X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מודי בר-און: ממלכתיות לא הייתה פה, ביקורת הוגנת על הימצאותנו במזרח התיכון לא הייתה פה, הייתה פה תמיכה חד-משמעית באויבינו מבחוץ ומבפנים
▪  ▪  ▪
מודי בר-און [צילום: הטלוויזיה החינוכית הישראלית]

לאחרונה חרגתי ממנהגי לא לראות טלוויזיה ובביקור ראיתי תוכנית טלוויזיה עם מודי בר-און. למודי יש כנראה משנה סדורה, שאנו טועים!
מודי התחיל כמרצה לקורס יסוד באוניברסיטה:
1. אנו לא צודקים
א. לשם כך הביא ציטוט קטע מהספד משה דיין לרועי רוטברג שנרצח בשדות נחל עוז באפריל 1956 "אל נא נטיח היום האשמות על הרוצחים. מה לנו כי נטען על שנאתם העזה אלינו? שמונה שנים הינם יושבים במחנות פליטים אשר בעזה, ולמול עיניהם אנו הופכים לנו לנחלה את האדמה והכפרים בהם ישבו הם ואבותיהם. לא מהערבים אשר בעזה, כי אם מעצמנו נבקש את דמו של רועי."
בתרגום פשוט לעברית: א. ערביי עזה צודקים. ב. אשמת הרצח מוטלת עלינו!
ב. לשם כך הביא אסיפה של חברי קיבוץ הגובל ברצועת עזה שאמרו שצריך לעשות שלום והם לא חושבים שיש פתרון צבאי לבעיה ושהם עצובים על כול הרוג בעזה. הם שכחו להגיד שהם הפגינו בנחישות מעל לעשר שנים בכניסות לגוש-קטיף נגד התיישבות יהודים דתיים שם, שחטפו אלפי פצצות מרגמה. הטיעון היה, כי אם יצאו יקטן עול הביטחון על המדינה ויהיו יחסי שלום עם ערביי עזה. את התשובה הנכונה אנו יודעים: היה אפשר להקים עוד מדינה יהודית ברמת הגולן או בשומרון עם הכסף שהלך בשלושת המבצעים האחרונים בעזה ולריק!!
ג. אחרי כן הביאו קבלן בנין אמיץ משדרות (מרוקני שפוי) שאמר שהעסיק את משפחת ראש הפלג הצבאי בחמס לפני הגירוש מגוש-קטיף ושהיה מוכן לישון איתם באותה מיטה. תרגום: הערבים טובים.
ד. אחרי כן כדי לאזן הביא מרוקני (לא שפוי) משדרות, שאמר שצריך לשטח את עזה ולהקים שם מגרשים למונדיאל הבא.
2. מלחמה היא דבר מחורבן
לשם כך הביא פגוע הלם קרב שסיפר על דם והרוגים שמופיעים בחלומותיו. תרגום: מלחמה היא דבר נורא וצריך להימנע ממנה בכול מחיר ואם לא נמנעים אז הינה התוצאה.
3. אנו לא צודקים
בשלב הזה הציג את גרוסמן ההזוי וכבר לא היה לי כוח לאינדוקטרינציה של השמאל ההזוי הקיצוני בדמותו הסימפטית של מודי בר-און וכיביתי את הטלוויזיה והבנתי למה רוצים לסגור את רשות השידור הממלכתית. ממלכתיות לא הייתה פה, ביקורת הוגנת על הימצאותנו במזרח התיכון לא הייתה פה, הייתה פה תמיכה חד-משמעית באויבינו מבחוץ ומבפנים.
להלן ההספד המלא לרועי רוטברג:
"אתמול עם בוקר נרצח רועי. השקט של בוקר האביב סנוורו, ולא ראה את האורבים לנפשו על קו התלם. אל נא נטיח היום האשמות על הרוצחים. מה לנו כי נטען על שנאתם העזה אלינו? שמונה שנים הינם יושבים במחנות הפליטים אשר בעזה, ולמול עיניהם אנו הופכים לנו לנחלה את האדמה והכפרים בהם ישבו הם ואבותיהם.
לא מהערבים אשר בעזה, כי אם מעצמנו נבקש את דמו של רועי. איך עצמנו עינינו מלהסתכל נכוחה בגורלנו, מלראות את ייעוד דורנו במלוא אכזריותו? הנשכח מאיתנו כי קבוצת נערים זו, היושבת בנחל עוז, נושאת על כתפיה את שערי עזה הכבדים, שערים אשר מעברם מצטופפים מאות אלפי עיניים וידיים המתפללות לחולשתנו כי תבוא, כדי שיוכלו לקרענו לגזרים השכחנו זאת?
הן אנו יודעים, כי על-מנת שתגווע התקווה להשמידנו חייבים אנו להיות, בוקר וערב, מזוינים וערוכים. דור התנחלות אנו, ובלי כובע הפלדה ולוע התותח לא נוכל לטעת עץ ולבנות בית. לילדינו לא יהיו חיים אם לא נחפור מקלטים, ובלי גדר תיל ומקלע לא נוכל לסלול דרך ולקדוח מים.
מיליוני היהודים, אשר הושמדו באין להם ארץ, צופים אלינו מאפר ההיסטוריה הישראלית ומצווים עלינו להתנחל ולקומם ארץ לעמנו. אך מעבר לתלם הגבול גואה ים של שנאה ומאוויי נקם, המצפה ליום בו תקהה השלווה את דריכותנו, ליום בו נאזין לשגרירי הצביעות המתנכלת, הקוראים לנו להניח את נשקנו. אלינו זועקים דמי רועי מגופו השסוע.
על-אף שאלף נדרנו כי דמנו לא יוגר לשווא -אתמול שוב נתפתינו, האזנו והאמנו. את חשבוננו עם עצמנו נעשה היום. אל נרתע מלראות את המשטמה המלווה וממלאת חיי מאות אלפי ערבים, היושבים סביבנו ומצפים לרגע בו תוכל ידם להשיג את דמנו. אל נסב את עינינו פן תחלש ידנו. זו גזרת דורנו. זו ברירת חיינו - להיות נכונים וחמושים חזקים ונוקשים או כי תישמט מאגרופנו החרב - וייכרתו חיינו.
רועי רוטברג, הנער הבלונדיני הצנום, אשר הלך מתל אביב לבנות ביתו בשערי עזה, להיות חומה לנו. רועי - האור בלבו עיוור את עיניו, ולא ראה את ברק המאכלת. הערגה לשלום החרישה את אוזניו, ולא שמע את קול הרצח האורב. כבדו שערי עזה מכתפיו ויכלו לו."
יתכן שמודי, איש התקשורת המוכשר והמשתף פעולה עם אויבינו, לא רצה שתראו את המשפטים המסומנים בקו!

