X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבקשות שלנו להפסקת אש או ההסכמות, מוכיחות שם למנהיגי כנופיות הטרור כי אנו נכנעים. אין להם פירוש אחר לשאיפתנו (הכנה) לשלום ולשקט. החזק - לא הוא הנכנע, מקובל שהחלש נכנע ומבקש את נפשו
▪  ▪  ▪
סדאם חוסיין. לזכור את עלילותיו [צילום: AP]

ממשלת ישראל ועמה רוב הציבור בארץ, לא מבינים את השפה של כנופיות הטרור בעזה, לבנון ושאר מדינות טרור המהוות חממה לגידולו ולטיפוחו של הטרור. אי-הבנה זו היא נותרת בעינה גם לאחר שהמציאות מספקת הבהרות הממחישות את שפת הטרור הערבי האיסלאמי, והבהרות אלו מתקיימות ברציפות מבלי שכאן מישהו יביט נכוחה ויסיק מסקנות.
ראשית דבר, התמיכה בטרור האיסלאמי באמצעות העברת כספים (החזרי מע"מ? רציני?) ושווי ערך לכסף כגון תשתיות בסיסיות (דלק, מים, חשמל) - נתפשת שם כשלומיאליות ישראלית, ויותר גרוע מכך כזכות לקבל הטבות אלו בכל מצב לרבות מצב מלחמה. הא ראייה, שזה קורה יום יום ושעה שעה, לרבות באמצעות משאיות היוצאות לעזה משטחי ישראל.
שנית, הבקשות שלנו להפסקת אש או ההסכמות, מוכיחות שם למנהיגי כנופיות הטרור כי אנו נכנעים. אין להם פירוש אחר לשאיפתנו (הכנה) לשלום ולשקט. החזק - לא הוא הנכנע, מקובל שהחלש נכנע ומבקש את נפשו.
בנוסף, הם סופרים אחרת מאתנו את המתים.
עד כמה שהדבר קשה לביטוי ולמחשבה, צריך להביט אל המצב נכוחה ולהסיק מסקנות.
עם שרוצח באכזריות את עצמו, לא כל כך מתרגש מהרוגיו.
אזכיר רק שני אירועים שהם פרט המלמד על הכלל, ומקורם במדיה התקשורתית. הראשון, הריגה של אדם על-ידי מכות במוטות ברזל בכל חלקי גופו עד למותו. השני, קבורת אדם חי כך שרק ראשו מבצבץ מעל פני האדמה, והתעללות בראשו עד למותו כולל כיסויו בעפר. יש לזכור גם את פרעות חברון לפרטי פרטים, ואת עלילות סדאם חוסיין ובניו. והרשימה ארוכה.
אכן, שנאת יהודים לא נולדה אתמול, ואינה רק נחלתם של כנופיות הטרור. אלא שכאן מתערבבת שנאת היהודים עם שנאת אדם וזילות החיים, ביחד עם יצר סאדיסטי.
עכשיו צריך לחשוב בשיקול דעת ולבחון ולתהות אחר ההתנהגות וההתנהלות של כנופיות הטרור.
קברניטי מדינת ישראל משמאל ומימין נכשלו בכך עד כה פעם אחר פעם. מעשיהם מדברים בעד עצמם. שגה שמעון פרס שאחרי ההינתקות קיווה כי מאותה עת והלאה כבר לא תהיה סיבה לעימותים בגבול עזה והגבול יהיה שקט, וגם חלם על שגשוג ופיתוח משותף מבלי להבין כי כנופיות הטרור לא מתאימות לחלומו ולגביהן מזרח תיכון חדש הוא מזרח תיכון נחשל ונשלט על-ידי שלטון עריץ בו מנהיגיו נהנים מתענוגות בעולם הזה, אותן תענוגות שהם מבטיחים לשאהידים שלהם בעולם הבא.
גם מי שלא מופתע, שוגה בניתוח אנליטי מערבי של אמונות טפלות מזרחיות, ואינו מבין כי כשהוא מבקש שלום, מה שומעות כנופיות הטרור וכיצד הן מבינות ומנתחות את בקשותיו ואת שאיפותיו (הכנות) לשלום ולמזרח תיכון חדש.

תאריך:  17/07/2014   |   עודכן:  17/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבעיה היא השפה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא רק אינ הבנת השפה
אברהם שלום  |  17/07/14 15:24
 
- הערה
אב"ע  |  17/07/14 19:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אורי שרגיל
בעיני זה כמו לשאול עקרת בית נורמטיבית בכל שכונה, בחצר ביתה: את רוצה שלום עם משפחות פשע? את רוצה שלום עם השוטר המושחת של השכונה? עם בעל הקניון והרשתות החומס במחיריו המדהימים את האדם הפשוט של הרוב הדומם, המדמם והעני רק משום שהוא הציף לרגע את מחיר העוף ומכר אותו בשקל לעוף?
קרן אלמוג
צה"ל יצא מעזה לפני 9 שנים. שם שולט החמאס-ארגון טרור אכזרי שמאמלל את חיי התושבים שלו עצמו, יורה על אזרחינו ללא הגבלה גם בעיתות שגרה. שולטים שם האומללות והמחסור
איתמר לוין
הפסקת האש ההומניטרית: תזכורות מן ההיסטוריה הקרובה והרחוקה, מה קורה במקומות אחרים במזרח התיכון ומחוצה לו, ומי מייצג את האו"ם ברצועת עזה
איציק וולף
בשעה 08:40 נשמעו אזעקות בדרום הארץ ובמרכזה    הדי פיצוצים נשמעו היטב באזור גוש-דן    צה"ל סיכל לפנות בוקר חדירת 13 מחבלים דרך מנהרת טרור
רון בריימן
אסור לנתניהו להמשיך להיגרר ל"נאום בר-אילן" ולמשוגותיהם של פרס/לבני/הרצוג/גלאון. ישראל חשובה יותר ממאמר מחמיא בביטאון השמאל הקיצוני תחת הכותרת "נתניהו, אל תיגרר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il