X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
הכוכב אוראנוס יבקר במקום המקושר לכספים שאתם מתכננים לקבל ולכן ייתכנו שינויים בתוכניות שלכם על-מנת להתגמש עם הנסיבות
▪  ▪  ▪
מה מספרים הכוכבים? [צילום: פלאש 90]

שוב השינויים בחיינו מלווים על-ידי הכוכב אוראנוס שמביא איתו צורך ורצון לחופש, מהפכים וקידמה...
כוכב זה שהה בנסיגה חודשים רבים במזל טלה והשבוע סוף-סוף חזר מהילוכו האחורי להילוך ישיר וישהה במצב זה עד לחודש יולי 2015, זמן בו שוב ייכנס לנסיגה.
ולמי ששכח, הרי שאוראנוס נותן את הכוח לפעול על-מנת לנפץ מסגרות ישנות ולהתחיל לחיות בצורה הנוחה והמתאימה יותר לבעל המפה.
בכל חצי השנה הקרובה תינתן הזדמנות מחודשת למזלות הבאים לצאת לחופשי בנושאים בהם הם זקוקים לשינוי ובמיוחד לאלה שנולדו בשליש האמצעי של המזלות הבאים: טלה, קשת, תאומים, מאזניים ואריה.
סביר להניח שהמזלות שהכי יחושו בקושי זה, יהיו המזלות גדי, סרטן, מאזניים, בתולה ועקרב כיוון שאלה הם המזלות שהכוכב אוראנוס בנסיגתו משפיע עליהם בצורה קיצונית יותר ולעיתים יהיו ביניהם אנשים שיעדיפו את הקיים גם אם הוא קשה, על פני שינוי לא צפוי וידוע מראש.
למרות העובדה שציינתי את המזלות לעיל כמזלות המופעלים ביותר, הרי שברמה הקוסמית ואנו רואים שגם המדינית, אנו נמצאים בתקופה של שינויים ומהפכים מעמיקים ביותר, כך שלמעשה כל המזלות חשים באוויר את האנרגיה הזו, וקיים צורך לסגור מעגל על-מנת לפתוח חיים חדשים אצל כולם.
להלן כל מזל עם תחומי ההתמודדות העכשוויים ועם הפוטנציאל לשינוי.
טלה – הצורך שלכם בעצמאות אישית, יופעל תוך כדי טיפוח יחסי העבודה שלכם וחתירה לקידום מקצועי.
שור – ההזדמנות שלכם להתקדם תהיה דרך התמודדות עם כבלי העבר ופחדים שונים שמשפיעים לכם על העשייה והביטחון העצמי.
תאומים – יש אצלכם שינויים משמעותיים במיוחד בכל ההתנהלות החברתית שלכם בעקבות פרויקטים שלקחתם על עצמכם.
סרטן – מבחינה מקצועית אתם נמצאים עכשיו בתקופה מאוד משמעותית ויש לכם צורך לשנות את סביבת העבודה שלכם.
– יש לכם הזדמנות לנסוע ולטייל בעולם. ייתכן שהטיולים הללו יקרו באופן מפתיע ולמקומות קסומים ולכן מומלץ לכם לפעול בספונטניות.
בתולה – הכוכב אוראנוס יבקר במקום המקושר לכספים שאתם מתכננים לקבל ולכן ייתכנו שינויים בתוכניות שלכם על-מנת להתגמש עם הנסיבות.
מאזניים – קשה לכם בתקופה זו בעיקר ליצור מערכות יחסים ממושכות ואתם בכל פעם מוצאים עצמכם מתנתקים מסיבת שונות ומשונות.
עקרב – הצורך שלכם במימוש עצמכם דרך העבודה יהיה עכשיו גבוה מתמיד ולכן מומלץ לכם לנסות ולגבש לעצמכם קו אחיד על-מנת להיתפס כיציבים. קשת – נושאי היצירה והמימוש האישי מאוד מחזקים אצלכם את הצורך להרגיש שאתם בעשייה ולכן זה הזמן הנכון לפעול לתחומים אומנותיים.
גדי – במידה ותרצו ללכת קדימה אתם חייבים לטפל ולשקם את כל מה שמעכב במעגל המשפחתי הקרוב שלכם. רק כך תוכלו להרגיש בחופש אישי.
דלי – מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם צורך לטפח את סביבת מקום המגורים והעבודה בה אתם שוהים, כדי לחוש בהתחדשות .
