X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ראש המכשלה ושר הביטחון היו משוכנעים שהחמאס יחטוף בשתי ידיים את הצעת הפסקת האש המשפילה. לתדהמתם הוא הפך מחמאס מוכה לחמאס מכה, מחמאס חוטף לחמאס חוטף (חיילים) ומחטיף, ובעצם כמעט בלתי מנוצח
▪  ▪  ▪
חמאס בעזה. ניצחון [צילום: פלאש 90]

פעם קראתי את ספרו של בני בגין "סיפור עצוב"; הערכתי אותו מאוד על הבנת תמונת המצב בזמן אמת כנגד כל העדר. פתאום הוא החליט לחלק לבדואים אדמות מדינה, אולי הושפע מבנו השמאלן? לא שכחתי איך ראש אמ"ן בוגי יעלון היה היחיד שאמר באומץ שערפאת יכול אך לא רוצה. זה היה בתקופת "חדוות השלום" בה כולם התעקשו לתת לו עוד רובים כדי שיגן עלינו.
פתאום מספר לנו בוגי את האגדה שרק בעתיד נבין כמה שחרור הרוצחים היה מעשה בעל חשיבות לאומית עליונה. בתחילת המלחמה בוגי עודד את עצמו כשאמר שהחמאס חטף מכה קשה מאוד. אולי הוא התעודד, אבל מאז החמאס חטף פי אלף וזה בקושי הזיז לו את קצה הציפורן של הזרת השמאלית. משהו רע מאוד עובר על אנשים טובים כשהם מתקרבים לצמרת. הם מתבלבלים והופכים לשמאלנים.
כמה כמה?
אז מי מוביל בינתיים? להם מאות הרוגים, לנו "רק" עשרות, כנראה אנחנו מנצחים. האמת הפוכה: עד כה חטפנו את אחת התבוסות הקשות ביותר. רק השמדת החמאס תצליח אולי להסתיר חלקית את החרפה.
החמאס הבטיח לנו בית קברות בעזה וקיים. הוא הצטייד בצורה יעילה בטילים שמספיקים כדי להכניס כמעט מדינה שלמה למקלטים משך שבועות או חודשים. הוא מנצל פנטסטי את הכלים העומדים לרשותו, במיוחד שימוש בבלתי מעורבים כמגינים חיים כדי להסתיר לוחמים, טילים ושיגורים. הוא בנה עיר תחתית מרשימה מתחת לאף שלנו. נכנסנו למלכודת תחת אש ואנחנו כל הזמן חוטפים.
אנחנו לא בעניינים
בתקופה בה בוקו חראם באפריקה חוגג על מאות נערות, דאעש בעיאק מרוקן ערים וכובש מדינה, גם בסוריה הממשל לא רווה נחת מהטרור, האיסלאם כובש דמוגרפית - דמוקרטית את אירופה, בראש ארה"ב עומד נשיא מוסלמי קיצוני, בתקופה כזו מי שחשב שהמנהיג הדגול חאלד משעל אשר מנהיג היהודים בתקופתנו התרפס בפניו ושחרר לכבודו אלף רוצחי יהודים, יכנע בקלות - התבדה.
פגיעות נדל"ן לא מזיזות להם, הרג מאות מאזרחיהם רק מלהיב אותם, חיסול עשרות מהם לא נורא כל כך כי הם כמו עכברים במחילותיהם. מעודדים אותנו בכך שכאשר הם יצאו החוצה הם יהיו בשוק כמו נסראללה מגודל הפגיעה, ומה האמת? הם יצאו ויראו המוני פליטים אומללים שיפנו את זעמם כלפי ישראל, הם יראו את העולם צועק עלינו, בכיריהם ימשיכו לקבל מימון ולחיות כמלכים.
שינוי אסטרטגיה
אנחנו עלובים: חלקנו מתחננים לשלום, אפילו הממשלה והצבא נלחמים רק בשביל קצת שקט. עבורם אנחנו מזון מהיר, הם אוהבים לאכול כמונו בלי מלח. הטרור מנצח בכל מקום בו הוא פועל בעולם, מסתבר שגם כאן. חייבים לשנות אסטרטגיה, אחרת במוקדם או במאוחר גורלנו יהיה דומה לגורל העירקים, שמשתמשים בהם כמטרות נעות לשעשועי ירי לאחר שמגרשים אותם מבתיהם ומעריהם.
השימוש בבלתי מעורבים כחומת מגן חיה הוכח כנשק בלתי קונבנציונאלי מושלם. אם נמשיך להשלים עמו, בסוף נובס.
עלינו לדרוש מהעולם לכבד את החוק של עצמו, החוק הבינלאומי המחייב הפרדה בין אזרחים למלחמה. מזכ"ל האו"ם יחויב להכריז שהאחריות המלאה והמוחלטת על פגיעה באזרחים במלחמה היא על מי שמערב אותם בלחימה. אחרת לא רק שהוא עצמו אינו מכבד חוק הבינלאומי, אלא ממש מעודד באופן פעיל שימוש באזרחים כבשר תותחים, כפי שאנו רואים את התופעה פורחת לנגד עינינו.
יש ליישם את הצעתו של מייקל אורן: הקאת אירגוני הטרור על-ידי העולם, ואף הכרזה עליהם כיעד מועדף להשמדה.
עלינו להפסיק להזין את אויבינו, לסרב לדרישת העולם לקבל אותם כנתמכים שלנו, ולקיים עמם גבול מלחמה אטום. להרוס שכונות כפי שהיה בחומת מגן, להפסיק לסכן את חיילינו כדי להמנע מפגיעה בבלתי מעורבים, וכו'. כדאי שהאסימון יפול לנו כמה שיותר מהר, אחרת מה נעשה אם ישגרו אלינו טילים מבתי חולים ובתי ספר בלבנון, סוריה, אירן?
זכותה וחובתה של ישראל להגן על עצמה במהירות וביעילות! גם במחיר פגיעה בבלתי מעורבים! את המסר הזה צריך להתחיל להפיץ אתמול.

תאריך:  24/07/2014   |   עודכן:  24/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שינוי אסטרטגיה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בכל מילה
צודק  |  25/07/14 07:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
עמי דור-און
את הקללות שהוא מרעיף עלינו הוא משגר אולי מתוך התקווה שהשנאה ליהודים תאחד את כל כוחות האיסלאם ותסייע לו עצמו בהשגת מטרתו
עופר וולפסון
האו"ם מאשים כי ישראל תקפה במכוון בית ספר של אונר"א ששימש מקום מקלט לאזרחים ולא אפשרה להם להתפנות לפני תקיפה    15 הרוגים ופצועים רבים    כוחות חמאס האחראים על ירי הרקטות התמקמו באזור ומבצעים משם את מרבית השיגורים לעבר ישראל
עידן יוסף
שר התחבורה להציב את דגלי ישראל לאורך כל כבישי הדרום הבין-עירוניים ובכמה צירי תנועה לדרום
מירב ארד
זאת למרות הודעות רשות התעופה האמריקנית והאירופית על חידוש הטיסות ארצה    אל-על תוציא טיסה מיוחדת לאתונה לחילוץ מאות ישראלים תקועים    אלפי ישראלים תקועים עדיין באיסטנבול
איתמר לוין
אפשר וצריך וראוי להחרים לפחות חלק מאלו שמעדיפים לראות אותנו מתבוססים בדמנו ואת אלו שרוצים להעשיר את כיסיהם על גבו של המצב הביטחוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il