X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כולה מדובר בסכם זניח של חבילת תגמול בעלות שכר שנתית של עד 7,200,000 שקל לרקפת רוסק-עמינח, כמנכ"לית ובסכום הרבה הרבה נמוך מהסכם הזה, כולה - כ-ו-ל-ה - עלות שכר שנתית בעלות של כ-5,500,000 ליו"ר הבנק, דוד ברודט
▪  ▪  ▪
7,200,000 שקל [צילום: פלאש 90]

"הַשֶּׁמֶשׁ זָרְחָה, הַשִּׁטָּה פָּרְחָה וְהַשּׁוֹחֵט שָׁחַט". ח"נ ביאליק מתון "בעיר ההריגה".
תעזבי אותך מיכל עבדי-בויאנג'ו, מרקפת רוסק-עמינח ומדוד ברודט ותצאי להם, בבקשה, מהר - כמה שיותר מהר - מהווריד. מה קרה לך? נפלת על הראש? השתגעת? מה את פתאום מנסה לעצור ת'חגיגה? את לא מבינה שעוד כמה שנים, אולי חמש - מקסימום עשר שנים - כשתסיימי ת'פקידך כחשבת הכללית באוצר, את תהיי בדיוק במקום שלהם. טוב, אולי לא תהיי מנכ"לית בנק לאומי ויו"ר הבנק, כי התפקידים הללו תפוסים, אבל כבר נסדר לך משהו טוב ושמן. מה את יורקת לבאר שכולם - כ-ו-ל-ם - שותים ממנה? מה נפל עליך, תגידי, מה? את לא חושבת על העתיד כשתפרשי?
ובכלל בכמה כסף מדובר, הא? כולה מדובר בסכם זניח של חבילת תגמול בעלות שכר שנתית של עד 7,200,000 שקל לרקפת רוסק-עמינח, כמנכ"לית ובסכום הרבה הרבה נמוך מהסכם הזה, כולה - כ-ו-ל-ה - עלות שכר שנתית בעלות של כ-5,500,000 ליו"ר הבנק, דוד ברודט. אז בואי נסתכל על העובדות, כהוויתן, הרי את חשבת ואמורה להבין דבר אחד או שניים במספרים ובכל הקשור והנגזר מהם. קודם כל, בואי נפתח בכך, כי לא מדובר - בקשר לרקפת רוסק-עמינח - בסכום הגדול הזה, אלא מדובר בחבילת תגמול, עד הסכום הזה. כלומר זה יכול להיות, בשקט, שהיא תקבל מהבנק רק מחצית מהסכום הזה, כמו שאתם תובעים ממנה, באוצר. אז למה היא צריכה להפחית שכרה במחצית מסכום הגדול שפורסם בתקשורת וגרם לה, צער רב. רגע. מי בכלל אמר שהיא תקבל שכר גבוה שכזה, בפועל? וחוץ מזה מדובר בעלות שכר ולא בשכר ממש. ולא מדובר בשכר נטו. אז נא להרגיע בבקשה.
רגע. למה להפחית עלות שכר שנתית של מנכ"לית הבנק, רק בחצי מהסכום הכולל? מי קבע שסכום של עלות שכר שנתית בגובה של3,600,000 הינם בגדר של סכום סביר? למה שהמנכ"לית לא תפחית שכרה הנ"ל בשלושה רבעים מסכום זה או יותר? למה אתם שם - באוצר - לא מפרסמים מה הם הקריטריונים הנכונים ומה הם הסכומים המקסימאליים שיכולים בכירי הבנקים, לדרגותיהם השונות, להרוויח? בסדר? ואותו דבר חל, בשינויים המחויבים על יו"ר הבנק, דוד ברודט.
מסיבת קוקטייל
מה את מנסה להיות פופולרית בעיני הציבור, בכל מחיר. את לא מבינה שאף אחד לא יזכור לך זאת, לזכותך, בבוא העת? אז תפסיקי כבר עם הרעש הזה ותני לנו להרוויח בשקט משכורות העתק שלנו, ביושר. מה עשינו? לא עשינו כלום ולכן, מגיעות לנו חבילות התגמולים, בסכומים ניכרים ומשכורת העתק שאנחנו מרווחים ביושר, בגלוי ולאור היום. תאמיני לי כשראיתי אותך במסיבת הקוקטיל האחרונה לרגל פרישתו של.. (פשוט שכחתי שמו), פשוט לא התחשק לי לגשת אלייך. לא. לא התעלמתי ממך, הסתכל לך ישר בעינים והתחשק לי להגיד לך שלא תעשי פלאוורות לציבור הרחב, אבל לא היה לי אומץ להגיד לך זאת, בפנים. אז נתתי לאחרים לנהל איתך "סמול טוק" ואני הסתלקתי לי ממסיבת הקוקטיל הזו, בדלת האחורית. בשביל מקרים כאלה המציאו ת'דלת האחוריות.
הגיע הזמן שתתאפסי על עצמך, סוף-סוף. את לא מבינה עדיין שהמהפכה החברתית נכשלה וירדה מסדר היום? תראי מה הולך בשדרות רושטילד היום. מי זוכר בכלל שהיו שם הפגנות ומחאות וכל השדרה הייתה מלאה אוהלים? תראי באיזה צורה חולדאי טיפל בהפגנות הללו. מה הוא משוגע? את חושבת שהוא ייתן שיהרסו לו ת'עיר. הוא נתן להם לצעוק ולצעוק ועוד פעם לצעוק, עד שהלך להם הקול והם השתתקתו. הוא ידע היטב שהם לא יחזיקו מעמד כמה שבועות תמימים בלי להתרחץ ובלי כל הנאות החיים הקטנות שהם נאלצו לוותר עליהם שם, במגורים באוהלים האלה ברוטשילד. הוא הבין היטב שזו רק שאלה של זמן עד שהם יסתלקו להם, מהשדרה האהובה שלו.
תראי. תראי מה יש שם היום. אוהלים? מפגינים? נאדה. ברגע שהם התקפלו כי נשבר להם, הוא ניצל ת'זדמנות ופינה את כל אלה שחשבו, באמת, שזו הזדמנות לשנות משהו, אם לא במדינה הזו אז לפחות בעיר הזו. את אלה הוא העיף לככר המעפנה הזו מול הרכבת ושם הם נשארו עד היום. רק מה. אף אחד לא רואה אותם שם - היום - ממילימטר. במקומם הוא שם כמה כסאות נוח וספריה ניידת ושלום על ישראל. אין יותר אוהלים. אין יותר מפגינים. ואין בטיח.
הם לא הבינו, הנאיבים האלה, שתל אביב, בכלל ושדרות רוטשילד, בפרט אינם המקום הנכון והמתאים לעשות הפגנות, בכלל והפגנות מחאה, בפרט. זה טוב ומצטלם יפה ליום, יומיים, מקסימום שבוע, אבל מה הלאה? אלה שדרות שנועד לזוגות לטייל בהם - זוגות מכל המינים. תראי. תראי איך בשבוע הגאווה כל ההומואים האלה כבשו את שדרות רוטשילד בהמוניהם. כמו ארבה הם ירדו על שדרות רוטשילד, בעיקר ייבוא מחו"ל ובעיקר גרמנים. דרך אגב שבוע הגאווה זה רק להומואים למה לא ראינו גם כמה לסביות, לאיזון?
את מבינה ת'זה מיכל? תתקדמי מה את נעצרת לך שם - באמצע המהכה החברתית. טוב, תמיד יהיו כאלה שיקטרו על המשכורות המנופחות ועל המחיר היקר של הקוטג'. אז יהיו. מי סופר אותם בכלל. הנה עוד מעט יעלו גם ת'מחיר החלב ב8%. את חושבת שזה מזיז למישהו משהו? מקסימום עוד מאה, מאתיים או שלוש מאות אלף יעזבו ת'ארץ ויקימו מושבות ישראליות - בעיקר בברלין. את חושבת שאת משמשת דוגמה להם או פה לחלשים. תצאי כבר מהסרט הזה ובואי תטעמי מהסנדוויץ עם הדג המעושן הזה. תאמיני לי זה ממש דליקטס. בואי תלחצי את היד לרקפת וגם לדוד. תחזרו להיות חברים. כדאי לך הם ישמרו לך מקום בטוח, עוד כמה שנים ואם לא הם אז החברים שלהם. רק תפסיקי לעשות גלים ורוח. תני להמשיך וליהנות בשקט מהחיים. מה יש לך את? מה יש לך? שבי בשקט.

