X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפנינו תמהיל הסברתי המורכב מארבעה מישורים וחצי המבוססים כולם על יסוד נדיר, חריג, לא מוכר באזורנו. אומנם מכוער מאוד, אך עוצמתי בקנה מידה טוטאלי
▪  ▪  ▪
מי בעד חיסול הטרור? [צילום: פלאש 90]

שיא הבושה של הגניוס היהודי היא שהתרבות כמעט הכי פרימיטיבית בעולם מנצחת אותו בנוק אווט משך עשרות שנים בתחום בו הוא לכאורה אולי החזק בעולם: התבונה. זה מביך ומביש עד מאוד ולכן נזעקתי למערכה כדי להפוך את הקערה על פיה.
אאורקה, מצאתי
כל ה"הסברות" כשלו עד כה משתי סיבות עיקריות: 1. קשה מאוד לשכנע אחרים שאתה צודק, כאשר בו-זמנית יד שמאלך סוטרת לעצמך וצורחת "לא נכון, אל תאמינו לי, האויב צודק"...
2. משום שאימצנו את הגישה המנומסת, המקובלת, הנאורה, המעונבת, החכמה כביכול, המקובלת פוליטית. ישבתי וחשבתי והנה צץ לי רעיון מבריק להשתמש במשהו חצוף שאיש מעולם לא חשב עליו.
גילוי נאות: חסרונותיו עצומים, אך מרוב בהלה מחסרונותיו שכחנו שיש לו גם יתרון, אומנם בודד אך עוצמתי: לא ניתן להתמודד עמו! עוד לא נולד התינוק שיכול להתמודד מולו. כן נולד? נחכה שיגדל, גדל? שיקום. אף אחד לא קם, שבו.
ישבתם? הנה זה בא: "האמת". למה שלא נשתמש באמת? לשקר אין רגליים, אבל לאמת יש. נכון, היא לא הולכת היום, היא לא קול, לא סבבה. אדרבה, יצא לה שם רע, מכוערת שלא נדע, חסרונות מכאן ועד להודעה חדשה.
אז הנה ההודעה החדשה: מרגע זה אנו מצטיידים בתחמושת ההסברתית החזקה ביקום: האמת! נתחיל באמת המרה ונקנח באמת ההיסטורית.
1. אמנת הדתות
מרוב התלהבות להיאבק בלהט ב"איסלאם הקיצוני" תוך שאנו מכבדים את מיליארדי המוסלמים הבלתי מעורבים, לא שמנו לב שבכלל מדובר באותו הדבר. מהו ההבדל ביניהם מישהו יודע? עצרו, אתם טועים. מיד ניעזר באמת כדי לגלות שהאיסלאם ו"האיסלאם הקיצוני" היינו-הך המה.
אנו יוצאים מגדרנו לגנות אלימות, אך מרוב התלהבות שכחנו לדרוש זאת גם מהאלימים (ושולחיהם).
לא נורא, נזכיר לנו. עלינו לדרוש מגדולי כל הדתות בעולם בתקופתנו לחתום על אמנה השוללת שימוש בדת למטרות אלימות. לשם שינוי הפעם לא נסתפק ב"פויה", אנו דורשים הוקעה והקאה מוחלטת. חייב להיות ברור שכל העושה שימוש בדת כדי להדיח למעשי זוועה הוא משיח שקר, כופר הנושא את שם האל לשווא! האל אינו נותן פרסים על אלימות! בוודאי לא פרסי אורגיות! וכל מאמין אמיתי חייב לברוח מהאלימים והקיצונים כמו מאש הגהינום ולהסגירם לשלטונות!
האפיפיור קרא לכך - הוא בוודאי יחתום. גדולי הרבנים גינו בחריפות עד כדי דין רודף את רוצחי הנער הערבי - גם הם יחתמו בודאות. ואת מי שכחנו?...
