שליחים רבים מארץ ישראל שהגיעו לפולין לא פסחו על ביקור בקלוסובה . רוב בוגרי "קיבוץ" קלוסובה עלו לארץ ישראל לאחר תום תקופת הכשרתם. השתלבו בעיקר ביגור ובגבעת השלושה, וכן ברמת רחל, רמת הכובש, גליל ים,גבעת ברנר קיבוצים נוספים של הקיבוץ המאוחד ועוד. יעל שוהם מספרת כי רבים מיוצאי הכשרת קלוסובה שמרו על קשר אחד עם השני גם לאחר עליתם ארצה.
בחדר האוכל בקלובוסה הייתה תלויה סיסמה רקומה באותיות זהב על בד אדום שכתב אחד מהשליחים הארץ ישראלים המחנך אברהם גוברמן וזה לשונה: "תורת החלוציות העברית אכזרית במעשיותה ונפלאה במהותה" גוברמן חיבר גם את "המנון קלוסובה" שיוצאי קלוסובה נהגו לשיר אותו באידיש ובעברית בהנאה וגעגועים גם לאחר עליתם ארצה..
שמו של קיבוץ ההכשרה של קלוסובה ודרך פעולתו יצא למרחוק וכל קיבוצי ההכשרה שהוקמו אימצו את דרך קלוסובה כמודל להכנתה נאותה לחלוץ.
בסוף 1937 נעזב קיבוץ קלוסובה .השלטונות הפולניים דרשו להפסיק עבודת יהודים והם פוטרו גם המחצבה והמנסרה נלקחו מבעליהם היהודיים ועברו לבעלות פולנית. בתקופה זו הוקמו במקום קלוסובה גושי הכשרה בערים ועיירות שנקראו "גושי קלוסובה" ופעלו ברוח ההכשרה שפורקה ועל-פי עקרונותיה.
בכנס שנערך בקיבוץ יגור בשנת 1934 אמר יצחק טבנקין על קיבוץ קלוסובה "הערכים החומריים שנוצרו על-ידי אותם חוצבים באבן-אינם ממצים את הערך האנושי הגלום במעשיהם. האבן לא הייתה רק אמצעי לקבלת שכר, אלא בעיקר כדי לחולל שינוי בעצמם. את האבן חצבו למען חצוב באדם".
בשנת 2006 יצאה קבוצת ישראלים, דור שני ושלישי לבוגרי קלוסובה ובראשם יעל שוהם ואחיה ישי ליפשיץ לביקור בעיירה רוקוניטנה ובסרני. הם ביקרו באתר המחצבה בו עבדו הוריהם סביהם. מספרת יעל: "ירדנו לעבר המחצבה הענקית שעדין עובדת נגענו באבנים הקשות, הצטלמנו עם האבנים והרכבת המובילה את האבנים החצובות והרגשנו תחושה של קשר".