דגים – מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה עדינה במקצת כיוון שייתכן שיש לכם הוצאות מרובות מההכנסות ומומלץ לכם לשמור על איזון כלכלי.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע: ילדי השבוע תהיו מאוד עסוקים בכל מה שקשור לתחום הכלכלי וזאת מכיוון שדרך כלל אתם פחות נוהגים לקחת אחריות, אך מערך הכוכבים מכריח אתכם לחשב נכונה את כספכם
▪  ▪  ▪

טלה
הכוכב ונוס נכנס אליכם לבית הקריירה ולכן מומלץ לכם לחזק את היחסים הבין אישיים על-רקע עבודה, כיוון שמשם אתם יכולים לצאת מאוד נשכרים. מרבית הכספים שציפיתם להם עדיין לא הגיעו, ולכן עדיף שבתקופה הזו תנסו לחזק יותר את מעמדכם האישי ואת הביטחון העצמי שלכם. זהו הזמן הנכון לבדוק מחדש את החברויות שלכם ואת דרך ההתחברות שלכם עם אנשים.
שור
הכוכב מארס יימצא אצלכם במשך החודש הקרוב בבית הקריירה, עובדה שיכולה לגרום לכך שתרגישו שיש בכם צורך עז להמשיך ולפעול בפעילות מקצועית ענפה. ואכן, יש לכם יכולת לעשות זאת במרץ ולעיתים אף באגרסיה. עובדה זו יכולה לגרום לכם להיות יותר עניינים ויעילים מתמיד ובהמשך תהייה לטובתכם, כיוון שנראה שתוכלו לפעול בצורה מעשית ומקדמת.
תאומים
אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה מאוד רגישה שבה תצטרכו להתמקד בצורך שלכם להסיק מסקנות ביחס לשנה האחרונה וכיצד אתם מעוניינים להמשיך בעתיד. כוכב התקשורת מרקורי נמצא גם הוא במזל קשת שהוא המזל המולי לכם, עובדה שתגרום לכך שאנשים קרובים לכם יפעילו אתכם ויהיו מאוד מרוצים מהעובדה שלעיתים יגרמו לכם להגיב בצורה ספונטנית.
סרטן
השבוע יהיו נושאי עבודה מאוד אינטנסיביים עבורכם ואף יתנו לכם יכולת להתבטא בגלל העובדה שהשמש בשמיים מבקרת אצלכם בבית העבודה וגורמת לכם להכיר בערך עצמכם בצורה יעילה. במקביל, גם דורשת מכם עשייה ותנועה ולא רק שיחות, מחשבות וכוונות אודות נושאים אלה. הכוכב ונוס האחראי על יחסים בין אישיים ושותפויות מבקר אצלכם במקום שיגרום לכם לחדד את תפיסת העולם שלכם.
אריה
הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית השותפויות ולכן נראה שכל הנושא הזה יתעורר אצלכם ואתם תבדקו מה אתם מוכנים לעשות עבור אנשים קרובים לכם ובעיקר תבחנו מה הם מוכנים לעשות בשבילכם. ייתכן שנושא של צעירים מכם במשפחה הגרעינית ייקח מכם הרבה תשומת לב בגלל העובדה שאתם מאוד רוצים להשביע את רצון כולם, אך נראה שאתם מתמודדים עם העובדה שאי-אפשר לממש זאת.
בתולה
נראה שאנשים קרובים במעגל המשפחתי הראשון שלכם לא מרוצים מהאופן שבו אתם מנהלים את חייכם ולעיתים קרובות גם בגלל העובדה שאתם מנסים לנהל את הזולת. עובדה זו יוצרת חיכוכים שאינם נעימים ובעיקר לא לכם שידועים ככאלה שמנסים להיות אלה ששומרים על כף המאזניים. הקרובים לכם וגם צעירים מכם ילמדו ליהנות מכם, בעיקר כיוון שתשקיעו בהם בהתפתחות והתקדמות.
מאזניים
הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים וקשרים נכנס אליכם לבית המשפחה עובדה שמלמדת על כך שכל המעגל המשפחתי הקרוב ביותר אליכם עומד להיות מאוד עמוס ובהחלט ייתכן שאנשים קרובים יהיו הם אלה שיעסיקו אתכם מאוד בשלב הזה בגלל העובדה שידרשו מכם דרישות שאינכם מוכנים בשלב הזה עדיין לבצע. חכו עוד כחודש עד אשר תחליטו מה הדרך המתאימה לכם.
