X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבלוגר החרדי חיים שאולזון מגיב על דבריו של הרב ישראל קלמנוביץ, לפיהם מוטב שחיילי צה"ל ייהרגו כקדושים ולא יחיו כחוטאים: "החרדים עושים את העבירות החמורות ביותר"
▪  ▪  ▪
בין אדם לחברו [צילום: פלאש 90]

פלא גדול הוא על מי שמכנה עצמו תלמיד חכם שידבר ככה, מפני שאם עושים חשבון של מה יהיה בעתיד, האם יחטא או ישוב בתשובה - את החשבון הזה אפשר לעשות בכל מקום, כולל בציבור החרדי וכולל אתה, הרב ישראל קלמנוביץ, ואנשיך מסביבך. אין ערובה לאף אחד שלא יעבור על איסורי תורה. אם נלמד את חיי היום-יום, הרי שחרדים עוברים על איסורי דאורייתא מדי יום ובצורה חמורה ואף בעניינים שמבחינת דין והלכה ייתכן שגרועים בהרבה מאותו בעל תאווה שעובר איסור לשם תאווה; האיסורים שעוברים החרדים הם לשם שנאה, רדיפה ושפיכת דמים ועוד, ולא כאן נרחיב בזה.
לטעון שחייל אם יחיה יחטא, ורק אם ימות במלחמה הוא יזכה לעולם הבא - זוהי רשעות ואכזריות. אם עושים חשבונות כאלו, החרדים כולם מקצה לקצה צריכים למות מוקדם ככל האפשר, מפני שבכל יום שהם חיים - מספר העבירות גדול ממספר הזכויות. אם נלמד טוב את חיי החרדים, מספר האיסורים החמורים שעוברים מדי יום הוא כל כך גדול, שהוא מזעזע. אין ציבור בכל העולם כולו שבענייני גניבה גזילה הונאה ועוד דברים כאלה מתיר לעצמו בצורה כזאת את האסור ובדרך הכי קשה.
בכל הקשור לבין אדם למקום - יום הכיפורים מכפר; אבל בין אדם לחברו, אין יום הכיפורים מכפר עד שירצה את חברו. בבקשה בואו נעשה חשבון בעניינים הקשורים בבין אדם לחברו בציבור החרדי ונמצא, כי רוב רובם של החרדים הולכים מן העולם בלי כפרה.
העולם החרדי בימינו חי בשקר הכי גדול, עשו מן החושך אור ומן השקר אמת, עולם הפוך ממש. ישנם יהודים יראים ושלמים שמשתדלים לחיות נכון ואלו מתרחקים מבתי כנסיות ובתי מדרשות, דבר שמזעזע ממש, מפני ששם ודווקא במקום שהיה צריך להיות הכי שמור מאיסורים, הוא המקום הכי מסוכן שיש בימינו. אי-אפשר להיכנס לשם מבלי לצאת פגוע וחבול בעניינים הקשורים בנשמה.
ר' קלמנוביץ, משום מה תורתך היא כל-כולה אתרא קדישא, מקור הפשע והרשע. הפכתם את הטפל לעיקר ואת העיקר לטפל. אתה האחרון להטיף ליהודי כלשהו בענייני איסור והיתר, מה עדיף, מי ייכשל ומי יעבור את ניסיון החיים בשלום. אותם אלו שאתה מאחל להם שימותו - רובם ככולם הם תינוקות שנשבו, ומצבם פי אלף יותר טוב משלך. כאשר הם יתייצבו בפני כסא הכבוד, הם יאמרו: אם רציתם שאהיה יהודי שומר תורה ומצוות - מדוע שלחתם אותי להורים חילונים? ואילו אתה ואנשיך לא תוכלו לטעון טענה כזו, ותאלצו לעמוד לדין על כל איסור, במיוחד העבירות דאורייתא שאתם רומסים יום-יום ובצורה הכי פרועה הקשורים לבין אדם לחברו, שאין על כך כפרה.
שב בשקט ובלום פיך בטרם אתה מטיף לאחרים למות. אם אתה באמת כל כך חושש לעתידם, תחשוש קודם לעתידך ועתיד אנשיך שהם התחתית שבתחתית שאין תחתית הימנה, מפני שהם צבועים העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפינחס, בניגוד לאחרים שמעלתם הגדולה שאינם צבועים - אומרים בגלוי מה שהם עושים, מפני שאינם יודעים אחרת ואינם קולטים כי חייהם הבל. הם נולדו וחונכו במסגרות שזה היה חינוכם ומאמינים, כי הם מתנהגים ועושים כראוי. אבל אתה ואנשיך ש"חונכתם" על התורה ומצוותיה, העושים מעבירות מצוות, הינכם פושעים ורשעים, והאחרונים להטיף לאחרים.

תאריך:  04/08/2014   |   עודכן:  04/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרב קלמנוביץ, אתה גרוע בהרבה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
דברים כדורבנות. כל הכבוד. ל"ת
קורא  |  5/08/14 05:59
2
הרב קלמנוביץ
שרה  |  5/08/14 10:49
3
מבין את הכעס, עדיין אוהב חרדים
רעי לוי  |  5/08/14 12:47
4
רשע , רשע, רשע
אליהו הנביא  |  5/08/14 14:21
5
כל הכבוד.
טובקה  |  6/08/14 09:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
עידן יוסף
כך נשמעה שיחה ברשת הקשר הצבאית בין אח טייס קרבי שאיתר את הגדוד בו לוחם אחיו החי"רניק לאחר נתק ממושך בין השניים
עידן יוסף
הפסקת האש צפויה להתחיל בשעה 08:00 ולהימשך 72 שעות    על-פי היוזמה המצרית, במהלך הפסקת האש יידון הסכם קבע    נתניהו: המבצע יסתיים רק כשיחזרו השקט והביטחון לתקופה ממושכת
רו"ח ירון מאירי
הפיצויים לעסקים לדרום - מה מגיע לכם ולמה חשוב לעמוד על שלכם מול רואה החשבון שמטפל בפיצויים המגיעים לכם
עידן יוסף
אופנוען ירה בבטנו של חייל שעמד ליד תחנת אוטובוס ברחוב יצחק הנדיב - ונמלט
עו"ד חיים שטנגר
לא רק שצה"ל לא פעל, כלל וכלל, כדי להפתיע לוחמי החמאס, אלא הוא הודיע להם - מראש - להיכן לא ייכנסו כוחות החי"ר, ההנדסה, השריון ושאר המעורבים בפעולה היבשתית, ברצועת עזה. בכך נמנע יתרון ההפתעה של צה"ל כפי לוחמי החמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il