הכותב הוא השותף-המייסד של חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  22/06/2014   |   עודכן:  22/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"לים ומנכ"ליות האטומים לרגשות הציבור
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גנבים ברשיון
אידאי  |  22/06/14 16:17
 
- טוב שיש שטנגר בשטח ל"ת
אי דיאלי לחלוטין  |  22/06/14 22:20
2
שכר מנהלי הבנק
אחד שמבין  |  23/06/14 13:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
אני מצפה מהיועץ המשפטי לממשלה, מפרקליט המדינה, ממח"ש, מועדת הבחירות המרכזית ממבקר המדינה לבחון לעומק את מה שלא בחנו בעבר
אפרים הלפרין
חובה עלינו להגיע למוקד, חובה עלינו להגיע לעילות המרכזיות שהציתו מסביב לבחירת רמטכ"ל מלאת אמוציות, אש של ניסיון הפיכה שלטונית, אש אשר אשכנזי וסביבתו הנחקרת באזהרה לא קשורה בה, או לפחות לא בוודאות קשור בה
אפרים הלפרין
שני אנשים, שותפי דרך וערך, (עד שלב מסוים) דן מרגלית ושולה זקן קארשי נעצו סכין בגבו של אהוד אולמרט, בואו נבחן את השווה והשונה
יורם אטינגר
בניגוד לראשי הממשלה מבן גוריון ועד שמיר, משעבדים תומכי ההיפרדות את החזון הציוני מונחה המציאות לתחזיות זעם מבית מדרשו של הממסד הדמוגרפי הישראלי הטועה באופן שיטתי משנות ה-40
איתן קלינסקי
הימין ההזוי הולך ומשתלט על חיינו    הוא נוטל על עצמו את הרשות להחליט מה מותר לנו לחשוב ומה אסור לנו לחשוב, ועל עצם שבריר של הרהור וקמצוץ של מחשבה כופרת בדרך מסוימת אני עלול להיענש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il