X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההתאפקות שהתקשורת והשמאל כל כך רוצים לכפות על מדינת ישראל היא מסיבה אחת. הם מעדיפים שהחמאס יכניע אותנו ולא שישראל תכניע אותו! הם בהחלט רוצים לשמר את הכח הערבי כדי שהמדינה היהודית תתפרק ותהיה זו מדינת כל אזרחיה
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. די לאיפוק [צילום: פלאש 90]

איפוק זה כח, אנחנו שומעים תיאור זה שוב שוב, ואני זוכרת שלי שיננו בילדות ואני שיננתי לילדיי שאסור להתאפק. כשמתאפקים עושים בסוף במכנסיים. וזו כל האמת!.
ההתאפקות שהתקשורת והשמאל כל כך רוצים לכפות על מדינת ישראל היא מסיבה אחת. הם מעדיפים שהחמאס יכניע אותנו ולא שישראל תכניע אותו! הם בהחלט רוצים לשמר את הכח הערבי כדי שהמדינה היהודית תתפרק ותהיה זו מדינת כל אזרחיה. האסון מבחינתם זו מדינה יהודית.
הם גם פתאום חולקים שבחים לנתניהו... "הימין רוצה דם ונתניהו עומד בפרץ, במתינות באחריות, בבגרות"...כאשר הם אומרים זאת על נתניהו שנוא נפשם אפשר להבין את רצונם העז שלא ניכנס לעזה, שנבקש שקט, שנבקש הפסקת אש, והבעיה שנתניהו מתאים את עצמו אליהם. הם מעבירים מקרופון משדרן לשדרן כדי לספר לאומה היושבת בציון, בשדרות, בבאר שבע, בחיפה ובכל הארץ, "שאי-אפשר למגר טרור," ו"מה יהיה אם נמוטט את החמס מי יבוא במקומו", ו"יודעים איך נכנסים אבל לא איך יוצאים", ו"מה יגיד העולם"?
מברברים עצמם בהטלת איומים, בהפחדות וברמיה. בינתיים ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל מפחדים להפעיל את הצבא ונוצר במקומותינו מצב מוזר - האזרחים שומרים על החיילים ולא להפך.
המצב מזכיר את התפילה של ערב יום כיפור. האין זאת? "כי הנה כיריעה ביד הרוקם ברצותו מישר וברצותו מעקם, כי הנה כזכוכית ביד המזגג ברצותו חוגג וברצותו ממוגג"
כשהם רוצים הם יורים, מעיפים טילים, רוצחים, חוטפים, וכשירצו יבקשו הודנה, או שקט, או כל שם תואר אחר. ואנו נגררים. לא המחליטים, רק מגיבים בקושי כאשר אין כבר ברירה.
וכרגיל הכל התחיל אצלנו. ב-1993 לחץ הנשיא ביל קלינטון על ממשלת ישראל להחזיר אליה 415 ממנהיגי החמס והג'יהאד האיסלאמי שגורשו ללבנון לאחר חטיפתו ורציחתו של חיל משמר הגבול נסים טולדנו. ואז ממשלת רבין המהוללת הביאה ב-1993 את אש"ף ואת ערפאת ומכרה לעם ישראל את אחד הפשעים הגדולים ביותר שהתבצעו כאן. הם ידעו מי הוא ערפאת, ידעו שהוא מוליך שולל, ליגלגו על המזהירים מפני פורענויות כתוצאה מבואו של הארכי מחבל וחבר מרעיו והקימו להם ישות טרוריסטית בלב ליבה של ארץ ישראל כשהם מסכימים לבואם של צבא מחבלים "כדי שישמרו עלינו".
מעולם לא השמיעו לעם את אותם מלים שנשא ערפאת ביוהנסבורג ב-1994 שבו הודה קבל עולם שהסכמי אוסלו הם בעצם מן(שלום חודיבייה) שלום שקרי ומתעתע שהמוסלמים כורתים עם הכופרים החזקים כדי לעשות הכל לחסל בסופו של דבר את הכופרים.
