X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית שבועית 31.07.2014-25.07.2014

להיזהר מאופוריה של הפסקת אש

אנחנו ממשיכים להיות פגיעים, לא להאמין להבטחות של המתווכים מטעם עצמם. רק מדינת ישראל צריכה להוביל את התהליך. ימים טובים לטפל בנכסים משותפים
▪  ▪  ▪
קרי. מתווך לא הוגן [צילום: AP]

מופע מולד הירח בשבת, 26.07, מביא איתו תקופה טובה יותר ואף אופטימית. קיים רצון להתבטא ועם היופיטר והשמש במזל אריה, יש יותר יצירתיות, אהבה, שמחה ושפע, וזה זמן להתחבר לילד שבתוכנו. בתקופה שמתחילה השבוע, תהיה הרבה חיוניות ונלמד להכיר היבטים מעניינים באישיותנו.
כוכב מארס עובר במהלך השבת למזל עקרב ויבטא את עצמו בכל הרבדים העקרביים - עומק, חוכמה, תשוקה וסקס, אינטנסיביות, כולל ביטוי פסיכולוגי היכול לחשוף צדדים חבויים באישיות. האנרגיה תעזור להתקדם ולהתמקד ביעדים המבוקשים.
המארס במזל עקרב עלול לעורר את הקונפליקטים בעולם לרמות חדשות.
מבנה הכוכבים גורם לאמוציות להתחזק ומעורר תגובות של קנאה, תובענות רכושנות וכד'. אלה ימים בהם יטופלו עניינים הקשורים לנכסים ולחשבונות בנק משותפים במערכות אישיות ועסקיות. אפשר שנשמע שוב על גרעונות בבנקים הגדולים בעולם.
לקראת סוף שבוע הבא האנרגיה תתחזק והאתגר יהיה לכוון ולנתב אותה בחוכמה. תחושו דחף לפעול אבל מרוב ההתלהבות אתם עלולים להתפזר ולכן עלול להתעורר תסכול בגלל שהיעדים אינם מושגים בדרך יעילה.
שינוי המגמה של הכוכבים סאטורן ואורנוס לאחרונה, מחזיר אותנו למצבים שבהם נשברות תבניות מוכרות וכתוצאה מכך אנו חווים קודם בלגאן. סאטורן מצידו אוהב סדר ושליטה על מה שכבר מוכר והוכיח את עצמו. הכוח של השינוי מועצם ומשפיע בכל המישורים. אם אתם מעכבים ומשהים, או לא מתלהבים לבחור כיוון או לקבל החלטה, יש לפניכם נקודת מפנה עם מולד הירח החל בתאריך 26.07 שמבקשת מכם לבחור. כל אחד נמצא על הרכבת המסיעה אותו בנתיב החיים ולא תמיד אנו שולטים על הכיוון או מספיק ערניים לתחנות שיש בדרך, לפניכם המלצה, זה הזמן להתעורר ולבחון מה המסלול שלפניכם ומה התחנה הבאה כדי למנוע מעצמכם להגיע למקום שאינכם רוצים להיתקע בו. הישארות במקום המוכר שאתם חושבים שהוא זה שנותן לכם ביטחון, לא תמיד נכונה.
השינוי בעולם ובתודעה עוזר לכל אחד בדרכו לצאת מהתבנית שהיה תקוע בה, מהדימוי העצמי והאגו, ולנוע לצד יותר יצירתי, אמיתי, משהו שמגיע מהלב. זה הזמן שכל אחד יכול לבחור את העולם שהוא רוצה לחיות בו וגם שילדיו יחיו בו בעתיד.
ואצלנו, רבים שינו את נקודת המבט שלהם על המציאות הפוליטית והביטחונית שבה המדינה שלנו נמצאת, בעקבות התמונות המגיעות משם - מנהרות התופת וכו'.
זמני הירח הבטל:
יום שישי 25.07
הירח בטל משעה 16:52 עד למחרת שבת בשעה 17:55 אחה"צ.
יום שני 28.07 הירח בטל משעה 03:27 לפנות בוקר עד למחרת בשעה 06:37 בבוקר.
יום חמישי 31.07 הירח בטל משעה 17:46 אחה"צ עד שעה 19:09 בערב.

