X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המאמר הבא, שפורסם על-ידי בהארץ ב-4 באוקטובר 2009, מובא כאן במלואו, ככתבו וכלשונו, כפי שהופיע לפני פחות מ-5 שנים, כאשר הארץ עדיין התיימר להיות "העיתון לאנשים חושבים". היום מן הסתם לא היה ניתן לפרסם עובדות פשוטות אלה בהארץ. ביטאון השמאל הקיצוני המשיך להידרדר שמאלה ולהקצין בשנים האחרונות
▪  ▪  ▪
תקיפה ישראלית בעזה. לא להקמת מדינה הפלשתינית [צילום: פלאש 90]

מגדעון לוי ועד ברק אובמה, מיריב אופנהיימר ועד איסמעיל הנייה, מזהבה גלאון ועד ציפי לבני - הכל מדקלמים: יש לשים סוף ל"כיבוש"." ייתם "הכיבוש" - וייחתם השלום. יגורשו היהודים מלב ארצם - ויבוא לציון גואל. מכאן צץ "הפתרון", שתי מדינות בתוך כבשת הרש הקטנה שנותרה, ארץ ישראל המערבית, לא השלמה.
לא מיותר להזכיר כי אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה!) - הוקם ב-1964, בטרם היות "כיבוש", "גדה", "שטחים" ושאר המושגים הפוליטיים, שנועדו לנכר את עם ישראל מלב ארצו, מאותם חבלי ארץ שנכבשו - ללא מירכאות - על-ידי הצבא הירדני ב-1948, כיבוש שהחזיק מעמד 19 שנים בלבד. יעדו של אש"ף לא היה שחרור השטחים הכבושים בידי ירדן, שממילא היו בידיים ערביות, אלא שחרור השטחים "הכבושים" בידי מדינת ישראל שבתחומי "הקו הירוק".
לא מיותר להזכיר שאש"ף מעולם לא הפך את עורו, לא כשחתם על "שלום" עם יצחק רבין התמים, שהופל בפח שטמנו לו האוסלואידים, ולא כשביטל כביכול את אמנתו. יעידו על כך אפילו ועידת הפתח האחרונה ודברי מכחיש השואה "המתון", מחמוד עבאס. היעד היה ונשאר: שחרור השטחים "הכבושים" בידי ישראל, כלומר מדינת ישראל שבתחומי "הקו הירוק".
לעומת זאת, כשהאוסלואידים איפשרו ליאסר ערפאת ולחבר מרעיו לבוא ארצה עם צבא המחבלים שלהם, הם החדירו לכאן במו ידיהם צבא כיבוש, ובהמשך, בחסות ההלם שבעקבות רצח רבין, הם הזדרזו להסגיר לידי הכובש את ערי יהודה ושומרון, מחדל שהנרצח כנראה לא התכוון לעשות. כך נהפכו שטחים משוחררים לשטחים כבושים ללא מירכאות. במבצע "חומת מגן" נאלץ צה"ל לשלם שוב מחיר דמים יקר כדי לשחרר את לב הארץ מהכיבוש הערבי.
רובם של ערביי ארץ ישראל היגרו לכאן בעקבות גלי העלייה ארצה, כלומר: הציונות והשגשוג שגרמה הולידו את "העם הפלשתיני". מאז הכיבוש הערבי של א"י במאה השביעית, ובמהלך מאות שנות כיבוש מוסלמי - אף לא אחד מהכובשים לא ראה בארץ יותר ממחוז באימפריה.
התביעה להעניק מדינה למהגרים הערבים לארץ ולצבאם, המוקם בחסות העיוורון של יהודים מסוימים ושל אומות העולם, אין לה בסיס. היא מהווה הכשר למציאות שנוצרה בעקבות ההיתר הנפשע שניתן לצבא כובש להיכנס ארצה.
תגובות המבקרים צפויות: ומה אתה מציע, שהערבים יתאדו? בניגוד למבקרים הדוגלים בטרנספר גזעני של יהודים מיהודה ושומרון, אני שולל טרנספר כוחני של אוכלוסייה כלשהי. ייתכן שאין פתרון לבעיה ובוודאי שאין פתרון עכשיו. אבל זו אינה סיבה להתאבד או להקריב את החזון הציוני על מזבח ה"שלום".
