X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כנגד הטרור הערבי והבוגדים במדינת ישראל יש להפעיל מיידית את מצב החרום. מצב החרום מאפשר הטלת הגבלות על חופש הביטוי, פגיעה בזכות השביתה, בחופש ההתאגדות, בזכות הקניין ועוד. כך יש לנהוג כעת כלפי ההסתדרות ולמנוע את השבתת המשק. כך יש לנהוג כלפי שרים וחברי כנסת הפועלים לפירוק הממשלה בעת חרום זו ולפטרם לאלתר
▪  ▪  ▪
הפיגוע בהר נוף ירושלים. תקנות החירום מתאימות למצב [צילום: פלאש 90]

מצב חרום מתרחש כאשר נשקפת סכנה למדינת היהודים ולאזרחים היהודים. זהו המצב שכרגע מתקיים במדינת ישראל. על הכנסת או הממשלה להכריז מיידית על מצב חרום, המאפשר לממשלה לפעול על-מנת להכריז מלחמת חורמה כנגד מתקפת הטרור הערבית והאיסלאמית.
האזרחים היהודים ואזרחים הנאמנים למדינת היהודים, חייבים כעת, לעשות ככל שביכולתם בכדי להגן על חייהם ורכושם, באופן חוקי, ובכדי לתמוך בממשלה כדי שתוכל להכריז מלחמה כנגד הטרור הערבי והאיסלאמי בישראל. למעשה, ההכרזה על קיומו של מצב חרום שניתנה בשנת 1948, ארבעה ימים לאחר הכרזת המדינה, היא בתוקף מאז ועד היום. ההכרזה נחוצה לשינוי התודעה הלאומית והבינלאומית בארץ ובעולם.
אזרחים ישראלים ערבים ויהודים עוסקים בבגידה וטרור כנגד מדינת היהודים. בגידה היא הפרת חובת האמונים של אדם לעמו, למולדתו ולמדינתו וסיועו לאויב במאבקו כנגד מדינת האם של הבוגד, בימי מלחמה. זו עת מלחמה. הסיוע המהווה בגידה עשוי להיות בגילוי סודות צבאיים, סודות מדינה וסודות מדעיים, בהשתתפות בתעמולת האויב נגד מדינת האם, בעריקה לשורות האויב ולחימה במסגרת כוחותיו ובשיתוף פעולה עם צבא וארגונים החותרים לחיסולה והשמדתה של מדינת האם. במדינת ישראל, קיים עונש מוות על בגידה בפרק ז' סימן ב' של חוק העונשין, התשל"ז-1977 ובסעיף 43 של חוק השיפוט הצבאי, התשט"ו-1955 (כן נותר במדינת ישראל עונש מוות על עבירות לפי חוק עשיית דין בנאצים ובעוזריהם, התש"י-1950). יש להפעיל חוקים אלה כלפי ישראלים וערבים הבוגדים במדינת היהודים ועוסקים בפעילות טרור וברצח יהודים.
כנגד הטרור הערבי והבוגדים במדינת ישראל יש להפעיל מיידית את מצב החרום. מצב החרום מאפשר הטלת הגבלות על חופש הביטוי, פגיעה בזכות השביתה, בחופש ההתאגדות, בזכות הקניין ועוד. כך יש לנהוג כעת כלפי ההסתדרות ולמנוע את השבתת המשק. כך יש לנהוג כלפי שרים וחברי כנסת הפועלים לפירוק הממשלה בעת חרום זו ולפטרם לאלתר. כן יש לשקול פיטורין מיידיים של שרים שאינם מתפקדים כנדרש בעת חרום, כמו השר לביטחון פנים, שרת המשפטים, שר האוצר. שרים אלה מכשילים את זרועות הביטחון ופוגעים בבטחונה של מדינת היהודים.
