X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
עיני השטן בוחנות אותנו. אלוהים איתנו בכדי שנבחר בחיים ויחד ננצח את עצמנו ואת אויבינו, הם אויבי אלוהים
▪  ▪  ▪
לנטרל את האויב [צילום: AP]

מבצע זַעַם הָאֵל היה מבצע סודי של מדינת ישראל, שמטרתו: חיסול בכירי ארגון הטרור הפלשתיני, סֶפְּטֶמְבֶּר הַשָׁחוֹר. חברי הארגון הזה תכננו פעולות טרור נגד מטרות ישראליות באירופה ובישראל. על המבצע החליטה ממשלת ישראל בספטמבר 1972 בעקבות טבח 11 הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן . את משימת איתורם וחיסולם של חברי ארגון הטרור הטילה על הַמוֹסָד ראש ממשלת ישראל דאז, גולדה מאיר. המשימה הוכתרה בהצלחה כבירה וחותמה בנצח.
כעת מתנהל מבצע ושמו 'צוק איתן'. מטרת המבצע הזה היא "לגבות מחיר כבד מהחמאס". כלשונו של שר הביטחון. המטרה המדינית של המבצע היא "הפסקת אש" שתואיל לבקש תנועת החמאס. כלשונו של ראש הממשלה. זו הגישה וכל אחד מבין, גם אם אין לו תואר מתקדם במדעי המדינה, שככה לא מנהיגים מדינה שנמצאת תחת מתקפה אכזרית של טרור שטני ערבי ואיסלמי.
מה ההבדל בין מבצע 'זעם האל' למבצע 'צוק איתן'? בראש ובראשונה המטרה: חיסול בכירי ארגון טרור שחטף וטבח בישראלים. מטרה זו חייבת להיות גם מטרתו של מבצע 'צוק איתן'. כלומר: חיסול בכירי ארגון החמאס בארץ ובעולם. חיסול. השמדה. למען יראו וייראו.
עיני השטן בוחנות אותנו. אלוהים איתנו בכדי שנבחר בחיים ויחד ננצח את עצמנו ואת אויבינו, הם אויבי אלוהים.
במבצע 'זעם האל' היה האומץ והתעוזה והנחישות שחייבים לנקוט מנהיגי המדינה וכך חייבים להיות עכשיו. עם זאת, יש כאן עוד ממד שהיה במנהיגותה של גולדה, והוא הממד של אהבת העם והמדינה. כראש ממשלת ישראל, הייתה גולדה מאיר כמו אימא של מדינת ישראל. כאימא היא הגיבה כמו לביאה שחיית טרף טרפה חלק מגוריה. וניצחה. כך בנויה מנהיגות אמיתית של מדינה שחפצה בחיים.
כל מי שבריא בנפשו ורוחו איתנה - לא יתייחס לחטיפה ורצח של ילדים יהודים, במדינה יהודית, באותה הגישה בה הוא נקט עד כה. כאשר מתרחש אירוע כזה - שוברים את הכלים. זהו אירוע שמחייב שינוי באסטרטגיה הלאומית והציבורית. באותה מידה כל מי שבריא בנפשו ורוחו איתנה - לא יתייחס למתקפות טילים בלתי פוסקות על כל רחבי מדינת ישראל, באותה הגישה בה הוא נקט עד כה. אין ולא יכולה להיות הבלגה ואיפוק והתחשבות באויב אכזרי שאיבד צלם אנוש.
את התקף תאוות הדמים הערבית והמוסלמית הזו, חייבים להפסיק בדרך אחת בלבד: חיסול והשמדה מוחלטת של היכולות ושל המנהיגים וצבאם במדינת הטרור העזתית. מדינת הטרור העזתית דינה אחד ויחיד: חיסול שיטתי וטוטלי. היא לא תתקיים לעולם וכך גם כל מדינת טרור אחרת שמטרתה ופעילותה היא השמדת העם היהודי ומדינת היהודים.
יש בעם היהודי מחלה נוראה ושמה: עבודה זרה. עובדי העבודה הזרה של ימינו הם אנשי כת השלום. אלה הם עובדי עבודה זרה שדומים מאוד לעובדי העבודה הזרה הפרימיטיביים והברבריים ביותר.
הדמיון הוא שעובדי העבודה הזרה של כת השלום, מקריבים קורבנות אדם על מזבח השלום. קורבנות האדם האלה הם יהודים וערבים כאחד. עובדי העבודה הזרה האלה אינם עובדים לא-ל אחד ושמו שלום. זהו אומנם שמו של האליל העיקרי שלהם. אבל הוא לא היחיד. האלילים הנוספים הם נשיא האיחוד האירופי ונשיא ארצות הברית. ומתחת לאלילים אלה יש עוד אלילים: אליל הכסף. אליל האגו. אליל תאוות הבשרים.
זו כת שיש לה אמצעי תקשורת ותנועות פוליטיות שהשם הכולל לכולם: תנועות השלום וזכויות האדם. שם מטעה ושקרי שכל מטרתו היא לשעבד את כולנו לעבודה הזרה הזו, שכל תכליתה היא השמדת היהדות והזהות היהודית והעם היהודי והמדינה היהודית. זו האמת לאמיתה.
על מנהיגינו להשתחרר מהשעבוד לכת עובדי העבודה הזרה לעגל השלום. כל שיבוש בקבלת ההחלטות שלהם בכל הקשור במלחמה בטרור, מגיע מהאווירה שיוצרת כת עובדי העבודה הזרה הזו. הכת הזו תעשה הכל, בכדי שנפסיד במלחמה מול הטרור. היא תחבור בכל דרך לאויב הערבי והמוסלמי. היא תרחם על האכזרים האלה. היא תחתור תחת המנהיגות היהודית והישראלית של מדינת היהודים.
זיהויו של האויב הפנימי הזה, ונטרולו, הוא שיביא מרפא לנפש המנהיגים והעם היהודי, ויחולל את המהפך באסטרטגיה של המלחמה בטרור. אין לנו ברירה. במקום שלום אך שווא - ניצחון עכשיו.

