X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש שלל ערוצים של טלוויזיה ורדיו הניתנים בחינם ואף אחד לא מציע להטיל עליהם מס או לגבות מאיתנו מחיר עבורם נהפוך הוא, השר ארדן רוצה לבטל את אגרת הטלוויזיה שכבר בוטלה בעבר לאוכלוסיית הקשישים ולא קראתי שהשישיה מתנגדת לכך
▪  ▪  ▪
ישראל היום בעל תפוצה של כ-25% [צילום: פלאש 90]

ח"כ כבל ואיתו עוד חמישה חברי כנסת, חברו למשימה לא קדושה להקטנת התפוצה של ישראל היום וכל זאת עקב דאגתם לכך שקוראי העיתון מקבלים אותו חינם אין כסף. שומו שמים והאזיני ארץ כי כבל דיבר.
בעוונותי לפני שיצא ישראל היום הייתי מנוי שנים רבות על מעריב זה שעכשיו חרב הסגירה מאיימת מעל ראשו. אני הפסקתי להיות מנוי(לפני צאת ישראל היום) כי אחד הכתבים הראשיים בעיתון (בן כספית) שם לו למטרה לשפד את אהוד ברק. איני מאוהדיו ואיני משונאיו, אבל אני רוצה לפתוח את העיתון ולא לראות כותרות שמנות על מעשיו של אהוד ברק. אני רוצה עיתונות מאוזנת.
המחיר גם הוא היה פקטור אם לשלם אז לשלם בעבור דבר טוב ומאוזן. מאז פרשה קבוצת הכתבים בראשות קרליבך מידיעות אחרונות והקימה את מעריב שבשלבים מסוימים היה מרכיב דומיננטי בתפוצת העיתונים בארץ, הלך העיתון והדרדר ומעיתון של אחר-הצהריים הפך להיות עיתון בוקר ועיתון למינויים. כל זה לא עזר לו להמשיך ולהתקיים.
מי זוכר את העיתונים דבר, על המשמר למרחב ודומיהם שהיו עיתונים מטעם ולכן ברבות הימים נסגרו בזה אחר זה. בימים אלו של יוקר המחיה מחד-גיסא, השתלטות האינטרנט מאידך-גיסא, יש לברך על כל עיתון היוצא לשוק ואם הוא יוצא ומופץ חינם אז מה טוב.
עיתון הארץ שהוקם על-ידי הבריטים בשם ידיעות הארץ במסגרת של שלושה עיתונים בערבית, באנגלית ובעברית. עמד להסגר על-ידי הבריטים כאשר נרכש על-ידי הנדיב הלא ידוע יצחק לייב גולדברג ששינה את שמו להארץ וברבות הימים הועבר לקבוצת שוקן. בתחילה היה העיתון מלא באהבת הארץ ואילו עם העברתו לשוקן, הפך להיות שופר תעמולה אנטי ציוני.
גם ידיעות אחרונות שינה את אופיו מעיתון עממי שווה לכל נפש, העיתון של המדינה הפך להיות שופר כנגד הליכוד ראש הממשלה ובעד הפלשתינים. מעיתון חוקר הפך להיות עיתון מטעם.
ישראל היום הינו בעל תפוצה של כ-25%. אילו היה סכנה לציבור, הייתי אומר שכאשר הוא חוצה את רף 50% בתפוצה, כי אז קיימת סכנה, אבל כאשר 75% מהתפוצה נמצאת בידיים אחרות, החל מעיתונות כלכלית לוחמת, עיתונות בשפה הערבית, עיתונות חרדית חילונית ועוד, אז מה להם כי ילינו חברי הכנסת הלא מכובדים הללו.
דלי האמצעים הם בדרך-כלל גם כאלה שאינם גולשים באינטרנט ולכן מידת הקשר שלהם לנעשה במדינה הינו באמצעות עיתון המחולק חינם. נו אז מה אם בעקבות כך חלקם יפרגנו יותר לביבי? בסך-הכל מדובר בראש ממשלה לא בפושע או מחבל.
יש שלל ערוצים של טלוויזיה ורדיו הניתנים בחינם ואף אחד לא מציע להטיל עליהם מס או לגבות מאיתנו מחיר עבורם. נהפוך הוא, השר גלעד ארדן רוצה לבטל את אגרת הטלוויזיה שכבר בוטלה בעבר לאוכלוסיית הקשישים. ולא קראתי שהשישיה מתנגדת לכך.
אז אדון כבל תמצא לך עץ אחר לטפס עליו, כי על עץ זה לא תהיה תפארתך.

תאריך:  30/03/2014   |   עודכן:  30/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיתון לכל או עיתון למרבה במחיר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה מצויינת !  ל"ת
ירדנה  |  31/03/14 07:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בלפור חקק
דברים על הספר "זה לא אותו הבית" מאת עוזיאל חזן, הוצאת ביתן, 2003    הרומן מתאר את דעיכתה של השכונה שהייתה שוקקת חיים ואהבת אנוש
מתי דוד
אם בישראל היה משטר של חוק וסדר כמו בארה"ב, רב אלוף גבי אשכנזי היה מפוטר בזמן אמיתי, במהלך סיום כהונתו    שלוש שנים חלפו מאז שנחשפה הפרשה החמורה שכל רשויות החוק ניסו להתעלם ממנה
אברהם פכטר
כמו כל כלי עזר - חשיבותו ויעילותו רק אם הוא מופעל ומתופעל כהלכה ע"י איש מקצוע מהימן ומתורגל שמכיר היטב את האירוע ושואל את השאלות הנכונות
חנן וייס
הנשיא פרס, השר פרץ, ח"כ פואד והמטכ"ל שרובו במ"לים, הם שמאל, משתייכם למפלגת העבודה, פרו ערבים; יותר מאשר מתנחלים, אוהבי קיבוצניקים / מושבניקים
ראובן לייב
ההיסטוריון גד נחשון, שתהה על קנקנה של המועמדת לנשיאות-אוקראינה, גילה כי בעיות העם היהודי אכן קרובות ביותר לליבה ולכן יש לקוות שבחירתה תשנה מן היסוד את יחסה של אוקראינה לא רק ליהדות אלא גם למדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il