אינני רוצה מדינה דו-לאומית. אם יש פתרון, הוא אינו יכול להימצא בתחומי א"י המערבית בלבד. בטווח הארוך, הפתרון יהיה אזורי, בשילוב דמוקרטיה, דמוגרפיה וגאוגרפיה: ערביי א"י ימשיכו לגור במקומותיהם הנוכחיים, יהיו אזרחיהן של ירדן ומצרים (ערביי עזה), ויצביעו לפרלמנטים שלהן. בטווח הארוך, אזרחי ירדן, המהווים רוב מוחץ בעבר הירדן המזרחי, יגיעו ממילא לשלטון ברבת עמון, ושם יימצא הפתרון לזכויות האזרח של אחיהם שממערב לירדן.
אבל, בינתיים, יש לשים קץ לכיבוש, לכיבוש הערבי בארץ ישראל.
_____________
סוף ציטוט. התוצאה הרצויה של מבצע "צוק איתן" אסור שתהיה הקרבת חיילי צה"ל והפיכתם למגש הכסף להקמתה של מדינה פלשתינית בארץ ישראל המערבית. על כן אסור להפיל את החמאס אלא רק להחלישו. על כן יש להתפכח לאלתר מ"חזון" שתי המדינות ומ"פתרון" שתי המדינות. על כן יש להיגמל מקו המחשבה האווילי המאפיין את ישראל בעשרים ואחת השנים האחרונות ואשר הוביל אותה למצב שבו אין היא מוכנה לשקול נתיב כלשהו זולת הנתיב ההתאבדותי הקרוי בשם הקוד השקרי: "פתרון" שתי המדינות, שאיננו פתרון ואיננו שלום.

תאריך:  14/07/2014   |   עודכן:  14/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכובש האמיתי
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
"שטחים כבושים"
אבינועם  |  14/07/14 15:30
2
דבר לא השתנה ב'הארץ' - פרט  ל"ת
להתפכחות קוראיו !  |  14/07/14 15:58
3
ספק אם רבין,היה עד כדי כך תמים ל"ת
וינטר הניה  |  14/07/14 17:09
4
עוד התנתקות: של "הארץ"מהמציאות ל"ת
קוראת הארץ לשעבר  |  14/07/14 20:32
5
מאמר מעולה ושמקף  ל"ת
גלית חדרה  |  16/07/14 00:19
6
ד"ר רון בריימן צודק בכל
דוד איש ש lom  |  16/07/14 00:39
7
פתרון אחד ואין בילתו
אדם הגון  |  18/07/14 05:17
8
מי הם הפלשתינאים
יוסי פלס  |  19/07/14 01:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמוס גלבוע
הסופר א.ב.יהושע מתלונן על כך שאנו מכנים את החמאס "מדינת טרור" ולא "מדינת אויב", ורואה בכך סיבה לתסכולו ואכזריותו. הוא קובע שאחרי שנסגנו מעזה, ופינינו הישובים, העברנו השלטון לחמאס . האם הוא מגלה כאן בורות מדהימה ואינו יודע שהחמאס עלה לשלטון כשנתיים אחר הפינוי תוך מרחץ דמים, או שבכוונה הוא מסלף את ההיסטוריה כדי להמציא תזה מצדיקת חמאס ומאשימת ישראל?
שי גרינברג
בימים אלה כאשר התותחים רועמים וכל אחד משמיע את דעתו, כדאי להכיר את העובדות על עזה ועל מחויבותה של ישראל להמשיך ולקיים שם חיים תקינים למרות הכל
רביבה בן זאב
ברישעותם מוכיחים הטרוריסטים הללו במעשה הנואל הזה את האמת שלהם, שלא רק ההתנחלויות הן המכשול ל"שלום" אלא כל ארץ ישראל
אפרים הלפרין
דוד, עדיין לא זכית בפרס נובל ולכן לא אשפוט אותך בייאושך, ייאושו של אדם הוא פונקציה של מבנה האישיות שלו, של המצב הנפשי שלו ושל מצב הסביבה שלו, אימא שלי לדוגמה לא הייתה נואשת גם כאשר ששה מיליון מאחיה ואחיותיה נרצחו בדם קר ממש מול עיניה, אני מאמין שמבנה האישיות שלך הרבה יותר שברירי ממבנה האישיות שלה, ובמקומך לא הייתי מתגאה בכך כלל ועיקר
רפי לאופרט
אלימות ערבית מתגברת מול רפיון ידיים מנהיגותי ישראלי תופח והולך ודיון רציני בנושא
רשימות נוספות
יירוטים מעל תל אביב; תקיפה בעזה  /  איציק וולף
"על ישראל והפלשתינים להסתכן למען שלום"  /  איציק וולף
מטח כבד; יירוטים באשקלון ואשדוד  /  איציק וולף, עידן יוסף
נמאס לנו מכם  /  קובי קמין
להכשרת הדור  /  יהושע ייבין
הפלשתינים: ישות דו-פרצופית  /  עמי דור-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il