X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הקוראן הוא נגד טרור. אין בו התייחסות ליהודים כמי שמתחבאים מאחורי האבנים, שכביכול האבנים יסגירו אותם למוסלמים כדי שיהרגו אותם
▪  ▪  ▪
תפילה בקוראן [צילום: AP]

ארץ ישראל כולה שייכת ליהודים. לפחות בעשרה מקומות בקוראן נאמר שהארץ הוענקה לבני ישראל. הציטוט הראשון בספר: "הורשנו לעם שחשב עצמו חלש את הארץ אשר בירכנו אותה, את מזרחה ואת מערבה, ויבוא כתומו דברו הטוב של ריבונך על בני ישראל, זאת עקב האריכם רוחם" (קוראן 137:7).
דוגמה אחרת מופיעה בקוראן (21:5): "אמר משה לבני עמו... היכנסו את הארץ הקדושה אשר כתב אללה לכם, ואל תיסוגו אחור פן תאבדו". אין בקוראן שום אזכור לכך שהארץ ניתנה למוסלמים, לערבים או לערבים המכנים עצמם פלשתינים. על כל זאת ועוד, אפשר ללמוד מהספר "למי שייכת הארץ הזאת?" מאת הפרופסור למזרחנות נסים דנה, ראש המחלקה הרב-תחומית באוניברסיטת אריאל.
הר הבית הוא מקום מקודש ליהודים. מוסלמים רבים הוטעו לחשוב שמוחמד היה בהר הבית ועלה על בעל חיים מופלא יחד עם המלאך גבריאל, ומשם עלו השניים לשמיים, שם קודש מוחמד כנביא האיסלאם.
כדי להוכיח את הקשר עם הר הבית הציגו בפניהם סימנים לכאורה: שערות שנשרו ממוחמד, חתיכה מהגלימה שלו, משקע כף רגלו. האמת היא שאין בכל הקוראן אזכור לסיפור הזה של העלייה השמיימה.
המחשבה המוטעית היא שיש בפרק 17 בקוראן פסוק: 'ישתבח מי שהוביל את עבדו בלילה מהמסגד הקדוש (כינוי למכה) אל מסגד אל-אקצה'. אלא שמסגד אל-אקצה נקרא על שם הפסוק ולא להפך. כי המסגד נבנה יותר מ 60 שנה אחרי מותו של מוחמד! כשגמרו לבנות את שני המסגדים בהר הבית, ציינו את זה בכיתוב שנמצא שם עד היום על השלמת המלאכה בשנת 691 לספירת הנוצרים. מלומדים ופרשנים מוסלמים כמו אסראר קארי, קבעו שהסימנים הם מעשה זיוף. בספר שנקרא 'הביוגרפיה של הנביא', נשאלת אשתו של מוחמד, עאישה, על הסיפור שהוא עלה השמיימה, והיא משיבה שהוא עלה ברוחו אבל לא בגופו.
כאשר נכבשה ירושלים על-ידי המוסלמים בשנת 638, הגיע הח'ליף השני, עומר אבן אלח'טאב, להר הבית. הוא קרא לאדם בשם כעב, שהיה יהודי שהתאסלם. הח'ליף עומר שואל את כעב: איפה כאן המקום המקודש ליהודים? כלומר, הח'ליף יודע שהמקום הוא יהודי. ואז כעב עולה להר ומצביע על ערימת אשפה. עומר מורה לחייליו לנקות את האזור. מי שזרק שם את האשפה הם הנוצרים, שרצו לבזות יהודים. הח'ליף עומר, קורא שוב לכעב ושואל אותו היכן צריך להתרכז לתפילה. כעב מציע להתפלל צפונית למקום.
הח'ליף כועס על כך מכיוון שאם הם יעמדו מצפון לקודש הקודשים ויתפללו לכיוון מכה, כלומר דרומה, בדרך הם יכוונו גם למקום הקדוש ליהודים. ועומר מוסיף עוד משפט, "כי לא צווינו לקדש את המקום". הסיפור הזה, מופיע בספרי ההיסטוריה המוסלמית הקלאסיים, ובו ההוכחה כי לדעת הח'ליף, יד ימינו של מוחמד, הר הבית הוא אתר יהודי.
