X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ישנם חברי כנסת שבכל פעם שיש להם הזדמנות לחשיפה תקשורתית ולא משנה מה יגידו, העיקר להגיע לכותרות של כלי התקשורת, בין אם הדברים שלהם מועילים ובין אם אחרת
▪  ▪  ▪
זועבי. רוצה כותרות [צילום: פלאש 90]

תשעה ימים לחטיפה של הנערים, איל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער, והצבא, השב"כ ומשטרת ישראל פועלים במרץ רב ובצורה ראויה להערכה למצוא את הנערים ובוודאי את החוטפים הנתעבים, ואין חולק שהחטופים הם טרוריסטים ורוצחים נתעבים.
לצערנו בראיון עם חברת הכנסת חנין זועבי, בתגובה לשאלה "החוטפים אינם טרוריסטים" לדבריה. חברת הכנסת זועבי ידועה בקיצוניות שלה ובפרובוקציות שמטרתן לזכות בכותרת גם במחיר של הסתה, ובמיוחד בימים קשים אלו.
בימים אלו שחיילי צה"ל ומערכת הביטחון, עושים מאמץ בתנאי שטח קשים ובמיוחד בימים של קיץ לוהט, מצאו חברי הכנסת מירי רגב, איילת שקד, עליזה לביא וכמובן שר החוץ אביגדור ליברמן, לצאת בקמפיין תקשורתי נגד הדברים שאמרה חברת הכנסת זועבי, ולהפוך אותה לאייטם תקשורתי. זה בדיוק מה שרצתה חברת הכנסת זועבי - להתפרסם על חשבון חטיפת הנערים.
ישנם חברי כנסת שבכל פעם שיש להם הזדמנות לחשיפה תקשורתית ולא משנה מה יגידו, העיקר להגיע לכותרות של כלי התקשורת, בין אם הדברים שלהם מועילים ובין אם אחרת. כל מה שרצתה, כאמור, חברת הכנסת זועבי זה להגיע לכמה שיותר קהל, שיכירו מי זו חברת כנסת חנין זועבי, כשאת הסחורה סיפקו לה חברי הכנסת מהימין.
מילים ודמגוגיה
יש לי תחושה, מבלי לפגוע בכבודם של חברי הכנסת, שישנם חברי כנסת מלבד כותרות בכלי התקשורת. במילים מכובסות ובמילים שאין בהן דבר וחצי דבר מהתועלת לציבור ובטח לא בעשייה, יכולתם של חלק מחברי הכנסת להסתיר את חוסר העשייה במילים ובדמגוגיה.
חברת הכנסת עליזה לביא מצאה זמן להתעסק ולהדיר את שמה של חברת הכנסת זועבי דווקא בדיון בוועדה לקידום מעמד מעמד האישה, שאין ספק שהדיון היה יותר חשוב מאשר לספק את הסחורה לחברת הכנסת זועבי, בעקבות דבריה המפוקפקים, כשכל מה שרצתה היה להסיט את החשוב מאוד מאוד של החזרת הבנים שלנו להוריהם.
היה עדיף להמעיט בדבריה של חברת הכנסת זועבי ובטח מהמילים שייחסה לטרוריסטים שאין ספק שהם רוצחים מתועבים. אין דבר גרוע יותר לאיש ציבור מהתעלמות מדבריו, ומחוסר מתן חשיבות, במיוחד לדברים שאין בהם ממש.
לי נראה כאילו שזו הצגה של חברי הכנסת במילים מכובסות. נמתין עד ליציאה הבאה של חבר כנסת זה או אחר כדי להלהיט את הרוחות בדמגוגיה זולה.
הגיע הזמן שחברי הכנסת ייעסקו בדברים חשובים ובעשייה וירתמו את עצמם קודם כל לדבר החשוב שעומד עכשיו על הפרק והוא להגיע לחוטפים המתועבים.

הכותב הוא חבר מרכז ליכוד לשעבר, גרפיקאי בעל חברה להפקות דפוס והוצאה לאור.
תאריך:  22/06/2014   |   עודכן:  22/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
נדרש שינוי קיצוני בהרכב הוועדה, והחזרת הדוח לוועדה המחודשת בהרכבה המחודש שיהיה מאוזן, וייתן הזדמנות לעורר אמון בו
ירון זכאי
בסיירות השריון נשארים אנשים מחושלים ששאר היחידות בצה"ל מתקשות להפעיל. הם עצמאיים וממושמעים בעיקר לעצמם. רק משמעת עצמית מחזיקה אדם בתפקיד שיכול להביא למותו בוודאות גדולה
אליהו קאופמן
כשמבקשים מבשר ודם מידת הרחמים צריך לפשפש במעשים שלך היטב ולשנן כיהודי שומר מצוות כי "מהשם הייתה זאת", שהרי אין חותמים גזר דין של מטה בלי החותמת של ביה"ד של מעלה
משה שפריר
לאחר מות שָאוּל ושלושת בּניו בקרב נגד הפלישתים בּגלבוע - חזר דָּוִד מגלותו, ואף שכבר היה נשוּי - דרש להשיב לו את אשתו הראשונה - מִיכַל. כתוצאה מדרישה זו, הרמטכ"ל, אַבְנֵר בֶּן-נֵר, יצא עם כּוח-צבָאי ולקח את מִיכַל מחוות-בּעלה
חיים שטנגר
כולה מדובר בסכם זניח של חבילת תגמול בעלות שכר שנתית של עד 7,200,000 שקל לרקפת רוסק-עמינח, כמנכ"לית ובסכום הרבה הרבה נמוך מהסכם הזה, כולה - כ-ו-ל-ה - עלות שכר שנתית בעלות של כ-5,500,000 ליו"ר הבנק, דוד ברודט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il