X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על התומכים בישראל, על מדינות ערביות מתפרקות ועל ההתנהלות עם הפלשתינים
▪  ▪  ▪
אנגלה מרקל. תומכת בישראל [צילום: AP]

3 ראשי מדינות חשובות תומכים בישראל
שלושה ראשי מדינות, מרקל (גרמניה), הולנד (צרפת), הארפר (קנדה) ביקרו לאחרונה בארץ והביעו תמיכה גלויה (2 בכנסת) בישראל לאוזני העולם כולו. מדינות בעלות מעמד והשפעה בעולם. עובדה זו סותרת לחלוטין את דעותיהם של כמה עיתונאים ופוליטיקאים מהשמאל שטוענים שישראל מבודדת, מנותקת ומצורעת. הבל הבלים של "מומחים" שאינם מסוגלים להכיר בעובדות ולפרגן לממשלה.
3 מדינות "לאום" ערביות מתפרקות
סוריה, עירק ולבנון, שלוש מדינות ערב שהוקמו במסגרות דמוגרפיות מלאכותיות, על-ידי האימפריאליזם הבריטי והצרפתי, מתפרקות לעדות ולשבטים, כתוצאה ממלחמות פנימיות לאחר זעזועי "האביב הערבי". אין יותר משמעות לסדר האזורי הישן. מדינות "לאום" אלה חדלו לתפקד. זהו "המזרח התיכון החדש" שכולו מצוי בתוהו ובוהו של אלימות והתפרקות.
3 שרי חוץ אמריקנים ממוצא יהודי (וגם נשיא פרינסטון)
מתברר ששלושה שרי חוץ אמריקנים, שנים בעבר ואחד שמכהן, הם ממוצא יהודי. קיסינג'ר, מדלין אולברייט, וג'ון קרי שחשף זאת בעצמו בימים אלה, בראיון עם אילנה דיין בערוץ 2. אליהם מתווסף גם נשיא האוניברסיטה האמריקנית היוקרתית, פרינסטון, קריסטופר איזגרובר, שגדל כקטולי אדוק, חשף את מוצאו היהודי בראיון בעיתון מעריב 28.2. הוא מצהיר על תמיכתו בישראל והתנגדותו לכל סוגי החרם עליה.
שוויון בנטל? ציניות מפלגתית שניצחה את הציונות המעשית
החוק לגיוס בחורי הישיבות שמנסחיו מתימרים לכנותו "חוק היסטורי", הוא כשלון של מאבק היסטורי צודק שהסתיים בהמתנה (אשליה) ל-2017. בינתיים אין שינוי, אין חרדים מתגייסים, יש רק ויכוח על קומבינה של ציניות מפלגתית (לפיד ושקד) שנכשלה. ב-2017 תקום ממשלה חדשה "שתלמד" את הנושא ותקים ועדה חדשה. צריך פשוט לא לממן את הלימוד הנצחי שלהם.
מדוע אנחנו מממנים את צריכת החשמל של הפלשתינים?
הפלשתינים חייבים לחברת החשמל שלנו 1.4 מיליארד שקל, עבור חשמל שצרכו. מדוע הם לא משלמים? מדוע הממשלה לא גובה את סכום החוב? מדוע המדינות התורמות לפלשתינים לא מכסות החוב? מדוע אנחנו פראירים? מדוע חברת החשמל לא מנתקת עד שישלמו? חס וחלילה. זו תהיה גזענות של "כיבוש הציוני". זה יפגע "בתהליך השלום". ואולי אלה צעדים בוני אמון? הכל הפוך על הפוך.
מלחמת המעמדות והדעות בתקשורת מסוכסכת בתוך עצמה
כלבי השמירה של הדמוקרטיה נושכים זה את זה, למען ההישרדות. מסתבר שהעיתונאים הם קבוצה מפולגת בתוכה, מסוכסכת עם עצמה, בנושאים ארגוניים, אישיים, ואידיאולוגים פוליטיים. קבוצה חסרת סולידריות פנימית, משופעת בדמויות של חשיבות עצמית, ללא ביקורת עצמית. בתוכם מתנהלת מלחמת מעמדות והשרדות על-רקע פערי שכר בלתי ניסבלים, ומלחמות שנאות אישיות על-רקע חשבונות יוקרה והשפעה. המשבר העובר על כל כלי התקשורת, לא רק בגלל האינטרנט, לא רק בגלל ירידה בהכנסות מפירסומת, לא רק בגלל החינמון ישראל היום ואפילו לא "באשמת" הממשלה, אלא גם בגלל אשמתם של חלק מהעיתונאים שאיבדו עקרונות של אמינות, הגינות ושקיפות בדווחים מוטים ומניפולטיבים.
