X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הגיל מביא עימו תחלואים כלליים כאלו שהם תולדה ישירה של רעילות במערכת - עייפות, חוסר אנרגיה, חוסר רעננות והשאלה היא האם תהליכי התבגרות, בגרות ואף זקנה, חייבים להיות מלווים בכאבים, סבל נפשי או פיזי או אולי משהו בתפיסה שלנו
▪  ▪  ▪
לשמור על מראה צעיר [צילום: פלאש 90]

מהו באמת הסוד של האנטי איינטי אינג? האם זהו רק דבר חיצוני לשמירת המראה הצעיר והמושך אותו ואליו שואפים שחקנים, רקדנים, בדרנים, זמרים ואנשים בכלל המופיעים בציבור ועל במה ולא רק בכל העולם - וגם את כולנו כל אדם ואדם.
מה שבטוח, שמירה על תאי גוף צעירים נקיים ובכושר, מתאפשרת וקשורה לשמירה על כושר בכל הרמות, בכל האגפים של החיים. זה עוזר בשמירת הזיכרון, הריכוז, החשיבה, הרגש, יכולת לתפקד תחת לחץ, לעמוד במשימות, לביצוע ומימוש מיטבי, עוזר להישאר בפוקוס גם כשהכל סוער מסביב.
יכולת להישאר עם אנרגיות חיוביות, רצון טוב וסבלנות, יכולת לחלק את האנרגיה של היום בצורה נכונה בלי ליפול לתוך נפילות אנרגיה של עייפות באמצע ביצוע מטלות ומשימות. כל אלו והרבה מעבר, הם טיפונת בים מכלל הסיבות מדוע כדאי לשמור על גוף נקי מבפנים - נקי מרעלים ואולי הסיבה הכי טובה מעל הכל היא מניעת מחלות מכל סוג הן פיזיות והן נפשיות - כי כולן וללא יוצא מן הכלל, נשענות על לכלוך מצטבר ורעלים בתוך הגוף ומערכות הגוף השונות.
ככל שמתקדם הגיל, חובה עלינו לשמור יותר. הגיל מביא עימו תחלואים כללים כאלו שהם תולדה ישירה של רעילות במערכת - עייפות, חוסר אנרגיה, חוסר רעננות. והשאלה היא האם תהליכי התבגרות, בגרות ואף זקנה, חייבים להיות מלווים בכאבים, סבל נפשי או פיזי או אולי משהו בתפיסה שלנו על תהלכים אלו ועל הזקנה גורם לכך שנחווה ונתמודד עם מסורת, התבגרות והזדקנות בצורה הרגילה - איך שחינכו אותנו לחשוב ומה שהורגלנו לראות. אך אולי אם נבין את הגרעין של איך המנגנון של אנרגית החיים עובד לטובתנו או לרעה, נוכל לשנות או לעצור את שעון החול מלרוץ קדימה וליפול ולהיסדק או להישבר.
מה שאחראי במערכת שלנו על הוצאת רעלים - היציאה היומית - האם זוהי באמת כמות הרעלים שגופינו צובר בפועל והאם יציאה אחת ביום מספיקה? אצל תינוק שנולד ואצל ילדים, אנחנו נראה מספר יציאות ביום כציון למצב טבעי ונכון של הגוף, אנשים בוגרים אומרים כן יש לי יציאה יום כן יום לא והם חושבים שזה נכון -אך לאן הפסולת הולכת - מה קורה איתה, איך היא משפיעה מבפנים -המון מידע שאנשים לא חשופים לו - למה? פשוט כי זה קרוב בתוך הגוף ואין גישה לראות ו/או לדעת מה באמת קורה לנו מאחורי הקלעים במערכת הפיזית פנימה.
אך הפסולת לא נחה, היא מעייפת ומדלדלת את מכסת האנרגיה הקיימת, מה שתורם להזדקנות וחולי מכל הסוגים. מה שתורם לחולשה כרונית של מערכת החיסון וכל אחד על-פי התורשה בה המערכת כבר חלשה ופגועה.

ניקוי רעלים מהו?