אם כל גדולי האיסלאם יחתמו - בו ברגע תם הטרור, שכן אין יותר "איסלאם קיצוני"! יש קיצונים אך הם כבר אינם נחשבים מוסלמים. סתם ביריונים המחללים את האיסלאם. זה ברור?
יסרבו לחתום? בו ברגע תסתיים ההפרדה המלאכותית בין האיסלאם ל"איסלאם הקיצוני". אין כאן זכות השתיקה או נמנע. או שהאיסלאם יקיא את הקיצוניים מתוכו או שלא. חובתו של האיסלאם להתנער מהם. סירוב לחתום משמעותו הענקת אישור לטרור. העולם הנאור ייאלץ להקיץ מתרדמתו, להתפכח ולהבין שהוא נמצא במלחמת ציביליזציות בה תרבות ערב מנסה לכבוש את תרבות המערב.
מרגע זה תשאר תרבות ערב ללא הנשק הסודי שלה: נגמרו החפים מפשע, תמו הבלתי מעורבים, אין יותר יללות על גזענות ותלונות על איכות הדמוקרטיה. כבר לא יהיה ניתן יותר להשתמש בהמונים כמחסה ומסתור למלחמת העולם השלישית בה תרבות שלמה מתנפלת עלינו מבלי שאנו מצליחים להבחין בכך.
אין צורך להודות. אמנת הדתות - נשק קל, פשוט, אלמנטרי, גאוני ואפקטיבי. קדימה, מי משגר?
2. יידישקייט אוריינטלי
דמיינו לכם מחזה סוריאליסטי: גדולי הדור, גאונים, חתני פרס נובל, אנשי רוח, אנשי מוסר, יפי נפש, לוחמי שלום וצדק, עומדים כולם כחומת מגן כדי להגן בחירוף נפש על רוצחי המונים, אנסים, עורפים, כורתים, מבצעי זוועות על בסיס יומי סיטוני כמו פתאח, חמאס, ג'יהאד, אל-קאעידה, בוקו חראם, דאעש.
משעשע? יש לי דמיון מפותח? קשה להאמין, אך זה מבוסס על מקרה אמיתי. יש המחליקים על קליפת בננה, במקרה שלנו תרבות הנאורות החליקה על השכל. לא נורא, נעזור לה לקום.
הא כיצד? פשוט נבין עם איזו תרבות יש לנו עסק. אז מה אנחנו יודעים על תרבות ערב? חומוס, דבקה, אלף לילה ולילה. אהה, כמה רומנטי, יש עוד משהו? (זהירות, האמת מכוערת).
תרבות פרימיטיבית, ברברית, כושלת, נחשלת. מיליארדי אנשים מתוכם אף קבוצה אינה מסוגלת לנהל דמוקרטיה! אכזרית, פוגעת בזכויות אדם, שטופת שנאה תהומית על בסיס שגרתי, מוציאה מתוכה טרור טבח ומוות בקנה מידה בינלאומי. אחראית אולי לרוב זוועות העולם בתקופתנו. לוקה בסנדרום של סטיות מין קשות: מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הסתרת נשים, הכאת נשים, פדופיליה ממוסדת, חטיפת נשים, נישואי קרובים, נישואי תענוג, רצח על כבוד המשפחה, אגדת בתולות כפרס לטבח.
לא כולם? בוודאי שבטח, אתם מספרים לי? יש את וופא סולטאן, בריג'יט גבריאל, הנסיך הירוק. יש גם את "האביב הערבי", המוני אנשים החיים במדינות ערביות או מוסלמיות קצו בתרבותם ורוצים להפתח. לדעתי הם רוב ואפילו מוחץ. אבל הקיצונים הם החזקים, הם השולטים והם הקובעים את התרבות.
