X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
במציאות הקיימת לא יצליח שום עיתון בארץ לשרוד אל מעבר לדור הקיים בו. מול המדיה האלקטרונית ואתרי האינטרנט, הנוגסים בעיתון בכל פה - אפסו סיכוייו, להחזיק מעמד
▪  ▪  ▪
לא ישרדו [צילום: ראובן לייב]

חרף גסיסתה של העיתונות הכתובה - לא הרימו עדיין הפרמדיקים שלה ידיים. הגם שימיה בכל זאת ספורים - הם נחושים להיאבק על חייה ולהזריק לה זריקת-החייאה.
אלא שבינתיים מתחסלים העיתונים ומתים בזה אחר זה. תחילה היו אלה עיתוני המפלגות שנפחו את נשמתם, ובעקבותיהם הגיעה גם קריסתם של העיתונים הפרטיים. נבצר מאיתם לשרוד אל מול התחרות העזה שהציבו להם כלי התקשורת האלקטרוניים ואתרי האינטרנט, שנגסו בהם בכל פה.
במצב הקיים נותרו, עדיין, בשוק שרידיה האחרונים של העיתונות הכתובה. אלא שאף אלה מפרפרים ברובם וימיהם, ככל הנראה, קצובים למדי. בראשם ניצב מעריב הגוסס, שגם בטלטלות העזות בין חיים למוות, שאותן הוא חובט - לא יהיה כדי להאריך את ימיו. למותר לציין שגם שום משקיע חדש לא יצליח להפיח במת-החי הזה רוח-חיים מחדש.
מלחמת-התשה
אל מול מחול המוות המתקיים על ערש הדווי של העיתונות הכתובה, מתנהל, בכל זאת, לנגד עינינו, קרב-איתנים של ממש בין שני עיתונים יריבים - ידיעות אחרונות וישראל היום - שחייהם היומיומיים מתנהלים תוך מלחמת-התשה מתמדת ביניהם. לפי שעה זהו קרב של שווה-בשווה והתוצאה הנרשמת היא תיקו בלבד.
קרב האיתנים הזה בין שני המוהיקנים האחרונים שישרדו בסופו של דבר בעיתונות הכתובה, יוכרע מן הסתם בניצחון-פירוס, שבו גם המנצח מבין השניים יחוש את עצמו מותש וחסר-נשימה. במלים אחרות: עוד ניצחון כזה ואבדנו.
כך או אחרת, התחזית לשני היריבים המרים אינה מבשרת טובות, ולו רק משום שאין הם מותירים אחריהם יורשים מתאימים מביתם העצמי, כאלה שישכילו להיאבק על המשך קיום עיתונם - לא מבית מוזס ולא מבית אדלסון כל הסימנים מעידים, לפיכך, בעליל שזהו דור אחרון לעיתונות הכתובה.

תאריך:  02/04/2014   |   עודכן:  02/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דור אחרון לעיתונות הכתובה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אלא נצחון אדיר לידיעות אחרונות
לא תיקו,  |  2/04/14 09:43
 
- העיתון שבעליו יפטר כל עיתונאי
בני בנקר  |  2/04/14 19:36
2
זמנים משתנים
אהרון שחר  |  2/04/14 21:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס נחומסון
אהוד אולמרט הורשע בקבלת שוחד    תאוות הבצע, היבריס, התחושה של הזכות לעמוד מעל לחוק, העיוות המוסרי והיעדר מצפן ומצפון באים לידי ביטוי לא רק במישור השחיתות הציבורית אלא גם משתקפים במהלכים הפוליטיים שיזם, ביצע, כשל, תמרן ולאחרונה - שותפות בחברה לייעוץ ביטחוני עם ראש המוסד ורמטכ"ל לשעבר
איתמר לוין
הקשר היחיד בין רעיון שחרורו של יונתן פולארד לבין המו"מ עם הפלשתינים, הוא שהשחרור היה מאפשר לממשלות ישראל וארה"ב להסתיר מאזרחי ישראל את העובדה שהם נסחטים שוב בידי הרשות הפלשתינית תחת איומי טרור
אלון קוחלני
ביהמ"ש דחה את התנגדות ההגנה לשמיעת עדותו של מבקר העירייה מטעמי קבילות, ופסק כי איסור גורף על העדת מבקר עלול להוביל למצב שבו משמרים את הפגיעה בפעולתו החופשית של המבקר ואת הטרדתו ((נצ')/מדינת ישראל נ' זוהר עובד)
נסים גבאי
מצאתי שורה אחת מהותית שמבהירה מצויין עד כמה תאב החלטה להרשיע היה השופט רוזן, ושהעובדות לא יבלבלו אותו: "הלכה היא לפני ביהמ"ש העליון כי ניתן ללמוד על הודאת נאשם לאו-דווקא מדברים היוצאים מפיו, אלא גם על בסיס התנהגותו"
דרור אידר
סעיף השוחד הזה לא היה מוצא את דרכו לבית המשפט לולא בא ישראל היום לעולם    סותמי הפיות המבקשים להצר את צעדיו של ישראל היום שכחו, חלקם לפחות, כיצד נראתה הזירה הציבורית שלנו עד לא מכבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il