לא סוד שהמים, האוויר, והמזון וכל דבר עימו אנו באים במגע, אפילו צעצועים של ילדים ו/או חיות בית - מספקים במגע עימם חומרים רעילים לגוף. אנו מורעלים יום יום, שעה שעה ודקה דקה והשעון מתקתק לרעתנו. הגוף שלנו, מערכת החיסון ומערכת ניקוי הרעלים, מנסים בכל כוחם להגביר את הקצב של הניקוי - אך העול קשה מנשוא והמערכת שלנו לא עומדת בעומס. עובדה, בתי-החולים מלאים. וגם מי שלא מגיע לשם, נופל לאין סוף סוגים של מחלות אקוטיות או כרוניות וזה הפך לשגרה, כולל באנשים ממש צעירים, כולל בתינוקות, ילדים ונוער. בני-אדם התרגלו לחשוב שזה נורמלי להיות חולה.
עובדתית הגוף שלנו מורכב מ-80% תאים שכל תפקידם הוא לדאוג לניקוי הגוף - תאי הריאות, תאי הכבד, תאי הכליות, תאי המערכת שתן, תאי העור, תאי כיס המרה. כולם אחראיות גם יחד כל יום, כל היום וללא מנוחה, לדאוג שמתכות כבדות, רעילות, לא יצטברו במקומות שונים בגופנו, ששאריות של חומרי הדברה ימצאו את דרכם החוצה, שתרופות אנטיביוטיקה והורמונים שאנו אוכלים דרך המזון ואכילת בשר או פשוט לוקחים בעצמנו לא ישקעו בתאים וישנו את תפקודם בצורה שתגרום להם להיהפך לסרטניים.
מצד שני, לאחרונה למזלנו גוברת המודעות הבריאותית לחומרים זעירים, הנישאים באוויר (תעשייתי בעיקר) הנספגים בגוף בעיקר דרך הנשימה והעור. מנהל התרופות של ארה"ב הגדיר למעלה מ-1,000 חומרים ותרכובות הנמצאים בסביבתנו הטבעית כגורמים שהם בחזקת איום זיהומי אם הצטברותם גולשת מעבר לערכים מסוימים. חומרים אלה הינם מולקולות של תרכובות המכילות מתכות כבדות (שאינם באוויר מדרך הטבע, אלא הם תוצר מעשה אדם).
הם חודרים לגוף, ומתגלים כשוכנים בתאי רקמות שונות, גופנו מדי יום סופג רעלים רבים ושונים, חלקם נשאר וחלקם יוצא. פרט למתכות הרעילות שנשארות ונספגות בגופנו - רק לידע אתכם, מתכות רעילות יכולות לגרום החל מתופעות של היפראקטיביות, בעיות איבוד זכרון, וכלה בצורך לרצוח או להתאבד. כן כן, זוהי המתכת שמדברת ומשתלטת על הלך החשיבה של האדם - כמו גם דיכאון כרוני או חרדות או עייפות כרונית, יכולים לנבוע ישירות מהרעלת מתכות.
בצד זה אנו מאבדים ויטמינים ומינרלים חשובים, מערכת החיסון שלנו נחלשת מול כל הרעילות וחוסר בחומרים חיוניים עבורה, כדי להילחם בתופעות ולנקות את עצמה בקצב ובעומק הרצוי. מחושים, והפרעות שונות שאין לנו הסבר להן, מופיעות ומשבשות את פעילות היום יום שלנו.