אם זה לא היה עצוב זה היה יכול להיות משעשע: האספסוף העזתי משקיע את כל כולו בשנאה ורצח. במקום להקים להם סינגפור קטנה, הם הקימו להם ביצת ביוב והפכו עצמם לערב רב של נזקקים כרונים. הם חיים ממלחמה למלחמה, מהרס להרס, ממוות למוות. כל שאיפת חייהם היא למען התשוקה הלוהטת להראות הישג, ומהו "הישג" בשבילם? יהודים הרוגים. הם אמיתיים? איך נוצרו אנשים כאלו?
ומי תומך בהם? אתה? באמת? הם כבושים? עוד מעט נטפל גם בתירוץ הזה, העיקר שמכל מסכני העולם מצאת לך את אחת מקבוצות האנשים העלובות, המטופשות והברבריות ביקום כדי לדאוג להם.
סכסוכים צריך לפתור מתי שהוא! גם אם הם צודקים (והם לא), אי-אפשר להתנהל לנצח על בסיס סכסוך ומלחמות. העולם צריך לומר להם: ילדים, 100 שנה זה מספיק, קדימה לצאת מארגז החול, חדל שטויות. לארגן כמה מטוסים, זה לא כל כך נורא, רק בשנה שעברה היו בעולם 51 מיליון פליטים, אם יהיו 52 מי ירגיש?
עם כל מיליארדי הדולארים שהעולם לא חדל לשפוך עליהם אפשר להקים להם יופי של התיישבויות בשטחים פתוחים בסיני, ירדן, סוריה. היכן שהכי מוצא חן בעיניהם, המדינות הערביות לא סובלות ממחסור בשטח פנוי, ולעשות לטירוף הזה סוף! סוף ריאלי כמובן. 2 וחצי מדינות לעם ורבע בגבולות אושוויץ ללא פתרון בעיית הצביון זה לא פתרון ובטח לא ריאלי, עם כל הכבוד, ויש קצת.
3. החטא ועונשו
הם כבושים, המסכנים? מה אתה אומר? אז בוא נבדוק מה בדיוק אנחנו חייבים להם: ב-29.11.1947 עצרת האו"ם קיבלה את החלטה 181 על חלוקת פלשתינה. כיצד הגיב העולם הערבי? ציפצף על האו"ם וקם עלינו להשמידנו.
אילו הם היו מנצחים, העולם היום היה שונה במקצת: הם היו משמידים אותנו. על כך אין ספק היסטורי, ואם יש, אפשר פשוט לשאול מומחים והיסטוריונים. אבל אנחנו תרבות שונה מהם, לא היינו ברברים כמותם, לא נהגנו בהם כפי שהם תכננו לנהוג בנו, לא עשינו להם את מה שהם כמעט עשו לנו. היינו בני אדם.
ריחמנו עליהם, נהגנו באבירות, באנושיות. משניצחנו לא מיצינו את הניצחון, לא טבחנו בהם, אפילו לא גירשנו אותם. כמחווה של רצון טוב כדי לפתוח בחיים חדשים הסכמנו אפילו לחזרתם של המונים שכבר ברחו מיוזמתם. על הטעות האיומה הזו חזרנו פעם שניה גם במלחמת ששת הימים. ומה קיבלנו בתמורה? סכין בגב.
לו היינו נוהגים בהם כפי שהיה נהוג ומקובל באותו מקום ובאותה תקופה, כפי שהייתה זכותנו המוסרית לנהוג במי שניסה לקום ולשחוט את כולנו, אילו בסה"כ היינו מעודדים אותם להמשיך במנוסה בה התחילו, היום היינו חיים בגן עדן. למעט אויבים מחוץ, בתוך הארץ לא הייתה לנו לא את בעיית עזה, לא את יו"ש ולא את "הצעירים" (ערביי ישראל). לא טילים, לא פיגועים, לא חטיפות, לא חומות, לא משטים, לא ויכוחים ביטחוניים-פוליטיים אינסופיים, וגם לא חרמות ולחצים מן העולם. כלום.