אצלנו

אנו עדיין במלחמה (זה לא מבצע, שאלו את הלוחמים) עם ניסיונות להפסקת אש.
בעזרת כוכב יופיטר, שמביא איתו אופוריה, מהלכים שהחלו אולי יואצו בסוף השבוע 26.07-24.07, בעיקר בעזרת התקשורת, שמחפשת ריגושים, אבל ניסיונות ההסכם הזה, אין בהם ממש ולכן נשמע על התחדשות או המשך לחימה ואחר כך נשמע על עוד מאמץ שיגיע בין התאריכים 29.07-01.08, שגם הוא יקרטע, אם כי הוא יכול להיות הבסיס לתבנית שתתגבש במהלך חודש אוגוסט (רק אחרי התאריך 15.08). מצב הכוכבים מעיד שעוד צפויים לנו ימי לחימה אינטנסיביים, כך שהפסקת האש תמשיך להיות נושא בתקשורת, אבל היא לא תתרחש מהר בצד התכליתי. גם אם יחליטו על הפסקת אש, במצבי הכוכבים האלה היא תקרוס.
לפנינו ימים לא נחמדים בכלל בתאריכים 09.08-15.08. ייתכן שאלה ימים עם פיגועים, עם מארס/ראש דרקון על ציר 2-8 אלה ימים שנבין שוב את המציאות שבה אנו חיים.
בתוך שלבי המו"מ ינסה הממשל האמריקני להיות אופטימי בדרך בה יתייחס לצדדים, אבל זו אופוריה מצד הממשל האמריקני (ג'ון קרי ואובמה), כזו שלא במקומה. הם ינסו למסמס או לדחות ולהמעיט בחשיבות בעיות עקרוניות בהווה ובעתיד וזה ילווה אותנו לאורך המו"מ להפסקת האש ( ראשדרקון/יופיטר על ציר 1-7).
מבנה הכוכבים מציג את המאבק שלנו להישגים ארוכי טווח (4-10). ייתכן שההנהגה תידרש לגמישות, או לפשרות במו"מ בטווח הקצר, אבל אלה אמורות לשרת את המטרות לטווח הארוך. לאורך חודש אוגוסט תהיה אפשרות לגבש הסכמה בינלאומית רחבה.
בכל מה שתלוי בהסכמות עם הפלשתינים, נזכור שאי-אפשר לסמוך על ההבטחות שלהם, שאנו חיים בסביבה לא יציבה ולכן הסכמים איתם יהיו לזמן מוגבל. כשרואים את הצירים 1-7 ו 2-8 מופעלים במעגל הקארמה, ברור שלצד השני יש רצון קבוע לפגוע בנו. מעגל הקארמה במפת המדינה מציג את הפלשתינים והעולם סביבנו, ומכאן יש את ההבנה (אסטרולוגית) שהתמיכה שאנחנו יכולים לצפות לה היא מוגבלת, בסופו של דבר נישאר להתמודד לבד עם הבעיות, לא נוכל לסמוך שמישהו אחר יעשה עבורנו את העבודה.
עם כוכבים על מוקד המפה עם 4-10 מדינת ישראל צריכה להיות זו שמובילה ומנחה לבד את התהליך ולקבוע מתי הזכות שלנו להגיב! הבנות והסכמות לא יישמרו, אם זה תלוי בג'ון קרי, באבו מאזן ובכל השאר, ולכן חובה עלינו להגדיר ולשמר את חופש הפעולה להגיב למצבים השונים.
כששמעתי כמותכם את ההודעה שג'ון קרי חוזר לאזור לתווך, חזרתי לרשימה שנכתבה כאן עליו בתאריך 09.08.13 על אופיו של קרי:
"ההורוסקופ האישי של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי מספר על אדם אשר אצלו אין קשר בין המציאות והעובדות. באופיו, הוא מכוון את המציאות לפי הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשר לעובדות (נפטון על ציר 1-7 במפה האישית). הוא נוטה לעגל פינות, להבטיח ולא לקיים (יופיטר 6-12), לזרוע אשליות ולסגת מהן..." לצד המאמר של סגן העורך ב"וושינגטון פוסט" "...קרי ייזכר כשלומיאל שהשלה את עצמו... שהצליח בצורה כה מובהקת לנתק את עצמו מהמציאות בשטח..."
והנה הוא שוב חוזר לכאן, עכשיו בתפקיד המתווך להפסקת אש, בינינו, די מדאיג שהוא שוב חלק מהתמונה באזור. כאדם שהוכיח כבר שאין לו מושג ירוק על התרבות במזרח התיכון, ומהי תורת האיסלאם, שחושב שחוקי הדמוקרטיה שהוא מכיר, מתאימים לכל מקום בעולם.
במהלך הימים 12.08-15.08 נראה את גיבוש ההסכם להפסקת אש, אבל מדינת ישראל (4-10) תתמקד בדרישה שהאמריקנים יתנו תשובות אמיתיות יותר לכל הבעיות ולא ימרחו אותנו (בקריצה, יודעים עם מי יש לנו עסק). נמשיך לעקוב מאחר שהמתח עדיין מלווה וימשיך ללוות אותנו.
ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 15.11.2013: (לפני כשמונה חודשים!)
"...המדיניות של נתניהו יכולה להתגלות כמשהו שהיה נכון ומשתלם ברצועות הזמן אפריל-ספטמבר 2014, או בפברואר-מרס 2015 ואולי גם במהלך נובמבר 2015-, ינואר 2016 האסטרטגיה שלו תביא את התוצאה הטובה ביותר במצב הנתון, וכל זה בזכות הזהירות והתמרון שהוא נוקט בהם, וימשיך כך מן הסתם גם בעתיד..."
"...נתניהו קיבל החלטה לפעול ולעמוד מול העולם במטרה לשמור על האינטרסים של מדינת ישראל, לכן יעז ויבדוק מהלכים שונים בהדרגה, יבדוק בכל פעם בהתנהלותו מול העולם וארה"ב עד איפה יוכל להרחיק עם אי-הסכמה או ויתור, בלי לפגוע במערכות היחסים. הכוכבים על צירים 5-11 ו-3-9 מעידים שהוא צובר ביטחון לעמוד מול הביקורת שתופנה אליו אבל ימשיך ויקבל החלטות ואף יבצע אותן, גם אם אלה יהיו מנוגדות לדעת הקהל או הממשלות מעבר לים, ועדיין ישמור על כללי המשחק המקובלים, וכל זה כדי לא לשבור את הכלים".
הכוכבים שוב הוכיחו שהם רואים את המציאות טוב יותר מכל הפרשנים.