תזכורת לעבר הנאצי של התנועה הלאומית הפלשתינים
דווקא בימים אלה של הנסיונות להגיע לפתרון הסכסוך עם הפלשתינים, שטוענים שכביכול הכל נובע מהכיבוש ומהתנחלויות, ראוי לחזור ולהזכיר עובדה היסטורית. המנהיג של התנועה הלאומית הפלשתינית היה בזמנו (בימי מלחמת העולם ה-2) המופתי חאג' אמין אל חוסייני. הוא תמך בנאצים. ישב בברלין ויעץ להיטלר בפגישותיו אתו ועם ריבנטרופ והימלר להשמיד את היהודים וכך לפתור את הבעיה הפלשתינית. הוא שידר תעמולה נאצית ברדיו ברלין. הוא גייס לוחמים מוסלמים לצבא הנאצי. הוא היה נאצי ששנא יהודים לא בגלל התנחלויות וכיבוש ציוני שלא היו אז, אלא בגלל שנאת יהודים.
מנהלי בנקים ויועצי השקעות הם "גאונים פיננסים" לטובת עצמם
כל הפרשיות של הונאות ושחיתויות שנחשפו בעולם ובארץ, בעסקים הפיננסים הוכיחו כי לאף אחד "מהגאונים" הללו אין יכולת חיזוי אירועים ותהליכים עתידיים כדי לייעץ ללקוחות. כאשר יש פרוספריטי וצמיחה כלכלית, הם מסבירים ללקוחות שרווחי השקעותיהם גדלו "בזכות" היעוץ שלהם. ואילו כאשר יש משברים בלתי צפויים והאנשים מפסידים את השקעותיהם, הם "מסבירים" שזה "בגלל המצב" ולא בגללם. כל מה שהם יודעים לייעץ באמת זה לקחת לעצמם הכנסות של מיליונים (משכורת, בונוס, אופציות, פרסים, הוצאות) ו"מצנחי זהב" של מיליונים, לרגל פרישתם או פיטוריהם. ככה זה בארץ כמו בעולם.

תאריך:  02/03/2014   |   עודכן:  02/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זו כל האמת (2)
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למתי דוד
הזכרת 3 ראשי   |  2/03/14 14:04
2
אח ! מתי, מתי-
אבנר צפוני  |  3/03/14 19:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רון בריימן
אם אובמה היה מבין הוא היה שדאגתו לרצף טריטוריאלי ערבי משמעותה קטיעה קטלנית של הרצף הטריטוריאלי היהודי ואיום קיומי על המדינה היחידה שיש ליהודי
מיכאל (יגאל) מימון
ואם הפלשתינים יסכימו להכיר בישראל כמדינת הלאום היהודי?    הוא (ערפאת) לקח אותי החוצה ואמר לי: בשם אללה אני אטריף את דעתם. בשם אללה, אני אהפוך את ההסכם הזה לקללה עבורם
ישראל רוזנבלט
כמו ב-1970, ארה"ב לוחצת על ישראל ומנצלת את חולשתה המדינית; ישראל זועקת חמס אבל האמריקנים מבקשים ש"נפסיק להתעסק בקטנות". בסוף הם יודו, כמו אז, שאנחנו צודקים
דרור אידר
הראיון שהעניק ג'ון קרי לאילנה דיין הוא שיעור ביחסי ציבור מטעם ארה"ב    קרי שווק כמשיח, ולצידו גויסו אנשי שמאל בשביל חיזוק    כביכול, יש עיתונות נטולת שאיפות פוליטיות, ויש עיתונות ימנית    אז ממש לא
אליקים העצני
רק מנהיג חלש, חסר אחריות ויושרה, ימכור את מולדתו במחיר כלשהוא, ורק מנהיג שוטה ימכור אותה בעבור מילים בעלמא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il