X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על ישראל ליטול הנהגה מוסרית, אולי במסגרת ועידה בינלאומית מיוחדת, להוציא את הגוף הזה אל מחוץ לחוק ברחבי העולם ולהפוך כל מי שחבר בו, אוטומאטית, לעבריין בר-ענישה, כמו הנאצים
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

את רצף מחשבותיי קוטעים מדי פעם הבזקי תמונות מ-"אקציות" הטבח ההמוניות של מרצחי ה'דאולה איסלאמיה' (מדינת האיסלאם), שהייתה יכולה להיקרא גם 'מדינת האיסלאם הנאצית' על האידיאולוגיה של כיבוש העולם ועל הרצחנות מקפיאת הדם, הקרה, ההמונית, השיטתית.
קשה שלא להשוות את ההסעה המאורגנת של הקורבנות במשאיות אל גיא ההריגה, שם הוכנה מראש נפילת הקורבן הירוי ישר לתוך קבר המונים ולראות המשך ישיר ל'איינזץ-גרופן' של הס.ס. שהשמידו כך מיליונים מאחינו ואחיותינו. גם הנאצים החדשים רוצחים שבטים ועמים, דוגמת היאזידים שעליהם גזרו כליה כמו שהגרמנים זממו לעשות לנו. התמונות המרצדות הללו אסור שתיתנה מנוח לכל אדם, ובמיוחד ליהודים.
נפתח בתודה ובהוקרה למי שקם ועשה, וזו ארה"ב ונשיאה ברק אובמה, שעימו יש לנו הרבה ריבים קטנוניים דמויי המשפחה האיטלקית מהסרטים, עד שעתים שוכחים להביט בתמונה השלמה, הגדולה. כאשר העולם החל להפנים את הממדים והמאפיינים האמיתיים של האיום, אל מי הופנו המבטים באופן טבעי? ממי ציפו שיפעל, שיעשה משהו? מן הפיינשמקרים של אירופה? משני בעלי היומרה הגלובאליים האחרים, סין ורוסיה? זו רק אמריקה, שממנה דרשו מעשה הצלה אנושי, ומיד. לו אני אמריקני, הציפייה הזאת גופה, הייתה ממלאת אותי גאווה.
אם אובמה אינו מכיר את המושג היהודי "תיקון", יש סביבו מספיק יהודים להסביר לו, שהמטוסים שהוא שולח להפציץ את טורי המרצחים לובשי השחורים (מזכיר משהו?), הם תיקון למטוסים ההם, שנשיא אמריקני אחר סרב לשלוח כדי להפציץ את פסי הרכבת ההם.
לאחרונה נודע, שאובמה שולח גם יחידות מיוחדות למשימות קרקעיות מול כוחות הרשע. כל הכבוד לו, שלמען המטרה הקדושה של הצלת נפשות הוא אינו מהסס לסטות ממדיניותו הקבועה שלא להתערב.
בעקבות ההנהגה המוסרית האמריקנית, היכן היא ישראל? עם הזיכרונות החתומים בבשרנו, האם איננו חייבים לתבוע גם מעצמנו מעין 'תיקון' למה שלא יכולנו לעשות באותם הימים כאשר היינו כאן מעטים, חסרי אונים ותחת שלטון זר?
איננו יודעים את התשובה, אך לדמיין מותר שיום אחד יגלו היסטוריונים שגם יהודים בשליחות מדינתם השתתפו שם בהצלת קורבנות מהשמדה ובהחשת עזרה ופדות לשורדים. הלא פיסית אנחנו קרובים הרבה יותר לזירת הג'נוסייד מאשר האמריקנים, וגם איננו חסרים את היכולות הצבאיות הדרושות.
אולם, לא הכל צבא. קולה של ישראל, מדוע אינו נשמע? מדוע אינה מזעיקה עולם הומניטרי ומלואו נגד הסכנה החדשה הזאת למין האנושי? וגם זאת - בכפרים ובעיירות בגליל מניפים את הדגלים השחורים של המרצחים ויש כבר סטיקרים ונוכחות באינטרנט.
והדגלים הם "הדבר האמיתי", לא חיקוי תוצרת בית. האם השב"כ מתעניין לדעת, מי מביא אותם, ומהיכן? ובכלל, האם הארגון "דאעש" או "ד'א" הוכרז כארגון טרור? ואם לאו, האם ההפגנות עם הדגלים השחורים מותרות בארצנו?
יתרה מזאת, פלוגות הסער האיסלאמיות האלה אינן ארגון טרור רגיל. מצפים היינו, שישראל תיטול הנהגה מוסרית – אולי במסגרת ועידה בינלאומית מיוחדת – להוציא את הגוף הזה אל מחוץ לחוק ברחבי העולם ולהפוך כל מי שחבר בו, אוטומאטית, לעבריין בר-ענישה, כפי שעשו לפורמציות הנאציות אחרי המלחמה. ולמה לא יקים העולם החופשי חיל מתנדבים "בני אור" להילחם נגד בני החושך, ובתוכם אותם האלפים מחלאת אירופה ואמריקה שהצטרפו לנאצים החדשים להרוות את צימאונם לדם, ולו תחת דגל איסלאמי?
יש לישראל ידידים בעולם המצפים ממנה למופת מוסרי. גם בהיותנו שרויים במלחמה איננו פטורים מן החובה הזאת.

