X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
השבוע נמצא הכוכב אוראנוס המביא איתו אנרגיה של שינויים מהירים ולא צפויים בזווית מאתגרת וקשה אל פלוטו כוכב השינויים העמוקים ביותר, בשמיים
▪  ▪  ▪
אוראנוס [צילום: נאס"א]

מצב הכוכבים הכללי בשמים לשבוע זה צורך בשבירת מסגרות, תפיסת עולם וסגנון חיים.
כוכב אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת, יוצא השבוע מהנסיגה בה שהה בחודשים האחרונים ומתחיל במסעו במסלול הישר, עד שייכנס בפעם הבאה לנסיגה בחודש יולי 2015.
השבוע נמצא הכוכב אוראנוס המביא איתו אנרגיה של שינויים מהירים ולא צפויים בזווית מאתגרת וקשה אל פלוטו כוכב השינויים העמוקים ביותר, בשמיים.
במפת המדינה בשלב הזה נמצא אוראנוס במקום המייצג אותנו כעם המוכן לצאת מהשגרה, לסגור מעגל ולשבור את הדפוסים שהיו ידועים עד כה עם שכנינו הערבים וגם ביננו לבין עצמנו. הבעיה היא שגם הערבים חשים כמונו וגם להם יש צורך בשבירת דפוסים משכבר הימים.
באופן כללי בכל השנים האחרונות, אנו עדים לכך שקיימת התעוררות ורצון לחופש ושחרור ממוסכמות ברחבי העולם בנושאים שונים, בעיקר אתניים כשכמובן כול אחד בטוח שהוא צודק.
כל מלחמה על בסיס אתני היא מאוד אישית מאחר שהיא נוגעת בתפיסת העולם הפרטית של הצד הנלחם וגם המעורבות בה הינה בדרך כלל מקסימלית. ולכן, מלחמה זו תמיד תהייה קשה מהרגיל כיוון שלצד הנדחק אל הפינה יש תחושה שאין לו מה להפסיד ואז הוא פועל יותר באגרסיביות, כולל התאבדות עובדה שמסבירה את התעוררותה של האיתיפאדה לאחרונה.
גם ברמה האישית ירגישו בכך בעיקר ילידי המזלות שנולדו בשליש האמצעי של המזלות הבאים: טלה, מאזניים, גדי, סרטן, בתולה ועקרב. ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תקבלו אותם בברכה כיוון שעמוק בתוך עצמכם - רציתם בזאת, כך שאתם אמורים ליהנות מהתוצאות.
כל שאר ילידי המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שכן ציינתי ולא יתנגדו לשינויים.
להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון. כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי.
אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.
כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.
בהשפעה היותר קשה של הכוכב במזלות שציינתי עלול להיווצר דחף פנימי שידחוף אתכם לשבור מסגרות שכבר לא מתאימות לכם יותר.
ולסיכום, אולי תקל על כולנו הידיעה שכוכב אוראנוס בתפקידו הבסיסי נועד לנפץ את העבר כדי להוביל לקדמה. נכון שדרכו מהירה וחסרת סבלנות, אך אלה שיסכימו איתו ייהנו ממנו יותר לעומת המתנגדים לו, שבכל מקרה יבצעו את השינוי, אלא שיאלצו "לשלם" עבורם מחירים יותר משמעותיים.

תחזית שבועית כללית

טיפ לילידי השבוע - השבוע נפתח בסימן היכולת הורבלית המצויינת שלכם, כך שבכל פעם שתצטרכו לשכנע את הקרובים לכם לפעול, תצליחו מעל המשוער. נצלו שבוע זה לפתירת קשיים ביחסים.
טלה - אלה מכם שנולדו סביב מחצית המזל עדיין חווים את השינויים ואת הצורך הפנימי הבלתי מתפשר שלכם לעצמאות. אתם בהחלט חושבים נכון רק שמומלץ לכם לא לעשות שום דבר באופן אימפולסיבי, אלא לחכות עם הדברים ולעשותם לאט-לאט. השינויים בחייכם עדיין אינטנסיביים ולכן מומלץ לכם לחשוב היטב לפני כל החלטה על-מנת שלא תעשו את הדברים בצורה מהירה אך שגויה.