תאריך:  11/07/2014   |   עודכן:  11/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זעם האל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
להוציא את אלהים לחופשה
ה.א  |  11/07/14 16:14
 
- בקשתך התמלאה
אהרון שחר  |  11/07/14 20:56
 
- יש עוד בן אדם נורמלי שממשיך
בני בנקר  |  12/07/14 16:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אהרון שחר
איזה פשע חמור יותר: רצח שלושה נערים, או שריפת נער בחיים? שאלה סבוכה, שהרי הרצח המשולש הוא למען שחרור מכיבוש ושריפת הנער הוא פשע שנאה מחריד. אז מה חמור יותר?
איתמר לוין
את עמוס שוקן ואנשיו מעניינים העזתים תומכי הטרור הרבה יותר מאשר הישראלים שהם קורבנותיו    מתברר שאין גבול שהעיתון הזה לא יעבור, ולא נותר אלא לייחל ליום שבו פשיטת רגל כלכלית תצטרף לפשיטת הרגל המוסרית שלו
אפרים הלפרין
ישראל נותנת לצה"ל מרווח נשימה להתארגנות, ואז שוחררו במקביל שתי זרועות הפלא, זרוע המתקפה הצבאית הנחושה, וזרוע ההגנה על אזרחי ישראל
רפי לאופרט
התלהמות אינה פתרון, היא יותר אזהרה והתרעה    וככל שישראל מהססת, דוחה את הקץ, שוחקת את ההרתעה, וממזמזת הזדמנויות כפי שעשתה במלחמת לבנון השנייה
איתמר לוין
"ראו מה בין בני לבן חמי", מצטטים חז"ל את לאה אמנו המצביעה על ההבדלים בין ראובן לעשו. גם בימינו קיימים הבדלים מהותיים בינינו לבין מי שניצב נגדנו, וכדאי שנטמיע אותם ונפעל לפיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il