על מה ולמה קיבלנו את העונש הנורא הנצחי הזה שממנו אנו, בנינו ובני בנינו לא מצליחים להיחלץ? כי התנהגנו אל תרבות ברברית כבני אדם. מי שחושב שהעונש הזה כלפינו הוא מוסרי, מוזמן לאשפז את עצמו בדחיפות במוסד הקרוב למקום מגוריו. תגידו שהפסיכיאטר המחוזי שלח אתכם.
4. גרסת המדע
הפלשתינים הכבושים מייללים? יפה מצידם, אבל גם האמת ההיסטורית רוצה לזרוק מילה או שתיים:
ב-2.11.1917 פרסם שר החוץ הבריטי הלורד ג'יימס בלפור הצהרה לפיה ממשלת הוד מלכותו רואה בעין יפה הקמת בית לאומי לעם היהודי בפלשתינה. בשנת 1922 אושרה הצהרת בלפור על-ידי חבר הלאומים ובכך קיבל המנדט תוקף של חוק בינלאומי! בשנת 1924 שולב המנדט בחוקה האמריקנית!
בעשרות השנים הראשונות של המאה הקודמת השם פלשתינה נחשב בעולם כמשויך ליהודים. בתקופה הזו עוד לא החליפו לאבו עמאר (ערפאת) חיתולים. בהמשך חבורת נוודים ערבים השתלטה על השם הזה, ביצעה גניבת זהות והחליטה שהם "פלשתינים".
לפני תחילת המאה העשרים כמעט ולא היו ערבים-מוסלמים בארץ ישראל. רוב מה שקרוי היום "פלשתינים" הם מהגרים שהגיעו לישראל באותו זמן שבו המנדט הבריטי ביצע את "הספר הלבן" וחסם את דרכם של היהודים למולדתם ההיסטורית.
"העם הפלשתיני" הוא פיקציה, אין לו שום דבר המאפיין אותו כעם: מטבע, שפה, מנהיגים, מורשת, כלום. הוויתו אינו שונה במאום מכל שבט ערבי אחר בסוריה, עירק או ערב הסעודית.
למעלה ממאה מיליון בני אדם הפכו לפליטים במאה העשרים! היחידים שקיבלו שידרוג לסטאטוס של "פליט לנצח" כולל צאצאים היה זה של הפליטים הערבים. למה? ככה.
כיבוש ירדן ביהודה ושומרון מעולם לא קיבל אחיזה משפטית. בשנת 1988 הכריזה ירדן שהיא אינה רואה את עצמה כבעלת מעמד שם. האזור מעולם לא היה תחת ריבון חוקי ולכן לכנות את שטחי יהודה ושומרון "שטחים כבושים" זהו שקר גס.
ה"ארגון לשחרור פלשתין" הוקם לפני שנכבשו "השטחים הכבושים", כך שהתירוץ לפיו המאבק הוא למען גבולות 67 עלוב. אמנת החמאס קוראת בגלוי להשמדת ישראל, גם האמנה הפלשתינית, שבוטלה רק למראית עין, דוגלת במפורש בהשמדת הישות הציונית בפלשתינה. מטרתם נותרה כשהיתה: השמדתנו! העולם הולך שולל אחר תירוץ ה"התנגדות לכיבוש", אך האמת ההיסטורית מוכיחה אחרת.
מנהיגם של ערביי ישראל - המופתי של ירושלים, חג' אמין אל חוסייני תכנן פתרון סופי ליהודי ארץ ישראל בשיתוף הנאצים. תוכניתו כללה הקמת מחנה ריכוז לחיסול היהודים בגזים באזור ג'נין. הוא נפגש עם היטלר והצטרף ליחידת אס אס בבלקן, שם סייע בהקמת יחידת וואפן אס אס מקרב המוסלמים.
