X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין זכות שיבה ולא תהיה זכות שיבה ערבית, כיוון שהערבים פשוט ברחו, בכדי לפנות את השטח לכנופיות הערביות ולצבאות ערב, כדי שאלה יוכלו להשמיד את היהודים ואת המדינה היהודית
▪  ▪  ▪
הפגנה - זכות השיבה [צילום: AP]

החטא הגדול ביותר של השמאלנות הפלשתינית היא המצאת טרגדיה אנושית של גירוש ערבים פלשתינים. זו בראש ובראשונה הונאה שמאלנית ישראלית, שמלמדת את הערבים הפלשתינים לנהל תעשיית שקרים, כדי לשכנע את כל העולם שהעם היהודי אינו צודק ושארצנו אינה שלנו.
השמאל והערבים נלחמים ביהודים כי הם רוצים להיפטר ממדינת ישראל כמדינה יהודית. כבר עתה, כפי שמתעד טוביה טננבום בספרו 'תפוס ת'יהודי', הערבים הפלשתינים בזים לישראלים שונאי עצמם ועמם. בכל אופן מגיע לכולנו לשמוע את האמת לאמיתה.
האמת היא שהערבים והשמאל הישראלי ממיטים על עצמם את חורבנם וזו האמת לאמיתה:
א. שלוש פעמים הועלו הצעות לחלוקת הארץ בין היהודים והערבים הפלשתינים. הצד הפלשתיני הערבי דחה, תוך שימוש באלימות ורצח והתעללות, את כולן. ההצעה השלישית נדחתה לאחר תום מלחמת העולם, למרות השואה, כשהערבים הפלשתינים מסייעים לנאצים להשמיד יהודים, והתעלמו מממנה ומתוצאותיה לחלוטין.
ב. תוכנית החלוקה של ארץ ישראל שהתפרסמה כהחלטת האו"ם על הקמת מדינת ישראל, הייתה הסכמה ישראלית לחלוקת הארץ, כשתגובת הערבים הפלשתינים הייתה איומים במלחמת שמד נגד היהודים והם אכן פתחו בה למחרת החלוקה.
ג. הכוונות של הערבים הפלשתינים בהכריזם מלחמה על היהודים בארץ ישראל היו ברורות מאוד: השמדה. השיר הפופולרי ביותר שלהם היה אז ועד היום: 'חלו אל סיף יקול' - תנו לחרב לדבר.
ד. שלוש שנים לאחר השואה, עמדו שש מאות אלף יהודים בגבם לים, ומנהיג הפלשתינים, הרוצח האכזרי והבזוי שכונה המופתי, ששיתף פעולה עם היטלר, ששיגר להיטלר מכתב בו הוא ממריצו להשמיד את יהודי המזרח באותן שיטות השמדה בהן הוא נוקט כלפי יהודי המערב, קורא לאנשיו הכפולים במספרם מהיהודים להשמיד את היהודים. הערבים הפלשתינים הזעיקו חמש מדינות ערב לסייע להם.
הם הפסידו במלחמה ודמם ורשעותם בראשם, מאז ועד היום. באיזה זכות הרוצחים הפלסטי נאצים מכחישי השואה השפלים האלה מדברים בכלל על זכות שיבה?
ה. הטענות כנגד עם ישראל על "גירוש פלשתינים" או "טיהור אתני של פלשתין", הן שקריות, כי רוב פליטי מלחמת השחרור היו תושבי מישור החוף והעמקים, בעוד רוב יושבי ההר ביהודה ושומרון ובגליל נותרו במקומם.
ו. אדמות מישור החוף ובעמקים היו ביצות או דיונות נטושות בעת שיבת ציון, כששבטים בדווים מטעים נדו ונעו בהם. לא הייתה בהם נוכחות פלשתינית.
ז. שיבת ציון הפריחה וריפאה את השממה הביצתית במישור החוף והעמקים. הפריחה הכלכלית שהביאו עימם עולי ציון משכה למישור החוף גלי נוודים ערבים, ברובם מהגרים זרים, פועלי יום ופלאחים משטחי ההר.
ח. הבריחה הערבית הגדולה. הערבים פשוט ברחו מהארץ בעתות משבר כלכלי, מדיני או צבאי. בריחתם החלה עוד בימי "המרד הערבי הגדול" (1936-1939), והפכה לבריחה הערבית הגדולה במלחמת השחרור.
ט. הבריחה הערבית הגדולה החלה עוד ערב מלחמת השחרור, נמשכה וגברה גם בראשית המלחמה בעוד הייתה ידם של הערבים על העליונה.
י. הבריחה הערבית הגדולה הופנתה רובה ככולה ליהודה ושומרון ולרצועת עזה, ולא עזבו את ארץ ישראל.
יא. אין זכות שיבה ולא תהיה זכות שיבה ערבית, כיוון שהערבים פשוט ברחו, בכדי לפנות את השטח לכנופיות הערביות ולצבאות ערב, כדי שאלה יוכלו להשמיד את היהודים ואת המדינה היהודית. במיוחד לא תעלה על הדעת זכות שיבה מפוברקת שמטרתה חיסול מדינת ישראל.
יב. השואה הערבית פלשתינית האמתית היא השואה שהערבים הפלשתינים ממיטים על עצמם. הכנופיות הערביות הפלשתיניות בעת "המרד הערבי הגדול" רצחו מעל ל-8,000 ערבים פלשתינים בטרור פנימי אכזרי, תוך שהם מונעים קבורה של הנרצחים. זו הסיבה האמתית לבריחה הערבית הגדולה - הם ברחו מפני הטרור הערבי האכזרי.
במלחמת השחרור שוב ברחו הערבים מיוזמתם, גם בשיירות משאיות צבאיות בריטיות, בעוד הצבא הבריטי חונה בארץ ובחסותו. הערבים ממיטים על עצמם אסון בטרור פנים ערבי שהם נוקטים זה כלפי זה. הם ממיטים על עצמם אסון בטרור שהם מפעילים על היהודים כי היהודים תמיד ניצחו, תמיד מנצחים, ותמיד ינצחו. כי האלוהים עם היהודים.