חזרה לכאן ועכשיו,

הכוכבים מעידים שנתניהו, בהתנהלותו כראש הממשלה של מדינת ישראל, שואף לתוצאות עם השפעה ארוכת טווח (4-10) וידע כיצד לנצל את ההזדמנויות המגיעות (5-11), אבל גם ידע להתפשר ולתמרן (2-8) את הדרך בדיפלומטיות, במציאות המורכבת שבה המדינה שלנו נמצאת, וכל זה מתוך הבנה שכל המערכת הבינלאומית מנותקת מהמציאות באזור, וכדי לשמור על קיומנו, יש צורך להיצמד לאמת ולערכים שלנו (6-12), אותם הוא זוכר ומזכיר בכל עת ויודע ומבין שיש לממש אותם כדי לשמור על הבית שלנו.
הכוכבים על הקומפוזייט המשותף של ראש הממשלה, הממשלה ומדינת ישראל (שלוש מפות) מציגים ומחזקים את ההבנה שכל מערכת ההסכמים וההבנות הבינלאומיות נכונה לכאן ועכשיו (ציר 1-7) וזו צריכה להבחן ולהתעדכן בהמשך בכל פעם מחדש. השמירה על חופש פעולה מרבי מול מצבים משתנים (ציר 5-11) היא המפתח להצלחה ולהתמודדות עם המציאות בהווה ובעתיד, וחשוב יהיה לשמור שלא יכבלו את ידינו. בנסיבות ובמציאות הנוכחית והעתידית חשוב מאוד להשאיר את האופציות גמישות ופתוחות. בשפה אחרת, למרות שיש גורמים חיצוניים שיגידו לראש הממשלה ולממשלת ישראל "תסמכו עלינו, יהיה בסדר", יהיה על הנושאים ונותנים להפסקת אש מצידה של מדינת ישראל לדאוג לסגור את הפערים (6-12) בין מה שנכתב בהסכמים ובין מה שקורה בפועל בשטח. למרות שראש הממשלה וממשלת ישראל רוצים להעניק תחושת ביטחון והישגים לטווח ארוך, השכונה שבה המדינה שלנו נמצאת, לא עוזרת לתחושת ודאות ולכן חשוב יהיה לשמר חופש פעולה מרבי להתמודדות עם מגוון מצבים שיכולים להתרחש.
ראש הממשלה בנימין נתניהו, יצטרך להמשיך להציג ביטחון בדרך בה הוא הולך (4-10), לדרוש את האופציה לפעול כדי שההבטחות שמקבל לא יהיו רק מילים, אלא יכולת לתת את הביטחון האמיתי לכל אזרחי המדינה, להמשיך ולפעול בשיקול דעת ובה-בעת להתמודד עם מצבים מאתגרים (1-7) בגמישות, לנתב את כל האפשרויות ביצירתיות מחשבתית כמו שעשה עד כה.
"חזק חזק ונתחזק" [אומרים השבת, בסיום קריאת התורה של ספר במדבר]

תאריך:  25/07/2014   |   עודכן:  25/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד פרסיקו
גם הישראלים שבחרו לטוס לחופשה בזמן מבצע צוק איתן, מתעדכנים כל רגע נתון במדורי החדשות
נעמה בן-דוד-טרבלסי
חברת השפע עסוקה במציאת מזונות חדשים ובצירופים מעניינים כדי לאתגר את הסקרנות של הצרכנים ולהגדיל את המכירות בענף המזון
איתמר לוין
שלוש החלטות קצרות של בית המשפט העליון מאותו יום - 23.7.14. גם לערכאה הגבוהה ביותר מגיעים עורכי דין רשלנים ובקשות הזויות, וגם בנושאים שוליים אליקים רובינשטיין שם לב לכל מילה
ד"ר דניאל שוהם
החופש הגדול שהתחיל עם מבצע צוק איתן, מונע מהילדים בדרום ועד המרכז ליהנות מפעילויות האאוט דור שכוללות ים, בריכה והרבה הוצאת מרץ מחוץ לבית    כעת רוב הילדים אינם עוסקים בפעילות גופנית, יושבים הרבה מול הטלוויזיה והמחשב, ולצערנו גם משמינים
רפי מן
מדוע צה"ל מונע מכתבים צבאיים להצטרף לכוחות הפועלים בעזה? לא בשל דאגה לשלום העיתונאים אלא מיומרה יחצנית לנהל את התקשורת ולשלוט על המסר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il