X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
דיון עם פלשתיני צריך להיות על החוק הבינלאומי שמסר לנו כברת ארץ זו בשתי הגדות של הירדן ולאחר זמן תיקן את עצמו ונתן לפלשתינים פי 2 שטחים ממזרח לירדן
▪  ▪  ▪
פלשתינים בקלנדיה [צילום ארכיון: AP]

לפני ימים אחדים, קלטתי באחד מאתרי האינטרנט מכתב גלוי לשר החינוך ששלח אחד בש: צבי כסה, אשר כותרתו הייתה: "מדוע התלמיד הישראלי לא יכול להתמודד אינטלקטואלית עם פלשתיני?" לאחר קריאת המאמר, לדעתי הכותרת המתאימה יותר הייתה צריכה להיות: "מדוע צבי כסה לא יכול להתמודד אינטלקטואלית עם הפלשתינים ?" ולהלן ההסבר.
צביקה כסה מוכר כמלח הארץ, בן לפעיל מפא"י לשעבר, חניך תנועת נוער סוציאליסטית, בוגר כדורי שרת בפלמ"ח וחבר מזמן לשמאל הישראלי. לפי מכתבו, הוא זה שאינו מסוגל לנהל ויכוח אינטלקטואלי עם פלשתינים, ומצד שני עדיין לא נמצא בשטח פלשתיני אינטלקטואלי שניתן לקיים איתן ויכוח פורה...
צבי כסה לוקח את מיקרה המורה המשמיצן, אדם ורטה, כדוגמה למי שאנו מנסים להשתיק כביכול ובזה גורמים נזק לתלמידים שחלילה לא ידעו מה לענות בוויכוח עם פלשתיני. התיזה ההזויה הזו היא נחלת השמאל ישראלי המוצא עצמו זה מכבר,יד ביד עם הפלשתינים כנגד המפעל הציוני שהקמנו פה.
כאיש הפלמ"ח לשעבר הוא נזכר בגירוש ערבים במלחמת השחרור (לו היה חלק בכך כאיש הפלמ"ח) ומנסה לעבוד על רגשותינו בתיאור הזקנה הפלשתינית מלוד שאין לה לאן ללכת.. .הוא שכח את מאות אלפי פליטי השואה שלא היה להם לאן ללכת וחבריו בפלי"ם העלו לארץ-ישראל... בנוסף, כסה מעלה בשם הפלשתינים טיעונים היסטוריים לגבי עם ישראל והגלות, טיעונים שהינם שיטחיים חסרי בסיס ששום "אינטלקט פלשתיני" לא יכול להציג אותם בוויכוח, כי התלמיד הישראלי יכול לסתור אותם מניה וביה ללא כל קושי, לפלשתינים אין ולא היה כל טיעון אנושי ו/או אוניברסלי חוץ ממה שהשמאל הישראלי מנסה לשים בפיהם כמו שעושה צבי כסה במאמרו.
הבעיה בוויכוח היא לא של הישראלי אלא של הפלשתיני כי כל הנתונים העובדתיים כיום פועלים כנגדו, כי מאותו רגע שאחיו החלו לרצוח יהודים (כי הם יהודים) בחברון, אף שאלו ישבו מאות שנים בארץ, לפני שהיגרו לכאן אבותיו (ממצרים או מחורן), ומאותה שנה בה מנהיגם הנערץ, חאג' אמין אל חוסייני, המופתי הירושלמי, חבר לנאצים בשאיפה להשמיד את יהודי א"י, ועד היום שהם מפעילים טרור בלתי פוסק נגדנו. מאותו רגע שבן השיח הפלשתיני לא יכול להתכחש לכך - אין יותר דיון אינטלקטואלי.
דיון עם פלשתיני צריך להיות על החוק הבינלאומי שמסר לנו כברת ארץ זו בשתי הגדות של הירדן ולאחר זמן תיקן את עצמו ונתן לפלשתינים פי 2 שטחים ממזרח לירדן... הוויכוח צריך להיות מדוע הפלשתינים נאחזים בהמלצת האו"ם על חלוקה כאשר הם סרבו לקבל אותה?.. ולא עוד אלא שהם יצאו למלחמה נגדנו וגייסו לשם כך צבא מ-7 מדינות ערביות, הם הרגו אלפים מאיתנו וגם הביאו לגרוש ממדינות האיסלאם של כמיליון יהודים בחוסר כל - והם וכסה עדיין רואים הצדקה ל"חוק השבות" שלהם?
הנער הישראלי ישאל את הפלשתיני: מה זה בכלל הפלשתינים? איזו תרבות יש למה שהוא קורא "עם פלשתיני" חוץ מדת ושפה ו... מתרבות רצופה של הסתה ורצח נגד הישראלים? הוא ישאל את הפלשתיני איזו הצדקה פוליטית, כלכלית, דמוגרפית וגאוגרפית יש לקיומה של מדינה פלשתינית ממערב לירדן (ביחוד שקיימת למעשה מדינה פלשתינית מעבר לירדן?) מהי זכותו המוסרית של המנהיג הנוכחי, אבו-מאזן להכחיש את השואה ולומר שמדינה פלשתינית תהיה נקיה מיהודים (בסגנון היודריין הנאצי) בעוד שבישראל חיים ופורחים 1.3 מיליון "פלשתינים"?
ולבסוף, הטיעון הכושל של הזכות האולטימטיבית לריבונות שהינה פיקציה תיאורטית והזויה גם מאחר שקיימות כיום בעולם עשרות קבוצות ועממים אשר רוצות ריבונות - שאם ישמעו להן - זה יוביל לאנרכיה עולמית (שזו עוד אבן יסוד בתיאוריה של השמאל הקיצוני..).
בשולי הדברים אוסיף שכבר הרבה זמן לא נתקלתי במאמר כל כך שגוי ופתטי עד שבכלל חשבתי שלא לענות לו. אבל אסור לנו להשאיר דברים כאלה ללא מענה ולתת לכותבי פלסתר לחשוב שהם "נתנו לנו לקח" עם האמת העקומה שלהם.

תאריך:  12/02/2014   |   עודכן:  12/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תראו מי שלא מסוגל להתמודד...
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מילה בסלע. ל"ת
יוא"ב  |  12/02/14 18:42
2
בין כסה לעשור
אהרון שחר  |  12/02/14 19:57
 
- מדברים בסיסמאות
באום  |  14/02/14 16:02
 
- בשני הצדדים יש אנשי ימין,
מה הפלא?  |  17/02/14 09:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עליס בליטנטל
הצעתו הדמיונית של ח"כ כלפה לתת למי שמכנים עצמם פלסטינים זכות בחירה לכנסת, מעידה על טירוף חושים ואיבוד צלילות הדעת
מרק הלר
לא ברור מדוע בחרו מבקריו של קרי לפרש את האזהרה שלו כאיום    חרם, משיכת השקעות וסנקציות: כיצד לסכל את האיום
יורי מור
קרי מתנפל על ישראל כדי לזכות אצל הפלשתינים בנקודות נוספות, במעמד מתווך הוגן או אפילו נוטה לטובתם
עידן יוסף
ב-78 אירועים הושלכו 119 מטעני נפץ    צה"ל: לא קיימות מגבלות על הפעלת הכוח
איציק וולף
כלי טיס של חיל האוויר פגע במשגר רקטות מוטמן במרכז רצועת עזה וביעד טרור בצפון הרצועה    צה"ל מטיל על החמאס אחריות להמשך ירי הרקטות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il