שאלון לבדיקת רעילות בגוף

  • האם צבע הלשון שלך הוא לבן, צהוב, אפור ולא ורוד?
  • האם את/ה צורכים תרופות ואנטיביוטיקה וחומרים כימיים, צבעי מאכל וכדומה?
  • האם העירו לך שנודף ממך ריח רע בפה או מהפרשות אחרות של הגוף שלך?
  • האם יש לך נטייה להתקררויות חוזרות ונשנות, דלקות, נפיחויות?
  • האם את/ה סובל/ת מלחץ דם או כולסטרול גבוהים, מתעוקה ולחצים בחזה?
  • האם את/ה סובל/ת מבעיות בעור ונשירת שיערות?
  • האם את/ה נראה ומרגיש/ה מבוגר יותר מגילך ומרגיש שמן ולא אטרקטיבי?
  • האם את/ה מעשן/ת סיגריות או חשיש גראס סמים?
  • האם עייפות ותשישות הם מצב קבוע אצלך וכל פעולה היא מבצע?
  • האם את/ה לא רעב בבקרים ואוכל כשאתה שבע ועל בטן מלאה?
  • האם יש לך כאבים כרוניים באיברי הגוף השונים שלא מרפים ומעצבנים?
  • האם את/ה סובל/ת מאלרגיות למוצרים שונים ו/או אלרגיות לאנשים ובעלי-חיים?
  • האם את/ה סובל מנפיחויות, גזים, עצירות, שלשול, בחילות, כרון קוליטיס?
  • האם יש לך פחות משתי יציאות ביום והיציאה היחידה יוצאת עם קשיים?
  • האם את/ה סובל/ת מסינוסים וגודש של ליחה באיברים שונים בגוף?
  • האם יש לך קושי לרדת במשקל ו/או קושי לשמור על משקל תקין גם אם אוכל מעט?
  • האם יש לך קושי להתעורר בבוקר או להירדם בלילה והשינה שלך לא טובה?
  • האם את/ה נהייה/ת רעב/ה בלילות וגם אוכל בלילה או מאוחר לפני השינה?
  • האם את/ה שותה משקאות אלכוהוליים באופן קבוע?
  • האם אתה נושא כרס גדולה לפניך או בינונית וכשאתה מסתכל למטה היא שם?
  • יש לך בעיות זכרון קשב וריכוז? קושי ללמוד למבחנים? קושי לדבר בחברה?
  • האם אתה נוטה להיעלב בקלות ולהרגיש מרירות, קנאה וכעסים?
  • האם אתה מתעצבן מכל דבר, אין לך סבלנות ואתה לא אוהב ששואלים אותך שאלות?
  • האם אתה מרגיש לחוץ, מתוח וחסר מנוחה רוב שעות היום?
  • האם אתה מקלל הרבה ורוטן או נאנח עמוקות ומרגיש שהחיים כבדים?
  • האם את/ה חושב על אותו דבר הרבה פעמים ולא יכול להפסיק את המחשבות?
  • האם אתה מתייאש מהר ומרים ידיים מכל מאמץ קטן שלא מצליח?
  • האם יש לך בעיות אכילה ו/או בולמוסים של אכילה כפייתית חסרת שליטה?
  • האם אתה מסתובב עם צער, עצב, דיכאון ולא יכול לשנות את המצב רוח של עצמך?
בשיטת מוח היהלום, כל התשובות לניקוי רעלים שלם. מידע הזה אינו רפואי ואינו התוויתי. בכל מקרה ובכל חשד לבעיה רפואית, יש לפנות לרופא MD המטפל בקופת-החולים ובבית-החולים.

תאריך:  09/12/2014   |   עודכן:  09/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מניעת הצטברות רעלים והזדקנות מואצת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרת כהן
הרב רון אילן, מי ששימש כשליח ציבור בעת הטבח הנורא שבוצע בבית הכנסת בהר נוף, בעדות מצמררת: "ראיתי את המחבל עובר בין המתפללים ויורה בהם"
יוסף כהן-אלרן
בספר שיריה הראשון, "מלכודת", העמוס רגשית, מעיק, חי ובועט של שירה כהן, נראים החיים כמלכוד שצריך להילחם בו, לקרוע את דפנותיו ולמצוא בו את אותן פרצות שאולי יהיה אפשר להיחלץ דרכן אל מקום אחר - אלא שלא בטוח אם אכן המקום האחר יהיה טוב יותר
פרופ' מרדכי קרמר
מדובר במחלה נדירה וקטלנית, שעד לאחרונה לא היה עבורה טיפול תרופתי, ומאופיינת בהתפתחות צלקות ברקמת הריאה    הצטלקות הריאה, יכולה להיגרם על-ידי גזים רעילים, טיפולים רפואיים, הקרנות, מתכות, אזבסט ועוד
ד"ר שמואל גור
חג חנוכה הוא חג שמח, טעים, מתוק (ומשמין), אבל הוא גם חג שטומן בתוכו לא מעט סכנות    טקס הדלקת נרות החנוכיה והכנת הלביבות והסופגניות, חושפים את הילדים ללהבות ואש ומהווים סכנה אמיתית לבית ולילדים הקטנים שנמצאים בסביבה
איילת נדיב
אקדים ואומר שתמיד עדיף לא לטגן    הימנעות מאוכל מטוגן מפחיתה את הסיכון למחלות, ומעלה את רמת השומן הרווי מהסוג המסוכן ביותר    הוסיפו גזר לשמן הטיגון, הוא מסייע לשמן לא להתחמצן וייצר רדיקלים והקפידו שטמפרטורת הטיגון לא תעלה על 180 מעלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il