X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
במנהיגות של הפלשתינים לא קם עד כה אדם עם ביצים, שיקבל החלטות אמיתיות, ויוותר על הדרישה של זכות השיבה, הכרה בישראל כמדינה יהודית היחידה בעולם וקבלת החלטות אמיתיות למען עמו
▪  ▪  ▪
אבו-מאזן. יעשה את העבודה עבור נתניהו [צילום: פלאש 90]

השבוע האחרון אנו שוב מתעוררים עם הבשורות של אמצעי התקשורת השונים המדווחים כי אבו-מאזן יגיש השבוע למועצת הביטחון של האו"ם פנייה להכיר במדינה פלשתינית בגבולות 1967, תוך אולטימטום לישראל כי תיסוג מן הגדה המערבית תוך שנתיים.
אז למה דווקא עכשיו?
התשובה היא מאוד פשוטה - במנהיגות של הפלשתינים לא קם עד כה אדם עם ביצים, שיקבל החלטות אמיתיות, ויוותר על הדרישה של זכות השיבה, הכרה בישראל כמדינה יהודית היחידה בעולם וקבלת החלטות אמיתיות למען עמו.
נהפוך הוא מערכת החינוך הפלשתינית מלאה בהתרסה והסתה כנגד קיומה של מדינת ישראל. הרשות הפלשתינית מעוניינת לשמר את העובדה שמרבית התושבים שלהם חיים במחנות פליטים. הרי האמת כתובה על הקיר במשך עשרות בשנים הוזרמו עשרות אם לא מאות של מיליארדי דולרים על-ידי מדינות המפרץ, האירופאים והאמריקנים לרשות הפלשתינית. הכספים אדירים לא הושקעו כלל בתושבים ומעבר מכך, מנהיגיהם גזלו וגנבו מעמם את הכספים והשקיעו את חלקם הגדול בבניית תשתיות לטרור, הברחה, ייצור ואגירת מצבורי נשק וטילים, שמטרתם היחידה היא חיסולה של מדינת ישראל.
בקשתנו היחידה היא לשמר את זכותנו לחיות בבטחה במדינתנו ולגדל את ילדינו.
אי לכך מאחר שישראל נמצאת בתוך מהלכה של מערכת בחירות, התזמון לפנייה כזו אכן יוביל לכך שאבו-מאזן יעשה את העבודה עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו. כוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יגדל בשל האיומים על ישראל והניסיונות לכפות עלינו מצב שאיננו יכולים להרשות לעצמנו מן הטעם הפשוט שהוא יפגע בבטחון המדינה ואזרחיה.
יתרה מכך, באמצעות המהלך הזה בא לאבו-מאזן גואל והוא לא יצטרך לנהל מו"מ עם מפלגת הרוטציה הציונית של הרצוג את לבני, לא ייאלץ לקבל החלטות קשות והכרעות מדיניות אשר עשויות להוביל לסילוקו מן האזור.
גם כיום אבו-מאזן למעשה אינו שולט בשטח בוודאי שלא בעזה ואף לא ברמאללה על כל האזור אשר כביכול בשליטתו הוא מקבל הגנה למעשה מצה"ל. רק בחודשים האחרונים התבשרנו שהשב"כ חשף התארגנות של כ-100 טרוריסטים מהחמאס שתכננו להפיל את שלטונו של אבו-מאזן.
הריטואל הזה חוזר על עצמו פעם אחר פעם במו"מ מול הרשות הפלשתינית.
צריך לומר את האמת ולא להשלות את הציבור, הכתובת רשומה על הקיר - הפלשתינים אינם רוצים ולא מעוניינים לחיות כאן לצידנו בשלום. הם אינם מעוניינים לשים סוף לסכסוך הדמים בין 100 שנים, הם רוצים את חבל הארץ הזה רק לעצמם ולזרוק אותנו לים.
הם לא מוכנים לקבל אותנו כחלק אינטגראלי מהמזרח התיכון וכל הדרכים שלהם מעידים ומובילים למסקנה אחת וברורה חייבים להפנים שלא רק בנו הדברים תלויים.
אי לכך המסקנה המתבקשת היא שמירה על המצב הקיים, מבלי ניסיון להגיע להסכם או לכל נייר חתום מסוג שהוא, שאינו מכבד את קיומנו כאן, במדינתנו היחידה בעולם.

הכותב הוא יועץ אסטרטגי לתקשורת.
תאריך:  15/12/2014   |   עודכן:  15/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האמת מאחורי פנייתו של אבו-מאזן לאו"ם
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ניתוח נכון פני העתיד
מושון  |  15/12/14 14:10
 
- ולא זו בלבד, אלא שגם משחרר
ברוריה מקרית מוצק  |  15/12/14 18:53
2
צודק בהחלט!!
אזרחית שאכפת לה  |  17/12/14 00:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמוס גלבוע
הממצאים הפתולוגיים הראו שהבכיר הפלשתיני מת מהתקף לב. את הרשות הפלשתינית זה לא מעניין בכלל. האמת האוביקטיבית ממנה והלאה. לגבי דידה הוא נרצח. זאת המציאות עבורה; זאת התרבות של שקר ובריחה דרכו ממציאות ואחריות. מה שמצער הוא שגם בתוכנו קיימים גורמים שוליים, אך קולניים, שהשקר הוא נשקם נגד המדינה
עידן יוסף
ארה"ב לא תטיל וטו על הצעה צרפתית למועצת הביטחון להקים מדינה פלשתינית בגבולות 67' בתוך שנתיים    נתניהו יוצא לרומא לנסות לרכך את נוסח ההצעה
איציק וולף
חמאס ביצע בשלושת הימים האחרונים ניסויי שיגור רקטות לעבר הים התיכון    מוסא אבו מרזוק: אין בכך הפרה של ההבנות    תושבים בדרום חוששים: בקלות עם יכולים לסובב את המשגרים לעברנו
מנפרד גרסטנפלד
בדומה לאוכלוסייה הכללית, מרבית אנשי האקדמיה הם פחדנים. יש סיכוי גבוה כי רבים מהם הנהנים היום מהטלת חרם אנטישמית בחינם, יחשבו פעמיים לפני שיצטרפו בעתיד לחרמות אם הדבר יסכן את הקריירה האקדמית שלהם
עופר וולפסון
רוב מוחץ שאיחד את הימין-מרכז ואת הסוציאליסטים מהשמאל תמך בהכרה במדינה פלשתינית "עצמאית וריבונית"    שר החוץ צינן את הדברים ואמר כי הממשלה תכיר בפלשתין "בזמן הנכון"
רשימות נוספות
פיגוע: מחבל שפך חומצה על ישראלים  /  עופר וולפסון, עידן יוסף
הרשות מאשימה: ישראל אחראית למות הבכיר  /  עופר וולפסון
לפיד: "אנחנו לא מדברים על שלום"  /  עידן יוסף
אנחנו בורחים מהאמת  /  איתן קלינסקי
לוקחים את החוק לידיים  /  שמואל פישר
קללת אדריאנוס  /  רביבה בן-זאב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il