בראיון בתקשורת עו"ד אביה אלף, לשעבר ראש המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, שליוותה את חקירת המשטרה בפרשות השחיתות של ליברמן ומעורה היטב בתיק. הפרקליטה הוותיקה והמוערכת מתחה ביקורת חריפה על היועץ המשפטי לממשלה ששימש ה"קברן" של תיק ליברמן ואף הניח עליו מצבה לדיראון העולם המשפטי.
עוד גילתה הפרקליטה: "הייתה תקופה שבאמת חששנו מהאזנות. הייתה תקופה שהייתי בטוחה שעוקבים אחריי ויש לי גם סימוכין לזה. בשלב מסוים הלכתי למשטרה ואמרתי להם שלדעתי יש להם חפרפרת. הייתה פה מסכת של איומים והטרדות".

סוף דבר

פרשת ליברמן הגיעה, לכאורה, לסיומה, והקוזק העשוק קיבל הכשר משפטי מפוקפק. בחשבונות בנק משפחתיים בחו"ל נותרו סכומי כסף בלתי מבוטלים גם אחרי התשלום הנכבד לפרקליטים היקרים. אבל האספקט הציבורי והמוסרי נותר פתוח למרבה הצער והבושה.
ליברמן יהיה מעורב מאחורי הקלעים בבחירת הנשיא הבא, פרקליט המדינה החדש, המפכ"ל החדש, ואולי גם בבחירתם של השופטים בבתי המשפט וגם נשיא בית המשפט העליון, ולא יהיה כבר מי שיפצה את פיו ויצפצף.
ואנחנו ניוותר עם שאלה קשה ללא מענה: מדוע לא הצלחנו להיפטר מעונשו של האיש המושחת הזה?

תאריך:  15/11/2013   |   עודכן:  15/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שובו של הקוזק הישר
תגובות  [ 44 ] מוצגות  [ 44 ]  כתוב תגובה 
1
"הקוזק הישר" וכו'
ברוריה מקרית חיים  |  15/11/13 13:58
 
- איבחון מדויק
כותב המאמר  |  15/11/13 14:30
 
- מה זה מכה ילדים קטנים?
חושך שבטו  |  17/11/13 01:00
 
- גם גלולות לא מקנות שכל . ל"ת
לברוריה גלולות  |  15/11/13 14:33
 
- גם גלולות לא מקנות שכל . ל"ת
לברוריה גלולות  |  15/11/13 14:48
 
- ברוריה שתי משהו
סופר נני  |  15/11/13 15:23
 
- לברוריה
יוסי מ  |  15/11/13 15:37
 
- ברוריה יישר כוח
מגיב ותיק  |  15/11/13 18:06
 
- ליברשמוק הוא עלבון לרוסים.
אליהו חיים  |  16/11/13 12:57
 
- תגובה
צנחן  |  16/11/13 07:53
2
שובו של הכלום
יוסי מ  |  15/11/13 14:10
 
- לא הכל אתה יודע ומבין
בעל מידע  |  15/11/13 16:51
 
- למי שכן יודע הכל.
יוסי מ  |  15/11/13 17:45
 
- לא בני ב. יוסי מ זה השם
בני בנקר  |  15/11/13 19:50
 
- הבהרה
יוסי מ  |  15/11/13 22:00
 
- יפה. בעבר, עקב חילוקי דעות
בני בנקר  |  16/11/13 10:04
 
- לבני
יוסי מ  |  16/11/13 10:37
3
ההפסד כולו שלנו.השחיתות מושרשת
מאמר מדויק  |  15/11/13 14:15
4
עזות המצח,הרשעות והצביעות
בני בנקר  |  15/11/13 16:01
 
- אתה טועה ומטעה
איש תקשורת  |  15/11/13 18:39
 
- אתה רק מאשר דברי כשאתה
בני בנקר  |  15/11/13 19:44
5
חבל שהתוצאה של פסק הדין שלא
התאימה לאומ"ץ  |  15/11/13 18:28
6
למה אומ"ץ לא מטפלת בהרצוג ששמר
על זכות השתיקה  |  15/11/13 18:53
 