הפקודה החשובה ביותר: פקודת מניעת טרור אשר נחקקה חודשים ספורים לאחר קום המדינה. עיקרה, מניעת הקמתם ופעולתם של ארגוני טרור. יש להפעילה כלפי ארגונים הפוגעים בבטחון המדינה דוגמת הקרן לישראל החדשה ותנועת 'שלום עכשיו', כמו גם כנגד אנרכיסטים וחברי כנסת ערבים ויהודים התומכים במישרין או בעקיפין בפעולות טרור ערבי ואיסלמי כלפי יהודים ומדינת היהודים. חלקם יש לגרש מהארץ. יש להוציא אל מחוץ לחוק ארגונים חתרניים המכנים את עצמם ארגוני זכויות אדם וארגוני שלום.
הפקודה קובעת איסור על פעילות בארגון טרור, איסור הכולל כל פעולה הקשורה ו/או מזוהה עם ארגון טרוריסטי.
תכליתה של הפקודה היא למנוע כל פעילות של ארגון טרור, לרבות פעילות שהיא רגילה וכשרה לגבי כל ארגון אחר, משום שעצם קיומו של ארגון הטרור מהווה סכנה ממשית לשלום הציבור. כך יש להחיל על ארגון המופתי הפלשתיני. על מנהיגים דתיים ופוליטיים המסיתים לרצח יהודים. על דאעש. על כפאח. על התנועה האיסלאמית בישראל. על הרש"פ. על החמאס. על הג'יהד האיסלאמי. על הארגונים התומכים בכל אלה כלכלית ומדינית.
תקנות ההגנה (שעת חרום) מתאימות למצב כעת, בשעה בה רשויות הביטחון נדרשות לבצע מדיניות של לחימה בטרור החותר להשמדתה וחיסולה של מדינת היהודים. בכלל זה מופעל הצנזור הצבאי, המפקדים הצבאיים ובתיה"ד הצבאיים. מתוקף התקנות יש לכונן מיידית בתימ"ש צבאיים ששופטיהם מתמנים ע"י הרמטכ"ל, והם מוסמכים לדון בכל עבירה על תקנות ההגנה תוך סטייה מדיני הראיות והמשפט הפלילי, ובסמכותם גם לגזור עונש מוות. הגיעה העת להפעיל עונש מוות כלפי הטרור הערבי והאיסלאמי הקיצוני. יש להוציא להורג מנהיגי טרור גם באמצעות סיכול ממוקד.
מערכת הביטחון וזרועותיה תקבל סמכות נרחבת להפעלת אמצעים לאיסוף מידע, תנאי מעצר ושיטות חקירה. יש למקד סמכות זו כלפי הרש"פ והחמאס, חברי כנסת ערבים, מנהיגות ערבית חתרנית, וארגונים חתרניים העוסקים במימון פעילות חתרנית. לרשויות הביטחון סמכות חיפוש מרחיבה בנסיבות הקיימות, בהן יש חשש סביר לבטחון המדינה. אחד התחומים החשובים בהקשר זה הוא שיטות חקירה של חשודים. יש לאפשר לשב"כ להשתמש בשיטות חקירה יעילות וממוקדות כנגד פעילי טרור, לפגוע בגופם וברוחם, עד כדי עינויים. יש כעת הכרח בהשגת המידע לצורך הגנה על חיי אדם. זהו מצב של פיקוח נפש. על היהודים להתלכד ולהיקהל ולהגן על עצמם. על מדינת היהודים להתאחד ולהתלכד ולנצח את הטרור הערבי והאיסלאמי ואת אויביה מבית ומחוץ. בעזרת השם נילחם וננצח.