שור - השבוע מתחיל בביקור הירח במזל שלכם עובדה שמלמדת על היותכם רגישים יותר מתמיד ביחס לצרכים האישיים שלכם ובשאלה שלכם את עצמכם, האם אתם מסופקים בכל מה שאתם מבקשים לעשות. הכוכב מארס נכנס אל בית הקריירה שלכם ולכן נראה שתקבלו עוד אחריות בתחומים אלה, אך תרגישו שאתם עושים את הדברים בלחץ ולא מתוך תחושת שמחה. נסו לזרום עם הלחץ ולא להתנגד לו.
תאומים - כוכבים רבים נמצאים בבית השותפויות שלכם במקביל להשפעה של הכוכב יופיטר המביא איתו שפע של אירועים. מאחר שכוכב יופיטר נכנס השבוע לנסיגה, הוא יעצים את העובדה שאתם מאוד מתלבטים ביחס ליכולת שלכם להגיע למיצוי במקום בו אתם נמצאים, בין אם זה אישי ובין אם זה מקצועי. נראה שהסבלנות שלכם עומדת להתפקע לעיתים קרובות מדי ואתם מאוד מתאמצים, אך גם מצליחים לשמור על שלוות נפש חיצונית.
סרטן - הכוכב יופיטר נמצא אצלכם בתקופה הזו בבית הכספים שלכם. ואכן בחודשים האחרונים היו לכם הכנסות משמעותיות, אך במקביל גם הוצאות שלא תיכננתם אותם, אך נאלצתם לבצע אותם בגלל העובדה שארועי החיים היו כל כך משמעותיים שהייתם מחויבים לעמוד במילה שלכם ולקיים את הבטחותיכם. אתם עוברים שינויים מאוד עמוקים ואינטנסיביים בסגנון תפיסת עולמכם ולכן, חשוב מאוד לשמור על איזון בתקופה זו.
אריה - בשבוע הקרוב יבצע הכוכב יופיטר את תחילת נסיגתו במזל שלכם ולכן אתם המזל שיותר מכולם תחושו בכוונותיו של יופיטר מצד אחד להיטיב איתכם עד מאוד, אך מצד שני יביא לכם את העוצמות החדשות מאוד בגדול כך שלעיתים תצטרכו מנוחה כי לא תוכלו להכיל את כל השפע בבת אחת. זה בדיוק הזמן בו לקחת קצת פסק זמן לעצמכם בצורה מכוונת, כדי לעזור לכם להתמודד עם כל ההתרגשויות.
בתולה - נסיגתו של הכוכב יופיטר בבית תת ההכרה שלכם רק תעצים את היכולת שלכם להיות קשובים לאנשים אחרים באופן שכזה שתוכלו להבין את המניעים הפנימיים שלהם ובדרך זו גם תוכלו לעזור להם כפי שאתם רוצים. באותו הזמן, תוכלו גם לעזור לעצמכם כיוון שזה בדיוק השלב שבו תוכלו לעשות שלום עם עצמכם ועם נושאים שכבר הרבה זמן אתם מרגישים מתלבטים או חסומים לגביהם.
מאזניים - במהלך כל השבוע הקרוב תהיו מאוד עסוקים בצורך שלכם להיות יצירתיים וביכולת שלכם להחצין את עצמכם בתחומים השונים של החיים ובעיקר אלה הדורשים שאר רוח. אלה מכם שיש לכם ילדים תוכלו להיעזר בהם בכל המקומות בהם אתם עדיין לא מרגישים בטוחים וצריכים עזרה. בכל מקרה, מבחינה פיזית תרגישו שאתם מקבלים כוחות לבצע את התוכניות שמזמן רציתם, אך התעכבו לכם.
עקרב - נראה שהנושא הכספי עדיין ממשיך להטריד אתכם כיוון שלא נראה שחל שינוי משמעותי בדרך ובסגנון חייכם . לא בטוח שכל המקורבים לכם מוכנים להמשיך ולהקשיב לסיבות שאתם נותנים לכולם ובעיקר לעצמכם בנוגע להתנהלות שלכם. הכוכב מארס שיימצא במזל דלי במשך כל החודש הקרוב שהוא גם בית המשפחה שלכם, יכניס אתכם ללחץ אך גם לעשייה, וזה למעשה הדבר הטוב שיקרה לכם החודש.