לסיכום: האספסוף הערבי הברברי שקם עלינו להשמידנו אינו כבוש, אינו מוסרי וגם אינו צודק משום בחינה שהיא, לא חוקית ולא היסטורית. זו האמת, ומי שהאמת אינה מוצאת חן בעיניו מוזמן לשתות ממי הים של עזה, או לחלופין להתווכח על העובדות עם מומחים והיסטוריונים. מה שחביב עליו יותר.
4.5 צביון, חפים מפשע, תוספות והשלמות
צביון הוא ערך עליון! זכותו של כל לאום לנהל את מדינתו על-פי דרכו! בהקשר זה מעניין להקשיב לנאומו של פוטין ב 4.8.2013:
"ברוסיה צריך לחיות כמו רוסים. כל מיעוט מכל מקום, אם הוא רוצה לחיות ברוסיה, לעבוד ולאכול ברוסיה, צריך לדבר רוסית וצריך לכבד את החוקים הרוסים. אם הם מעדיפים חוק השריעה, ורוצים לחיות כמוסלמים אנו מייעצים להם ללכת למקומות שבם זה חוק המדינה. רוסיה לא צריכה מיעוטים מוסלמיים.
המיעוטים הם שצריכים את רוסיה, ואנחנו לא נעניק להם זכויות מיוחדות, או ננסה לשנות את החוקים שלנו כדי שיתאימו לרצונות שלהם, לא משנה כמה שהם צועקים בקול רם 'אפליה'. אנו לא נסבול חוסר כבוד לתרבות הרוסית שלנו. אנחנו לומדים טוב יותר מההתאבדויות של אמריקה, אנגליה, הולנד וצרפת, אם ברצוננו לשרוד כאומה.
המוסלמים משתלטים על מדינות אלה והם לא ישתלטו על מנהגים רוסים. רוסיה ומסורותיה אינן תואמות לחוסר התרבות או הדרכים הפרימיטיביות של השריעה והמוסלמים. כאשר גוף מחוקק נכבד זה חושב על יצירת חוקים חדשים, הוא צריך לזכור את האינטרס הלאומי הרוסי ראשון, התבוננות שהמיעוטים המוסלמים הם לא רוסים."
גזען? לא. פשוט מבין את חשיבות ערך הצביון.
אין לעשות שום הסכם שלום לפני פתרון בעיית הצביון! משום מה כולם בתקופתנו אוהבים לשכוח את ההיבט הזה, לא נורא, נזכיר להם. מדינת ישראל היא מדינת היהודים, ומי שנאבק למען הפיכתה ל"מדינת כל אזרחיה" בעצם עובר עבירת בגידה, משום שמשמעות הדבר חיסולה של המדינה! הוא בעצם מתייחס אל משה רבנו, דוד המלך, הרצל, בן-גוריון, המסורת וההיסטוריה היהודית ואל כל החללים שנפלו במאבקו של העם היהודי על ארצו כאפיזודה שולית חסרת משמעות!
נקודה נוספת היא השימוש בחפים מפשע בלתי מעורבים כשכפץ אנושי להגנה על הטרור מפני פגיעה. ישראל תכבד את החוק הבינלאומי כל עוד הוא יכבד את עצמו. חובתו של החוק הבינלאומי לקבוע כי על כל ישות להפריד בין אזרחים ללחימה, ישות שאינה עושה זאת - האחריות המלאה נופלת עליה.
אם אוכפי החוק הבינלאומי אינם נוהגים כך הרי הם מעודדים את תופעת השימוש באזרחים כחומת מגן ולכן - דמם של הבלתי מעורבים הנפגעים בראשם! ברגע שהאנושות תחליט לבטל את הזכות שיש לטרור להסתתר מאחרי אזרחים, התופעה המחרידה תיעלם מהר מאוד מסיבה מאוד פשוטה: השימוש בה יהיה חסר ערך.