עקרב
הנושא הכספי מאוד יטריד אתכם כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים שלכם ולכן אתם לא בטוחים כיצד אתם צריכים לפעול מבחינה כספית וזהו הזמן הנכון ביותר לפנות לעזרה מקצועית בתחום. יש לכם יכולת לקחת אחריות על חייכם בגלל ביקורו של הכוכב סטורן במזל שלכם והגורם לכם להבין שאתם חייבים לקחת אחריות על חייכם ועל היכולת שלכם להתנהל נכון מבחינה כלכלית.
קשת
הכוכבים מרקורי וונוס נמצאים אצלכם עכשיו במזל גדי הוא בית הכספים שלכם ולכן עכשיו זה הזמן להשקיע במערכות יחסים ושיווק על-מנת שתוכלו להרוויח יותר כספים. זהו גם הזמן בו תצטרכו להפעיל שיקול דעת כלכלי בוגר יותר ולא לפעול על-פי חשקים ספונטניים, אלא בחשיבה יעילה ותכליתית לבנות את החלטותיכם. זה בדיוק הזמן לבחון מחדש את האופן בו אתם מנהלים את חשבונות הבנק שלכם.
גדי
הכוכב מארס הגיע לבקר במזל דלי שהוא בית הכספים שלכם וגורם לכך שאתם עסוקים מאוד בנושא זה. יש לכם עכשיו יכולת לעשות כספים ולהתנהל נכון מבחינה כלכלית. נראה שתקבלו עזרה מבחינה כספית דרך קשרים בין אישיים ודרך אנשים שאתם מכירים ויכולים לעזור לכם בשיווק מקצועי. היכולת שלכם לראות את התמונה במלואה ולהבין את סך ההתנהלות הכספית, יכולה לעזור לכם בתקופה זו.
דלי
הכוכב מארס נמצא עכשיו במזל שלכם וגורם לכך שאתם יכולים להיות מעשיים יותר מתמיד בגלל העובדה שאתם מקבלים את הכוחות הדרושים לעשיית המעשים הנדרשים עבורכם לשם התקדמות מקצועית. ייתכן שבתקופה הזו אתם יכולים להיות במודעות גבוהה יותר לגבי נושאים שרציתם להבין אותם לעומק, ובעיקר נושאים הדורשים הבנה תת הכרתית לנושאים הדורשים הבנה פסיכולוגית.
דגים
מבחינה חברתית זוהי אחת התקופות הטובות ביותר בגלל העובדה שכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם חברים ויש לכם גם את היכולת לשדרג את חייכם בהתאם. זהו בהחלט זמן מתאים להוסיף אנשים חדשים לחייכם ולשדרגם בדרך כזו שתוכל להעשיר את עולמכם החברתי. היכולת שלכם להבין את המניעים הפנימיים של האנשים הקרובים לכם, יכולה לעזור לכם להתחבר אליהם מהר יותר.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה.
תאריך:  14/12/2014   |   עודכן:  14/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
היו"ר החדש של חברת עמידר החליט, בגיבוי שר הבינוי, לעשות מהפך בחברה הוותיקה, ולהפעיל אותה גם בבנייה חדשה ובתמ"א 38    איך גילו 100 מיליון שקל    התוכניות יפות, אך מה יהיה אחרי הבחירות?
אפרת כהן
היא הייתה זמרת הליווי של ברי סחרוף, ואז יצאה לקריירה עצמאית, שזיכתה אותה בכל מה שרק אפשר לחלום עליו. אבל יום אחד, הנשמה צעקה כבר כל כך חזק, שזה היה בלתי אפשרי להתעלם. היום היא כבר לגמרי בענייני היהדות    ראיון עם שרון רוטר
טובה ספרא
הניסיון לשנות ייתקל במוקדי כוח חזקים ממנו. צפויה בעיה בהומוגניות מפלגתו, בשל האישיות שלו, ניגודים בין אנשים באותה המסגרת. ברמה האישית והציבורית, אלה שינסו לשקר או להוליך שולל ייתפסו מיד ויהיה עליהם להתמודד עם הסחריר או השקר שהפיצו    תחזית אסטרולוגית שבועית: 18.12.14-12.12.14
מכון ויצמן למדע
מדעני מכון ויצמן למדע הצליחו, לראשונה בעולם, לבנות מעין טרנזיסטור פוטוני: אטום יחיד שמבצע מיתוג לפוטונים בודדים
ישראל חלד
סופגניה לאחר אכילה, מאפשרת לקיבה שלכם להתמודד טוב יותר עם מזונות מחוללי צרבת    העדיפו את הסופגניה הקלאסית מאשר את המצופות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il