X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"ביתי הוא מבצרי"! - אני מזכירה לכל חכמי "השלום" בתוכנו. אלה החוזרים ודורשים מו"מ על הבית הלאומי כדי לתת ולהעניק חלקים ממנו לאויבים הדורשים את כולו!
▪  ▪  ▪
הבליץ על קובנטרי, במלחמת העולם השנייה

עוד בטרם החל המבצע "צוק איתן" שהפך למלחמה על הבית, לא הפסיקו דוברי "מחנה השלום" לשכנע אותנו בצורך במו"מ עם החמאס ו/או עם אבו-מאזן, "כי אין לנו אפשרות לבחור את האויבים שלנו". כך הם חוזרים ואומרים.
גם בעצם הימים הקשים האלה, כמה מחכמי "השלום" מציעים באיוולתם להפסיק את המלחמה ולחזור לשולחן המו"מ. ושוב ועוד פעם חוזרים ואומרים: "עדיף לדבר עם החמאס/פתח ולהגיע להסכם בדרכי שלום".
הנחת יסוד ברטוריקה כל כך מעוותת, צריכה לעורר את הציבור הישראלי כולו לבל יפול בפח. ביתי הוא מבצרי אומר הפתגם הבריטי, ואני הייתי מוסיפה: "ביתי הלאומי הוא מבצרי הלאומי".
בימי הבליץ במלחמת העולם השנייה, הפגינו אזרחי לונדון המופצצת את נחישותם להגן על ביתם=מבצרם=הלאומי. להם לא היה מגן "כיפת ברזל" ואף לא חדרי ביטחון. בלילות נמלטו להידחק ל'טיוב' ובימים הקשים המשיכו לחיות באומץ תחת אזעקות ופצצות הרס. העולם כולו הביט בהם בהשתאות ובהערצה.
ולא שכחנו איך לפני פרוץ המלחמה, חזר שר החוץ הבריטי מגרמניה בתום ניהול מו"מ עם היטלר, נפנף בפיסת נייר חתומה והכריז בשביעות רצון: "הבאתי שלום"! בצד עמדה קבוצה קטנה של בריטים מפוכחים שצעקו לעברו בחרדה על תמימותו והזהירו על אפשרות החורבן שיביא "הסכם השלום" השקרי הזה על בריטניה. בדיעבד התברר שהם לא טעו יותר מדי.
היה להם גם "שלומנייאק" מבית המלוכה, אחיו של המלך ג'ורג' הלא הוא אדוארד החלשלוש שויתר על כסאו לטובת גברת סימפסון. בני הזוג שיצאו לגלות היו אורחי הכבוד של היטלר שהשתמש בהם בערמומיותו. אזרחי בריטניה התעלמו מבגידתו של אדוארד והחרימו אותו. במשך כל השנים לא הותר לו לחזור לבריטניה, ואפילו לשעה קלה. רק לאחר מותו בגלות איפשר בית המלוכה לקברו באדמת מולדתו.
אני מזכירה נשכחות כאלה, כי הדמיון למצבנו ממש מצמרר: הישראלי = היהודי = הלאומי כמעט ניגף מפני קבוצות לחץ שמטרתן אחת: לערער אותנו מבפנים. אחרת, איך אפשר לקבל את הנחת היסוד של "מחנה השלום": מו"מ עם חמאס/פתח!, הרי האמנה שלהם ושל אחיהם הרוצים להכחידנו היא אחת ויחידה: המלחמה לשחרור פלשתין. באמצעות "הארגון לשחרור פלשתין": אש"פ -P.L.O
PALESTINE ORGANIZATION LIBERATION - זה הפרטנר למו"מ" על "שלום"?!
אם כך, על מה לנהל מו"מ? הרי מבחינת חמאס/פתח לא מדובר כלל על "שלום" למרות השימוש במושג הזה כדי להטעות ולתעתע בנו, אלא על תוכנית שטנית להביא עלינו את הקץ. מבחינתם, הרי מדובר על שחרור פלשתין (ארץ ישראל) מהיהודים.
FREE PALESTINE - כך הופך הסלוגן למהות.