נקודה נוספת: מי בעד חיסול הטרור? עם טרור לא מדברים - טרור מדבירים! חובתה של האנושות להתייחס לטרור כאל מגיפה מסוכנת ולהוציא להורג במיידית לפחות את המחבלים הרוצחים. את השלכות רפיונה של האנושות בתחום ראינו באל-קאעידה וכעת רואים בבוקו חראם, דאעש, ואירן. אם לא נשמיד את הטרור, הטרור ישמיד אותנו. ומוטב מאוחר מאשר מאוחר מדי. לו היו מוציאים להורג את אל בגדדי כשהוא היה עצור בידינו, אלפי אנשים היו חיים. שחרורו התברר בדיעבד כפשע כנגד האנושות.

תאריך:  16/07/2014   |   עודכן:  16/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסברה המושלמת
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
שודדי הים נעלמו מהעולם בדיוק
בני בנקר  |  16/07/14 13:11
2
החלק האחרון שהושמט
אהרון שחר  |  16/07/14 16:33
 
- מאמר חובה
ערן גפני  |  17/07/14 11:18
3
בכל מדינות ערב ורוסיה וסין +
ראובן גרפיט  |  17/07/14 11:05
4
למחוק את עזה.הבא להורגך השקם
להורגו..  |  20/07/14 03:21
 
- אומרים-השכם
דניאל24   |  28/07/14 09:41
 
- הוא התכוון לתקוף את עזה
אהרון שחר  |  28/07/14 21:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אליקים העצני
מתבקש "מודוס וויוונדי" - מציאת דרך קיום משותפת בין היהודים והערבים החחים בישראל. לא איך מנהלים רומן, אלא איך - פשוט, חיים. התשובה מקופלת במשל "הווילה בג'ונגל" של אהוד ברק
ד"ר אסתר שניאורסון גרי
ההתאפקות שהתקשורת והשמאל כל כך רוצים לכפות על מדינת ישראל היא מסיבה אחת. הם מעדיפים שהחמאס יכניע אותנו ולא שישראל תכניע אותו! הם בהחלט רוצים לשמר את הכח הערבי כדי שהמדינה היהודית תתפרק ותהיה זו מדינת כל אזרחיה
רון בריימן
המאמר הבא, שפורסם על-ידי בהארץ ב-4 באוקטובר 2009, מובא כאן במלואו, ככתבו וכלשונו, כפי שהופיע לפני פחות מ-5 שנים, כאשר הארץ עדיין התיימר להיות "העיתון לאנשים חושבים". היום מן הסתם לא היה ניתן לפרסם עובדות פשוטות אלה בהארץ. ביטאון השמאל הקיצוני המשיך להידרדר שמאלה ולהקצין בשנים האחרונות
עמוס גלבוע
הסופר א.ב.יהושע מתלונן על כך שאנו מכנים את החמאס "מדינת טרור" ולא "מדינת אויב", ורואה בכך סיבה לתסכולו ואכזריותו. הוא קובע שאחרי שנסגנו מעזה, ופינינו הישובים, העברנו השלטון לחמאס . האם הוא מגלה כאן בורות מדהימה ואינו יודע שהחמאס עלה לשלטון כשנתיים אחר הפינוי תוך מרחץ דמים, או שבכוונה הוא מסלף את ההיסטוריה כדי להמציא תזה מצדיקת חמאס ומאשימת ישראל?
שי גרינברג
בימים אלה כאשר התותחים רועמים וכל אחד משמיע את דעתו, כדאי להכיר את העובדות על עזה ועל מחויבותה של ישראל להמשיך ולקיים שם חיים תקינים למרות הכל
רשימות נוספות
יירוטים מעל תל אביב; תקיפה בעזה  /  איציק וולף
"על ישראל והפלשתינים להסתכן למען שלום"  /  איציק וולף
מטח כבד; יירוטים באשקלון ואשדוד  /  איציק וולף, עידן יוסף
תודה לחמאס בעזה   /  רביבה בן זאב
מכתב לדוד (גרוסמן)  /  אפרים הלפרין
"מצעד הנרצחים" וריטואל הצבועים  /  רפי לאופרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il