תאריך:  13/08/2014   |   עודכן:  13/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יצא המרצע משקית הזבל 2
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 21 ]  כתוב תגובה 
1
חופש הביטוי
אהרון שחר  |  13/08/14 12:40
 
- קציצות
בורק  |  13/08/14 13:39
 
- יש לכותב מספיק צרות,
שחר, עזוב.  |  13/08/14 14:40
 
- גם היטלר היה מנהיג תנועה חברתי
אהרון שחר  |  13/08/14 21:05
 
- ואפילו התייעצתי עם אחותך.
שקלתי את הצעתך  |  14/08/14 13:28
 
- בעיה בהבנת הניקרא
קורא העיון  |  15/08/14 15:14
 
- אם דיין הבין אשמתו כפולה ומכופ
אהרון שחר  |  16/08/14 09:10
2
ערוץ 2 ככלי אינדוקטרינציה
יאיר4  |  13/08/14 14:02
 
- ערוץ2הבוגדני מנהל גם את ערוץ
ישע   |  13/08/14 14:47
3
תומך בטרור ורצח הומוסקסואלים
שמאל צבוע ובזוי  |  13/08/14 14:15
4
בר-און והעצני צריכים להתחתן.
אהוד פרלסמן  |  13/08/14 14:16
5
התקשורת מנצלת את חופש הביטוי
ישע  |  13/08/14 14:36
6
תגובה
צנחן  |  13/08/14 15:31
7
כותב הכתבה קרא לכתבתו ביחס
צורי  |  13/08/14 15:32
8
חרטא ברטא
משהמוישה  |  13/08/14 15:53
 
- בעיה בהבנת הניקרא
קורא בעיון  |  13/08/14 19:28
9
דוגמא למבחן נאמנות לברנג׳ה
שקול  |  13/08/14 17:16
10
מודי בר און הוא לייצן
אייל.ב  |  13/08/14 17:48
 
- גם אני חשבתי תמיד שהוא
ספוילר  |  13/08/14 18:48
11
להבין נרטיב או לאמץ נרטיב
באום  |  13/08/14 21:22
12
מודי בר-און
איציק קמרי  |  14/08/14 08:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
עידן יוסף
המועצה לשידורי כבלים ולווין דחתה את בקשת שר התקשורת להסיר את הערוץ בעקבות דברי הסתה נגד ישראל    החליטה כי לא נמצאה עילה להסירו, אך הפיקוח יוגבר
רפי לאופרט
עד כה "צוק איתן" הוא מבחן חיובי לצה"ל ברמת הכוחות הלוחמים, לכיפת ברזל ברמה הטכנולוגית ולרשויות המקומיות על הפקת לקחים מאירועים קודמים בצפון ובדרום ועל הערכות ותפקוד משופרים. הוא מבחן שלילי להנהגת המדינה, לקבינט ולדרך בה ניהלו ובה הם מנהלים את האירוע הכולל
ציפי לידר
בשולי הכותרות: רק בישראל יורים ועולים    מדברים אמונה: פרשת וינטר - הכותרות והעוּבדות    גַּלַּאי המנהרות - עלוּת מול תועלת    עדנה סרוסי: בדם, אש וטבעת נישואין    מע"מ 0: לא חכם לא צודק    ולקינוח פסוקו
הדר פרבר
שר החוץ בראיון לג'רוזלם פוסט: כל עוד חמאס שולט בעזה אי-אפשר להתקדם    הלגיטימיות של אבו מאזן אינה קיימת    הסכסוך אינו עם הפלשתינים אלא עם העולם הערבי    "לא" לזכות השיבה
עמי דור-און
היום, בשלבים המתקדמים של הדיון על הדרך הנאותה להפסקת הלחימה, חשוב להעלות לדיון את התביעה הציבורית המושמעת בחוגים רחבים, כי על צה"ל "לכבוש את עזה" כדי להשתלט על כל מוקדי הטרור ולחסל את האיום המנהרתי והרקטי, וגם מה עלול להיות המחיר הפרסונלי של הכיבוש הקרבי הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il