קשת - ניתן להגיד שאתם נמצאים בחודש יום הולדת שהוא גם חודש שבו יתרחשו הרבה אירועים טובים ומשמחים עבורכם. מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם כך שזה מלמד על התרחשויות חביבות שיתרחשו בהשפעת הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים והן על כספים. גם כוכב התקשורת שיהיה במזל שלכם, ייתן לכם את כל היכולת והעוצמה הדרושה להביע את עצמכם בדרך שתבחרו לעשות זאת.
גדי - בשבוע הקרוב יתעורר בית הכספים שלכם ויישאר שם גם במשך כל החודש הקרוב. נראה שאתם עומדים להיות מוטרדים מכך שיש לכם התחייבויות כספיות, אך עדיין אינכם יודעים כיצד תצליחו להתגבר עליהם ולעשות הכל בזמן כפי המתוכנן. מומלץ לכם לשתף רק אנשים שאתם סומכים עליהם בתוכניות שלכ, כיוון שכל השאר שממילא לא יכולים לעזור לכם, אין טעם לשתף אותם במה שעובר עליכם.
דלי - הכוכב מארס עבר מהשבוע למזל שלכם וכך יישאר במהלך כל החודש הקרוב. זה בדיוק הזמן שבו תרגישו הרבה יותר אסרטיביים ועומדים על הרצונות שלכם בכל פעם שתחשבו שאולי מישהו שולל מכם זכות כלשהי. מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה יותר להחצין את היכולות שלכם, ולא לפחד להראות גם לאחרים שאתם מאוד נחושים לעמוד בכל תוכניותכם ולסיימם בזמן.
דגים - הכוכב מארס נכנס אצלכם לבית תת המודע כך שבתקופה הקרובה תהיו הרבה יותר קשובים לצרכים הפנימיים שלכם ולא תהיו מוכנים לקבל תשובות שטחיות כתוצאה סופית לאירועים שהתרחשו בחייכם. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להחליט מהו הדבר הנכון לכם, כדי לדעת מהו הכיוון שאליו אתם שואפים וחותרים אל האמת הפנימית. ייתכן שתרגישו פעמים של חוסר מנוחה, ולכן יהיה זה גם נכון לעסוק בפעילות ספורטיבית.

תאריך:  06/12/2014   |   עודכן:  06/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מגזין הטכניון
"בעיניי, הרובוטיקאים הם האלכימאים המודרניים"    ראיון עם פרופסור הוד ליפסון על אבולוציה, רובוטיקה והדפסת תלת-ממד
טובה ספרא
זהו זמן שחשוב למצוא את הדרך לשיתופי פעולה אצלנו בשל המצב הביטחוני ובשל חוסר הוודאות מחמת מה שמתרחש בשכונה בה נמצא הבית שלנו    השבוע, הזדמנות לחשיבה מחוץ לקופסה תועיל להשיג מטרות    תחזית שבועית אסטרולוגית: 11.12.14-5.12.14
אלי אלון
בור בעומק 8-7 מטר נפער לפני כשבוע בשביל מול מושב חמ"ד עליו הולכים מדי פעם גם בשעות הערב הולכי רגל ונוסעים עליו במהירות טרקטורונים שעלולים ליפול ולמעוד לתוכו. למרות הסיכון הפוטנציאלי הגבוה לאסון, שכן אף ממרחק 10 מטר לא מבחינים בבור העמוק, איש לא טרח לפחות לגדר ולסמן המקום
לאה טרן
עמוס עוז מביא את הבשורה, עונת חורף במוזאון והפקה קהילתית של האופרה "חליל הקסם"
ד"ר אדית דניאל
הרבה אנשים לא מבינים עד כמה נושא התזונה קשור בקשר הדוק לכאב הראש שלהם, עד כמה תכני המזון והחומרים שבו יש להם השפעה על המוח, כמו גם חומרים אחרים שאינם מזונות שנצרכים באופן קבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il