X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאשר רואים ושומעים את השדרנים, שלמרות מה שמתחולל מול עיניהם, נותרים בשלהם, זה הזוי. במו אוזני שמעתי את הצמד לא חמד המגישים בבוקר בערוץ 10 מראיינים אח של חייל שנהרג ושואלים אותו, למי הצביע בבחירות? והמשפחה?
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

כאשר הנחש פותח את פיו ומדבר בשכנוע רב אל האישה שתעבור על הציווי האלוקי שלא לאכול מעץ הדעת, הוא עושה זאת בתחכום רב ובערמומיות. אם תאכלו ממנו הרי תהיו את ואישך כאלוקים יודעי טוב ורע.
נחש מדבר? ולמה לא דברו החיות האחרות בתיבת נח למשל?
נחש זה נחש, ועד היום נחשים מדברים. כאשר שומעים את שדרני הטלוויזיה והרדיו אין להתפלא על הנחש הקדמוני שכבר אז דיבר. הן כבר נאמר עליו שהוא ערום וחז"ל הוסיפו סמל הרוע, וזה מן הסתם מנהגם של נחשים ערמומיים, להסית ולהדיח.
כאשר רואים ושומעים את השדרנים, שלמרות מה שמתחולל מול עיניהם, נותרים בשלהם, זה הזוי. במו אוזני שמעתי את הצמד לא חמד המגישים בבוקר בערוץ 10 מראיינים אח של חייל שנהרג ושואלים אותו, למי הצביע בבחירות? והמשפחה?
כשנאמר להם מרצ (והם ידעו זאת קודם. הרי לשם כך זומן האח, להראות שיש גם לוחמים מהשמאל) השאלה הבאה הייתה: אז איך ייתכן שהוא הלך להילחם בעזה אם היה במחנה השלום? איך יכול?
זו דוגמה אחת, אבל הנחשים יושבים בכל האולפנים ומביאים בסדרות את כל הכישלונות שיסבירו לנו מה צריך לעשות. לו לפחות היו מציגים קודם לכן את " ההישגים " שלהם?
למשל יועץ לשעבר של אריאל שרון בעל ה"חפצים המעופפים" הידען הגדול שהסית לעקירת גוש-קטיף ! את הרמטכ"ל הבנקאי ממלחמת לבנון השנייה, את הנשיא היוצא שיספר שהמלחמה מיצתה את עצמה, הרי מזרח תיכון חדש? את הפרשן נחמיה שטרסלר שמביע את דעתו כאילו היו אלה דברי טעם, ומה כתב אז בזמן עקירת הגוש? " מובן שלא יהיו טילים על ערי ישראל, הפלשתינים ינצלו את ההינתקות כדי להפריח את חוף הים של עזה במסעדות חומוס ודגים ונבוא כולנו ליהנות מהגלים ומהבריזה".
כאשר סיפר רפול לפני שנים על נחשים המתרוצצים בקריה, היה צריך להבהיר שקודם כל וראשית לכל זו התקשורת הישראלית, אם רפול דיבר על מגפיים פן תוכש הרגל, הרי שלשמוע אותם צריך עם חליפה אטומה. אומנם נזקם של הללו היה גדול יותר במלחמות קודמות, כי הפעם הצליחה החברה הישראלית מעט לרסן אותם, בהיות רוב הציבור בעד לחימה בעזה ועם גילויי אחווה ואחדות שלא נראו פה קודם לכן. ובכל זאת, כמה פעמים נשאל דובר צה"ל ביום השני למלחמה, מתי כבר יוצאים? כשהם מסבירים לנו שצריך להיות חכם ולא רק צודק. בעצם כבר 47 שנים ששומעים את המסקנה החכמה הזו, הם אינם חדלים לעשות מניפולציות על הצבור הישראלי, מנפחים בכוונה את מספר ההרוגים בעזה כפי שניפחו את מספר התושבים שם מ-1.4 ל-1.8, מראים עשרות פעמים את אותו בית הרוס.
ואם בנחשים של תקשורת עסקינן, הרי שבזמן אחר היו יכולים בהחלט להתחנף ולבכות לפני נחש מלך עמון שחנה ביבש גלעד. אנשי המקום פחדו מנחש ובאו להתחנן שישלים עמם. "כרת לנו ברית ונעבדך" נהיה כולנו לך לעבדים, אם תסכים לעשות איתנו שלום?
נחש העמוני מסכים בתנאי שיכרות לכל אחד מהם את עינו הימנית...והם מבקשים שבוע לראות איך מתארגנים להיות חצי עיוורים, אם לא נמצא פתרון בתום שבוע נבוא ותנקר לנו את העין, בסופו של דבר מציל שאול המלך את המצב. אבל לו אנשי התקשורת שם בין אנשי יבש גלעד כבר היו כמו משה דיין עם עין אחת.
כל עוד קיימת תודעת אוסלו, ישראל לא תוכל לנצח את אויביה. אבו מאזן ממשיך להיות הפתרון בפי רוב הפרשנים.כולם רואים את הרשת הפרושה של אלפי המנהרות הבלתי חדירות שבנה חמס, את אלפי הרקטות במימון קאטר, את הנשק מאירן והם בשלהם שצריך להמשיך ולדבר, על מה? האם מטרתו של אבו עבאס איננה חיסול ישראל? הם יודעים זאת, אבל מה יהיה עם תהליך השלום? מה יהיה עם שתי המדינות?
האויב הוא הרי האיסלאם הערבי והוא מבקש להשמיד את עם ישראל ויש לו הרבה שמות וזרועות: חמאס, אשף, חיזבאללה, האחים המוסלמים דאעש, ואחמד טיבי שנתן את הכותרת הנכונה: "אין לנו זכויות בארץ, יש לנו זכות על הארץ".
גם אם טופלו רוב המנהרות בעזה הם כמו לטאה שזנבה קוצץ והיא ממשיכה לחיות. הם יתחילו הכול שוב, דקה אחרי שצה"ל יצא. היום מכוונים לעבר ישראל מאה אלף טילים מהצפון והם צופים כיצד תגיב ישראל ואיך תסיים את המערכה, ויחד עימם צופה אירן עם הנשק הגרעיני שלה, ודעאש בסוריה וערבים ישראלים, וביהודה ושומרון. לכן ישראל אינה יכולה לסיים את המלחמה כאילו הכול היה ונותר המנהרות. אסור להתבוסס בסמטאות עזה אלא להשתלט על אזורים שולטים ולחסל באופן מוחלט את המפקדות של החמס, שניזום ולא ניגרר, שנוביל ולא נובל, שנכבוש הרצועה ונפלח אותה למספר מוקדים, כדי שלא נקבל בסופו של דבר, גם חרפה וגם מלחמה.