תאריך:  28/08/2014   |   עודכן:  28/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לישראל חובה מוסרית בסיוע מול דאעש
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
תחילה ישמיד דעאש את ירדן לגמרי ל"ת
ואז הוא יושמד  |  28/08/14 09:23
2
האחריות המוסרית העיקרית
טיל אוילנשפיגל  |  29/08/14 11:54
3
בשביל מה?
צבי 19  |  29/08/14 20:08
 
- צודק האיש בפולמיקה-אין עניין
ראיס-פוטין-טיל400  |  30/08/14 11:34
4
תשובה אמיתית לדאעש
חיים ק  |  29/08/14 22:40
5
אתה טועה מר העצני
רמץ  |  29/08/14 23:37
6
מסכימה עם אליקים העצני, אבל...
מודאגת  |  29/08/14 23:57
 
- אירופה כבר אבודה-3 מדינות
ראיס-פוטין-טיל400  |  30/08/14 12:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות דאעש
עו"ד דוד סנדובסקי
תופעות הטרור ההמוני, הרצחני והמוקצן של דאעש, בעירק ובסוריה, מחייבת חשיבה חדשנית, שינוי דיסקט ומציאת דרכי טיפול מערכתיות משולבות, גלובליות מסונכרנות, דיפרנציאליות ומעודכנות
הדר פרבר
אמריקנית שלישית נחטפה על-ידי דאעש אשר מאיימים להוציא להורג אמריקנים כנקמה על התקיפות האוויריות בעירק    לפחות 30 עיתונאים נוטפו או נעלמו בסוריה וסכנה נשקפת לחייהם
עידן יוסף
גבר ישראלי נפצע בפגיעת פגז טנק סורי ביקב בצפון הגולן    הוא פונה לבית החולים זיו בצפת    הבוקר נפצע חייל בינוני מירי מן העבר הסורי של הגבול    עיתון סעודי: יוזמה בין-ערבית לפתרון המשבר בסוריה תכלול הקמת גוש אזורי ובינלאומי שיתייצב מול דאעש
יפעת גדות
"גרמי, בבקשה קחי את התרופה שלך, צאי להליכות והמשיכי לרקוד, אני מתכנן לקחת אותך לשתות מרגריטה כשאגיע הביתה, הישארי חזקה כי אצטרך את עזרתך כדי להחזיר את חיי למסלול רגוע
עידן יוסף
מפקד צבא ארה"ב שולל התערבות נגד דאעש בסוריה כל עוד אינו מאיים על ארה"ב    מצרים ואיחוד האמירויות תוקפות מיליציות לוביות טריפולי
רשימות נוספות
דאעש  / מי ומי    | 
הצלחה לצבא עירק ולכורדים מול דאעש  /  עופר וולפסון
"דאעש עלול להגיע לבריטניה"  /  איציק וולף
דאעש טבח 700 בסוריה ו-400 בעירק  /  איציק וולף
הטרור הטוב  /  ציפורה בראבי
עוגיות אל-עבאדי   /  אריאל י. לוין
דאעש פה, דאעש שם   /  אריאל י. לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il