רטוריקת "השלום" של מר"צ = התנועה = העבודה (וכמובן המפלגות הערביות) מתערבבת באקסיומה מעווותת: "הכיבוש" / "השלום" / "הכיבוש" "השלום"! - כך מתמידים הגופים הללו באמירותיהם בניסיון לסרס את בטחוננו האישי והלאומי ולאלצנו לכרות בור על חיינו בעצמנו.
"ביתי הוא מבצרי"! - אני מזכירה לכל חכמי "השלום" בתוכנו. אלה החוזרים ודורשים מו"מ על הבית הלאומי כדי לתת ולהעניק חלקים ממנו לאויבים הדורשים את כולו!. האם העלו בדעתם את המשמעות הנוראה שאם חלילה נובס וניוותר ללא בית לאומי, ללא ארץ ישראל מולדתנו, ואז מה יהיה עלינו?!
אמנם לא בדקתי, אבל אני משערת שבאופן פרטי כל אלה מ"מחנה השלום" דאגו לבטחונם האישי והתקינו בביתם אזעקה מפני פריצות, מגובה בחוזה עם חברות הביטוח מפני שריפות ואסונות. ואיזה ביטחון הם מפנטזים על הבית הלאומי ? שאיזו פיסת נייר חסרת ערך תגן על עתידנו, או הבטחה לבטחוננו של איזה מתווך או"מניק שערכה כקליפת השום?
ביתנו הלאומי הוא המרחב המוגן שלנו ומונע את האיום על חיינו, ועליו לא מנהלים שום מו"מ.
נ-ק-ו-ד-ה .

תאריך:  23/07/2014   |   עודכן:  23/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביתי הלאומי הוא מבצרי הלאומי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אמת לאמיתה שאין עוררין עליה
ronny  |  23/07/14 11:16
2
הצ'מברלינים 2014
ד"ר רון בריימן  |  23/07/14 11:28
3
קראו את הכתוב כאן אנשי שמאל
דאגנית  |  23/07/14 15:33
4
חרשים ועיוורים מדעת ומרצון!
akdib  |  23/07/14 19:16
5
כל מילה נוספת-- מיותרת. ל"ת
ישראל ביתנו לעד!  |  25/07/14 18:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוסף בן משה
אם הישות המתקראת "מדינת ישראל" רוצה באמת להיות מדינה ולהתנהג כמדינה, הרי הפתרון פשוט: לכבוש את כל עזה מחדש, להרוס את החומה ולהציע לתושביה להיות אזרחים חופשיים של המדינה
איתמר לוין
בית המשפט: התחושה הכללית שהרשות ומרואן ברגותי נושאים באחריות לפיגוע נגד אוטובוס בדצמבר 2001, אינה יכולה לבוא במקום דיני הראיות - ואחריותם לא הוכחה
קרן אלמוג
צה"ל יצא מעזה לפני 9 שנים. שם שולט החמאס-ארגון טרור אכזרי שמאמלל את חיי התושבים שלו עצמו, יורה על אזרחינו ללא הגבלה גם בעיתות שגרה. שולטים שם האומללות והמחסור
אהרון שחר
לפנינו תמהיל הסברתי המורכב מארבעה מישורים וחצי המבוססים כולם על יסוד נדיר, חריג, לא מוכר באזורנו. אומנם מכוער מאוד, אך עוצמתי בקנה מידה טוטאלי
אליקים העצני
מתבקש "מודוס וויוונדי" - מציאת דרך קיום משותפת בין היהודים והערבים החחים בישראל. לא איך מנהלים רומן, אלא איך - פשוט, חיים. התשובה מקופלת במשל "הווילה בג'ונגל" של אהוד ברק
רשימות נוספות
יירוטים מעל תל אביב; תקיפה בעזה  /  איציק וולף
"על ישראל והפלשתינים להסתכן למען שלום"  /  איציק וולף
מטח כבד; יירוטים באשקלון ואשדוד  /  איציק וולף, עידן יוסף
כשמתאפקים עושים במכנסיים  /  ד"ר אסתר שניאורסון גרי
הכובש האמיתי  /  רון בריימן
כיצד מסלפים היסטוריה להצדקת דעות חריגות  /  עמוס גלבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il