תאריך:  18/11/2014   |   עודכן:  18/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצב חרום
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כוח.הצעה מצויינת שתגביל
רותי איזיקוביץ  |  18/11/14 11:35
2
די להבליג מול טרור רצחני!
דודי30  |  18/11/14 14:33
 
- הראשים לא טועים.הם ריקים מתוכן
ר.א.  |  18/11/14 16:42
3
משה: יופי של רעיון, הכול טוב ו
סתם 1  |  18/11/14 17:28
4
איזה מזל !
אבנר צפוני  |  18/11/14 19:07
 
- בתור מזוהה עם הימין אבנר צפוני
אתה צודק לחלוטין  |  19/11/14 05:12
 
- אבנר צפוני שנינו אחים יהודים
משה חסדאי  |  19/11/14 06:29
 
- עם אח כמוך, עדיף ללא משפחה
ירחם השם  |  19/11/14 09:21
 
- תראו תראו חסדאי אח צבוע ונאלח
זאת מבינים כולנו  |  19/11/14 09:30
 
- אבנר צפוני וחברו לשנאת חינם
משה חסדאי  |  19/11/14 17:24
 
- אם יש אלוהים, הוא לא בליבך.
חיסדאי, אל תתבלבל  |  20/11/14 10:49
5
מעסיקים ערבים כאילו יש שלום
אלון פלג  |  19/11/14 09:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ד"ר עודד ערן
יש לראות את תוצאות הוועידה ברבת-עמון כמסויגות וזמניות. כל קבוצה של פלשתינים או ישראלים יכולה בקלות להסית למצב, שיביא להתפוגגותן. המאמצים ברבת-עמון לחדש את תהליך השלום היו לא יותר ממס שפתיים
איתמר לוין
ברוח הסטטוס-קוו והאיפוק, מן הראוי לקבוע שקורבנות הפיגוע בבית הכנסת אשמים כמו הרוצח. לא מסכימים? הוויכוח שלכם הוא לא אתי
איציק וולף
שני מחבלים נכנסו לבית כנסת ברחוב אגסי בשכונת הר נוף בירושלים והחלו לתקוף מתפללים בגרזנים ובסכינים    ארבעה אנשים נרצחו, בהם הרב משה טברסקי, ראש כולל "תורת משה"    שלושה נפצעו קשה    נתניהו יכנס התייעצות ביטחונית לאחר שהצהיר: "נגיב ביד קשה"
רפי לאופרט
מלחמת טרור היא מלחמת שחיקה. אינתיפאדה היא מלחמת טרור ולכן גם היא מלחמת שחיקה. הסכנה באינתיפאדה היא היגררות ממסכת עימותים מוגבלת שמתרחשת באזורי איו"ש ועזה, למערכת עימותים חריפה בהרבה, שנגררים אליה גם גורמים בקרב ערביי ישראל. התהליך הופך מנסיונות לשבש סדרי חיים ולהפעיל לחץ פוליטי, לתהליך ספירלי מסלים של אלימות ואלימות שכנגד שהעצבים, הפחדים והאמוציות מנהלים אותו
משה חסדאי
זו אינה מלחמה הנושאת נפשה לחרות האדם. זו מלחמה החורטת על דגלה השמדה ושיעבוד של ילדים ונשים, יהודים ועמים. תכלית המרד הערבי והמוסלמי היא ההרס והמוות, ובהיותו כזה הריהו חסר היגיון. המרד הערבי הפלשתיני, המרד המוסלמי הג'יהדיסטי, אינו שומר אמונים ל"הן" הכלול בו, ובוודאי לא ל"לאו", בהיותו טרוריזם טוטאלי הדוגל במוות לערבים וליהודים כאחד
רשימות נוספות
בספרד יצביעו: הכרה במדינה פלשתינית  /  מחלקה ראשונה
פגישה משולשת בין נתניהו, עבדאללה וקרי  /  עופר וולפסון, עידן יוסף
הותר לפרסום: סוכל פיגוע דקירה  /  איציק וולף
'שני צדדים' לרצח עם  /  אורי שרגיל
אנחנו ואפסנו עוד בישראל?!  /  איתן קלינסקי
אינתיפאדה בי-ם: האם הנבואה תגשים עצמה?  /  ד"ר קובי מיכאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il