תאריך:  01/10/2014   |   עודכן:  01/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיברוק זכות השיבה
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
אתה יותר פנטי ל"ת
מדאעש  |  1/10/14 16:30
2
חסדאי שוטה וקטן דעת משעשע
קצת אמת על אלוהיך  |  1/10/14 20:49
 
- אלימות מילולית היא רעה חולה ל"ת
משה חסדאי  |  2/10/14 12:51
 
- "השמאל והערבים נלחמים ביהודים"
הפוסל במומו פוסל  |  2/10/14 13:21
 
- של אלימות פנאטית וקנאית חשוכה
אתה נער הפוסטר  |  2/10/14 16:42
3
לא משנה אם הערבים ברחו
ספוילר  |  1/10/14 21:13
4
אין "זכות"! יש טענת השיבה!
עזרא מנצור  |  2/10/14 11:05
5
סיומת מאמרך המצוין לא נכונה
למשה חסדאי, תיקון  |  2/10/14 13:45
 
- אלוהים איתנו ואנחנו בוחרים
משה חסדאי  |  2/10/14 15:50
 
- תשובתך לא לעינן, שאלתי איכן
למשה חסדאי  |  2/10/14 22:23
6
משה חסדאי עונה היטב למגיבים...
ירון זכאי 1  |  2/10/14 22:58
 
- אין תשובה לשוואה יהודי אירופה
גם לירון זכאי   |  3/10/14 12:53
7
כמה תיקונים
אדם הגון  |  3/10/14 05:54
8
הם הקניאוני בלא אל ואני אקניאם
אבי כהן  |  4/10/14 22:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתמר לוין
השופט משה דרורי קובע: הרשות העבירה כספים לארגוני טרור, ידעה שהם יעשו בו שימוש לפיגועים, נמנעה מלפעול לסיכול הפיגועים ולכן נושאת באחריות
איציק וולף
שרת המשפטים הממונה על המו"מ נועדה עם מזכיר המדינה האמריקני במשרדו שבוושינגטון    השניים דנו באפשרויות ההתקרבות בין ישראל למדינות ערב על-רקע המאבק בארגון המדינה האיסלאמית    אחת המטרות - יצירת מנוף לחץ על הפלשתינים גם מצד הליגה הערבית    חידוש המו"מ - אינו על הפרק לעת עתה
ציפורה בראבי
למחמוד עבאס אין מה להציע לפלשתינים ולעולם מלבד מילים הזויות, מאשימות ומתלהמות. ומאחר שהפוליטיקה כיום בעולם היא פוליטיקה של מילים, מייחסים חשיבות לנאום הזה. אבל התשובה הנכונה לפוליטיקה של מילים, היא מילים אחרות ללא התנצלות והתרפסויות. הסברה ישראלית לקוייה.
יוסי אחימאיר
אנשי השמאל מעלים מאוב את הרעיון הנואל של "ועידה בינלאומית", שאינה אלא טריבונל שיחרוץ את דינה של ישראל לנסיגה טוטאלית לקווי 67
משה חסדאי
חייבים לעצור מיידית את זרימת הכספים למערך האירגוניים הפועלים נגד מדינת היהודים    חקיקה חדשה נדרשת לישראל במקביל להקמת סוכנות לביטחון לאומי שתפעל נגדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il