X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפלשתינים מתנגדים למהלכי החקיקה האחרונים בישראל אך בטוחים שבסופו של דבר הם יקלו על מאבקם בישראל בזירה הבינלאומית. לטענתם, מהלכים אלה רק יעצימו את הסכסוך ולא יפתרו אותו
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. אקט של ענישה קיבוצית? [צילום: פלאש 90]

הפלשתינים עוקבים בעניין רב, בימים האחרונים, אחרי הדיונים בישראל בעניין "חוק הלאום" וכוונת ראש הממשלה נתניהו לקדם הצעת חוק לשלילת תושבות וזכויות סוציאליות ממבצעי פיגועים.
החשש הפלשתיני המידי הוא יותר מהצעת החוק שתטיל סנקציות על מבצעי פיגועים, מסיתים ובני משפחותיהם והם רואים בה כלי נוסף של ישראל, במסגרת מדיניותה מאז 1967, להפעיל לחץ על התושבים הערבים במזרח ירושלים כדי שיעזבו את העיר ולייהד את ירושלים.
הפלשתינים טוענים כי הצעת חוק כזו מנוגדת לחוק הבינלאומי מכיוון שהיא נוקטת ענישה קיבוצית ומטרתה לבצע "פעולות גירוש וטיהור אתני של אזרחים ערבים ממולדתם וממקומות מגוריהם".
העיתונות הפלשתינית היוצאת לאור במזרח ירושלים עוסקת בהרחבה בנושא "חוק הלאום" והוויכוחים הפנימיים בישראל לגביו.בקרב הפרשנים הפלשתינים יש הסכמה כי מדובר בחוק "הסותר את הדמוקרטיה, זכויות האדם והשוויון" ופוגע, כביכול, בזכויותיהם של ערביי ישראל.
מאמר המערכת של עיתון "אלקדס" היוצא לאור במזרח ירושלים הזהיר את ממשלת ישראל מההשלכות של חוק הלאום על המשא-ומתן העתידי בין ישראל לפלשתינים.
"החוק הזה מציב מכשול חדש בפני מאמצי השלום, במיוחד שההנהגה הנוכחית הישראלית ניסתה במהלך המשא-ומתן הקודם לכפות על הצד הפלשתיני להכיר בישראל כמדינה יהודית וכמדינה לעם היהודי, דבר שהפלשתינים דחו וידחו" נכתב במאמר.
בשורה התחתונה, המסר שמקרינים הפלשתינים לישראל בעקבות מהלכי החקיקה האחרונים הוא אזהרה שצעדים אלה יגבירו את בידודה של ישראל בזירה הבינלאומית ולא יפתרו את הסכסוך אלא יעצימו אותו.
מבחינת הפלשתינים, תהייה זו הצלחה עבורם, ישראל תמשיך להצטייר בעולם כמדינה גזענית והרשות הפלשתינית תוכל להיאבק בישראל בזירה הבינלאומית ביתר קלות.

תאריך:  25/11/2014   |   עודכן:  25/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוק הלאום והשפעתו על הפלשתינים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמוס גלבוע
הבעיה שלנו עם הפלשתינים היא בראש ובראשונה בתחום המדיני בזירה הבינלאומית. שם הם מנצחים אותנו. מעמדנו מידרדר בהתמדה, ואין עוצר. רק מהלך חריג ומפתיע עשוי לעצור את ההתדרדרות ולחסום את האסטרטגיה המדינית החכמה של הפלשתינים. והמהלך הוא להכריז רשמית שאנו מכירים במדינה פלשתינית, שגבולותיה והסדרי הביטחון ייקבעו במשא-ומתן בינינו לבין הפלשתינים, כחלק מהסדרי שלום עם מדינות ערב ה"מתונות"
מרדכי צבי
תמונות של הר נוף בכ"ה מרחשון תשע"ה קישרו אותנו לתמונה של אולקוץ' בכ"ה תמוז שנת ת"ש. שנה שבה תש כוחנו אבל לא נפלה רוחנו. ובינות להן, חוזרים המראות של שנת תרפ"ט בחברון עיר אבותינו
עידן יוסף
שלושה ישראלים הותקפו ליד ישיבת שובו בנים בעיר העתיקה בירושלים, שניים מהם נדקרו    שוטר נפצע קל בפיגוע דריסה בכיכר אדם
יניב הלפרין
האקרים פרו פלשתינים, חברי AnonGhost, פרסמו שמות, מספרי תעודות זהות ופרטים רגישים נוספים על תלמידים ישראלים, במסגרת מתקפת סייבר שמנוהלת על ישראל מאז פרוץ המהומות בהר-הבית
בעז שפירא
מי גיבור ויעבוד בקצביה או משחטת עופות כשלצידו רוצח פוטנציאלי נוסף? מי יהין לעלות על אוטובוס שמאחורי ההגה יושב אדם שטוף שנאה והסתה שכל הווייתו מכוונת אל הרגע המכונן בו יעשה מעשה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il