X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: בין חופש הביטוי לחופש ההסתה עזמי בשארה - הגירסה הנשית על צאצאים ויורשים - לא על הכסף לבדו מיהו הזַמר החושב? ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
הפגנת השמאל בהבימה, תל אביב [צילום: פלאש 90]

רק בישראל 1
"צה"ל הוא ארגון טרור" נחשו מי אמר זאת. אם עוד לא ניחשתם, הדוברים הם לא אחרים מאשר מפגיני שמאל נגד המלחמה בעזה. דומה שהם לא היו מביישים את ח"כ זועבי ועמיתיה הערבים, שלא היו עושים את מלאכת ההסתה נגד ישראל טוב יותר.
עם כל הכבוד לחופש הביטוי אין ספק שכאן מדובר בחציית קו אדום לעֵבר חופש ההסתה, שאין לעבור עליו לסדר היום. מה עוד שהפעם מדובר (ואין זו הפעם הראשונה) ביהודים. לא פחות. ישראל נגד ישראל כבר אמרנו (ובגירסת אחד העם אוטו אנטישמיות)?
האם יש עוד מדינה בעולם שהייתה נותנת לתופעה הזאת לקרות, ומאבדת עצמה לדעת כמו בישראל? הגיעה השעה לגלות אפס סובלנות להסתה, ולגזור בחוק עונשי מאסר וקנסות כבדים (הישראלי כידוע לומד דרך הכיס) בגינה. רק כך יושג אפקט ההרתעה וישראל תחזור לשפיות הראוייה. ובא לציון גואל.
רק בישראל 2
דומה שח"כ חנין זועבי היא הגירסה הנשית של ח"כ לשעבר, עזמי בשארה, הזכור לשימצה מבגידותיו במדינת ישראל. היא לא חוסכת שום הזדמנות לעלות לכותרות (אלא מה) כדי להסית נגד ישראל בתקשורת הערבית והעולמית ולהפגין למען העם הפלשתיני, ואף השתתפה, כזכור, בספינת הטרור 'המרמרה'.
דומה כי מי כמו טירורי החמאס שהטיבו לבטא את בוגדנותה של זועבי, כשהצביעו עליה כסמל של פלשתינית גאה, אשר עשוייה לשמש מודל לפוליטיקאים ערבים אחרים. 'הידיד של אויבי הוא אויבי' כבר אמרנו?
ואכן, לא צריך ללכת רחוק כדי להצביע על חבריה למפלגה, שאף הם אינם טומנים ידם בצלחת גם במלחמה הנוכחית, כשהם מפגינים למען פלשתין וקוראים קריאות בגנות צה"ל דוגמת ח"כ ג'מאל זחאלקה.
השאלה היא מה ח"כ זועבי ועמיתיה הערבים עוד עושים בכנסת ישראל כשהם לא חדלים לירוק לבאר הישראלית שממנה הם שותים ומתפרנסים היטב לכל חייהם, במקום ללכת לעזה. איזו עוד מדינה בעולם הייתה מוכנה לקבל זאת - פרלמנט המאבד עצמו לדעת?
יחוּקק חוק לאלתר שכל ח"כ המסית נגד המדינה ומוסדותיה, בניגוד לשבועת האמונים, יוּדח מהכנסת. אם ח"כ כהנא הורחק בעוון הסתה נגד הערבים, במה שונה דינם של הח"כים המסיתים נגד ישראל?
הכספומט של ההורים?
צודקים הידוענים המיליונרים בעולם המרגילים את צאצאיהם לעבודה, כדי שלא יסמכו על הכספומט של ההורים, יעמדו ברשות עצמם מבחינה כלכלית, בפרט, וילמדו להתמודד עם אתגרי החיים בכלל. זה טוב לכיס, טוב לחינוך וטוב לתחושת הסיפוק העצמי.
ועם זאת, אליה וקוץ בה. אחד האבות טען בכתבה שהתפרסמה בנושא - ודומני שהוא מהווה דוגמה מייצגת - שהוא רוצה לבזבז את כל הכסף על החיים היפים, וכי ל'מסכן' אין די גם בשביל לפרנס את ילדיו. לכן בצד האספקט החינוכי הנזכר הגלום בעבודה, נשאלת השאלה איזה מודל משמש להם האב - מודל של בזבזנות ונהנתנות חסרת רסן בחיים?
מעבר לכך, נראה שההורים מונְחים על-ידי תחושת אגו עמוקה, דאגה לתענוגותיהם יותר מאשר לילדיהם, דבר האומר דרשני. יתרה מכך, ראוי היה שההורים יורישו את רוב נכסיהם לילדים, אך זאת תוך התנייה שהם יעבדו. עם כל הכבוד לצדקה לאחרים, כלום אין 'עניי' משפחתך קודמים?
הזַמר החושב
אודה ולא אבוש: מפעם לפעם, אני נהנית להציץ לטורו של הזמר שלמה ארצי במוסף של המדינה ולהתבשם משפע התובנות הפילוסופיות והמציאותיות השזורות בו, של החיים על פני הכדור העגול שעליו אנו שוכנים, ואשר בהן הוא מעשיר את קוראיו הרבים. הוא תמיד יודע לצטט את האיש הנכון, בזמן ובסיטואציה הנכונים, ולהשליך מכך על החיים האישיים והציבוריים. זאת תמיד תוך קריצה אירונית, כשחוט דק של הומור נסוך על דבריו. אולי אפשר לקבץ כל אותן תובנות בלקסיקון תחת הכותרת "פניני ארצי".
כי כל תובנה פנינה כבר אמרתי?
פסוקו
כל הארץ כיפה: אז אחרי הכיפה השחורה, הכיפה הסרוגה, ורח"ל הכיפה השקופה (כיפת שמיים) קיבלנו את כיפת הברזל הביטחונית.
כיפה נגד כיפה: כיפה על הראש נגד כיפת ברזל.
אתר הממשלה הוירטואלי: תגיד\י גוב.
ואחרון אחרון בחזית האויב: דַעא"ש חם מעירק - סוריה.