- דברים כדרבנות. רצוי להוסיף
בני בנקר  |  15/11/13 20:04
7
קוזק אינה מילת גנאי
איש תקשורת  |  15/11/13 19:00
 
- אה...
מגיב ותיק  |  15/11/13 20:13
 
- ליוצאי רוסיה זו מילת גנאי
tאיציק  |  17/11/13 05:43
8
לברוריה התברכת בטיפשות, אטימות
שושפרי  |  16/11/13 12:50
 
- קשקשן. שמעתי במו אוזני את
בני בנקר  |  16/11/13 13:04
 
- זה הפיגור . ל"ת
מה שבנקר אצלך  |  16/11/13 15:57
 
- למברגר ליקק לוינשטיין
תומך תמימים  |  17/11/13 06:05
 
- חזון החיזיון ההזוי.
יוסי מ  |  16/11/13 15:34
 
- מי שלא מודע... ל"ת
הטמבל האמיתי  |  16/11/13 16:06
 
- לשוש פרי עם המוח הקטן. ליברמן
זכאי פה אחד  |  17/11/13 13:54
9
תגובה ליוסי מ ================
יוד יוד  |  16/11/13 18:26
 
- סיכמנו כבר, טום טום, שכחת?
יוסי מ  |  17/11/13 04:49
10
מאמר לענין
חיים מפתח תקוה  |  17/11/13 07:19
 
- במאמר יש גזענות נגד הרוסים ל"ת
למשתין בקיר  |  17/11/13 16:56
11
ליברמן זכאי!הרדיפה אחריו מאוסה
דנה ברגמן  |  17/11/13 14:04
 
- רדפו אותי 7 שנים
אבל לא ויתרתי  |  17/11/13 20:56
12
ימותו הקנאים הבזויים ל"ת
רמץ  |  17/11/13 16:31
13
שר שתלוי ועומד נגדו תיק
הולנדר הנציב  |  17/11/13 20:48
14
חנן וייס - האומץ שלא
לוותר  |  17/11/13 20:56
15
תגובה 12.1
עקשנות  |  17/11/13 21:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ליברמן
נרי אבנרי
ח"כ משה מזרחי הודח מתפקיד ראש אגף החקירות בגין מה שהיועץ רובינשטיין כתב "להיטות יתר". הלהיטות הזאת, ברדיפתו אחרי החשוד ליברמן, גרמה לו לחצות קווים אדומים. הזיכוי המאוחר של ליברמן פוסל את מזרחי מפרשנות    תשובה ליגאל קרני
רפי לאופרט
לאחר הכרעת הדין נותרה מתחת לפני השטח שאלת "תום הלב", לאמור: באיזו מידה אנו מאמינים לפרקליטות שסברה שיש בידה באמת להוכיח שמעשהו של אביגדור ליברמן מהווה עבירה פלילית, ובאיזו מידה היה זה תרגיל משפטי בשיטת "מצליח"?
הרב יהודה זולדן
לא רק מערכת המשפט יכולה לגרום עינוי דין כאשר הטיפול בתיק נמשך 17 שנים. כל אחד מאיתנו עלול לפגוע בצורה דומה במי שמחכה למוצא פיו
איתמר לוין
אומר שהדבר נעשה במשורה וכאשר יש עניין ציבורי בתיק    על תיק ליברמן: "מחובתי להגיש כתב אישום כשיש סיכוי סביר להרשעה, ומחובתו של בית המשפט לעשות את אשר הוא עושה. אני את חובתי קיימתי"
צור ארליך
וְכֵיוָן שֶׁהִתְקַבֵּל זִכּוּי וְיֵשׁ שׁוֹפְטִים בִּירוּשָׁלַיִם, אוּלַי גָּדַל קְצָת הַסִּכּוּי שֶׁיֵּשׁ יְרוּשָׁלַיִם; שֶׁלִּבְנִי, מוֹלְכוֹ וְשׁוֹלְחָם סוֹגְרִים שֻׁלְחָן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il