מעבר לכך הקמנו להם צבא של רוצחים, נתנו להם ערים, שחררנו מרצחים שישבו בכלא, אפשרנו להם לנהל מערכת חינוך שכל כולה מושתתת על שנאה והקוראת להשמדת ישראל, סייענו לערפאת להקים רשת תקשורת המסיתה השכם והערב נגד ישראל והקוראת להשמדתה, לא התערבנו כאשר קרא לחייליו להפוך לשהידים והם יצאו לפוצץ אוטובוסים, לטבוח ברחובות, בבתי קפה בכל מקום תינוקות נשים ואנשים. אצלנו עצמו עיניים ואוזניים כי איפוק זה כח. העיקר היה לקבל פרסי נובל לשלום, להקים בשיתוף המרצחים אירגוני שלום שכולם ידעו שכל מטרתם הוא היותם צינור להעברת כספים לאירגוני הטרור כדי שיוכלו להתחמש עוד ועוד נגד ישראל.
ואז הגיע מחמוד עבאס מחליפו של ערפאת הדוקטור היחיד בעולם שעבודת הדוקטורט שלו היא על הכחשת השואה וליטפנו את "האינטליגנט" הזה בכבוד וביקר, כאילו לא כל ספריו קוראים מוות לישראל. תפקידו של "הערבי הטוב" הזה היה להרדים את תושבי המדינה, כאילו הוא מתון ורוצה בשלום, עוד רמייה מבית היוצר של השמאל כדי לקרוע עוד חלקים מ-א"י.
ומה ישראל עשתה? עקרה, הרסה גירשה את כל תושבי גוש קטיף, אימללה כמעט עשרת אלפים איש שהוצאו בברוטליות מבתיהם והושלכו כל אחד לפינה אחרת, לקול מצהלות התקשורת והשמאל, "מה אתם עושים עניין זה כמו לעבור דירה", " צה"ל לא יכול לשמור עליכם יותר", "עכשיו כשמסרנו את השטח יהיה שקט בעזה".(ציטוטים מדויקים).
כמו-כן אפשרנו לרשות לפנות לאו"ם לקבלת הכרה בינלאומית בניגוד להסכמי אוסלו, הפקדנו למענם בבנקים כספי מיסים ומכס נתנו להם חשמל, דלק, מים,מלט, אפשרנו להם לכלכל במשכורות עתק את הרוצחים ובני משפחותיהם, נכנענו לארה"ב שתבעה לאפשר לחמאס להשתתף ב-2006 בבחירות לרשות המחוקקת כשהוא זוכה במירב המושבים. כעת היו שתי רשויות רצח: זו של אשף, וזו של חמאס, ולא עשינו דבר לעצור את הסרטן המשתלט.
נהפוך הוא. בלחץ עמותות השמאל נפתחו מחסומים כדי שלא להקשות על הרוצחים לטייל במרחבי ישראל, לראות ללמוד על יכולתינו המודיעיניות, ארגוני השמאל סייעו בידם תוך שהם הופכים את בית המשפט העליון לביתם השני, כאשר כל ערבי מטופל יותר מאשר תינוק שזה עתה הגיח לעולם. מחסומים הורדו, נוהל שכן עבר מן העולם, צה"ל סורס כפי שלא קרה עד היום לשום צבא מגן בעולם. אסור לחייל להגיב אפילו כאשר הוא מותקף...אפילו לירות באויר נאסר עליו, פן ייבהל חלילה וחס איזה פלשתיני, הנשק נהפך כמעט לחפץ קישוטי ביד החיילים.
כמובן שהם יודעים זאת וצוחקים כל הדרך אל הרצח, ושיגור הטילים.
רק אצלנו יש עוד מי שקונים את האשליה כי יהודי ומוסלמי ירקדו יחד. סוחרי החלומות ממשיכים להכניס חוקן של מזרח תיכון חדש.
נתניהו חייב להשתחרר מהפחד שאופף אותו ואת הקבינט שלו ולהתחיל להפעיל את הצבא, להכנס לתוך עזה כמו בחומת מגן ביהודה ושומרון, לעבור מבית לבית מתחת לבתים יש מצבורי נשק אדירים ולהרוס את כל התשתית. לנקות את כל השטח ולהמשיך להיות שם, לפחות כמו שאפשר להכנס לשכם. אסור לתת להם להתעצם שוב, את ראש הנחש חייבים לכרות. הטוב ביותר היה להפגיז לגמרי כמו שעשו האנגלים בדרייזדן, אך אם מפחדים מיפי נפש, אז חייבים להפעיל את הצבא, ורק בכניסה קרקעית. אחרת שום דבר לא ישתנה.