ירושלים היא עיר קדושה ליהודים. ירושלים אינה נזכרת בקוראן. ראש התנועה האיסלאמית בארץ כתב מאמר ארוך ומביך לו עצמו ולאיסלאם ובו הביא 19 מקומות שבהם כאילו מופיעה ירושלים בקוראן. רק כדי להראות את גודל הזיוף, הנה דוגמה לאזכור שהביא: בפרק 95 פסוק 1 בקוראן נאמר ש'אללה נשבע בתאנים ובזיתים'. וזיתים, הוא טען, זה ירושלים. זהו זיוף פוליטי של הקוראן האמיתי.
הקוראן הוא נגד טרור. אין בו התייחסות ליהודים כמי שמתחבאים מאחורי האבנים, שכביכול האבנים יסגירו אותם למוסלמים כדי שיהרגו אותם. התייחסות זו לא מופיעה בקוראן כי אם בחדית', המסורת שבעל פה. אנשי האיסלאם דנים במידת המהימנות של החדית', והחדית' הזה נחשב כזיוף פוליטי.
הסכסוך בין הסונים לשיעים הוא אבי אבות החטאים. בכל שנה ביום העשורא, מציינים השיעים את הירצחו של חוסיין, הבן של עלי - האימאם הראשון של השיעים. שיעים מכים את עצמם עד זוב דם ביום הזה ומלבים כך את השנאה בינם לבין הסונים. גם ליהודים יש פשע שנאת חינם שהביא לחורבן הממלכה היהודית ובית המקדש. שנאת חינם היא אויב האנושות. היא האויב המשותף של ערבים ויהודים.
כשערבים ילמדו את הקוראן כראוי הם יפסיקו את שנאת החינם בינם לבין עצמם. כשמוסלמים יכירו ויקיימו את האיסלאם האמיתי, יבוא השלום. כך בדיוק, כשהיהודים ילמדו את התנ"ך והתלמוד והשולחן ערוך כראוי ויידעו באמת מהי היהדות הם יפסיקו את שנאת החינם בינם לבין עצמם. רק אז, כשהערבים יעשו שלום פנימי בתוכם והיהודים יעשו שלום פנימי בתוכם - יוכלו לעשות שלום ביניהם.

תאריך:  22/02/2014   |   עודכן:  22/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקוראן האמיתי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
משה חיסדאי: האינך יודע שעובדות
כאלה מבלבלות ?...  |  22/02/14 14:58
2
עולם ללא איסלאם
אהרון שחר  |  22/02/14 19:37
3
כבר הרמב"ם כתב באיגרת תשובה
פלא יועץ   |  23/02/14 08:35
4
איסלם הוא משחק סכום אפס
ע"ב שקרנות בעיקר  |  23/02/14 17:10
5
הכל נכון , פרט ל..
צפוני נצרת עילית  |  26/02/14 17:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
אורי שרגיל
האם פרס מתכוון לחסל את מדינת ישראל או שהוא רק שואף לחסל את המדינה היהודית? גם אני בעד שיבת הפליטים הערביים לארצם ומולדתם
אריאל י. לוין
מטייסים בחיל האוויר ניתן לצפות לקצת יותר אינטליגנציה ולא שיעבירו מידע מסווג בין הטלפונים הניידים שלהם    אירן ממשיכה בשלה: כעת היא עומדת לשגר לווינים בטכנולוגיה המתאימה גם לטילים בליסטיים
איתמר לוין
יהודי מדינות ערב נאלצו להותיר מאחוריהם רכוש ששוויו עשוי להגיע לעשרות מיליארדי דולרים - מה שמהווה טיעון ישראלי רב עוצמה אל מול "זכות השיבה". למרות זאת, ממשלות ישראל לדורותיהן הפקירו לחלוטין אפילו את הרישום הבסיסי של התביעות
איתמר לוין
למרות שורה של החלטות - הרישום בפועל של תביעות יוצאי מדינות ערב ואירן כמעט ואינו מתבצע, לא הוקצבה אף אגורה למטרה זו, התביעות הקיימות אינן ממוחשבות והזמן הולך ואוזל
איתמר לוין
המחדלים העיקריים ברישום תביעותיהם של יוצאי מדינות ערב ואירן: החל מעיכוב של עשור בפרסום קול קורא לרישום, דרך היעלמותו של האתר בנושא וכלה במידע שהיה נגיש רק לעובדת שפרשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il