תאריך:  04/08/2014   |   עודכן:  04/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בין נחש לנחש
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר חזק, נכון, ומאיר עיניים
צוק איתן  |  4/08/14 12:33
2
ומדוע נשמטו נחשי ערוץ 2..?
ורדי 16  |  4/08/14 14:21
 
- הכתבלבים
אריאלה 1  |  4/08/14 16:04
3
מאמר לעילא ולעילא
מעוז אילן  |  4/08/14 16:51
4
מאמר מפליא בנכונתו ובדיקנותו
אזרח חרד  |  4/08/14 17:21
5
יישר כוח לכותבת
רות אלון  |  4/08/14 17:32
6
מה תגידו על משה נוסבאום ?
אבי סרוסי מכרמיאל  |  4/08/14 18:11
7
הלוחשת לנחשים
יוסי פלס  |  4/08/14 23:42
 
- לך להילחם שמאלני
צוק איתן  |  5/08/14 09:40
 
- לך לעזה
בשם כל השפויים  |  5/08/14 10:21
 
- עליך אמרו הגששים:"יש כמו פלס  ל"ת
מים עקום"  |  5/08/14 17:23
8
תגובה קצרה לצפעונים
יוסי פלס  |  5/08/14 22:42
 
- תבוסתן, עם דם עבדים ל"ת
צוק איתן  |  6/08/14 09:19
 
- אני גאה בתבוסתנותי
יוסי פלס  |  7/08/14 16:33
 
- רק תבוסתן עלוב גאה בזה. ל"ת
צוק איתן  |  10/08/14 14:53
9
לאחר תוצאות העגומות של המבצע
שמעון ציון  |  11/08/14 20:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל – גם מהמותן – בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם – לא דיברו על מידתיות, סייענים, שיעור בחשבון, חותמת וטובים
עמוס אריכא
האם ליזום ועדת חקירה על שנעלמו ההתלהמויות המטופשות של הנהגת מלחמת לבנון השנייה, הן של אולמרט ושר צבאו פרץ? ומה באשר לחלוץ הרמטכ"ל שהיה כנראה עסוק בענייניי מניותיו בבורסה דאז?
ד"ר אברהם בן-עזרא
בנושאי תכנון ובנייה הדיון הוא מעין שיפוטי, שכן עיקר הסמכויות של הוועדות לתכנון ולבניה הן מקצועיות כשהפן המקצועי משולב עם הפן המשפטי
מוטי קפלן
נידמה שציבור השכירים עובדי המדינה, המגזר הציבורי, משרדי ממשלה, חברות, רשויות, וכל שאר הגופים המצויים תחת המטרייה והסקטור הציבור ממשלתי, כמעט ולא ניזוק כלכלית
איתמר לוין
"הנשיא מודאג ומתוסכל", אומרת יועצת בכירה של ברק אובמה. הסיבה האמיתית לתסכולו צריכה להיות הקריסה המוחלטת של מדיניותו, אך הוא כה מנותק מהמציאות - עד שהוא פורק את כעסו על האי היחיד של יציבות, דמוקרטיה ופרו-אמריקניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il