תאריך:  15/07/2014   |   עודכן:  15/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשמתאפקים עושים במכנסיים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
ושאפו ! כל מלה בסלע ל"ת
אביתר בן נון  |  15/07/14 11:07
2
מאמר נפלא
מנשה אור  |  15/07/14 14:19
3
יפה מאוד ! ל"ת
רואי ג  |  15/07/14 15:04
4
מרכז החזית
רוני צדק  |  15/07/14 16:04
5
הגיע הזמן ליישם!! ל"ת
חזק ואמץ  |  15/07/14 16:12
6
לסיים את המערכה ולא לעצור!!!
ירון מהרצליה  |  15/07/14 21:32
7
כשמתאפקים עושים במכנסיים
חנה מנתניה  |  15/07/14 21:48
8
עם שמסרב להיגמל
שרון אריאלי  |  16/07/14 00:04
9
אהבתי את הכותרת אבל גם כל
רפי לאופרט  |  16/07/14 07:17
10
זה הזמן לאחדות!
שירה צדוק,  |  16/07/14 23:24
11
תגובה למאמר
אחת שאכפת לה צורי  |  19/07/14 14:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רון בריימן
המאמר הבא, שפורסם על-ידי בהארץ ב-4 באוקטובר 2009, מובא כאן במלואו, ככתבו וכלשונו, כפי שהופיע לפני פחות מ-5 שנים, כאשר הארץ עדיין התיימר להיות "העיתון לאנשים חושבים". היום מן הסתם לא היה ניתן לפרסם עובדות פשוטות אלה בהארץ. ביטאון השמאל הקיצוני המשיך להידרדר שמאלה ולהקצין בשנים האחרונות
עמוס גלבוע
הסופר א.ב.יהושע מתלונן על כך שאנו מכנים את החמאס "מדינת טרור" ולא "מדינת אויב", ורואה בכך סיבה לתסכולו ואכזריותו. הוא קובע שאחרי שנסגנו מעזה, ופינינו הישובים, העברנו השלטון לחמאס . האם הוא מגלה כאן בורות מדהימה ואינו יודע שהחמאס עלה לשלטון כשנתיים אחר הפינוי תוך מרחץ דמים, או שבכוונה הוא מסלף את ההיסטוריה כדי להמציא תזה מצדיקת חמאס ומאשימת ישראל?
שי גרינברג
בימים אלה כאשר התותחים רועמים וכל אחד משמיע את דעתו, כדאי להכיר את העובדות על עזה ועל מחויבותה של ישראל להמשיך ולקיים שם חיים תקינים למרות הכל
רביבה בן זאב
ברישעותם מוכיחים הטרוריסטים הללו במעשה הנואל הזה את האמת שלהם, שלא רק ההתנחלויות הן המכשול ל"שלום" אלא כל ארץ ישראל
אפרים הלפרין
דוד, עדיין לא זכית בפרס נובל ולכן לא אשפוט אותך בייאושך, ייאושו של אדם הוא פונקציה של מבנה האישיות שלו, של המצב הנפשי שלו ושל מצב הסביבה שלו, אימא שלי לדוגמה לא הייתה נואשת גם כאשר ששה מיליון מאחיה ואחיותיה נרצחו בדם קר ממש מול עיניה, אני מאמין שמבנה האישיות שלך הרבה יותר שברירי ממבנה האישיות שלה, ובמקומך לא הייתי מתגאה בכך כלל ועיקר
רשימות נוספות
יירוטים מעל תל אביב; תקיפה בעזה  /  איציק וולף
"על ישראל והפלשתינים להסתכן למען שלום"  /  איציק וולף
מטח כבד; יירוטים באשקלון ואשדוד  /  איציק וולף, עידן יוסף
"מצעד הנרצחים" וריטואל הצבועים  /  רפי לאופרט
נמאס לנו מכם  /  קובי קמין
להכשרת הדור  /  יהושע ייבין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il