תאריך:  24/07/2014   |   עודכן:  24/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל נגד ישראל?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לא הבנתי-סתימת פיות
שמעון הצדיק  |  25/07/14 10:12
 
- עין בוחנת ל"ת
ציפי לידר  |  25/07/14 13:48
 
- עין בוחנת
ציפי לידר  |  27/07/14 14:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
במצב בו אנו נמצאים כיום מתבקשת הפקת לקחים - צבאית, מדינית, פוליטית - איך הגענו למצב הזה. והואיל והקשר הסיבתי מוביל לגירוש של כעשרת אלפים יהודים בידי הממשלה והצבא, היה מתבקש גם אותו תהליך רוחני ואינטלקטואלי שאמור לאפיין אותנו כעם: חשבון נפש וחזרה בתשובה. כי הגירוש של 2005 לא היה רק איוולת מדינית ומשגה צבאי חמור, הוא היה גם חטא מוסרי כבד
רפאל בוכניק
מבצע "צוק איתן" פתח צוהר אל תוכנית אב ספקטקולרית של גורמי האיסלאם הקיצוני לייצר טבעת חנק סביב ישראל במטרה להכניעה בעיתוי מתאים. לכך משמעויות רבות משקל שיש בהן כדי לזעזע את "אמות הסיפין" של כלל מערכת השיקולים המנחים את קברניטי מדינת ישראל, גורמי המודיעין וההערכה, מן המסד ועד הטפחות
עו"ד יצחק פרנלדס, עו"ד ארתור בלאייר
חברות ביטוח נוטות להתחמק מתשלום פיצוי על אובדן כושר עבודה, בטענה שהמבוטח יכול לעבוד ב"עיסוק סביר אחר". העמימות של תנאי זה משרתת את החברות - אבל גם למבוטח יש בהחלט מה לטעון להצדקת תביעתו
רון בריימן
זו העת להכיר בטבח הטורקים בארמנים. זו העת להסיר את החרפה, ללא כל חשש מתגובות טורקיות צבועות ונבזיות. ממילא היחסים עם טורקיה - שבהנהגת ארדואן הפכה למדינת אויב - לא ישתפרו כל עוד ארדואן נמצא בשלטון באנקרה
אברהם פכטר
עברו 100 שנים מאז מלחמת החפירות (במלחמת העולם ה-1), עד שהגיעו למסקנה שמנהרות זה הנשק האסטרטגי, עם פוטנציאל הפתעה מרתיע. חמאס עזה, למד מחיזבאללה ופיתח את הנושא לדרגת אומנות ממש, עד שבנה רשת מנהרות תחת רצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il